Ergens ben ik gewoon blij dat die beunhazen van fvd altijd een marginale partij zullen zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:42 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Misschien is zulke taal in België normaal.
Gelukkig wel. De FvD is een partij die genadeloos gaat toeslaan zodra ze aan de macht zijn. Ik denk serieus dat zelfs de NSB pre-WO2 nog beter te behappen was.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ergens ben ik gewoon blij dat die beunhazen van fvd altijd een marginale partij zullen zijn.
je hebt het duidelijk niet eens gelezen danwel begrepen. Geeft verder niet hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:36 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Een stuk kwalijker als de minister president zoiets zegt.
Haha, hij faalt enorm. Geef eens een aanwijzing dan, Erdoknecht.quote:
Gideon faalt inderdaad enorm...quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Haha, hij faalt enorm. Geef eens een aanwijzing dan, Erdoknecht.
Wie is die kale eigenlijk?quote:
Jij stemt in België zeker op Dries Van Langenhove?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ergens ben ik gewoon blij dat die beunhazen van fvd altijd een marginale partij zullen zijn.
Nee, want ik ben geen Belg.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:50 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Jij stemt in België zeker op Dries Van Langenhove?
Buitengewoon mildquote:
oh. zeker een schrijffout gemaakt in je profielnaam.quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen Belg.
Nee, omdat België de oudste benaming is van de Lage Landen...quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
oh. zeker een schrijffout gemaakt in je profielnaam.
FvDer?quote:Op dinsdag 15 november 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, omdat België de oudste benaming is van de Lage Landen...
Dat ik dit een FvD'er moet uitleggen...
Of ja, eigenlijk niet zo verrassend.
Was jij niet die user die recent nog heel blij met zichzelf was nadat hij geleerd had wat een whataboutism was (en dat vervolgens te pas en te onpas meende te moeten benoemen)?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |