SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan de achtergelaten schoenen van de vluchtende Egyptische soldaten in de Sina in '67.quote:
Je moet wel van heeel erg goed huize komen wil je een dergelijke afstand kunnen zwemmen bij een watertemperatuur van een graad of 9. De kans dat je verkrampt, onderkoeld raakt en uiteindelijk overlijd is nogal fiks.quote:
Onzin. De CIA bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 14 november 2022 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]Bill Burns legt het nog maar een keer uit.
Filmpje is fake. Komt uit april/mei uit een heel ander gebied. Grote blunder dat een officieel kanaal het niet dubbelcheckt en klakkeloos overneemt.quote:
Paar maanden hier, al aan het werk, gegronde reden om hier te zijn voorlopig. Welkom dus.quote:Op maandag 14 november 2022 15:23 schreef Aether het volgende:
Ruslan (17) uit Oekrane wil voorlopig niet terug: 'Ik voel me veilig hier'
https://nos.nl/video/2452(...)-voel-me-veilig-hier
Wie is zijn Russian counterpart?quote:Op maandag 14 november 2022 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]Bill Burns legt het nog maar een keer uit.
Ik zie tegenwoordig al wat mensen uit Oekrane aan het werk bij de Albert heijn. Verder heb ik in mijn omgeving ook nog nooit gehoord dat iemand last heeft van de mensen uit Oekrane, dus ik hoop ook dat ze gewoon mogen blijven zolang ze willen.quote:Op maandag 14 november 2022 15:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Paar maanden hier, al aan het werk, gegronde reden om hier te zijn voorlopig. Welkom dus.
En ben ik de enige die een beetje moet gnuiven over de zin "experts denken dat hoe langer de Oekraners hier zijn, hoe hoger de kans is dat ze willen blijven"? Daar hoef je geen experts bij te halen...
Wilde het net schrijven. Dit is een andere rivier.quote:Op maandag 14 november 2022 15:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Filmpje is fake. Komt uit april/mei uit een heel ander gebied. Grote blunder dat een officieel kanaal het niet dubbelcheckt en klakkeloos overneemt.
Nederland wordt al veel en veel te vol. Die mensen moeten straks ook huizen en dat is een groot probleem. Als alles weer pais en vree is in Oekrane kunnen ze mooi weer terug.quote:Op maandag 14 november 2022 15:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig al wat mensen uit Oekrane aan het werk bij de Albert heijn. Verder heb ik in mijn omgeving ook nog nooit gehoord dat iemand last heeft van de mensen uit Oekrane, dus ik hoop ook dat ze gewoon mogen blijven zolang ze willen.
Ik denk dat we dan eens zouden moeten kijken wie we wel en niet binnenlaten, maar dat welwillende Oekraners dan toch een streepje voorhebben.quote:Op maandag 14 november 2022 15:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nederland wordt al veel en veel te vol. Die mensen moeten straks ook huizen en dat is een groot probleem. Als alles weer pais en vree is in Oekrane kunnen ze mooi weer terug.
Iets met vergrijzing, heb je er van gehoord.quote:Op maandag 14 november 2022 15:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nederland wordt al veel en veel te vol. Die mensen moeten straks ook huizen en dat is een groot probleem. Als alles weer pais en vree is in Oekrane kunnen ze mooi weer terug.
Dat sowieso, maar wat ik zojuist zei blijft wel gewoon waar.quote:Op maandag 14 november 2022 15:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan eens zouden moeten kijken wie we wel en niet binnenlaten, maar dat welwillende Oekraners dan toch een streepje voorhebben.
Och, n van de redenen ja.quote:Op maandag 14 november 2022 15:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Iets met vergrijzing, heb je er van gehoord.
Eens. Als de politiek leiders hier nu eens kloten genoeg hadden om gespuis en gelukzoekers aan te pakken waren we al een heel eind.quote:Op maandag 14 november 2022 15:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan eens zouden moeten kijken wie we wel en niet binnenlaten, maar dat welwillende Oekraners dan toch een streepje voorhebben.
Snowden alsnog naar het front?quote:Op maandag 14 november 2022 15:09 schreef xpompompomx het volgende:
Weer een echt zeldzaam fantastisch plan:
[ twitter ]
Zeg me dat je Speciale Militaire Operatie een enorm fiasco is zonder te zeggen dat het een enorm fiasco is.
Ik zou mij de ballen uit de broek lachen.quote:Op maandag 14 november 2022 16:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Snowden alsnog naar het front?
Dat was chelsea manningquote:Op maandag 14 november 2022 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou mij de ballen uit de broek lachen.
Vergeet Steven Seagal niet h.quote:Op maandag 14 november 2022 16:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Snowden alsnog naar het front?
Die Jens ontpopt zich ook meer en meer als rasechte warmonger.quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Die Jens ontpopt zich ook meer en meer als rasechte warmonger.
En al die Noord Koreanen die in Rusland werken.quote:
Hij is niet de enige, er zijn meer Westerse leiders waarvan we enkel kunnen hopen dat ze hun hand niet overspelen.quote:Op maandag 14 november 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat valt nog af te wachten. Nederland is niet per se beter. Veel discriminatie en uitbuiting, hoge kosten levensonderhoud, beroerde gezondheidszorg. Ik ken veel oost Europeanen die om deze redenen weer vertrokken zijn of van plan zijn te vertrekken.quote:Op maandag 14 november 2022 15:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Paar maanden hier, al aan het werk, gegronde reden om hier te zijn voorlopig. Welkom dus.
En ben ik de enige die een beetje moet gnuiven over de zin "experts denken dat hoe langer de Oekraners hier zijn, hoe hoger de kans is dat ze willen blijven"? Daar hoef je geen experts bij te halen...
quote:Op maandag 14 november 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
'Rasecht'quote:Op maandag 14 november 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
'Experts' is een term die mainstream media vaak gebruiken om vermeende kenners te omschrijven die dan heel erg veel afweten van een onderwerp. Zogenaamd dan natuurlijk. Vaak betreft dit academici waarvan men weet dat deze een bepaald vooringenomen visie hebben over bepaalde onderwerpen, die in lijn is met de mening van de journalisten zelf.quote:Op maandag 14 november 2022 15:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
ik zou geen proefkonijn willen spelen, jij wel?quote:Op maandag 14 november 2022 15:16 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo dat je als toerist in Rusland van straat wordt geplukt maar vrijwillige buitenlanders gemakkelijker daar in het leger kunnen dienen.
Telt de spam van AliExpress die volgt op een aankoop als cyberwarfare? Want dan kunnen ze in Rusland hun lol op met 300k verse mobniks en hun likmevestjes.quote:Op maandag 14 november 2022 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
Lekker voor het echtje oorlogje spelen in je spulletjes van Aliexpress:
[ twitter ]
Ik volg het niet helemaal. Hoe groot is het kwaliteitsverschil tussen een AliExpress vest en 'echt' legerspul? Beide houden zonder metalen/keramische plaat geen kogels tegen dus waar zit dan het verschil?quote:Op maandag 14 november 2022 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
Lekker voor het echtje oorlogje spelen in je spulletjes van Aliexpress:
[ twitter ]
Hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op maandag 14 november 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan is Oekrane in anderhalf uur verslagen johquote:
In het heel kort:quote:Op maandag 14 november 2022 16:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal. Hoe groot is het kwaliteitsverschil tussen zo'n AliExpress vest en 'echt' legerspul? Beide houden zonder keramische plaat geen kogels tegen.
En wat kost iets westers?quote:Op maandag 14 november 2022 16:52 schreef slashdotter3 het volgende:
De meeste vesten zijn rond de 30 euro
https://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=army+vest
Maar heb er een van 133 euro gevonden. Wat zou nou het verschil zijn?
https://www.aliexpress.com/item/1005003192906438.html
Kogelwerende hemd van Miguel Caballero zo'n 1500.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Hallo. Als baas van de NAVO die heel een land volpompt met wapengekletter en militairen op aan het leiden is behoor je een beetje terughoudend te zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord
Dus als Rusland zijn leger stelend en verkrachtend de wereld in stuurt, dan moeten we daar een beetje terughoudend op reageren?quote:Op maandag 14 november 2022 17:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hallo. Als baas van de NAVO die heel een land volpompt met wapengekletter en militairen op aan het leiden is behoor je een beetje terughoudend te zijn.
Die optie van diplomatie is er altijd. Ook als Rusland door gaat met het verkrachten van Ukraine.quote:De optie van diplomatie mort altijd open blijven staan en met dit soort uitspraken druk je dat meteen de kop in.
De oorlog is er al, was begonnen door Putin.quote:Bijzonder onhandig voor iemand in zijn positie en die lul sleurt ons dalijk nog verder mee de oorlog in.
Hij weet het iig beter dan jij.quote:Hij zou beter moeten weten. Me dunkt.
Want ik wil niet dat de oorlog nog lang gaat durenquote:Op maandag 14 november 2022 17:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Hallo. Als baas van de NAVO die heel een land volpompt met wapengekletter en militairen op aan het leiden is behoor je een beetje terughoudend te zijn.
Liever morgen om tafel en onderhandelen zodat het zsm voorbij isquote:De optie van diplomatie mort altijd open blijven staan en met dit soort uitspraken druk je dat meteen de kop in.
Kut, oorlog duurt toch langerquote:Bijzonder onhandig voor iemand in zijn positie en die lul sleurt ons dalijk nog verder mee de oorlog in.
Nu moet ik nog steeds drie euro per kuub betalen voor gasquote:Hij zou beter moeten weten. Me dunkt.
Diplomatie met notoir onbetrouwbaar Rusland is zinloos. Je bent hopeloos naef als je anders denkt. Rusland moet gewoon opflikkeren uit Oekrane. C'est tout.quote:Op maandag 14 november 2022 17:24 schreef vosss het volgende:
[..]
De optie van diplomatie mort altijd open blijven staan en met dit soort uitspraken druk je dat meteen de kop in.
Bijzonder onhandig voor iemand in zijn positie en die lul sleurt ons dalijk nog verder mee de oorlog in.
Hij zou beter moeten weten. Me dunkt.
Zowel Moskou als Sint Petersburg parasiteren op de rest van dat immense land en zuigen het volledig leeg. Beide steden zijn een protserige schijnvertoning vol pracht en praal, terwijl het echte Rusland niets meer dan een derdewereldland vol modder en grijze, grauwe ellende is.quote:Op maandag 14 november 2022 12:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En de reden dat ze van die laagontwikkelde hilbillies zijn is omdat Moskou de ontwikkeling van de rest van het land tegenhoudt. Het moet immers een slaafs volk blijven dat niet voor zichzelf kan nadenken maar blind de propaganda gelooft en orders van hun meesters opvolgt.
Rusland slecht, Poetin kut, oorlog!quote:Op maandag 14 november 2022 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want ik wil niet dat de oorlog nog lang gaat duren
[..]
Liever morgen om tafel en onderhandelen zodat het zsm voorbij is
[..]
Kut, oorlog duurt toch langer![]()
[..]
Nu moet ik nog steeds drie euro per kuub betalen voor gas![]()
Kwaad. Woedend.
Ach tegen die tijd hebben we migranten nodig om werk gedaan te krijgen.quote:Op maandag 14 november 2022 16:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Experts' is een term die mainstream media vaak gebruiken om vermeende kenners te omschrijven die dan heel erg veel afweten van een onderwerp. Zogenaamd dan natuurlijk. Vaak betreft dit academici waarvan men weet dat deze een bepaald vooringenomen visie hebben over bepaalde onderwerpen, die in lijn is met de mening van de journalisten zelf.
In dit geval had natuurlijk iedereen wel kunnen invullen dat het overgrote deel van de gekomen Oekraners niet meer terug zal gaan. Na de oorlog komt de man ook nog naar Nederland (mits deze het heeft overleefd) en misschien later ook nog andere familieleden. Zit je wr met allerlei nieuwe migranten. Fantastisch gewoon.
In het Westen ja, niet in Rusland.quote:Op maandag 14 november 2022 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In het heel kort:
Echt spul, moet net als bij elk ander soortig echt spul, aan een boel standaarden (bijvoorbeeld iso-normen) voldoen.
Als je echter als Chinese fabrikant hetzelfde soort spul wil maken is er niemand die je tegenhoudt als je je niet aan die standaarden wil houden.
Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 14 november 2022 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rusland slecht, Poetin kut, oorlog!
Rusland, was beer, is wezel!quote:Op maandag 14 november 2022 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is de eerste redelijke post die ik van jou zie.quote:Op maandag 14 november 2022 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je merkt dat je mensen op een gegeven moment wel overtuigt, het kost soms alleen even wat tijd.quote:Op maandag 14 november 2022 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de eerste redelijke post die ik van jou zie.
Ik weets. Ik begon ooit eens op Fok mee te discussiren over drugs.quote:Op maandag 14 november 2022 19:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je merkt dat je mensen op een gegeven moment wel overtuigt, het kost soms alleen even wat tijd.
Ga toch weg man. Dat station is allang gepasseerd.quote:Op maandag 14 november 2022 17:24 schreef vosss het volgende:
[..]
De optie van diplomatie mort altijd open blijven staan
Dan wordt het een sitzkrieg.quote:
Diplomatie moet altijd open staan. Maar dan wel als Rusland zich uit geheel Oekrane terugtrekt.quote:Op maandag 14 november 2022 19:19 schreef YStec het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Dat station is allang gepasseerd.
Gewoon de Russen het land uitschoppen met geweld. En dan praten we wel weer.
Rusland moet geen enkele kans krijgen om ook maar een beetje *iets* te winnen, geen enkele centimeter. Gewoon compleet verlammen nu ze zwak zijn, om zo generatieslang geen last meer van ze te hebben.
Als er dan per se gepraat moet worden, mag de eerste voorwaarde zijn dat Rusland stopt met oorlog voeren.
Ze schieten al 9 maanden het land kapot, opdonderen met "diplomatie".
En ze gaan gewoon stug door aan de andere kant van de Dnjeprquote:
Niet iedereen is in het gelukkige bezit van een functionerend brein en/of moreel kompas...quote:Op maandag 14 november 2022 19:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je merkt dat je mensen op een gegeven moment wel overtuigt, het kost soms alleen even wat tijd.
Diplomatie is iets dat ook doorgaat tijdens een conflict. De uitspraken van Jens, het onderonsje tussen de USA en Rusland in Turkije, etc valt daar ook onder. Het is iets anders dan (vredes) onderhandelingen; mensen lijken dat hier door elkaar te halen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Diplomatie moet altijd open staan. Maar dan wel als Rusland zich uit geheel Oekrane terugtrekt.
Ik ben blij dat lui zoals jij (en ik) het niet voor het zeggen hebben want wij hadden ons enorm laten intimideren door de Russische bedreigingen. Wij hadden Rusland gewoon hun zin gegeven plus Duitsland aangeboden en om het goed te maken ook onze moeder naakt gedeporteerdquote:Op maandag 14 november 2022 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
In hoeverre kan Oekrane hier vandaan een offensief beginnen?quote:
Vanaf hier zullen ze wel geen offensief beginnen. Maar het is wel handig om deze dorpjes te bevrijden om te voorkomen dat je kogels in je rug krijgt tijdens het offensief.quote:Op maandag 14 november 2022 19:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
In hoeverre kan Oekrane hier vandaan een offensief beginnen?
Zijn zulke dorpen niet makkelijk te veroveren omdat men er verder geen bruggenhoofd kan slaan en strategisch alleen wat kan beteken voor kleine groepjes special forces enzo?
Of kunnen ze echt verdertrekken vanuit hier?
Je kan ze maar beter hebben inderdaad. Wel oppassen voor de beschietingen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vanaf hier zullen ze wel geen offensief beginnen. Maar het is wel handig om deze dorpjes te bevrijden om te voorkomen dat je kogels in je rug krijgt tijdens het offensief.
En ook Oekrane en Rusland spreken nog met elkaar. Zie de uitruil van gevangenen. Al zal dat niet op heel hoog niveau zijn gok ik.quote:Op maandag 14 november 2022 19:35 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Diplomatie is iets dat ook doorgaat tijdens een conflict. De uitspraken van Jens, het onderonsje tussen de USA en Rusland in Turkije, etc valt daar ook onder. Het is iets anders dan (vredes) onderhandelingen; mensen lijken dat hier door elkaar te halen.
https://twitter.com/geert(...)0qTZxSq6jvo67lw&s=19quote:Voor mijn Oekranevolgers: ik weet dat hier veel 'aanhangers' van Ben Hodges zijn. Ik kan je in dat geval ook Glen Grant aanraden te volgen.
Zijn laatste uitspraak: Zelensky moet n naar Washington DC toe, en president Biden persoonlijk ontmoeten. Voor ATACMS. 1/
Grant: "Zelensky moet aan het Amerikaanse publiek laten zien dat hij een levend wezen is, en geen 'beeld' dat ze enkel kennen van TV. Hij moet uitleggen waarom ATCMS nodig zijn. Hoe Oekrane de oorlog wint. Churchill moest ook ooit zoiets doen." 2/
Grant: "Iemand in het Witte Huis wil die systemen niet aan Oekrane geven. Ze denken niet logisch na. Zoals Hodges al zei: wat wil Rusland doen dan, zelfs na een ATACMS-aanval? Met ATACMS kun je het einde van de oorlog bespoedigen." 3/
Grant: "Als Oekrane ATACMS heeft, kan het Russische luchtbases, commandoposten en logistiek aan de achterkant aanvallen. Dan is het sneller klaar." 4/
Grant gaf een uitgebreid interview aan het Oekraense internetkanaal @EspresoTV . Maar je kunt ook wat andere interviews online met hem vinden - 'gewoon' in het Engels. 5/
Zelensky gaat Oekrane niet verlaten. En al helemaal niet om het Amerikaanse volk te overtuigen dat hij echt bestaatquote:Op maandag 14 november 2022 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
https://twitter.com/geert(...)0qTZxSq6jvo67lw&s=19
Gore ratten zijn het wel. Laat die mensen gewoon wonen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:46 schreef Starhopper het volgende:
Hoppaaa! Het kan niet op vandaag![]()
[ twitter ]
Om met Russen te spreken is inderdaad eerder kleuterklasniveau vereist vermoed ik.quote:Op maandag 14 november 2022 19:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En ook Oekrane en Rusland spreken nog met elkaar. Zie de uitruil van gevangenen. Al zal dat niet op heel hoog niveau zijn gok ik.
Ik was blij met het nieuws dat dit een nieuwe terugtrekking gaat worden maar damn. Je hebt gelijk. Weer allemaal Oekraense mensen en kinderen die gedeporteerd wordenquote:Op maandag 14 november 2022 19:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gore ratten zijn het wel. Laat die mensen gewoon wonen.
Het ziet er wel raar uit. Al dat terugtrekken ruikt enorm naar verliezen, ook thuis. Zijn ze dan echt al door hun wanhoopsdaden heen?
Als ze willen zien dat het geen beeld is, kijken ze maar hier naar. https://edition.cnn.com/v(...)y-olena-zelenska.cnnquote:Op maandag 14 november 2022 19:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zelensky gaat Oekrane niet verlaten. En al helemaal niet om het Amerikaanse volk te overtuigen dat hij echt bestaatWat is dit voor bullshit? Zelensky heeft wel wat nuttigers te doen.
Glen Grant is ret. lieutenant colonel, British military expert. -> Dat hij met pensioen is kan ik wel begrijpen
ATACMS lijken mij wel een bezoekje waard.quote:Op maandag 14 november 2022 19:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zelensky gaat Oekrane niet verlaten. En al helemaal niet om het Amerikaanse volk te overtuigen dat hij echt bestaatWat is dit voor bullshit? Zelensky heeft wel wat nuttigers te doen.
Glen Grant is ret. lieutenant colonel, British military expert. -> Dat hij met pensioen is kan ik wel begrijpen
Die hebben ze toch al?quote:Op maandag 14 november 2022 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
ATACMS lijken mij wel een bezoekje waard.
GVD.quote:
Productbeschrijvingquote:Op maandag 14 november 2022 16:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kogelwerende hemd van Miguel Caballero zo'n 1500.
https://www.bol.com/nl/nl(...)Q_0_4.5.ProductTitle
ATACMS (das 300KM range he)?quote:
Het kan dat men een bruggenhoofd op zet, het is alleen niet erg verstandig als je ook simpelweg via land kan aanvallen. Doen ze het toch dan is het waarschijnlijk dat men in eenzelfde situatie als Rusland aan de overzijde komt te zitten.quote:Op maandag 14 november 2022 19:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
In hoeverre kan Oekrane hier vandaan een offensief beginnen?
Zijn zulke dorpen niet makkelijk te veroveren omdat men er verder geen bruggenhoofd kan slaan en strategisch alleen wat kan beteken voor kleine groepjes special forces enzo?
Of kunnen ze echt verdertrekken vanuit hier?
Wat voegt zo’n bezoek toe? Voor zijn veiligheid zal hij in heel beperkte kring een paar geselecteerde mensen de hand schudden, het land ziet dat op tv. Hij gaat in een land waar elke gestoorde van 18 jaar en ouder een snelvuurgeweer kan aanschaffen echt niet over straat lopen, en met de krankzinnige Boebert en Taylor Greene kan hij beter ook vermijden in n ruimte te zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh? Hij is er toch al eens geweest. In het witte huis.quote:Op maandag 14 november 2022 20:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat voegt zo’n bezoek toe? Voor zijn veiligheid zal hij in heel beperkte kring een paar geselecteerde mensen de hand schudden, het land ziet dat op tv. Hij gaat in een land waar elke gestoorde van 18 jaar en ouder een snelvuurgeweer kan aanschaffen echt niet over straat lopen, en met de krankzinnige Boebert en Taylor Greene kan hij beter ook vermijden in n ruimte te zijn.
Hij loopt in dat land vol opgewonden gestoorde rasidioten volgens mij veel meer risico dan in Oekrane in oorlogstijd.
De Amerikaan die Zelenskyy vermoordt, wordt beroemder dan Mark David Chapman, en in de States lopen voldoende zwaarbewapende gekken rond die daarvoor zouden willen doen.
Vr februari, ja. Hij is sindsdien Oekrane volgens mij niet uit geweest. Veel te gevaarlijk, zelfs met een priv-vliegtuig. Om hem te interviewen moet je geblinddoekt langs vele veiligheidsschakels. Bron: 3e of 4e college van Snyder over Oekrane.quote:Op maandag 14 november 2022 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
ATACMS (das 300KM range he)?
Nee.
Ze hebben het wel gevraagd. Maar de VS wil het officieel niet leveren.
En aangezien Zelensky tot nu toe geen moeite had met een toer hier of daar, lijkt het me helemaal geen gek idee om de VS nog eens aan te doen.
putin gedraagd zich net als Stalin in zijn laatste jarenquote:Op maandag 14 november 2022 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er wel wat in zit.quote:Op maandag 14 november 2022 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |