Ik weet niet waarom maar ik las stokbroodje kruidnotenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:02 schreef Ireth het volgende:
We zijn er weer klaar voor!![]()
Stokbroodje kruidenboter paraat
Soort megaschuddebuikjes, kan bestquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik las stokbroodje kruidnoten![]()
Ik ook niet, maar stemtechnisch blijf ik hangen bij Wolter.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:15 schreef Mrmime het volgende:
Snap de hints niet zo goed ivm Wolter of Bastiaan
Hey jou ken ik!quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:16 schreef ook_gek het volgende:
Wolter kroes klinkt het naar.
Maar geen enkele hint kan ik dan plaatsen
Die is toch veel dikker?quote:
Wormerveer ligt dichtbij amsterdam toch? Wolter kroes komt uit wormerveerquote:
BAM! 1 hint ontrafeld!quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:19 schreef H_T het volgende:
Een grote luxe boot is natuurlijk een kroesschip
En zijn beweginkjes en de hints kloppen ook.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
Je hoort toch vrij duidelijk dat het Wolter is lol
Ik schrijf de kikker met potlood op als eerste afvallerquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
Je hoort toch vrij duidelijk dat het Wolter is lol
Op de rekening dacht ik een totaal bedrag van 20,08 te zien. Wolters hit Viva Hollandia komt uit 2008quote:
Laat maar wil wolter kroes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:24 schreef ook_gek het volgende:
Markt hoogkamer en de hint citroen op het glas. Ik ga zwemmen in bacardi lemmon
Warme zon op huidje.
Hij is ontdekt op het strand in spanje.
*hikquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:20 schreef Momo het volgende:
Kikkers kunnen geen alcohol hebben. Dus geen Froger.
Doet toch ook wat met edelstenen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:33 schreef ook_gek het volgende:
Paard is lieke van lexmond.
Ze had een programma met de billen blood
Ze verkoopt edelstenen
Haar zus heet jet
Ze zit in veel roomcoms
Goh, ik ook!quote:
Het is de dominomusquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:44 schreef H_T het volgende:
Dominostenen in de badkamer vind ik opvallend
Die is iig niet zo grootquote:
Je zou toch denken dat er genoeg geld binnen komt met die 27 reclameblokkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:45 schreef Xan21 het volgende:
Die pakken worden ook echt met elk seizoen slechter.
Die is gecanceld bij RTL…quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
Dat "absoluut niet" klonk weer heel erg als Danny de Munck
Die is idd ook best kleinquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
Dat "absoluut niet" klonk weer heel erg als Danny de Munck
Ja daarom ook mijn verbazingquote:
Idd... kijk naar die geweldige pakken in UK... vorig jaar hadden ze zelfs een coole robot bunny. In NL halen ze gewoon een pak bij de carnaval shop nu?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er genoeg geld binnen komt met die 27 reclameblokken
Heeft die zijn stem al weer terug dan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef ook_gek het volgende:
art rooijakkers
fort boyard heeft hij gepresenteerd
Over de vloer is zijn programma
Is gek op BBQEN
Had flinke kritiek op john de mol ( pijl )
En presenteerde wie is de mol!
Geen Bas Smit 😫quote:
Weet niet wanneer dit opgenomen is?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft die zijn stem al weer terug dan?
Ik denk dat de hele serie al is opgenomen, dus dat moet al wat weken geleden zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet niet wanneer dit opgenomen is?
Hints kloppen wel goedquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat de hele serie al is opgenomen, dus dat moet al wat weken geleden zijn
Heb je vroeger vaak in bed gedingest?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zit gelijk met dat nummer van Kinderen voor Kinderen in mijn hoofd
Een aantal plakken zijn echt slechtquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:06 schreef Ireth het volgende:
Mag je eindelijk meedoen aan dit programma, krijg je een pyjama, berensloffen en een berekop...
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je vroeger vaak in bed gedingest?
Raymond van Barneveld?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef H_T het volgende:
De prijzen op de kast leken vooral voor voetbal te zijn en er lag ook een doos grote lucifers
Wel Brabander en voetbalfanquote:
The matchstick was de bijnaam van Co Stompequote:
Die is langerquote:
Vlaggen van Zweden en UK stonden ook op de kofferquote:
Dat is een goeiequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef Perrin het volgende:
Schoolbord, worst en Brabant = Henry van Loon?
En Amsterdamquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Vlaggen van Zweden en UK stonden ook op de koffer
Was Jan Marijnissen niet ooit leraarquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef Perrin het volgende:
Schoolbord, worst en Brabant = Henry van Loon?
Ik ga in het esf hoek zoeken: Anouk?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wist dat ik er een vergeten was. Dank!quote:
En van Europa -> ESF -> Edsiliaquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Anouk deed wel mee aan het ESF in Zweden. Ze woont in Amsterdamquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:21 schreef Momo het volgende:
Ruth deed mee aan songfestival in Ierland, niet Zweden of UK
Anouk zou hier denk ik nooit aan meedoen. Tenzij ze er veel geld voor krijgt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga in het esf hoek zoeken: Anouk?
Emile Roemer sowieso welquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was Jan Marijnissen niet ooit leraar
Die was champagne fles in oudejaarseditiequote:
Is al een keer champagne geweest in een oudjaarsspecialquote:
Die vlag stond niet op koffer van het esf 2005quote:
Ik dacht al aan judeskaquote:
wth is dat nu weer?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht al aan judeska![]()
Op Twitter wordt ook Envy Peru genoemd.
Envy is welquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht al aan judeska![]()
Op Twitter wordt ook Envy Peru genoemd.
Miss envy Peru is een bekende Nederlandse Dragqueen.quote:
Eerste winnares van Dragrace Holland:quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Miss envy Peru is een bekende Nederlandse Dragqueen.
ah daarom had ik er nooit van gehoord (nooit naar gekeken)quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eerste winnares van Dragrace Holland:
ik zit niet zo in de dragscenequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wie envy? Ken je Envy niet koentjuh>>>
Nee, Lieke van Lexmondquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar dat is ws Yolanthe..of Touriya Haoud ( Hollywood)
De twijfel in die kwestie zit er niet in of ze wel of niet paard rijdtquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:40 schreef quirina het volgende:
Samantha Steenwijk heeft Paardrij dijen
Simpel ja.quote:
quote:
Beetje te doodquote:
Ach, als je hem 'die bolle van Heel Holland Bakt' had genoemd hadden we het ook wel begrepen. Dan maakt k of ck minder uitquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:03 schreef Piperidine het volgende:
Nu baal ik dat ik niet mijn goede gok hier had gepost, haha. Wist niet hoe ik zijn achternaam schreef.
ach, zie je ook in de politiek, hoezeer je de boel ook besodemietert of faalt, ze krijgen altijd wel een ander hoog baantje toegeschovenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:12 schreef RipCity het volgende:
Schandalig dat zo'n Lieke v lexmond telkens nog baantjes in de media krijgt toegeschoven. Jaren oplichting maar ze komt overal mee weg.
Naam en tips in spoiler tag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij denk ik ook wel 100% zeker te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Evenstar op 20-11-2022 00:50:04 ]
quote:Op zondag 20 november 2022 00:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Naam en tips in spoiler tag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij denk ik ook wel 100% zeker te wetenje zou zomaar gelijk kunnen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 20 november 2022 00:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Naam en tips in spoiler tag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij denk ik ook wel 100% zeker te wetenZou het niet gewoon Trijntje zelf zijn?. Ze laten toch toch niet een deelnemer voor de 2de keer meedoen. Edsilia was champagne in de oudejaarseditie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Trijntje was de sneeuwbal.quote:Op zondag 20 november 2022 06:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon Trijntje zelf zijn?. Ze laten toch toch niet een deelnemer voor de 2de keer meedoen. Edsilia was champagne in de oudejaarseditie.
Hmm crap, dat is waar ook. Maar stem lijkt ook nog eens en bewegingen .... tunnelvisie hierquote:Op zondag 20 november 2022 06:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon Trijntje zelf zijn?. Ze laten toch toch niet een deelnemer voor de 2de keer meedoen. Edsilia was champagne in de oudejaarseditie.
Trijntje is momenteel weer behoorlijk zwaar, die past niet in de bij. Ik denk dat het judeska is.quote:Op zondag 20 november 2022 12:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hmm crap, dat is waar ook. Maar stem lijkt ook nog eens en bewegingen .... tunnelvisie hier
je kijkt niet live meequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:28 schreef RedFever007 het volgende:
Lees alleen niwt in dit.topic omdat ik geen spoilers wil
Sowieso niet de beste avond voor jasjes. Die van Ruben is ook niet fantastischquote:
En misschien zwangerquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:11 schreef H_T het volgende:
Lekkerbek en advocaat op het dienblad, Griekse en Duitse vlag te zien geweest
Ik wilde bijna zeggen die was vorige week maar dat was een ander programmaquote:
Da's ook RTL 4 toch? Dan gaan ze vast proberen niet dezelfde kandidaat in twee verschillende programma's te hebben in hetzelfde seizoenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Actrice. Heeft al meegedaan met secrets duets
Ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's ook RTL 4 toch? Dan gaan ze vast proberen niet dezelfde kandidaat in twee verschillende programma's te hebben in hetzelfde seizoen
Vorige week dusquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Actrice. Heeft al meegedaan met secrets duets
Ook een goedequote:
lol nogal en vooral Duits idd. Intonatie klopt ook verder heel erg met haar. heeft in juli wel Borstkanker gekregen dus misschien niet goede timing om mee te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |