quote:Op maandag 14 november 2022 07:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ook al zou een nieuwe Russische regering heel Oekraïne weer soeverein verklaren, een volgende wandelt dan weer rustig de grens over.
Niet als Oekraïne lid is van de EU en NATO.quote:Op maandag 14 november 2022 07:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ook al zou een nieuwe Russische regering heel Oekraïne weer soeverein verklaren, een volgende wandelt dan weer rustig de grens over.
quote:Op maandag 14 november 2022 13:15 schreef ExTec het volgende:
Leuk filmpje, van de vaak interessante Peter Zeihan.
Lekker 2 keer kijken.quote:
Ik was lekker eerder. Wel 30 secondenquote:
Dikke BMW 😱quote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef 3rr0r het volgende:
Die gestolen wasbeer willen ze zeker een muts van maken
Zag bij de viering in Kherson mensen in dikke BMW, die nemen de Russen kennelijk niet in beslag.
Kunnen we die gasten niet een tijdje lenen..? Kunnen ze hier opruimen?quote:Op maandag 14 november 2022 13:05 schreef Starhopper het volgende:
Inval bij een landverrader![]()
[ twitter ]
Goed planquote:Op maandag 14 november 2022 13:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kunnen we die gasten niet een tijdje lenen..? Kunnen ze hier opruimen?
Nergens voor nodig. Het ontbreekt ons gewoon aan het willen aanpakken van zulke problemen. Zoals altijd...quote:Op maandag 14 november 2022 13:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kunnen we die gasten niet een tijdje lenen..? Kunnen ze hier opruimen?
Oh jammer, ik dacht bij Gideon van Meijeren.quote:Op maandag 14 november 2022 13:05 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Ik ben zelf liever terughoudend hiermee, ik heb redelijk wat gelezen over de vervolging van NSB'ers na de 2e wereldoorlog, en er zijn toen erg veel fouten gemaakt. Ik bestempel ze liever als verdachte zolang er nog geen rechtszaak is geweest.quote:Op maandag 14 november 2022 13:05 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Maar de tijden zijn wel wat verandert, ik kan mij voorstellen dat gedurende een oorlog er wel wat wetten en regeltjes overboord gegooit worden wat betreft het bespioneren van iemand.quote:Op maandag 14 november 2022 14:04 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik ben zelf liever terughoudend hiermee, ik heb redelijk wat gelezen over de vervolging van NSB'ers na de 2e wereldoorlog, en er zijn toen erg veel fouten gemaakt. Ik bestempel ze liever als verdachte zolang er nog geen rechtszaak is geweest.
Tot aan de kinderen aan toe, ja.quote:Op maandag 14 november 2022 14:04 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik ben zelf liever terughoudend hiermee, ik heb redelijk wat gelezen over de vervolging van NSB'ers na de 2e wereldoorlog, en er zijn toen erg veel fouten gemaakt. Ik bestempel ze liever als verdachte zolang er nog geen rechtszaak is geweest.
Dat is bewijslast, maar er zijn gewoon genoeg gevallen bekend van burenruzies die met verkapte verdenkingen worden beslecht in dit soort gevallen.quote:Op maandag 14 november 2022 14:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar de tijden zijn wel wat verandert, ik kan mij voorstellen dat gedurende een oorlog er wel wat wetten en regeltjes overboord gegooit worden wat betreft het bespioneren van iemand.
Een voorbeeld zijn de gepubliceerde onderschepte telefoontjes. Als dat in willekeurig andere tijd zou gebeuren was de wereld te klein.
Wie is hier nu de echte komiek.quote:
Ah, dus buitenlanders kunnen nu ook van straat geplukt worden om als kanonnenvoer te dienen.quote:Op maandag 14 november 2022 15:09 schreef xpompompomx het volgende:
Weer een echt zeldzaam fantastisch plan:
[ twitter ]
Zeg me dat je Speciale Militaire Operatie een enorm fiasco is zonder te zeggen dat het een enorm fiasco is.
En die een van de meest vooruitstrevende abortuswetgevingen tekende voor zijn staat destijds, als Republikein. Later werd het meer een meelopende karikatuur op een politicus.quote:Op maandag 14 november 2022 12:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zou het willen nuanceren dat die acteur is.
En dan bevind die zich in goed gezelschap, de wereld kende een andere acteur die ook president werd, die rus, toen nog de sovjet unie, ook op z'n knieën bracht.
Mooi eufemisme ook "allowing conscription". Vertaling: we jonassen Oezbeken, Tadzjieken etc. die toevallig op straat lopen in busjes en drukken ze een loopgraaf in.quote:Op maandag 14 november 2022 15:09 schreef xpompompomx het volgende:
Weer een echt zeldzaam fantastisch plan:
[ twitter ]
Zeg me dat je Speciale Militaire Operatie een enorm fiasco is zonder te zeggen dat het een enorm fiasco is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |