Ik weet niet waarom maar ik las stokbroodje kruidnotenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:02 schreef Ireth het volgende:
We zijn er weer klaar voor!![]()
Stokbroodje kruidenboter paraat
Soort megaschuddebuikjes, kan bestquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik las stokbroodje kruidnoten![]()
Ik ook niet, maar stemtechnisch blijf ik hangen bij Wolter.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:15 schreef Mrmime het volgende:
Snap de hints niet zo goed ivm Wolter of Bastiaan
Hey jou ken ik!quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:16 schreef ook_gek het volgende:
Wolter kroes klinkt het naar.
Maar geen enkele hint kan ik dan plaatsen
Die is toch veel dikker?quote:
BAM! 1 hint ontrafeld!quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:19 schreef H_T het volgende:
Een grote luxe boot is natuurlijk een kroesschip
En zijn beweginkjes en de hints kloppen ook.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
Je hoort toch vrij duidelijk dat het Wolter is lol
Ik schrijf de kikker met potlood op als eerste afvallerquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
Je hoort toch vrij duidelijk dat het Wolter is lol
Op de rekening dacht ik een totaal bedrag van 20,08 te zien. Wolters hit Viva Hollandia komt uit 2008quote:
Laat maar wil wolter kroes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:24 schreef ook_gek het volgende:
Markt hoogkamer en de hint citroen op het glas. Ik ga zwemmen in bacardi lemmon
Warme zon op huidje.
Hij is ontdekt op het strand in spanje.
*hikquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:20 schreef Momo het volgende:
Kikkers kunnen geen alcohol hebben. Dus geen Froger.
Doet toch ook wat met edelstenen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:33 schreef ook_gek het volgende:
Paard is lieke van lexmond.
Ze had een programma met de billen blood
Ze verkoopt edelstenen
Haar zus heet jet
Ze zit in veel roomcoms
Goh, ik ook!quote:
Het is de dominomusquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:44 schreef H_T het volgende:
Dominostenen in de badkamer vind ik opvallend
Die is iig niet zo grootquote:
Je zou toch denken dat er genoeg geld binnen komt met die 27 reclameblokkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:45 schreef Xan21 het volgende:
Die pakken worden ook echt met elk seizoen slechter.
Die is gecanceld bij RTL…quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
Dat "absoluut niet" klonk weer heel erg als Danny de Munck
Die is idd ook best kleinquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
Dat "absoluut niet" klonk weer heel erg als Danny de Munck
Ja daarom ook mijn verbazingquote:
Idd... kijk naar die geweldige pakken in UK... vorig jaar hadden ze zelfs een coole robot bunny. In NL halen ze gewoon een pak bij de carnaval shop nu?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er genoeg geld binnen komt met die 27 reclameblokken
Heeft die zijn stem al weer terug dan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef ook_gek het volgende:
art rooijakkers
fort boyard heeft hij gepresenteerd
Over de vloer is zijn programma
Is gek op BBQEN
Had flinke kritiek op john de mol ( pijl )
En presenteerde wie is de mol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |