Hebben ze in Moskou en St Petersburg ook wel, maar goed dit zijn vast van die plattelandslui die zelf ook schijten in een gat in de grond.quote:Op maandag 14 november 2022 10:42 schreef ExTec het volgende:
Rus echt mega-verbaasd dat wij Vuige Westerlingen... kattenbakken, met grind, en kattenvoer hebben.
[ twitter ]
Hij was toch een clown? Waar is onze sterke alfaman Putin? Of moet hij dan weer teveel mensen meenemen om zijn poep te komen scheppen.quote:
Er zijn ook speculaties dat er een deal is gemaakt mbt de terugtrekking, dus dat zou verklaren waarom er zo weinig materialen en manschappen de Russen hebben achtergelaten.quote:Op maandag 14 november 2022 10:07 schreef Anton91 het volgende:
Maar ik hoor helaas niks over die 5.000-40.000 soldaten die zich nog in Kherson zouden bevinden... Jammer want dat had Oekraïne veel gevangenen opgeleverd en ook ervoor gezorgd dat ze niet ergens anders ingezet zouden kunnen worden.
Terwijl Poetin zich voortdurend verstopt, loopt Zelensky door zojuist bevrijd gebied!quote:Op maandag 14 november 2022 10:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij was toch een clown? Waar is onze sterke alfaman Putin? Of moet hij dan weer teveel mensen meenemen om zijn poep te komen scheppen.
Hij doet precies hetzelfde wat hij al sinds februari doet. Hij toont leiderschap.quote:Op maandag 14 november 2022 10:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Terwijl Poetin zich voortdurend verstopt, loopt Zelensky door zojuist bevrijd gebied!
Ik kan niet zeggen dat het me erg verstandig lijkt, maar hij toont wel haar op de borst.
"Zitten natuurlijk de Britten achter!!"quote:
De tank gaat anders wel iets langzamer!quote:Op maandag 14 november 2022 09:01 schreef Perrin het volgende:
Zo heel effectief lijken die betonnen pukkels niet..
[ twitter ]
Denk ook niet dat de onderhoudslui heel blij zijn met dit rijgedragquote:Op maandag 14 november 2022 10:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De tank gaat anders wel iets langzamer!
quote:
Van de trap gevallen ?quote:
Daar zijn rupsvoertuigen juist voor gemaakt, dacht ik.quote:Op maandag 14 november 2022 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk ook niet dat de onderhoudslui heel blij zijn met dit rijgedrag
Vraag mij af of dit fimpje echt is.quote:Op maandag 14 november 2022 10:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hebben ze in Moskou en St Petersburg ook wel, maar goed dit zijn vast van die plattelandslui die zelf ook schijten in een gat in de grond.
Liever een langzame en pijnlijke doodquote:Op maandag 14 november 2022 11:00 schreef Haags het volgende:
Hopelijk sterft Lavrov een snelle pijnlijke dood.
quote:Op maandag 14 november 2022 10:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraag mij af of dit fimpje echt is.
Tis een 2e wereld land, geen stel holbewoners.
Neemt teveel ruimte en tijd in beslag in dat ziekenhuis. Beetje zonde voor andere mensen die echt hulp nodig hebben.quote:Op maandag 14 november 2022 11:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Liever een langzame en pijnlijke dood
Die lui leven echt op een andere planeet lijkt het. Water dat uit een kraan komt, toiletten voor katten....wat een decadentie.quote:Op maandag 14 november 2022 10:42 schreef ExTec het volgende:
Rus echt mega-verbaasd dat wij Vuige Westerlingen... kattenbakken, met grind, en kattenvoer hebben.
[ twitter ]
En juist deze armoedzaaiers vechten in Oekraine, niet de middenklasse uit Moskou of St Petersburg die wel stromend water uit een kraan hebben etc etc. Ironisch eigenlijk. Ook waarom Rusland nooit gaat veranderen en nog een heel lange tijd dictatuur blijft, het volk zelf is eraan schuldig in algemene zin.quote:Op maandag 14 november 2022 11:07 schreef Hathor het volgende:
Die lui leven echt op een andere planeet lijkt het. Water dat uit een kraan komt, toiletten voor katten....wat een decadentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |