Trijntje is momenteel weer behoorlijk zwaar, die past niet in de bij. Ik denk dat het judeska is.quote:Op zondag 20 november 2022 12:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hmm crap, dat is waar ook. Maar stem lijkt ook nog eens en bewegingen .... tunnelvisie hier
je kijkt niet live meequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:28 schreef RedFever007 het volgende:
Lees alleen niwt in dit.topic omdat ik geen spoilers wil
Zit er ook weer klaar voorquote:
Sowieso niet de beste avond voor jasjes. Die van Ruben is ook niet fantastischquote:
Heb m'n zonnebril opgezet, nu gaat het welquote:
En misschien zwangerquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:11 schreef H_T het volgende:
Lekkerbek en advocaat op het dienblad, Griekse en Duitse vlag te zien geweest
Wat heeft die met Griekenland?quote:
Ik wilde bijna zeggen die was vorige week maar dat was een ander programmaquote:
Opera en theater zangeres. Deed mama mia, dat speelt zich af op Griekenlandquote:
Da's ook RTL 4 toch? Dan gaan ze vast proberen niet dezelfde kandidaat in twee verschillende programma's te hebben in hetzelfde seizoenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Actrice. Heeft al meegedaan met secrets duets
Ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's ook RTL 4 toch? Dan gaan ze vast proberen niet dezelfde kandidaat in twee verschillende programma's te hebben in hetzelfde seizoen
Vorige week dusquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Actrice. Heeft al meegedaan met secrets duets
Ook een goedequote:
lol nogal en vooral Duits idd. Intonatie klopt ook verder heel erg met haar. heeft in juli wel Borstkanker gekregen dus misschien niet goede timing om mee te doen.quote:
Geen Bibi dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |