Die is iig niet zo grootquote:
Je zou toch denken dat er genoeg geld binnen komt met die 27 reclameblokkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:45 schreef Xan21 het volgende:
Die pakken worden ook echt met elk seizoen slechter.
Die is gecanceld bij RTL…quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
Dat "absoluut niet" klonk weer heel erg als Danny de Munck
Die is idd ook best kleinquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
Dat "absoluut niet" klonk weer heel erg als Danny de Munck
Idd... kijk naar die geweldige pakken in UK... vorig jaar hadden ze zelfs een coole robot bunny. In NL halen ze gewoon een pak bij de carnaval shop nu?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er genoeg geld binnen komt met die 27 reclameblokken
Heeft die zijn stem al weer terug dan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef ook_gek het volgende:
art rooijakkers
fort boyard heeft hij gepresenteerd
Over de vloer is zijn programma
Is gek op BBQEN
Had flinke kritiek op john de mol ( pijl )
En presenteerde wie is de mol!
Geen Bas Smit 😫quote:
Weet niet wanneer dit opgenomen is?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft die zijn stem al weer terug dan?
Ik denk dat de hele serie al is opgenomen, dus dat moet al wat weken geleden zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet niet wanneer dit opgenomen is?
Hints kloppen wel goedquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat de hele serie al is opgenomen, dus dat moet al wat weken geleden zijn
Heb je vroeger vaak in bed gedingest?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zit gelijk met dat nummer van Kinderen voor Kinderen in mijn hoofd
Een aantal plakken zijn echt slechtquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:06 schreef Ireth het volgende:
Mag je eindelijk meedoen aan dit programma, krijg je een pyjama, berensloffen en een berekop...
Die doet wel iets muzikaalquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je vroeger vaak in bed gedingest?
Issie te dun voor.quote:
Raymond van Barneveld?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef H_T het volgende:
De prijzen op de kast leken vooral voor voetbal te zijn en er lag ook een doos grote lucifers
Wel Brabander en voetbalfanquote:
The matchstick was de bijnaam van Co Stompequote:
Die is langerquote:
Vlaggen van Zweden en UK stonden ook op de kofferquote:
Dat is een goeiequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef Perrin het volgende:
Schoolbord, worst en Brabant = Henry van Loon?
En Amsterdamquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Vlaggen van Zweden en UK stonden ook op de koffer
Was Jan Marijnissen niet ooit leraarquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef Perrin het volgende:
Schoolbord, worst en Brabant = Henry van Loon?
Ik ga in het esf hoek zoeken: Anouk?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Vlaggen van Zweden en UK stonden ook op de koffer
Ik wist dat ik er een vergeten was. Dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |