Zo hoort dat bij journalisten. Je brengt je talking point, en dan is de journo verder onbelangrijk.quote:Op maandag 14 november 2022 12:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook bijzonder hoe de meesten gewoon tijdens het gesprek weglopen. Aparte omgangsvormen.
En de reden dat ze van die laagontwikkelde hilbillies zijn is omdat Moskou de ontwikkeling van de rest van het land tegenhoudt. Het moet immers een slaafs volk blijven dat niet voor zichzelf kan nadenken maar blind de propaganda gelooft en orders van hun meesters opvolgt.quote:Op maandag 14 november 2022 10:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hebben ze in Moskou en St Petersburg ook wel, maar goed dit zijn vast van die plattelandslui die zelf ook schijten in een gat in de grond.
Hij is geen komiek meer.quote:Op maandag 14 november 2022 11:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee dat is in deze relevant. Komieken hebben geen verstand van veiligheidssituaties, projectmanagers bij ProRail ook niet, historici ook niet. Het is niet zo dat omdat je president bent je ineens wel iets zinnigs kunt zeggen over de veiligheid en de operationele militaire omstandigheden. Dat argument gaat op voor de militaire top, niet voor Zelensky. Die ongetwijfeld kundige adviseurs heeft terzake.
Die legers, paleizen en jachten betalen zichzelf ook niet.quote:Op maandag 14 november 2022 12:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En de reden dat ze van die laagontwikkelde hilbillies zijn is omdat Moskou de ontwikkeling van de rest van het land tegenhoudt. Het moet immers een slaafs volk blijven dat niet voor zichzelf kan nadenken maar blind de propaganda gelooft en orders van hun meesters opvolgt.
Ik zou het willen nuanceren dat die acteur is.quote:Op maandag 14 november 2022 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij wás komiek. Inmiddels is hij al een paar jaar president van zijn land waarvan 8 maanden in oorlogstijd. Natuurlijk heeft hij mensen die hem adviseren, maar om hem nu nog als komiek af te schilderen, vind ik ook wat onzinnig.
Huub Stapel straks maar premier maken danquote:Op maandag 14 november 2022 12:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zou het willen nuanceren dat die acteur is.
En dan bevind die zich in goed gezelschap, de wereld kende een andere acteur die ook president werd, die rus, toen nog de sovjet unie, ook op z'n knieën bracht.
Ik vraag me soms af wat dat soort huichelaars als dit over is gaan zeggen. 'putin made me do it'.quote:
Een leven lang liegen gaat 'em uiteindelijk toch aan het hart..quote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef TLC het volgende:
Lavrov in het ziekenhuis met hartproblemen
Is zijn zoon nou al gemobiliseerd?quote:Op maandag 14 november 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af wat dat soort huichelaars als dit over is gaan zeggen. 'putin made me do it'.
Yeah, right.
en dit is alleen al de westerse propaganda, moet je voorstellen hoe het voor oekrainers zal zijn, die constante stroom van desinfromatie.quote:
Poetin is druk bezig de overwinning te organiseren en vervolgens gaat Zelensky met de eer strijken.quote:Op maandag 14 november 2022 11:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
En Poetin zelf durft niet eens zijn bunkertje uit.
8 juniquote:
quote:Op zondag 13 november 2022 19:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Tof van je. Dank je!
Dat je dit nog weet.![]()
Anders dan de mensen die keer op keer nieuws plaatsen wat al geplaatst is.jij leest dus echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |