Nee dat zal ie zelf moeten kopenquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
is bij de kleine fles wodka ook
wat binnen?
Ja omdat jij weggingquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:20 schreef engine het volgende:
Ik was maar even weg maar ineens lichten uit en z'n beetje iedereen naar bed?
Zou zomaar goed kunnenquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heeft KimD ADHD ofzo? Had ze het daar niet eens over?
Iedereen toch tegenwoordig ... Staat daar nog een hele bak met M&Msquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heeft KimD ADHD ofzo? Had ze het daar niet eens over?
Teveel naar detectives gekeken op Cartoon Networkquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:21 schreef mootie het volgende:
Is er een speciale reden dat Kim denkt te kunnen beslissen dat de m&m’s moeten worden verstopt?
Ik ben er weer en er is gluhweinquote:
Volgens mij is het een regel dat er max 3 mensen in dat kantoor mogen zijn. Daar hebben we Maddy wel eens over gehoord.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:22 schreef Seattle het volgende:
Mogen ze niet in het kantoor als het licht uit is?
O daarom zitten ze daar buitenquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is het een regel dat er max 3 mensen in dat kantoor mogen zijn. Daar hebben we Maddy wel eens over gehoord.
Gewoon een hele saaie dag.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:22 schreef mario390 het volgende:
wat was zaterdag dat nur 5 topics zijn?
ik heb gefehlt
Ook meteen de hele groep hč. Iedereen dom en kut.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:26 schreef engine het volgende:
Jeff heeft mails gehad "niet meer op de muur schrijven...nooit meer".
"Het is gewoon een kut groep" ze luisteren nergens naar.
Ja maar de rode wijn is op dus nu zijn ze aan de gluhwein begonnen.quote:
Die voor morgen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar de rode wijn is op dus nu zijn ze aan de gluhwein begonnen.
Hij wordt spraakmakend gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
De schijnwerpers staan ook voor 90 procent van de dag op Jeffrey de laatste tijd. Iedereen heeft het over hem. Hij is spraakmakend.
En dat was bij Martin en Maddy eigenlijk ook wel toen ze manager waren. Dan ben je veel in beeld.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
De schijnwerpers staan ook voor 90 procent van de dag op Jeffrey de laatste tijd. Iedereen heeft het over hem. Hij is spraakmakend.
True.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
En dat was bij Martin en Maddy eigenlijk ook wel toen ze manager waren. Dan ben je veel in beeld.
Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
En dat was bij Martin en Maddy eigenlijk ook wel toen ze manager waren. Dan ben je veel in beeld.
Marciano weet echt niet de namen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:35 schreef Kakadylo het volgende:
Op die muur staat Layla terwijl ze Leila heet. Van je medebewoners moet je het dus hebben.![]()
Was ook bij Imading voor die verkiezing. Daarna heb je hem dagen niet gezien.quote:
Dan krijgt ie die eerste eliminatieopdracht en dan mag Mora nog helpen ookquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Marciano weet echt niet de namen.
Maar echt.Hij weet dus echt niet de namen van zijn medebewoners.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan krijgt ie die eerste eliminatieopdracht
'Hey Bern... uhhh... bedoel Berend... al die kaolonamen hier ook bro...'quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt.Hij weet dus echt niet de namen van zijn medebewoners.
Al moet ie 10 minuten. Supermanquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:49 schreef engine het volgende:
Jeff kan sowieso 5 minuten planken. Zonder te oefenen.
EZ clapquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:49 schreef engine het volgende:
Jeff kan sowieso 5 minuten planken. Zonder te oefenen.
Ja Isaac.quote:
Ja isaac.quote:
quote:Edoch
1) Bijwoord 2) Deftige tegenwerping 3) Desalniettemin 4) Doch 5) Echter 6) Evenwel 7) Hoewel 8) In deze dochter zit een Maar. 9) Maar 10) Nochtans 11) Ondanks 12) Tegenstellend voegwoord 13) Tussenwerpsel 14) Voegwoord
Urbanus: Desalwelteplus.Maar daar zijn jullie vast te jong voor.quote:
Te easy en doorzichtig.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan de slimmeriken in deze rls? Isaac is gewoon slim, speelt het spel optimaal. Ik vind dat leuk om te zien.
Ik wil wel weleens een slim opdracht zien.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan de slimmeriken in deze rls? Isaac is gewoon slim, speelt het spel optimaal. Ik vind dat leuk om te zien.
Haal figuren zoals Isaac eruit en er is geen klote meer aanquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Er zijn er nog zat, mind you.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Haal figuren zoals Isaac eruit en er is geen klote meer aan
Dus dat.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jawel. Isaac houdt de groep teveel onder controle. Die zou ik heel graag zien vertrekken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff, Erik, JW, GJ, KimD, Jappie, Wendy, Esther dus toch zeker wel 8.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wie dan allemaal? Je kan er geen 10 opnoemen.
Nog meer nondeju haha. Rechtlijnig tegenover de dagploeg.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
Willen jullie meer meer of minder Isaac?
JW en Esther? Serieus?quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff, Erik, JW, GJ, KimD, Jappie, Wendy, Esther dus toch zeker wel 8.
Isaac houdt zich nog relatief op de vlakte en dat is jammer aan het formatquote:Op dinsdag 15 november 2022 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
Willen jullie meer meer of minder Isaac?
Klopt maar is nu nodig in deze rls.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb het idee dat Isaac boy teveel baas is.
De baas is de manager, niet een pseudo baas zoals Isaac zich nu profileert al dan niet in opdracht van de Febo.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Klopt maar is nu nodig in deze rls.
Dat dus Bro.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De baas is de manager, niet een pseudo baas zoals Isaac zich nu profileert al dan niet in opdracht van de Febo.
Jaquote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Bij Esther weet je gewoon dat er gedoe komt.
Maar baas ben je niet. Je bent manager. Wel opmerkelijk hoe makkelijk de groep zich schikt naar Jeff zijn regels.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:08 schreef freaky40 het volgende:
Als ie baas wil spelen moet hij manager worden, maar dat wil meneer nog niet.
Ja, een beetje. Het is een spel, 4 weeks of fame.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar baas ben je niet. Je bent manager. Wel opmerkelijk hoe makkelijk de groep zich schikt naar Jeff zijn regels.
Ik zal hem niet missen...quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Er is een verschil tussen de baas zijn en de baas niet willen zijn in gedrag.
Ik blijf erbij. Isaac is nodig in deze rls.
Er is al soort van paniek.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, een beetje. Het is een spel, 4 weeks of fame.
Dat komt voornamelijk dus door de eliminatieopdracht. Hij had toen al wat mensen om hem heen maar sinds die opdracht is het respect voor hem in de loods verder gestegen wat hem manager heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar baas ben je niet. Je bent manager. Wel opmerkelijk hoe makkelijk de groep zich schikt naar Jeff zijn regels.
Wat vindt je van Maddy haar uitspraak?quote:
Kun je ook niet maken door niet te doen zeg maarquote:Op dinsdag 15 november 2022 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vindt je van Maddy haar uitspraak?
Elke Manager krijgt een eliminatie.
Ze wilde haar even belangrijk naken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kun je ook niet maken door niet te doen zeg maar
Dat is tot nu toe altijd geweest toch?quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vindt je van Maddy haar uitspraak?
Elke Manager krijgt een eliminatie.
Ze gaat er nogal stoer op.Dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe altijd geweest toch?
Die was vandaag best okee.quote:
Maddyquote:
Janet kroketquote:
Dat lijkt me ietwat heftig in de tv uitzending.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vraag me af of we uhm...hoe zeg ik dat netjes....een eerste brokeback mountain scčne gaan krijgen met Rupie en Ima in een RLS. Zoals ze gisteren lagen lepeltje lepeltje en de camera op hun.
voor de streams ook?quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat lijkt me ietwat heftig in de tv uitzending.
Heb ik al gezen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eigenlijk moet het kunnen, als het onder de lakens is.
De truuk is juist boven de lakens dan draaien alle camera`s weg.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eigenlijk moet het kunnen, als het onder de lakens is.
Ga je dat durven? Je weet het nooit helemaal zeker.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De truuk is juist boven de lakens dan draaien alle camera`s weg.
Is een RLS regel.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ga je dat durven? Je weet het nooit helemaal zeker.
Ik heb heel veel gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oh ja? Heb je Amanda gezien in het tentje die werd genomen in haar..... Dat was te te erg.
Waarom geen centraal?quote:Op dinsdag 15 november 2022 07:53 schreef chufi het volgende:
Geen centraal vandaag... wel een toeter?
quote:
Doe maar 24 uur opdrachtquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:02 schreef engine het volgende:
De groep heeft misschien genoeg te melden
Ja, zoals wie betaald al die wijn die hij met een geselecteerd groepje opzuipt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:02 schreef engine het volgende:
De groep heeft misschien genoeg te melden
Typisch een briefje van een egoïstische onzekere trut. Niet beginnen met ‘ik houd van je’, ‘hoe gaat het toch met je’ ‘ik mis je’, maar: ‘Ben je wel trots op me?’quote:
Laat hem, is gewoon weer aandachtziek.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin is compleet leip .. wat doet hij hier nou weer (hij vindt zelf Mission Impossible)
[ afbeelding ]
Hoop het. Zal wel weer nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:41 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een eliminatie...reuring in de tent
Nou...hij was volledig losgeslagen in zijn Godcomplex. Dat was echt geen toneelspel. Ging later nog even buiten door met KimD...er is flink wat mis met die jongenquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:44 schreef Seattle het volgende:
Nog even fittie tussen Rupie en Jeff teruggekeken over de sigaretten.
Zoals ik het interpreteer deed Jeff het om de boel wat op te schudden en was het niet gemeend.
Anderen nog die het gezien hebben toevallig?
Zijn daar ook filmpjes van?quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:44 schreef Seattle het volgende:
Nog even fittie tussen Rupie en Jeff teruggekeken over de sigaretten.
Zoals ik het interpreteer deed Jeff het om de boel wat op te schudden en was het niet gemeend.
Anderen nog die het gezien hebben toevallig?
Zal ik dan al zo gewend zijn aan zijn narcistische gepraatquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nou...hij was volledig losgeslagen in zijn Godcomplex. Dat was echt geen toneelspel. Ging later nog even buiten door met KimD...er is flink wat mis met die jongen
Stabiele basis, Erik houdt ervanquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Hoe is het deze ochtend
JW : Nou, Erik, net als alle andere ochtenden.
Erik : Dat is niet verkeerd ... stabiele basis...
Ik zou er moordneigingen van krijgen, wat een irritante zak.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:37 schreef R0T29 het volgende:
Martin trekt het kussen van een slapende Moraima onder haar hoofd vandaan. Moraima schrikt wakker en ontvangt het kussen, wat door Martin wordt gegooid, op haar hoofd.
Slecht voor je nek ook zo'n onverwachte bewegingquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er moordneigingen van krijgen, wat een irritante zak.
gelukkig heeft Martin echt een hekel aan pestenquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:37 schreef R0T29 het volgende:
Martin trekt het kussen van een slapende Moraima onder haar hoofd vandaan. Moraima schrikt wakker en ontvangt het kussen, wat door Martin wordt gegooid, op haar hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Moraima zou zich boven op Martin moeten laten vallen wanneer hij ligt te slapen, het is ook niet de eerste keer dat hij dit bij haar flikt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig heeft Martin echt een hekel aan pesten
nee ook al eens een natte dweil in het gezichtquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima zou zich boven op Martin moeten laten vallen wanneer hij ligt te slapen, het is ook niet de eerste keer dat hij dit bij haar flikt.
Ik denk dat Martin dit niet als pesten ziet, maar als plagen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig heeft Martin echt een hekel aan pesten
Ik vind het pestenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Martin dit niet als pesten ziet, maar als plagen.
Dat is nog saaier dan M&M's tellenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:39 schreef Loveable het volgende:
Maddy en Janet aan t fietsen.. hoop dat ze daar ook nog een keer spelopdracht mee gaan doen
Ligt er aan hoeveel uur ze moeten fietsen etcquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is nog saaier dan M&M's tellen
fietsen om de lampen aan te houdenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is nog saaier dan M&M's tellen
Ja Febo, zet er ff 30 spinningfietsen neer, en alle bewoners moeten tot Zondagavond 20:00 fietsenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel uur ze moeten fietsen etc
Iedere geval wel een lange opdracht jaquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Febo, zet er ff 30 spinningfietsen neer, en alle bewoners moeten tot Zondagavond 20:00 fietsen
elke dag weerquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:43 schreef Harry het volgende:
Storing op de microfoons zo te horen.....
er moeten er minstens 15 fietsenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Febo, zet er ff 30 spinningfietsen neer, en alle bewoners moeten tot Zondagavond 20:00 fietsen
Gratis tip voor de Febo van ons FOK!quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
er moeten er minstens 15 fietsen
en dan inderdaad 72 uur
Dat is wel leuk ja, a la Coldplayquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
fietsen om de lampen aan te houden
warm water
etc
Doe er dan 28, krijg je irritatie ove wie wanneer niet hoeft en dat de een langer zit dan de anderquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit wel fijner dan een gewone bh als je sportquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ze wult een sport BH.
[ afbeelding ]
Sport jij dan?quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zit wel fijner dan een gewone bh als je sport
Hupsen de tieten ook wat minder
Nee, maar is toch logisch dat zo'n bh beter zit dan een gewone bhquote:
Ze ziet er wel een stuk beter uit dan toen ze nog manager was. Er komt eindelijk wat rust in haar gezicht en de wallen zijn aanmerkelijk minderquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ze wult een sport BH.
[ afbeelding ]
Weet ik toch niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee, maar is toch logisch dat zo'n bh beter zit dan een gewone bh
Een deel van de groep sporten niet echt voordat ze de loods in gingenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had er ook 1 mee kunnen nemen
Wie weet gebruikt ze stiekum de sperti van Martin wel tegen de wallenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze ziet er wel een stuk beter uit dan toen ze nog manager was. Er komt eindelijk wat rust in haar gezicht en de wallen zijn aanmerkelijk minder
Niet, dacht dat je alles wistquote:
maar je weet dat als je daar een jaar zit je ook fysieke opdrachten zal moeten doenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:53 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Een deel van de groep sporten niet echt voordat ze de loods in gingen
quote:
wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat haar......net of d'r toupetje los zit![]()
jij bent hoopvolquote:
Coupe ala Janetquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent hoopvol
er komt niks vandaag
want ik mag naar de kapper
Tondeuse.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent hoopvol
er komt niks vandaag
of het is een subtiele hint dat ze ergens over praten waar niet over gesproken mag wordenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:59 schreef mnesymne het volgende:
Snappen sommige mensen nu niet dat een zendercheck niet altijd betekend dat er iets mis is met de zender, maar dat ze gewoon niet te verstaan zijn
Spel opdracht kan ook nogquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:00 schreef mnesymne het volgende:
Nah best case weer een verdien opdracht... misschien volgende week een eliminatie zolang niemand vrijwillig vertrekt
Mis je allesquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent hoopvol
er komt niks vandaag
ik had gehoopt dat GJ inmiddels al zijn 24 uur had aangevraagdquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Mis je alles
Djedi eruit, en Ruben die na 2 dagen huilen ook vertrekt
Zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
Zoe eet zich misselijk in M&Ms begrijp ik?
GJ blijft tot het (bittere) eindquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat GJ inmiddels al zijn 24 uur had aangevraagd
JW heeft ook om de dag dat witte shirt aanquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Iedereen heeft het altijd maar over Berend en Erik.
Zie Rupert nu al 4 dagen in het zelfde shirtje lopen.
Is vast zijn favoriete shirt, daar heeft ie er 3 vanquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Iedereen heeft het altijd maar over Berend en Erik.
Zie Rupert nu al 4 dagen in het zelfde shirtje lopen.
was het maar zo.n feestquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:08 schreef mnesymne het volgende:
Zoe krijgt binnenkort nog een gele kaart over de mic checks steeds
kleurrijkquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Van de blauwe SL zo door in de groene SL.
Berend over Zoe: " Sommigen gebruiken een levenlang lachgas om zo te worden."quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
Berend zit er ook weer florissant bij
De andere 2 managers hadden geld ook geld zat ...quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
Het is makkelijk te zijn om Manager te zijn met geld.
volgens Berend nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De andere 2 managers hadden geld ook geld zat ...
Katertje 🐈quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:12 schreef R0T29 het volgende:
Bericht voor de manager...die ligt nog op bed
Ja, zakgeld was het probleem.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De andere 2 managers hadden geld ook geld zat ...
JW vergeet weeeeer dat normale mensen ook gas/water/licht moeten betalenquote:
Tadaaah.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW vergeet weeeeer dat normale mensen ook gas/water/licht moeten betalen
en alle andere shizzle
Nieuwe lading drank voor de managerquote:
ik denk alleen estherquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
JW als ik manager wordt
wordt er niks te roken besteld![]()
![]()
wie moet er op JW stemmen dan
Wendy verstopt de wijn en de wodka.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nieuwe lading drank voor de manager
quote:
En ze geloven het zelf.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
Als Esther er nu nog bij gaat zitten
dan is het klaagkwartet compleet
Tiano vraagt alleen in belang van de groep![]()
mensen praten zo'n poep![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:20 schreef D. het volgende:
Is dat nu standaard dat de boodschappen naar kantoor van de manager gaan voor iedereen kan zien wat ie allemaal achter gaat houden?
Je denkt wel dat Jeff gaat delen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:20 schreef mnesymne het volgende:
Meh, 2 kratjes voor 30 man. Gaat niet lang mee hoor
tiano gaat het niet naar boven tillenquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:20 schreef D. het volgende:
Is dat nu standaard dat de boodschappen naar kantoor van de manager gaan voor iedereen kan zien wat ie allemaal achter gaat houden?
Dat ruik je ook minder.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:23 schreef mnesymne het volgende:
Jeff is meer van het wijntje op kantoor... maar nu met de wodka veranderd dat misschien
wodka is denk ik ook voor jappie, kan hij zijn heupflesje mee vullen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:23 schreef mnesymne het volgende:
Jeff is meer van het wijntje op kantoor... maar nu met de wodka veranderd dat misschien
Volgens mij zag ik 4 kratjes naar boven gaan .. en niet iedereen drinkquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:20 schreef mnesymne het volgende:
Meh, 2 kratjes voor 30 man. Gaat niet lang mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |