SPOILER: oud nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto: Jaimie bij Bin Khalid. Zat ze er als voorvechtster van vrouwen of als haar eigen manager?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Jaimie met een zonnebril op voor de camera en er is ook iets met haar gebit?quote:INVESTEREN IN DE LIEFDE
Jaimie Vaes (33) en Jorik Scholten (28), beter bekend als Lil Kleine, hebben een rechtszitting met flink wat prijskaartjes achter de rug. Naar wie gaan de horloges? En naar wie de broodrooster? Het allerbelangrijkste blijft hun zoon Lío, beamen beide ouders voor onze camera. Vanavond hoor je alles over deze zaak in de aflevering van RTL Boulevard om 18.35 uur op RTL 4.
quote:Die sponsordeal maakt dat zij recht meent te hebben op een aantal spullen. Om het merk Smegma te promoten plaatste Jaimie posts waarin ze de apparaten gebruikt, vertelde ze vanmorgen. ,,Hij deed dat niet. Ik heb deze apparaten meegenomen zodat ik in mijn nieuwe huis tenminste brood kon roosteren.”
Raar. Iets te verbergen? Zwaar weekend gehad?quote:Op maandag 14 november 2022 15:12 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)k-mijn-kind-kan-zien
[..]
Jaimie met een zonnebril op voor de camera en er is ook iets met haar gebit?
Geen idee, maar er is iets niet goed, ze heeft ook nog eens een keer een hoge zwarte coltrui aanquote:Op maandag 14 november 2022 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Raar. Iets te verbergen? Zwaar weekend gehad?
Oh jee wat een drama.quote:Op maandag 14 november 2022 16:32 schreef JourneyBlue het volgende:
ze heeft ook nog eens een keer een hoge zwarte coltrui aan
Ze vliegt toch alleen met Lio naar ibiza? Ze neemt hem niet mee naar de feestjes over de hele wereld.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:19 schreef JourneyBlue het volgende:
Pfff,Yvonne zit ook lekker in de materie hè?
Natuurlijk kan ze gewoon vliegen met Lío, dat is het handige van eenhoofdig gezag.
Ik neem aan dat Veilig Thuis ook naar de moeder kijkt.
Inderdaad, maar Yvonne's toon is sowieso heel erg anti-Jaimie op dit moment en inhoudelijk klopt er niets van.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze vliegt toch alleen met Lio naar ibiza? Ze neemt hem niet mee naar de feestjes over de hele wereld.
Ze is ook anti-Bibi geworden, alleen omdat zij Waylon niet voorgoed uit huis gekickt heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:32 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Yvonne's toon is sowieso heel erg anti-Jaimie op dit moment.
Geen idee. Maar denk dat ze net zo'n gekkie is. Ik zie haar op haar insta alleen maar reisjes maken, naar klinieken gaan en feesten. Kind lijkt niet betrokken. Dat hoeft ook niet bij zulke dingen, maar samen naar de speeltuin of dierentuin gaan, ik zie het haar niet doen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:32 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Yvonne's toon is sowieso heel erg anti-Jaimie op dit moment en inhoudelijk klopt er niets van.
Nu ook weer over dat je gezag moet toestaan om alimentatie te kunnen "eisen"![]()
Dit ja, je moet natuurlijk wel je vent de deur uit doen nadat Coldewijer de juice over hem naar buiten heeft gebrachtquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ze is ook anti-Bibi geworden, alleen omdat zij Waylon niet voorgoed uit huis gekickt heeft.
Yvonne is anti-iedereen die niet naar haar pijpen danst.
Dat wil ze ook. Ze wil het goed regelt hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:19 schreef vencodark het volgende:
Ook kutzakken kunnen weleens hun leven beteren.
Als dat bij hem werkelijk zo is, zal Jamie vroeg of laat ook hem tegemoet moeten komen.
Als Lil’ Kleine een goede vader is wanneer hij samen met Lio is, kan je hen dat beide niet ontnemen.
Moet je hem wel de kans daarvoor geven.
Als hij gaat zeggen ik hoef dat kind nooit te zien is zijn carriere zeker voorbijquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wel mooi om te lezen dat Jorik z'n kind wil zien. Nu nog stoppen met dat kinderachtige gedoe over een waterkoker en het wordt wat met die jongen.
Ik volg ook niet alles. Het was meer een algemene post ook.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat wil ze ook. Ze wil het goed regelt hebben.
Ja en als je niet doet wat ze zegt gaat ze je ook nog zwartmaken met je moedertje erbij terwijl je een week eerder nog haar vriendin was. [Over Bibi dus].quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, je moet natuurlijk wel je vent de deur uit doen nadat Coldewijer de juice over hem naar buiten heeft gebracht
Wat is er dan onjuist aan?quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:42 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ^^dus.
Onsmakelijk en bovendien onjuist, met d'r SCOOP
Wat een treurnis.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:42 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ^^dus.
Waarom post je het dan?quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:42 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ^^dus.
Ook als een ouder geen gezag heeft, maar het kind wel heeft erkend, is er sprake van een verplichting tot het betalen van alimentatie.quote:
Als je even vergeet wat voor figuur Jamie zelf is, dan is het niet zo moeilijk om je te verplaatsen in een moeder die is mishandeld door een vent en erg terughoudend is als het gaat om omgang met het kind. Los van agressiviteit lijkt Jorik een geschiedenis van treiteren en wraak nemen te hebben en het laatste wat je wil is dat hij z'n kind als speelbal gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een treurnis.
Ik zou me als ik hun kind was echt schamen als ik dit jaren later zou lezen over ze.
En zelfs als hij die verplichting niet zou hebben, zou hij het nog kunnen doen. Als je echt om je partner en jullie gezamenlijke kind geeft, dan zorg je dat die goed af zijn. Zeker als iedereen weet dat je je partner hebt mishandeld, dan probeer je toch berouw te tonen en het goed te maken? Ik zie er weinig van. Ik hoop van harte dat de wens tot omgang met z'n kind oprecht is, maar hoe kan die omgang ooit gezond zijn als hij zo met de moeder in de clinch ligt? Het beste voor z'n kind zou zijn als hij goed met de moeder probeert om te gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:47 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ook als een ouder geen gezag heeft, maar het kind wel heeft erkend, is er sprake van een verplichting tot het betalen van alimentatie.
En dan gebruikt ze het horloge om naar Ibiza te reizen, Mexico en de VS, te feesten en naar klinieken te gaan, dagelijks in andere dure hotels op de hele wereld te verblijven. Ik vind het wel interessant, ze post dagelijks op haar insta en is alleen maar bezig met leuke dingen doen die heel veel geld kosten. Voor zichzelf.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je even vergeet wat voor figuur Jamie zelf is, dan is het niet zo moeilijk om je te verplaatsen in een moeder die is mishandeld door een vent en erg terughoudend is als het gaat om omgang met het kind. Los van agressiviteit lijkt Jorik een geschiedenis van treiteren en wraak nemen te hebben en het laatste wat je wil is dat hij z'n kind als speelbal gaat gebruiken.
Ik vind Jamie zelf zacht gezegd niet sympathiek, maar ik heb wel begrip voor haar terughoudendheid.
Ik vind het tamelijk choquerend hoe hier steeds de aandacht naar Jamie wordt verschoven. Zoals ik al zei: ik denk het mijne van dat lege Instagrambestaan, maar hij is degene die haar heeft mishandeld. Laten we dat vooral in perspectief blijven zien.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dan gebruikt ze het horloge om naar Ibiza te reizen, Mexico en de VS, te feesten en naar klinieken te gaan, dagelijks in andere dure hotels op de hele wereld te verblijven. Ik vind het wel interessant, ze post dagelijks op haar insta en is alleen maar bezig met leuke dingen doen die heel veel geld kosten. Voor zichzelf.
Geen uitjes met Lio.
Als ze er goed op wil staan, zou ze dat beter ook maar kunnen doen. Aangezien ze dagelijks post op insta wat ze doet en waar ze is, heb ik mn mening wel een beetje bijgesteld over haar.
Misschien krijgt hij idd nog het best de liefde en aandacht van de nanny.
Ze hoeft niet te elateren op insta wat ze zelf doet met Lio, maar hou jezelf een beetje in dan. Duidelijk gaat er weinig aandacht naar het kind toe.
En dat bedoelde ik dus, Jaimie wordt nu ineens geframed als iemand die haar hand ophoudt,quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk choquerend hoe hier steeds de aandacht naar Jamie wordt verschoven. Zoals ik al zei: ik denk het mijne van dat lege Instagrambestaan, maar hij is degene die haar heeft mishandeld. Laten we dat vooral in perspectief blijven zien.
Heeft Yvonne eigenlijk nog gereageerd op dat bericht over wettelijke verplichting?quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:57 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik dus, Jaimie wordt nu ineens geframed als iemand die haar hand ophoudt,
terwijl Jorik gewoon zijn kind dient te onderhouden en ze dit beiden gewoon slecht geregeld hebben.
Dat is zo, hij heeft haar mishandelt. Hij deugt sowieso niet. Ik denk dat iedereen dat wel inziet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk choquerend hoe hier steeds de aandacht naar Jamie wordt verschoven. Zoals ik al zei: ik denk het mijne van dat lege Instagrambestaan, maar hij is degene die haar heeft mishandeld. Laten we dat vooral in perspectief blijven zien.
Ja, allemaal screenshots van reacties dat je het goed moet regelen en dat alimentatie geen kijkgeld is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft Yvonne eigenlijk nog gereageerd op dat bericht over wettelijke verplichting?
Och, Jorik heeft weer ergens wat punten gescoord.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:11 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik zie haar er ook wel voor aan, het treiterwijf.
Vond Jorik op de video een heel stuk rustiger en volwassener overkomen en had inderdaad het gevoel dat hij nuchter was. Plofkopje gekregen ook, in dit geval een goed teken.
Och welnee. Hij is en blijft een lijer. Ik meld wat mij opviel maar ik kan toch niet bij alles preventief neerzetten dat dat niet betekent dat diegene weer helemaal oké is?quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Och, Jorik heeft weer ergens wat punten gescoord.
Tering, Glennis wordt terecht door het slijk gehaald maar als man zijn er gelukkig altijd wel weer mensen die je back zo weer hebben want het was niet zo kut bedoeld allemaal.
Gewoon even 'gemoedelijk' d'r hoofd tussen de deur en de auto rammen. Enge psychopaat. Naar om te horen praten ookquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Och, Jorik heeft weer ergens wat punten gescoord.
Tering, Glennis wordt terecht door het slijk gehaald maar als man zijn er gelukkig altijd wel weer mensen die je back zo weer hebben want het was niet zo kut bedoeld allemaal.
Ik vind dat 'mensen' ook wel grappig.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:31 schreef Lienekien het volgende:
‘Die weten van kant noch wal.’
Nou ja, ze had ook ‘nog’ kunnen schrijven.
Dat eerste is dus nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gewoon even 'gemoedelijk' d'r hoofd tussen de deur en de auto rammen. Enge psychopaat. Naar om te horen praten ook![]()
En dan nog denken geloofwaardig over te komen met z'n "ik wil m'n kind zien". Ben je toch ook wel behoorlijk naïef als je aan die woorden enige waarde hecht, komende van zo'n vuile proleet, midden in een oerwoud van rechtszaken.
Hoop dat Jeemie het maar snel met een figuur als Badder Harrie krijgt.
Ohh maar een ledemaat. We kunnen lol Kleine weer in de armen sluiten.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat eerste is dus nog maar de vraag.
https://www.mediacourant.(...)-tussen-autoportier/
En hij had het ook niet tot een zaak hoeven laten komen. Waarschijnlijk had ze niet veel en heeft de huisraad meegenomen. De moeder van je kind met niks op straat zetten. Dat is sjiek.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze had natuurlijk dat broodrooster enz ook gewoon kunnen terug geven ipv het tot een rechtszaak te laten komen.
Of zeg ik nu iets vreemds?
En ze vroeg geen alimentatie maar wilde wel de horloges houden.
Geen idee hoeveel geld het bij elkaar is, maar ze kiezen er beide voor dit in de media te gooien. Zij kiest ervoor het allemaal uitgebreid te bespreken in haar eigen serie.
Hou het dan achter gesloten deuren, dan kan niemand er een mening over hebben.
En al die incidentjes die voor dit incidentje speelden moet je niet zwaar aan tillen, is gewoon een gekkigheidje, ken beuren. De Spaanse politie vond het ook gewoon wel geinig.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ohh maar een ledemaat. We kunnen lol Kleine weer in de armen sluiten.
Lijkt me stug dat ze (Vaes) dan nu, maanden later, pas komt met die andere lezing (dat het niet haar botox-kop was tussen voertuig en deur, maar een arm, been of borstimplantaat...).quote:Op donderdag 17 november 2022 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat eerste is dus nog maar de vraag.
https://www.mediacourant.(...)-tussen-autoportier/
quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef Piles het volgende:
Hou dit lekker in SHO ofzo. Is toch niet NWS-waardig joh
Nee die Jaimie is een leuk mens zegquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Pauper kabouter
Normaal heb ik het niet zo op vrouwen die hun ex helemaal leegmelken maar in dit geval
Misschien zegt dat meer over jou dan over het nieuws.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt onder het belangrijkste nieuws volgens mijn telefoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn allebei paupers maar die Jorik Scholten is wel het ergste, hopelijk zijn we nu ook van die kinderrap muziek afquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:55 schreef jigggy het volgende:
[..]
Nee die Jaimie is een leuk mens zeg
Een Audemars Piguet kost al snel 70kquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:03 schreef Beathoven het volgende:
Jezus.. met wat voor een gemiereneukerij je al niet bezig moet houden.
Je kunt ook overdrijven, dit is een kindermodel. Nog steeds kostbaar, maar zeker geen 70K.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Een Audemars Piguet kost al snel 70k
Ik snap Jamie wel
quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:07 schreef Isdatzo het volgende:
Jeetje.
Het is maar goed dat je me hiervan op de hoogte hebt gebracht. Goed om te zien dat onze rechtspraak eindelijk eens wordt ingezet voor zaken die ertoe doen, zoals bepalen van wie het broodrooster is.
Zou zij als argument geven dat ze hem niet met de kleine kan vertoruwen na meerdere woede uitbarstingen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:23 schreef roos94 het volgende:
Denk dat hij wel een omgangsregeling krijgt
Ja, nu kan hij zijn zoontje straks ook tussen de autodeur klemmenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:28 schreef roos94 het volgende:
Al 1 jaar heeft lio zijn pa niet gezien
Het fysieke contact is toch onder toezicht? Hij moet het dan wel bont maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, nu kan hij zijn zoontje straks ook tussen de autodeur klemmen
Het is in het begin wel onder begeleiding, maar ik ben bang dat dat op den duur toch wordt uitgebreid..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:59 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Het fysieke contact is toch onder toezicht? Hij moet het dan wel bont maken.
Mocht er 1x agressie richting zijn kind zijn, dan gaan er allemaal radertjes lopen en zal hij zijn kind snel niet meer zien.
Maar ook daar voor keek Jorik toch nauwelijks om naar dat kind. Ik vraag me af of hij überhaupt ooit 1 pamper verschoond heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:28 schreef roos94 het volgende:
Al 1 jaar heeft lio zijn pa niet gezien
Tuigquote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:40 schreef Irri-tante het volgende:
Wat dom om geen gezag te regelen.
Ik las net dat is afgesproken dat hij zijn zoon 2x per via FaceTime mag zien en 1x in de 2 weken onder begeleiding.
Het is iets en beter dan niets.
Persoonlijk vind ik ze allebei niet echt geschikt als ouder. Zij oogt nogal dom en een feestbeest met weining aandacht voor haar zoon en hij is een man met losse handjes. Ideale ouders dus..
Het woord "oprecht" mag van moi ook wel 'ns geschrapt worden uit de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Misschien een toneelstuk maar ik vind hem wel oprecht overkomen in dat interview. Volgens mij doet het echt wel pijn.
Ik geloof dat Jamie ook nooit een pamper heeft verschoond trouwens.
Dat weet ik niet, ik ken ze niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:16 schreef tong80 het volgende:
Ze deugen beiden niet. Zij is nog het ergste.
Vind hem eerder niveautje 'piemels kleien'quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ken ze niet.
Maar ik vind wel dat Lil kleine een kans verdient en fijn dat hij z’n zoon weer mag zien. Als dit goed gaat, zal de omgangsregeling vast uitgebreid worden. Hopelijk neemt ie Lilo wel mee naar de speeltuin enzo.
Roep ik al jaren, maar dan vind iedereen weer dat het niet kan. Nee een kind op de wereld zetten dat fucked up opgroeid omdat ouders er of niet naar om kijken of het mishandelen of whatsoever kan wel zeker. Scheelt ook weer in de jeugdzorg waar de problemen al zitten momenteel.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tuig![]()
Blijft eigenlijk best vreemd dat er nog nooit een wetsvoorstel is geweest om voor iedereen screening te verplichten en potentiële fuck-up-ouders uit te sluiten.
Ik was natuurlijk niet volledig serieus als het gaat om een wetsvoorstel, want dat komt er nooit door.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat is een hele andere discussie dan. Want hoe ga je screenen? Aan welke eisen moet een ouder voldoen? Waar ga je op controleren? IQ? Opleiding? Of iemand een betaalde baan heeft of in de gevangenis heeft gezeten?
Dat zijn ethische discussies en wat voor de een normaal en oké is, is dat voor de ander niet.
Ik vind dat we die kant niet op moeten gaan. Ik denk dat we het in NL helemaal zo slecht niet doen. De meeste ouders hebben het beste met hun kinderen voor en doen hun best, op hun manier.
Bijzonder hóe geneigd mensen zijn alles weer glad te strijken zodra ze één sympathiek flintertje denken te kunnen detecteren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:21 schreef Noek het volgende:
Lil Kleine en oprecht met mensen die daar vol intrappen.
Net zoals dat filmpje van hen waarbij hij ging uitleggen dat er allerlei leugens waren en dat hij haar de moeder van zn kind, nooit pijn zou doen. Alhoewel elke toeschouwer iets anders zag, zo ook de politie in Spanje.
Even later ramde hij de autodeur tegen haar kop.
https://www.gids.tv/video(...)ishandeling-op-ibiza
Opdat we niet vergeten. Vies engnekje.
Daarnaast wilde hij na dat incident ook geen ene cent meer betalen voor zijn kind. Het kind wat hij zo ontzettend mist.
Hou op met me.
Overdrijf niet zo. Ik strijk helemaal niks glad. En ik praat al helemaal niks goed over wat hij Jaimy heeft aangedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bijzonder hóe geneigd mensen zijn alles weer glad te strijken zodra ze één sympathiek flintertje denken te kunnen detecteren.
Eh, ik weet niet eens wie je bent, dus waaromje je aangesproken voelt, ontgaat me.quote:Op zondag 22 januari 2023 07:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Ik strijk helemaal niks glad. En ik praat al helemaal niks goed over wat hij Jaimy heeft aangedaan.
Ik heb het erover dat ik wel het idee heb dat hij zijn kind mist. Lezen.
Jeee. Dat had ze handiger kunnen aanpakken. Maar denk dat ze behoorlijk wanhopig wasquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:25 schreef roos94 het volgende:
Jaimie heeft toegegeven zelf het filmpje gelekt te hebben
Zal ze nu helemaal zijn, Yvonne heeft zojuist het fragment gedeeld…quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:38 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Jeee. Dat had ze handiger kunnen aanpakken. Maar denk dat ze behoorlijk wanhopig was
Ik denk dat ze dit gedaan heeft omdat ze een stok achter de deur nodig had, om écht bij hem weg te gaan:quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:25 schreef roos94 het volgende:
quote:Als ik dit nu niet doe, dan kom ik er echt nooit vanaf. Het ergste is nog: het wordt alleen maar erger’’, reageert Vaes.
quote:Ik ben op, ik ben klaar. Normaal had ik dit nooit gedaan. Hij pakt alles van me af. Ik moet het huis nu uit.”
(Quotes uit het AD-artikel van hierboven.)quote:Coldeweijer geeft haar nog mee dat ‘iedereen zich ermee gaat bemoeien als het online komt’. Maar volgens Vaes is er geen weg meer terug.
Dat beweert ze nú niet, maar zo zou ze het destijds tijdens de aangifte/verklaring bij de politie gesteld hebben:quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:58 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik las vanmiddag ook ergens dat ze nu beweert dat haar hoofd níet tussen die deur werd geklemd. Waarheid of alsnog naar de pijpen van Jorik te dansen?
https://weekbladparty.nl/(...)-tussen-autoportier/quote:Vaes verklaart tegen de politie: “Nou en dan is het filmpje dus gebeurd eh waarop hij ja, aan m’n hoofd of aan m’n haren, in ieder geval ik lig daartussen niet met mijn hoofd. Dat heb ik ook in de verklaring tegen je collega verteld. Dat heeft de media d’r van gemaakt. Eh volgens mij was het been, een stukje arm. Ik lig d’r in ieder geval tussen en dus daarom kon de deur niet dicht.”
https://www.parool.nl/ams(...)ntwaardigd~bd26bc0f/quote:Advocaat Kim Beumer van Vaes zegt dat ‘er helemaal niets is afgezwakt’. “Dit is een overweging die het Openbaar Ministerie moet maken. Jaimie heeft één verklaring afgegeven en aangifte gedaan. Maar als het OM na die aangifte nu besluit dat de aanklacht afgezwakt moet worden, dan is dat aan hen. Wij zijn daar trouwens best verontwaardigd over. De beelden spreken voor zich.”
Oh, dat het haar goed uitkwam denk ik ook hoor. Anders had ze het allang recht kunnen zetten op haar Instagram of zo.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:38 schreef Ronni het volgende:
Of het kwam haar gewoon goed uit dat het verhaal ging dat het haar hoofd was, ook mede dankzij die vriend die dit riep en ze heeft het nooit ontkent totdat het nu naar buiten komt.
Waarom weer excuses zoeken voor haar? Mensen lijken te vergeten dat ze zelf behoorlijk nogal wat issues heeft, een leugentje om bestwil past daar prima bij.
Ja, en hoe meer ze kon lospeuteren, wegmaken, verhandelen en een reden kreeg om zijn eigen kind bij hem weg te kunnen houden totdat hij doet wat zij eist.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, dat het haar goed uitkwam denk ik ook hoor. Anders had ze het allang recht kunnen zetten op haar Instagram of zo.En hoe meer ophef, hoe groter de stok achter de deur om bij hem weg te gaan en weg te blijven.
Daarmee kun je mishandeling niet goedpraten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:52 schreef Ronni het volgende:
[..]
Ja, en hoe meer ze kon lospeuteren, wegmaken, verhandelen en een reden kreeg om zijn eigen kind bij hem weg te kunnen houden totdat hij doet wat zij eist.
At the end is hij er beter uitgekomen, geloofwaardiger en afgekickt. En zij? Nog altijd dezelfde junk die snel doorgaat naar de volgende relatie dealer.
Er zijn ook zat mensen die mijn moeder kende en zagen als lieve vrouw maar het was een monster die mij heeft verwoest van kleins af aan, wanneer de deuren dicht waren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb recentelijk wat inside information gehad, jaja. Ik ken iemand die de moeder van Jorik kent en volgens mijn kennis zijn de verhalen van Jorik over zijn moeder onwaar: ze heeft hem niet mishandeld en is een lieve vrouw.
Waar praat ik een mishandeling goed?quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daarmee kun je mishandeling niet goedpraten.
Gek genoeg weerhoudt die kennis je er in deze topicreeks niet van om stellige uitspraken te doen over zaken waar je niet zeker van bent, aangezien ook jij niet weet wat zich bij anderen achter gesloten deuren afspeelt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die mijn moeder kende en zagen als lieve vrouw maar het was een monster die mij heeft verwoest van kleins af aan, wanneer de deuren dicht waren.
Tldr; zegt niets.
Laat ik het zo zeggen: je geeft er in je postings niet bepaald blijk van de mishandeling en de gevolgen ervan serieus te nemen, met het bashen van Jaimie en doen alsof Jorik een herboren mens is. Wat maakt hem in hemelsnaam geloofwaardig? Vooralsnog lijkt hij nog even kleinzielig te zijn als voorheen. Laat hem maar de 'bigger person' zijn en stoppen om ruzie te maken over horloges. Zolang hij dat niet doet, kan ik niet geloven dat-ie oprecht berouw heeft en een beter mens wil zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:58 schreef Ronni het volgende:
[..]
Waar praat ik een mishandeling goed?
Kon ook niet anders, het was een filmpje van hun eigen bewakingscamera.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:25 schreef roos94 het volgende:
NL gaat Jaimie nu op een interpretatie van een heimelijk door Yvonne opgenomen gesprek (classy gedrag weer) afrekenen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 07:59 schreef Viv het volgende:
Als ik dit nu niet doe, dan kom ik er echt nooit vanaf. Het ergste is nog: het wordt alleen maar erger’’, reageert Vaes.
Waar pretendeer ik dat?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gek genoeg weerhoudt die kennis je er in deze topicreeks niet van om stellige uitspraken te doen over zaken waar je niet zeker van bent, aangezien ook jij niet weet wat zich bij anderen achter gesloten deuren afspeelt.
Dat is wel zeker, zoals met die toestand in een hotel in Ibiza.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:26 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hoofd of arm of been of whatever tussen een autodeur, eigenlijk maakt het niet uit. Dit was het punt waarop Jaimie besloot dat het genoeg was en zichzelf forceerde om met Jorik te breken, waarbij je dus mag aannemen dat er vaker dergelijke dingen zijn voorgevallen, waarvoor ze géén aangifte heeft gedaan.
Same. Naar de buitenwereld toe was mijn moeder lief en schattig maar binnenshuis viel dat masker af en was ze gefrustreerd, boos en werden onze behoeften genegeerd: zíj moest altijd in de spotlight staan. Omdat ik daar jong al vraagtekens bij zette kreeg ik de rol van zwart schaap toebedeeld met als gevolg dat ik nu in therapie zit vanwege emotionele verwaarlozing. Als ik dit met mijn moeder had kunnen bespreken dan was zij in de slachtofferrol gekropen en was ik de boeman geweest. Mensen kunnen de boel echt voor de gek houden wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die mijn moeder kende en zagen als lieve vrouw maar het was een monster die mij heeft verwoest van kleins af aan, wanneer de deuren dicht waren.
Tldr; zegt niets.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Same. Naar de buitenwereld toe was mijn moeder lief en schattig maar binnenshuis viel dat masker af en was ze gefrustreerd, boos en werden onze behoeften genegeerd: zíj moest altijd in de spotlight staan. Omdat ik daar jong al vraagtekens bij zette kreeg ik de rol van zwart schaap toebedeeld met als gevolg dat ik nu in therapie zit vanwege emotionele verwaarlozing. Als ik dit met mijn moeder had kunnen bespreken dan was zij in de slachtofferrol gekropen en was ik de boeman geweest. Mensen kunnen de boel echt voor de gek houden wat dat betreft.
OT: Ze zijn allebei gewoon fout: ik zie een Jorik die zieltjes probeert te winnen en een Jaimy die zielig probeert te doen. Praat de mishandelingen niet goed maar de conclusie die ik daaruit trek is dat het twee kleine kinderen zijn met nul verantwoordelijkheidsgevoel. Een beetje ouder stelt het belang van het kind voorop en niet het belang van broodroosters, drugs, horloges en dat soort materiële shit. Mogen van mij allebei een enkeltje psycholoog krijgen want er is in mijn optiek een hoop waar aan gewerkt moet worden.
En ze spaart ook nog smurfenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb recentelijk wat inside information gehad, jaja. Ik ken iemand die de moeder van Jorik kent en volgens mijn kennis zijn de verhalen van Jorik over zijn moeder onwaar: ze heeft hem niet mishandeld en is een lieve vrouw.
Dat hoor je over 90% van de daders, dat ze zo'n aardig en normaal gezin leken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
Hysterisch bericht zonder ook maar één enkele kritische noot kan alleen maar van vrouwen afkomen.quote:
https://amayzine.com/nl/2(...)-yvonne-coldeweijer/quote:
quote:Gisteren waren Jaimie Vaes en Lil Kleine weer veelvuldig in het nieuws. De reden: Lil Kleine werd eerst beschuldigd van zware mishandeling en dat werd teruggeschroefd naar mishandeling. Hij zou het hoofd van Jaimie namelijk niet tussen de autodeur hebben gestopt, zo had Jaimie verklaard. En toen was heel Nederland weer in rep en roer, want dat was toch wél het geval? Nee, dit was volgens Jaimie verzonnen door de media. Daarnaast zei ze dat ze zelf de video had gelekt. En daar wil ik het even over hebben.
Want ten eerste: hadden we dat al niet een beetje zelf bedacht? De beelden waren van een beveiligingscamera van het huis waar de twee toen nog samenwoonden; wie zou dat anders hebben gedaan? Een hacker die geduldig zat te wachten tot hij beelden zou zien die gelekt konden worden? Lil Kleine zelf? Maar misschien nog wel het allerbelangrijkste: wat maakt het in gódsnaam uit?
Ik zal gelijk bekennen dat ook ik Yvonne Coldeweijer volg op Instagram, maar gisteren wist ik even niet meer zo goed waarom. Yvonne had namelijk besloten om het hele telefoongesprek dat zij met Jaimie had, waarin Jaimie vroeg of zij het filmpje online wilde zetten, in haar Stories te plaatsen. Ik heb er lang over nagedacht, maar ik kan nog steeds niet bedenken waarom ze dit nodig vond. Wat wil Yvonne bewijzen? Dat Jaimie tegen Yvonne zei dat haar hoofd wél tussen de deur zat? Wat is de toegevoegde waarde daarvan?
Waarom wil Yvonne een vrouw die doods- en doodsbang was, die geen andere uitweg zag dan een enorm heftige video online te zetten, om zo uit haar gewelddadige relatie te ontsnappen, zo neerzetten? Jaimie zegt ook tegen Yvonne: ‘Hij heeft genoeg kansen gehad, het moet nu echt klaar zijn voor mij, ik wil hier uit komen.’ Hoe heftig is het dat Jaimie dit als enige uitweg zag? Dat je zo wanhopig bent, verdrietig en bang, en tegelijkertijd zo dapper en sterk in je beslissing dat er nu echt geen weg meer terug is?
Waarom richten we ons daar niet op? Op het feit dat Jaimie verlost is uit die relatie? Dat zoontje Lío niet opgroeit in een gezin waarin zijn vader zijn moeder niet respecteert? Dat we het in plaats daarvan hebben over de vraag of een hoofd wel of niet tussen de deur zat, vind ik echt ongelofelijk. Even ter opfrissing: dit is door dezelfde vent gedaan die haar een jaar daarvoor tot bloedens toe mishandelde op Ibiza en er vervolgens een album over maakte. Geld willen verdienen omdat je je handen niet kan thuishouden, ik heb het nooit begrepen.
Ik hoop dat Yvonne haar excuses aanbiedt aan Jaimie. Ze heeft haar geholpen met de video, als vrouw tot vrouw, maar die enorme drang om haar ‘gelijk’ te halen oversteeg gisteren echt alles. Dit is een zaak tussen Jaimie en Lil Kleine, en of Yvonne zich voorgelogen voelt doet er volgens mij vrij weinig toe. Daarnaast, en misschien nog wel het allerbelangrijkste: mishandeling is een ernstig vergrijp, ook zonder dat ‘zware’ ervoor. Je blijft gewoon van een ander af.
Nou het is best een terecht kritisch bericht, over het gedrag en de acties van Yvonne.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:37 schreef Ronni het volgende:
[..]
Hysterisch bericht zonder ook maar één enkele kritische noot kan alleen maar van vrouwen afkomen.
Nee, dan deze. Jaimie Vaes krijgt kritiek van Boulevard: ‘Ze nam gewoon wraak!’ https://www.mediacourant.(...)ze-nam-gewoon-wraak/
En zo is het.
Haar bestie iig niet meer en ik vermoed dat mevrouw net zo een groot gapend gat heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou ze nog een neusschotje hebben?
Eens. Verder hoorde ik op de radio dat Jaimie tijdens de rechtszaak (of ervoor of erna) opnames maakte die ze weer gebruikt voor haar RLS.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Same. Naar de buitenwereld toe was mijn moeder lief en schattig maar binnenshuis viel dat masker af en was ze gefrustreerd, boos en werden onze behoeften genegeerd: zíj moest altijd in de spotlight staan. Omdat ik daar jong al vraagtekens bij zette kreeg ik de rol van zwart schaap toebedeeld met als gevolg dat ik nu in therapie zit vanwege emotionele verwaarlozing. Als ik dit met mijn moeder had kunnen bespreken dan was zij in de slachtofferrol gekropen en was ik de boeman geweest. Mensen kunnen de boel echt voor de gek houden wat dat betreft.
OT: Ze zijn allebei gewoon fout: ik zie een Jorik die zieltjes probeert te winnen en een Jaimy die zielig probeert te doen. Praat de mishandelingen niet goed maar de conclusie die ik daaruit trek is dat het twee kleine kinderen zijn met nul verantwoordelijkheidsgevoel. Een beetje ouder stelt het belang van het kind voorop en niet het belang van broodroosters, drugs, horloges en dat soort materiële shit. Mogen van mij allebei een enkeltje psycholoog krijgen want er is in mijn optiek een hoop waar aan gewerkt moet worden.
En er naar haar idee meer geld uit te slepen. Dat zegt ze ook in die gelekte video, 'hij moet maar eens gaan betalen'.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, dat het haar goed uitkwam denk ik ook hoor. Anders had ze het allang recht kunnen zetten op haar Instagram of zo.En hoe meer ophef, hoe groter de stok achter de deur om bij hem weg te gaan en weg te blijven.
Kan ook figuurlijk bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef praadje het volgende:
[..]
En er naar haar idee meer geld uit te slepen. Dat zegt ze ook in die gelekte video, 'hij moet maar eens gaan betalen'.
Ze heeft een uitzonderlijk dure levensstijl. Het geld moet ergens vandaan komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens. Verder hoorde ik op de radio dat Jaimie tijdens de rechtszaak (of ervoor of erna) opnames maakte die ze weer gebruikt voor haar RLS.
Oftewel: ze probeert er aan te verdienen.
Ik ben team Lio. Als ze aan haar kind dacht, zou ze dit niet doen. Ben team Lio.
Er bestaat ook nog een goede kans dat ze wèl met haar hoofd tussen de deur zat, maar dat in haar eerste (en enige) verklaring/aangifte heeft afgezwakt van zware tot eenvoudige mishandeling.quote:Als Coldeweijer vraagt of Vaes tussen de deur zit, reageert ze zelf niet maar Willem Glas, een vriend van haar, wel. ,,Ja, met haar hoofd’’, zegt hij. Dat wordt niet tegengesproken. ,,Hij loopt weg, doet de deur op slot’’, vervolgt Vaes. Ze geeft in haar eigen termen aan dat ze vervolgens uit de auto is gezet. Of ze aangifte gaat doen, weet ze dan nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |