Zou terecht zijn,quote:Op zondag 13 november 2022 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Zul je zien dat Max er de straf voor krijgt
Er is dit jaar op het scherpst van de snede en het was nooit een probleem met 2 man door een bocht te gaan, zolang het niet met Hamilton is.quote:Op zondag 13 november 2022 19:18 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton "that was no raceing incident"
Klote, Hamilton gaf geen ruimte, Verstappen ahd van de baan moeten gaan om 'm te ontwijken
Hij moet nu van véél verder komen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef Nober het volgende:
Verstappen kan nog winnen.
Zie Hongarije, België...
Nee man. Die hele auto is naar de klotequote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef Nober het volgende:
Verstappen kan nog winnen.
Zie Hongarije, België...
Nee, HAM geeft even aan dat hij dit expres deed, elke andere rijder krijgt een DSQ hiervoor, maar HAM mag altijd gewoon doorquote:Op zondag 13 november 2022 19:18 schreef SiGNe het volgende: Hamilton "that was no raceing incident" Klote, Hamilton gaf geen ruimte, Verstappen ahd van de baan moeten gaan om 'm te ontwijken
Dat is wel een terugkerend thema ja.quote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is dit jaar op het scherpst van de snede en het was nooit een probleem met 2 man door een bocht te gaan, zolang het niet met Hamilton is.
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik eet mijn schoen op als die straf krijgt.
Stroll heeft tenminste nog wat talent.quote:Op zondag 13 november 2022 19:17 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton stuurt gewoon in alsof hij Stroll is![]()
5 seconden voor Max.quote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Quote voor laterquote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Dit ja, vind straf voor één van beiden overdreven. Met zijn 2en die bochtencombinatie door, kan gebeuren. Pech voor beiden en helaas wat meer voor max.quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 19:21 schreef Evenstar het volgende:
toeval dat het weer net fout gaat met Lewis na heel seizoen gevochten te hebben met Russell Sainz Leclerc, maar dit gaat fout nu Lewis een overwinning ruikt
Ik zie het niet gebeuren. Zou moeten, maar zie het niet gebeuren. Is gewoon +5s eigenlijk dit.quote:
Hamilton natuurlijk ook, maar racen kan hij niet.quote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Stroll heeft tenminste nog wat talent.
Niet eens Red Bull?quote:
Hoe dan? Hij ramt toch gewoon tegen hem aan, stuurt a la stroll gewoon in. IMO een rookie fout.quote:Op zondag 13 november 2022 19:21 schreef trein2000 het volgende:
Ik vind dit ook een 50/50 geval. Maar met die gare regels met die tekening is dit een pingel voor HAM, hij zit er namelijk dik naast.
En zelfs sky vindt dat Verstappen meer ruimte had moeten krijgen. Maar zal wel geen straf worden.quote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is dit jaar op het scherpst van de snede en het was nooit een probleem met 2 man door een bocht te gaan, zolang het niet met Hamilton is.
5 min word het voor Hamquote:
Verstappen werd als 1e genoemd, dus Verstappen zal wel een penalty krijgen.quote:
Je hoeft geen oranje bril op te hebben om te zien dat dit een foutje van Lewis was. Het is het gebruikelijke verhaal van geen ruimte geven.quote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef PS. het volgende:
Dit was echt niet de fout van Hamilton jongens, doe die oranje bril eens af
Behalve dat het onterecht zou zijn. 5-10 voor Verstappen zou terecht zijn.quote:
Eetzequote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Nee, ik zei dat ik mijn schoen zou opeten als Lewis straf zou krijgen. Max krijgt het nuquote:
Hij zat er helemaal naast.quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
Is gewoon terecht hoor jongens, Max zag een gat die er niet was
Max had de binnenbocht en kon niet uitwijken zonder van de baan af te gaanquote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
Dit.quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig gaat de vlieger Max mag geen kampioen worden meer op.
Max reed gewoon veel te agressief, zat er in elk geval niet voor.
maar er wel naastquote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig gaat de vlieger Max mag geen kampioen worden meer op.
Max reed gewoon veel te agressief, zat er in elk geval niet voor.
uhu..zelfs de beste maken wel eens een foutjequote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
Neuh, dat gat was er tot HAM de deur dicht smeet.quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
TR gezet.quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze maar weer van stal:
[ afbeelding ]
Dat krijg je er bij vele hier niet in, alles en iedereen moet aan de kant voor de grote Maxquote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
Maar niet voor, had Max ook zelf kunnen bedenkenquote:
Een gat die?quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
Dan zou hij in de zijkant van hem zitten, niet andersom. Roflmaocopterquote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
Hij zit ‘significantly alongside’ en dat was het criterium.quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
de bocht er voor zat hij er voorquote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef mother_mercury het volgende:
Meer dan terechte straf. Domme en wilde inpulsieve actie.
Klopt.quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhu..zelfs de beste maken wel eens een foutje
Spa-taferelen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
Hij zat er volledig naast, specsavers?quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
kan je nagaan, hoe corrupt die FIA isquote:Op zondag 13 november 2022 19:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sky zou de straf andersom geven. Ach ja, toch al kampioen
Ja ja, probeer het te ontkennenquote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik mijn schoen zou opeten als Lewis straf zou krijgen. Max krijgt het nu
Het was of Lewis of racing incident. Max zat er vol naast. Dit slaat nergens op.
Gast, op F1TV snappen ze het ook niet!quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit.
Al die oranje droeftoeters hier. Max zat 100% fout
idd..niet zijn weekendquote:Op zondag 13 november 2022 19:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt.
Max is hele weekend al niet erbij
Hij hoeft niet te verwachten dat iedereen maar ruimte voor hem maakt he.quote:Op zondag 13 november 2022 19:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hmm raar, straf voor beiden niet nodig maar vond het meer fout van Lewis, max zat er eerst voor en waar moet hij heen? Gras? Je kan niet remmen in die bocht.
Niet echt, maar het zou helpen als FIA zich aan z'n eigen regels ging houden. Het geven van ruimte is daar onderdeel van.quote:Op zondag 13 november 2022 19:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat krijg je er bij vele hier niet in, alles en iedereen moet aan de kant voor de grote Max
Check!quote:Op zondag 13 november 2022 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Zul je zien dat Max er de straf voor krijgt
Bij F1TV snappen ze er ook niks van. Gewoon een racing incident.quote:Op zondag 13 november 2022 19:26 schreef Zwoerd het volgende:
Ik snap het niet. Max zat er op het rechte stuk al naast.
Trollenquote:Op zondag 13 november 2022 19:26 schreef Newone82 het volgende:
Goede stewards deze racesnel en goed gestraft
Daar had hij nooit moeten zitten inderdaad. Had dan naar rechts gegaan en eieren voor je geld gekozen om het later nog eens te proberen.quote:
sky vond Lewis fout en die zijn fan van Lewisquote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit.
Al die oranje droeftoeters hier. Max zat 100% fout
Ja als zelfs Sky het onterecht vindquote:Op zondag 13 november 2022 19:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Check!
Volgens Sky nog steeds de schuld van Hamilton: Verstappen had meer ruimte moeten krijgen.
Hij mag daar gewoon rijden hoor. Hij zat er naast.quote:Op zondag 13 november 2022 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar had hij nooit moeten zitten inderdaad. Had dan naar rechts gegaan en eieren voor je geld gekozen om het later nog eens te proberen.
De bocht iets daarvoor was hij er voorbij .. en ham snijd naar binnen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:26 schreef Zwoerd het volgende:
Ik snap het niet. Max zat er op het rechte stuk al naast.
Klopt.quote:Op zondag 13 november 2022 19:27 schreef Breekfast het volgende:
Max is niet bepaald op zijn best dit weekend.
Zelfs bijna iedereen met een Hamilton flair op Reddit. Ik heb het nog nooit zo eensgezind gezienquote:
Sky durft niks negatiefs over Max te zeggen en ze hopen daar dat Ted ook geen gekke dingen doet.quote:
Juist. Zijn stuur gaat niet naar rechts. Dom van maxquote:Op zondag 13 november 2022 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar had hij nooit moeten zitten inderdaad. Had dan naar rechts gegaan en eieren voor je geld gekozen om het later nog eens te proberen.
Beetje ondergeconcentreerd.quote:Op zondag 13 november 2022 19:27 schreef Breekfast het volgende:
Max is niet bepaald op zijn best dit weekend.
Max zat helemaal aan de rechter jant en hamlap knijpt de hele baan dicht. Maar ik trap er weer in door op een overduidelijke trol te reageren van de anti-max circlejerk.quote:Op zondag 13 november 2022 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Max wil de hele baan gebruiken, dat kan natuurlijk niet.
Dat komt omdat de auto's elkaar raaktenquote:Op zondag 13 november 2022 19:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Juist. Zijn stuur gaat niet naar rechts. Dom van max
mag toch hopen dat zn stuur gewoon in het midden blijftquote:Op zondag 13 november 2022 19:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Juist. Zijn stuur gaat niet naar rechts. Dom van max
Hij zat er naast en zelfs even voor. Hij had gewoon ruimte moeten krijgen van Hamilton.quote:Op zondag 13 november 2022 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
LollerLOLquote:Op zondag 13 november 2022 19:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik snap hier echt niets van. Zo jammer dat vooral anderen altijd last hebben van Lewis zijn matige racen.
Kelly bij hem weg?quote:
Maar op het moment dat het fout ging zat Hamilton er weer voor, en op dat moment kon hij niet meer realistisch van lijn veranderen. Verstappen wel.quote:Op zondag 13 november 2022 19:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zat er naast en zelfs even voor. Hij had gewoon ruimte moeten krijgen van Hamilton.
Sensor weer getracht te omzeilenquote:
Het kan met iedereen behalve Hamilton.quote:Op zondag 13 november 2022 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar op het moment dat het fout ging zat Hamilton er weer voor, en op dat moment kon hij niet meer realistisch van lijn veranderen. Verstappen wel.
Of juist te dichtbijquote:
Nee, hij zat er naast. Zolang Verstappen met zijn voorwielen voorbij de achterwielen van Hamilton zit moet hij ruimte krijgen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar op het moment dat het fout ging zat Hamilton er weer voor, en op dat moment kon hij niet meer realistisch van lijn veranderen. Verstappen wel.
De FIA bedoel je?quote:Op zondag 13 november 2022 19:30 schreef Netsplitter het volgende:
Hij moet en zal winnen. Ze verneuken straks ook een pitstop van russell.
Dat was ze al, door Kvyatquote:Op zondag 13 november 2022 19:31 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Misschien is Kelly wel bezwangerd
Verstappen en Hamilton kunnen allebei prima met iedereen racen, behalve met elkaar. En dat ligt écht niet aan één partij.quote:Op zondag 13 november 2022 19:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het kan met iedereen behalve Hamilton.
Geen seks voor de wedstrijd is ook lastigquote:Op zondag 13 november 2022 19:31 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Misschien is Kelly wel bezwangerd
Hoezo kon hij niet meer van lijn veranderen? Naar buiten kan altijd wel, maar hij koos voor scherper naar binnen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je effe aan Alonso vragen die heeft daar een pittig andere mening over.quote:Op zondag 13 november 2022 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen en Hamilton kunnen allebei prima met iedereen racen, behalve met elkaar. En dat ligt écht niet aan één partij.
In dit geval welquote:Op zondag 13 november 2022 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verstappen en Hamilton kunnen allebei prima met iedereen racen, behalve met elkaar. En dat ligt écht niet aan één partij.
Ik hoop op myocarditis voor die charlatan. Acute bij voorkeur.quote:Op zondag 13 november 2022 19:24 schreef Gezicht het volgende:
Dit wordt lekker Lewis ophemelen als hij straks alsnog tweede wordt.
idd....Lewis gaf niets toe..max kon niet andersquote:Op zondag 13 november 2022 19:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lewis has prima ruimte kunnen laten.
Max zit ernaast en kan nergens heen.
Stewards/race control.quote:
Verstappen kon geen kant op gast!!quote:Op zondag 13 november 2022 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verschil is dat de rest wel ruimte laat en Lewis denkt dat hij altijd alle recht op alle ruimte heeft en dat wordt dan bevestigd door de FIA door dit soort straffen uit te delen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het kan met iedereen behalve Hamilton.
Jup.quote:Op zondag 13 november 2022 19:30 schreef Netsplitter het volgende:
Hij moet en zal winnen. Ze verneuken straks ook een pitstop van russell.
Vreet op danquote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Verschil van mening mag gewoon he. Dat ik Hamilton een walgelijk figuur vind betekent niet dat ik hem voor alles de schuld moet geven.quote:Op zondag 13 november 2022 19:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Verstappen kon geen kant op gast!!
Lewis had de volledige baan links van em.
Excuses aan iedereen dat ik op dit overduidelijke getrol reageer.
Ja net als Hamilton en Albon, Hamilton en Alonso, etc etc etcquote:Op zondag 13 november 2022 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De trolls zijn er wel makkelijk uit te halen zo ;"Dquote:Op zondag 13 november 2022 19:34 schreef Nattekat het volgende:
F1TV snapt het niet, Sky snapt het niet, BBC snapt het niet, Olav snapt het niet, ik snap het niet. De eensgezindheid is groot met deze.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2022 19:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Verschil is dat de rest wel ruimte laat en Lewis denkt dat hij altijd alle recht op alle ruimte heeft en dat wordt dan bevestigd door de FIA door dit soort straffen uit te delen.
Jammer van die schoen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De trolls zijn er wel makkelijk uit te halen zo ;"D
Oh, je bent gewoon anti-maxquote:Op zondag 13 november 2022 19:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verschil van mening mag gewoon he. Dat ik Hamilton een walgelijk figuur vind betekent niet dat ik hem voor alles de schuld moet geven.
De Duitsers wel, wat me een beetje everbaast, maar ook weer niet heel ergquote:Op zondag 13 november 2022 19:34 schreef Nattekat het volgende:
F1TV snapt het niet, Sky snapt het niet, BBC snapt het niet, Olav snapt het niet, ik snap het niet. De eensgezindheid is groot met deze.
Leclerc ook weer terug naar softs. Blijkbaar werkt de medium totaal niet.quote:Op zondag 13 november 2022 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
mediums bij Max gaan er al weer aan
Ik had het over dat Lewis geen straf zou krijgen en dat ik mijn schoen zou eten als Lewis wel een straf zou krijgen. Ik kreeg dus gelijk, want Max kreeg de strafquote:
Nou, nee, integendeel. Ik ben vooral blij dat hij de titel al heeft en dit dus verder weinig uit zal maken. Weinig coureurs waar ik meer van geniet dan Verstappen, doorgaansquote:
Ja, precies, dat is jammer.quote:Op zondag 13 november 2022 19:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik had het over dat Lewis geen straf zou krijgen en dat ik mijn schoen zou eten als Lewis wel een straf zou krijgen. Ik kreeg dus gelijk, want Max kreeg de straf
5 secquote:Op zondag 13 november 2022 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
Ze kunnen toch gewoon die 5sec niet inlossen? Wat is de straf die daarop staat?
Een DTquote:Op zondag 13 november 2022 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
Ze kunnen toch gewoon die 5sec niet inlossen? Wat is de straf die daarop staat?
Zal de FIA wel gedaan hebben, aldus het publiek hier.quote:Op zondag 13 november 2022 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We wheelguns gaan ineens niet zo lekker bij Red Bull.
Russel is 1x gestopt toch?quote:Op zondag 13 november 2022 19:40 schreef PirE het volgende:
Ik snap niks van Mercedes, Russell 2x gestopt op de softs. Lewis 0 stops op softs.
HAM zal wel moeten winnen en dan kent Russell zijn plek ook in de pikorde.
Russel is net de 1e keer gestopt.quote:Op zondag 13 november 2022 19:40 schreef PirE het volgende:
Ik snap niks van Mercedes, Russell 2x gestopt op de softs. Lewis 0 stops op softs.
Yup, ze gaan het weer handig oplossen met pitstops, maar RUssell is maar 1x gestopt, terwijl hij zei dat hij long wilde gaan.quote:Op zondag 13 november 2022 19:40 schreef PirE het volgende:
Of Mercedesquote:Op zondag 13 november 2022 19:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Zal de FIA wel gedaan hebben, aldus het publiek hier.
2?quote:Op zondag 13 november 2022 19:40 schreef PirE het volgende:
Twee keerquote:Op zondag 13 november 2022 19:40 schreef PirE het volgende:
Neuh, Russell laat zich niet piepelen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, ze gaan het weer handig oplossen met pitstops, maar RUssell is maar 1x gestopt, terwijl hij zei dat hij long wilde gaan.
Dat..en je spaart je onderdelen uitquote:Op zondag 13 november 2022 19:42 schreef quo_ het volgende:
[..]
Precies.
Een beetje voor jan doedel achterin rijden is zonde van de tijd.
Niet echt relevant meer voor 1 race.quote:Op zondag 13 november 2022 19:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat..en je spaart je onderdelen uit
Want? Kan Hamilton er wat aan doen dat de FIA straf geeft?quote:Op zondag 13 november 2022 19:43 schreef amp25 het volgende:
Iedereen mag nu winnen van mijn behalve Hamilton
Nee ok...het maakt allemaal weinig meer uit.quote:
Goed dat ie de Aldi poppen voor het einde van het seizoen heeft bewaard.quote:Op zondag 13 november 2022 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Geen fouten bij de pitstop van Lewis, @:Zipportal zijn voodopop is van de Aldi.
Verkeerd gedanst.quote:Op zondag 13 november 2022 19:45 schreef Gezicht het volgende:
Wat is dit voor incident met een heel team?
Extreem weinig zin in een nationaal orgasme daar als hij wintquote:Op zondag 13 november 2022 19:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Want? Kan Hamilton er wat aan doen dat de FIA straf geeft?
Gewoon voor de variatiequote:Op zondag 13 november 2022 19:45 schreef Gezicht het volgende:
Wat is dit voor incident met een heel team?
quote:Op zondag 13 november 2022 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Extreem weinig zin in een nationaal orgasme daar als hij wint
tja als je aangereden word door een debiel die niet kan racenquote:Op zondag 13 november 2022 19:47 schreef Newone82 het volgende:
Naast Singapore zijn meest matige optreden van Max dit jaar. Och, kan gebeuren. Toch geen robot
tja...quote:Op zondag 13 november 2022 19:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nope. Red Bull is pak trager dan de Merc’s
lekker laten gaan......volgende keer ook maar doenquote:Op zondag 13 november 2022 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
Kan RB trouwens nog in beroep gaan tegen die straf van Max?
😅😂gelukkig zien de stewards het wel goedquote:Op zondag 13 november 2022 19:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
tja als je aangereden word door een debiel die niet kan racen
Leken me niet vers meer.quote:Op zondag 13 november 2022 19:47 schreef -XOR- het volgende:
Dat VER geen snelste ronde neer kan zetten op verse softs zegt veel.
uh nee....quote:Op zondag 13 november 2022 19:48 schreef Newone82 het volgende:
[..]
😅😂gelukkig zien de stewards het wel goed
Woon je in het VK dan?quote:Op zondag 13 november 2022 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Extreem weinig zin in een nationaal orgasme daar als hij wint
Deze waren al 8 ronden oudquote:Op zondag 13 november 2022 19:47 schreef -XOR- het volgende:
Dat VER geen snelste ronde neer kan zetten op verse softs zegt veel.
Doordat Perez was gestopt, moest Russel ook zijn stop maken.quote:Op zondag 13 november 2022 19:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, ze gaan het weer handig oplossen met pitstops, maar RUssell is maar 1x gestopt, terwijl hij zei dat hij long wilde gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |