Ik weet niet waarom maar ik las stokbroodje kruidnotenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:02 schreef Ireth het volgende:
We zijn er weer klaar voor!![]()
Stokbroodje kruidenboter paraat
Soort megaschuddebuikjes, kan bestquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik las stokbroodje kruidnoten![]()
Ik ook niet, maar stemtechnisch blijf ik hangen bij Wolter.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:15 schreef Mrmime het volgende:
Snap de hints niet zo goed ivm Wolter of Bastiaan
Hey jou ken ik!quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:16 schreef ook_gek het volgende:
Wolter kroes klinkt het naar.
Maar geen enkele hint kan ik dan plaatsen
Die is toch veel dikker?quote:
BAM! 1 hint ontrafeld!quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:19 schreef H_T het volgende:
Een grote luxe boot is natuurlijk een kroesschip
En zijn beweginkjes en de hints kloppen ook.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
Je hoort toch vrij duidelijk dat het Wolter is lol
Ik schrijf de kikker met potlood op als eerste afvallerquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
Je hoort toch vrij duidelijk dat het Wolter is lol
Op de rekening dacht ik een totaal bedrag van 20,08 te zien. Wolters hit Viva Hollandia komt uit 2008quote:
Laat maar wil wolter kroes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:24 schreef ook_gek het volgende:
Markt hoogkamer en de hint citroen op het glas. Ik ga zwemmen in bacardi lemmon
Warme zon op huidje.
Hij is ontdekt op het strand in spanje.
*hikquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:20 schreef Momo het volgende:
Kikkers kunnen geen alcohol hebben. Dus geen Froger.
Doet toch ook wat met edelstenen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:33 schreef ook_gek het volgende:
Paard is lieke van lexmond.
Ze had een programma met de billen blood
Ze verkoopt edelstenen
Haar zus heet jet
Ze zit in veel roomcoms
Goh, ik ook!quote:
Het is de dominomusquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:44 schreef H_T het volgende:
Dominostenen in de badkamer vind ik opvallend
Die is iig niet zo grootquote:
Je zou toch denken dat er genoeg geld binnen komt met die 27 reclameblokkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:45 schreef Xan21 het volgende:
Die pakken worden ook echt met elk seizoen slechter.
Die is gecanceld bij RTL…quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
Dat "absoluut niet" klonk weer heel erg als Danny de Munck
Die is idd ook best kleinquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
Dat "absoluut niet" klonk weer heel erg als Danny de Munck
Idd... kijk naar die geweldige pakken in UK... vorig jaar hadden ze zelfs een coole robot bunny. In NL halen ze gewoon een pak bij de carnaval shop nu?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er genoeg geld binnen komt met die 27 reclameblokken
Heeft die zijn stem al weer terug dan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef ook_gek het volgende:
art rooijakkers
fort boyard heeft hij gepresenteerd
Over de vloer is zijn programma
Is gek op BBQEN
Had flinke kritiek op john de mol ( pijl )
En presenteerde wie is de mol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |