jij bent hoopvolquote:
Die komt er nietquote:
Coupe ala Janetquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent hoopvol
er komt niks vandaag
want ik mag naar de kapper
Tondeuse.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent hoopvol
er komt niks vandaag
Auw!quote:
of het is een subtiele hint dat ze ergens over praten waar niet over gesproken mag wordenquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:59 schreef mnesymne het volgende:
Snappen sommige mensen nu niet dat een zendercheck niet altijd betekend dat er iets mis is met de zender, maar dat ze gewoon niet te verstaan zijn
Spel opdracht kan ook nogquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:00 schreef mnesymne het volgende:
Nah best case weer een verdien opdracht... misschien volgende week een eliminatie zolang niemand vrijwillig vertrekt
Mis je allesquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent hoopvol
er komt niks vandaag
ik had gehoopt dat GJ inmiddels al zijn 24 uur had aangevraagdquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Mis je alles
Djedi eruit, en Ruben die na 2 dagen huilen ook vertrekt
Zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
Zoe eet zich misselijk in M&Ms begrijp ik?
GJ blijft tot het (bittere) eindquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat GJ inmiddels al zijn 24 uur had aangevraagd
JW heeft ook om de dag dat witte shirt aanquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Iedereen heeft het altijd maar over Berend en Erik.
Zie Rupert nu al 4 dagen in het zelfde shirtje lopen.
Is vast zijn favoriete shirt, daar heeft ie er 3 vanquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Iedereen heeft het altijd maar over Berend en Erik.
Zie Rupert nu al 4 dagen in het zelfde shirtje lopen.
was het maar zo.n feestquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:08 schreef mnesymne het volgende:
Zoe krijgt binnenkort nog een gele kaart over de mic checks steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |