Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was jij niet die user die recent nog heel blij met zichzelf was nadat hij geleerd had wat een whataboutism was (en dat vervolgens te pas en te onpas meende te moeten benoemen)?
Laten we even aannemen dat wat Rutte zegt vergelijkbaar is (dat is het niet, maar dat lijkt niet tot je door te dringen en ik wil daar geen tijd in stoppen), wat doe jij dan nu?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
Ik denk dat je aan het projecteren bent.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent.
Maar natuurlijk. Twee dingen;quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Kun je ons uitleggen wat je probleem is bij deze politieke cartoon?
Ik ken maar één cartoon van Westergaard. En dat is de cartoon waarbij een moslim met een bom op zn hoofd werd afgebeeld en dat hij n.a.v daarvan zn leven niet meer zeker was. Die cartoon speelde op geen enkele manier in op de normalisering van geweld gericht op een werkelijk bestaand persoon.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaliseerde jij de cartoons van Kurt Westergaard niet?
Geheel mee eens.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alsof je daar een cartoon voor nodig hebt.
Bizar dat dit gewoon nog mag blijven staan. Geen idee wie daar precies woont, maar voor labiele radicalen een motivatie.quote:Op maandag 14 november 2022 13:54 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd dat de Herengracht 74 in Amsterdam wordt bezet.
FvD woont daar.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:49 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Bizar dat dit gewoon nog mag blijven staan. Geen idee wie daar precies woont, maar voor labiele radicalen een motivatie.
Okee, je snapt de cartoon dus niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Twee dingen;
- Ik verzet mij tegen elke vorm van normalisering van geweld gespeeld op de persoon, want ik vind (dreigen met) geweld enzo niet zo leuk. Nee, geen grafkist met Klaver er op geschreven. Nee, geen liedje met ''Als je Baudet wil dood schieten roep dan paf''. Geen Joop van Riessen die over Wilders in een tv praat tafel roept '' we mollen m''. Geen (online) dreigementen aan het adres van Kaag. Geen Derksen die het over het liquideren van Baudet heeft. Zo ook een cartoon als deze, waarbij Gideon (als lego poppetje) onthoofd word getoond. Nee. Geen uitzondering.
- Ik ken niet alle cartoons van Oppenheimer, maar ik kan mij geen cartoon voor de geest halen waarbij Derksen op een dezelfde manier ''op de hak werd genomen'' na aanleiding van zn liquidatie opmerking. Dan komen we op het tweede punt; de hypocrisie.
Fokkertjes zoals @:Starhopper hebben heel stoer de mond vol over hetzelfde als waar ik het hierboven over heb. ''Dreigen met geweld is nooit okee'' . Gek genoeg maken zij wel onderscheid. Want wanneer het aankomt op figuren die ze ''geweldig'' vinden is (dreigen met) geweld -of het normaliseren daarvan middels verschillende (online) middelen- een absolute no-go. Terwijl -wanneer er een figuur in het vizier staat die ze niet mogen- het plotseling geen enkel probleem is om bij te dragen aan het normaliseren van (het dreigen met/aanzetten tot) geweld.
[..]
Ik ken maar één cartoon van Westergaard. En dat is de cartoon waarbij een moslim met een bom op zn hoofd werd afgebeeld en dat hij n.a.v daarvan zn leven niet meer zeker was. Die cartoon speelde op geen enkele manier in op de normalisering van geweld gericht op een werkelijk bestaand persoon.
Maar goed. Dit topic is zeker goed voor één ding; het blootleggen van de hypocriete ratten van Fok.
Dankjewel Gideon.![]()
Dan noem je de NOS rioolratten omdat ze nieuws klakkeloos en framend overnemen waarmee ze nepnieuws voortbrengen, vervolgens neemt de NOS ook daadwerkelijk nieuws klakkeloos en framend over, waarbij Starhoppertje het klakkeloos overneemt -die daarbij een TT verzint, die dus niet klopt-. Vervolgens moet je de NOS er meerdere malen er op wijzen dat ze nepnieuws brengen omdat ze het klakkeloos en framend overnemen, die dan uiteindelijk toch wel overstag gaan en hun berichtgeving aanpassen. Waarbij de TT dus van geen kanten meer klopt. En hoewel de originele TS over het algemeen dan als de kippen naar FB snelt om te vragen voor aanpassing van de TT, laat ie daar nu niets van zich horen daarover.
Goh, wat verrassend allemaal.
Zit ik toch op een splijtpunt. Hou ik standvastig vol aan mijn standpunt dat het normaliseren van (het dreigen met) geweld) niet okee is, in de hoop dat de andere volgen. Of denk ik ''fok it, laat ook maar'', en zal ik de eerste beste keer wanneer iemand die ik -om zo maar te zeggen- ''niet zo mag'' opmerkingen gaan plaatsen die ook bijdragen aan dat klimaat van normalisering van (dreigen met) geweld?
Liever niet, maar mn handen jeuken.
[..]
Geheel mee eens.
Maar dan een cartoon niet niet aanzet tot normalisering van een klimaat van (dreigen met) geweld.
Je snapt de cartoon niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
- Ik verzet mij tegen elke vorm van normalisering van geweld gespeeld op de persoon, want ik vind (dreigen met) geweld enzo niet zo leuk. Nee, geen grafkist met Klaver er op geschreven. Nee, geen liedje met ''Als je Baudet wil dood schieten roep dan paf''. Geen Joop van Riessen die over Wilders in een tv praat tafel roept '' we mollen m''. Geen (online) dreigementen aan het adres van Kaag. Geen Derksen die het over het liquideren van Baudet heeft. Zo ook een cartoon als deze, waarbij Gideon (als lego poppetje) onthoofd word getoond. Nee. Geen uitzondering.
- Ik ken niet alle cartoons van Oppenheimer, maar ik kan mij geen cartoon voor de geest halen waarbij Derksen op een dezelfde manier ''op de hak werd genomen'' na aanleiding van zn liquidatie opmerking. Dan komen we op het tweede punt; de hypocrisie.
Fokkertjes zoals @:Starhopper hebben heel stoer de mond vol over hetzelfde als waar ik het hierboven over heb. ''Dreigen met geweld is nooit okee'' . Gek genoeg maken zij wel onderscheid. Want wanneer het aankomt op figuren die ze ''geweldig'' vinden is (dreigen met) geweld -of het normaliseren daarvan middels verschillende (online) middelen- een absolute no-go. Terwijl -wanneer er een figuur in het vizier staat die ze niet mogen- het plotseling geen enkel probleem is om bij te dragen aan het normaliseren van (het dreigen met/aanzetten tot) geweld.
Ik ken maar één cartoon van Westergaard. En dat is de cartoon waarbij een moslim met een bom op zn hoofd werd afgebeeld en dat hij n.a.v daarvan zn leven niet meer zeker was. Die cartoon speelde op geen enkele manier in op de normalisering van geweld gericht op een werkelijk bestaand persoon.
Maar goed. Dit topic is zeker goed voor één ding; het blootleggen van de hypocriete ratten van Fok.
Dankjewel Gideon.![]()
Ik heb de TT niet verzonnen. Ik heb de kop van het nieuwsbericht gepakt. En als je hem aangepast wil hebben ga je maar lekker naar FB. Als je iets ziet wat volgens jou niet klopt, dan mag jij daar ook een bericht plaatsen. Mij aanvallen op de TT slaat nergens op.quote:[..]
Dan noem je de NOS rioolratten omdat ze nieuws klakkeloos en framend overnemen waarmee ze nepnieuws voortbrengen, vervolgens neemt de NOS ook daadwerkelijk nieuws klakkeloos en framend over, waarbij Starhoppertje het klakkeloos overneemt -die daarbij een TT verzint, die dus niet klopt-. Vervolgens moet je de NOS er meerdere malen er op wijzen dat ze nepnieuws brengen omdat ze het klakkeloos en framend overnemen, die dan uiteindelijk toch wel overstag gaan en hun berichtgeving aanpassen. Waarbij de TT dus van geen kanten meer klopt. En hoewel de originele TS over het algemeen dan als de kippen naar FB snelt om te vragen voor aanpassing van de TT, laat ie daar nu niets van zich horen daarover.
Zit ik toch op een splijtpunt. Hou ik standvastig vol aan mijn standpunt dat het normaliseren van (het dreigen met) geweld) niet okee is, in de hoop dat de andere volgen. Of denk ik ''fok it, laat ook maar'', en zal ik de eerste beste keer wanneer iemand die ik -om zo maar te zeggen- ''niet zo mag'' opmerkingen gaan plaatsen die ook bijdragen aan dat klimaat van normalisering van (dreigen met) geweld?
[..]
Geheel mee eens.
Maar dan een cartoon niet niet aanzet tot normalisering van een klimaat van (dreigen met) geweld.
Paf.quote:Op woensdag 16 november 2022 00:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel Gideon.![]()
[..]
Geheel mee eens.
'D'66 wil alleen partijen die bij de WEF zitten.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:49 schreef superniger het volgende:
Goed idee. Laten we beginnen met het verbieden van D66.
https://nos.nl/artikel/24(...)makkelijker-te-maken
Onze zelfverklaarde democraten willen weer eens vanuit overheidswege de burger de mond snoeren. Hoe verrassend.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:49 schreef superniger het volgende:
Goed idee. Laten we beginnen met het verbieden van D66.
https://nos.nl/artikel/24(...)makkelijker-te-maken
In elk politiek topic loont het de moeite om het ware gezicht van D'66 bloot te leggenquote:Op woensdag 16 november 2022 10:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic pik.
quote:Op woensdag 16 november 2022 10:15 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
In elk politiek topic loont het de moeite om het ware gezicht van D'66 bloot te leggen
Die geloofden in ieder geval niet in reptielen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gelukkig wel. De FvD is een partij die genadeloos gaat toeslaan zodra ze aan de macht zijn. Ik denk serieus dat zelfs de NSB pre-WO2 nog beter te behappen was.
Die kneuzenpartij komt alleen nooit aan de machtquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gelukkig wel. De FvD is een partij die genadeloos gaat toeslaan zodra ze aan de macht zijn. Ik denk serieus dat zelfs de NSB pre-WO2 nog beter te behappen was.
Mooi hoorquote:Op woensdag 16 november 2022 10:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het partijkantoor van de NSB, o nee, FvD zit daar.
Je toont daarmee vooral je eigen gezicht, maar dat is ondertussen bij iedereen bekend.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:15 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
In elk politiek topic loont het de moeite om het ware gezicht van D'66 bloot te leggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |