Met zo'n gif heb ik altijd het idee dat iemand er in het echt zo uitziet.quote:
De groep is daarin selectief.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
De groep doet het heel goed als iemand jarig is. Even iemand een super fijn gevoel geven. Tof.
Jappie ligt goed in de groep. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit voor Esther zouden doen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In het begin wel. Nu niet meer volgens mij.
En niet alleen bij Wendy was het minder feest. Maar het is Jappie gegund hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij Wendy lag haar hele kamer al een uur op bed![]()
Dan noem je er ook wel eentje die het allerslechtst in de groep ligt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie ligt goed in de groep. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit voor Esther zouden doen.
Eruit stemmen die kerelquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie ligt goed in de groep. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit voor Esther zouden doen.
Cadeautje fur geburtstag.quote:
Zo liefquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:08 schreef Seattle het volgende:
Toch even een momentje pakken Wanda en Jappie samen
Van de huishoudpotquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:13 schreef Seattle het volgende:
Jeff geeft Jappie de fles met een gebreid hoesje van KimD er om heen
en gebreite höschen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:13 schreef Seattle het volgende:
Jeff geeft Jappie de fles met een gebreid hoesje van KimD er om heen
Laat Mirthe het niet zienquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:14 schreef Seattle het volgende:
Glaasje rode wijn erbij natuurlijk op kantoor
de m & m zijn wan jemand anders?quote:Op dinsdag 15 november 2022 00:17 schreef Seattle het volgende:
KimD is nog steeds bezig met m&m’s verstoppen. Nogal hyper. Jeff en Jap begrijpen het niet helemaal
Nee van hun allemaalquote:Op dinsdag 15 november 2022 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
de m & m zijn wan jemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |