Simpel ja.quote:
quote:
Beetje te doodquote:
Ach, als je hem 'die bolle van Heel Holland Bakt' had genoemd hadden we het ook wel begrepen. Dan maakt k of ck minder uitquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:03 schreef Piperidine het volgende:
Nu baal ik dat ik niet mijn goede gok hier had gepost, haha. Wist niet hoe ik zijn achternaam schreef.
ach, zie je ook in de politiek, hoezeer je de boel ook besodemietert of faalt, ze krijgen altijd wel een ander hoog baantje toegeschovenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:12 schreef RipCity het volgende:
Schandalig dat zo'n Lieke v lexmond telkens nog baantjes in de media krijgt toegeschoven. Jaren oplichting maar ze komt overal mee weg.
Naam en tips in spoiler tag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij denk ik ook wel 100% zeker te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Evenstar op 20-11-2022 00:50:04 ]
quote:Op zondag 20 november 2022 00:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Naam en tips in spoiler tag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij denk ik ook wel 100% zeker te wetenje zou zomaar gelijk kunnen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 20 november 2022 00:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Naam en tips in spoiler tag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij denk ik ook wel 100% zeker te wetenZou het niet gewoon Trijntje zelf zijn?. Ze laten toch toch niet een deelnemer voor de 2de keer meedoen. Edsilia was champagne in de oudejaarseditie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Trijntje was de sneeuwbal.quote:Op zondag 20 november 2022 06:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon Trijntje zelf zijn?. Ze laten toch toch niet een deelnemer voor de 2de keer meedoen. Edsilia was champagne in de oudejaarseditie.
Hmm crap, dat is waar ook. Maar stem lijkt ook nog eens en bewegingen .... tunnelvisie hierquote:Op zondag 20 november 2022 06:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon Trijntje zelf zijn?. Ze laten toch toch niet een deelnemer voor de 2de keer meedoen. Edsilia was champagne in de oudejaarseditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |