SPOILER: oud nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto: Jaimie bij Bin Khalid. Zat ze er als voorvechtster van vrouwen of als haar eigen manager?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Jaimie met een zonnebril op voor de camera en er is ook iets met haar gebit?quote:INVESTEREN IN DE LIEFDE
Jaimie Vaes (33) en Jorik Scholten (28), beter bekend als Lil Kleine, hebben een rechtszitting met flink wat prijskaartjes achter de rug. Naar wie gaan de horloges? En naar wie de broodrooster? Het allerbelangrijkste blijft hun zoon Lío, beamen beide ouders voor onze camera. Vanavond hoor je alles over deze zaak in de aflevering van RTL Boulevard om 18.35 uur op RTL 4.
quote:Die sponsordeal maakt dat zij recht meent te hebben op een aantal spullen. Om het merk Smegma te promoten plaatste Jaimie posts waarin ze de apparaten gebruikt, vertelde ze vanmorgen. ,,Hij deed dat niet. Ik heb deze apparaten meegenomen zodat ik in mijn nieuwe huis tenminste brood kon roosteren.”
Raar. Iets te verbergen? Zwaar weekend gehad?quote:Op maandag 14 november 2022 15:12 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)k-mijn-kind-kan-zien
[..]
Jaimie met een zonnebril op voor de camera en er is ook iets met haar gebit?
Geen idee, maar er is iets niet goed, ze heeft ook nog eens een keer een hoge zwarte coltrui aanquote:Op maandag 14 november 2022 16:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Raar. Iets te verbergen? Zwaar weekend gehad?
Oh jee wat een drama.quote:Op maandag 14 november 2022 16:32 schreef JourneyBlue het volgende:
ze heeft ook nog eens een keer een hoge zwarte coltrui aan
Ze vliegt toch alleen met Lio naar ibiza? Ze neemt hem niet mee naar de feestjes over de hele wereld.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:19 schreef JourneyBlue het volgende:
Pfff,Yvonne zit ook lekker in de materie hè?
Natuurlijk kan ze gewoon vliegen met Lío, dat is het handige van eenhoofdig gezag.
Ik neem aan dat Veilig Thuis ook naar de moeder kijkt.
Inderdaad, maar Yvonne's toon is sowieso heel erg anti-Jaimie op dit moment en inhoudelijk klopt er niets van.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze vliegt toch alleen met Lio naar ibiza? Ze neemt hem niet mee naar de feestjes over de hele wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |