Zou terecht zijn,quote:Op zondag 13 november 2022 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Zul je zien dat Max er de straf voor krijgt
Er is dit jaar op het scherpst van de snede en het was nooit een probleem met 2 man door een bocht te gaan, zolang het niet met Hamilton is.quote:Op zondag 13 november 2022 19:18 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton "that was no raceing incident"
Klote, Hamilton gaf geen ruimte, Verstappen ahd van de baan moeten gaan om 'm te ontwijken
Hij moet nu van véél verder komen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef Nober het volgende:
Verstappen kan nog winnen.
Zie Hongarije, België...
Nee man. Die hele auto is naar de klotequote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef Nober het volgende:
Verstappen kan nog winnen.
Zie Hongarije, België...
Nee, HAM geeft even aan dat hij dit expres deed, elke andere rijder krijgt een DSQ hiervoor, maar HAM mag altijd gewoon doorquote:Op zondag 13 november 2022 19:18 schreef SiGNe het volgende: Hamilton "that was no raceing incident" Klote, Hamilton gaf geen ruimte, Verstappen ahd van de baan moeten gaan om 'm te ontwijken
Dat is wel een terugkerend thema ja.quote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is dit jaar op het scherpst van de snede en het was nooit een probleem met 2 man door een bocht te gaan, zolang het niet met Hamilton is.
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik eet mijn schoen op als die straf krijgt.
Stroll heeft tenminste nog wat talent.quote:Op zondag 13 november 2022 19:17 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton stuurt gewoon in alsof hij Stroll is![]()
5 seconden voor Max.quote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik eet mijn schoen op als die straf krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |