Zou terecht zijn,quote:Op zondag 13 november 2022 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Zul je zien dat Max er de straf voor krijgt
Er is dit jaar op het scherpst van de snede en het was nooit een probleem met 2 man door een bocht te gaan, zolang het niet met Hamilton is.quote:Op zondag 13 november 2022 19:18 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton "that was no raceing incident"
Klote, Hamilton gaf geen ruimte, Verstappen ahd van de baan moeten gaan om 'm te ontwijken
Hij moet nu van véél verder komen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef Nober het volgende:
Verstappen kan nog winnen.
Zie Hongarije, België...
Nee man. Die hele auto is naar de klotequote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef Nober het volgende:
Verstappen kan nog winnen.
Zie Hongarije, België...
Nee, HAM geeft even aan dat hij dit expres deed, elke andere rijder krijgt een DSQ hiervoor, maar HAM mag altijd gewoon doorquote:Op zondag 13 november 2022 19:18 schreef SiGNe het volgende: Hamilton "that was no raceing incident" Klote, Hamilton gaf geen ruimte, Verstappen ahd van de baan moeten gaan om 'm te ontwijken
Dat is wel een terugkerend thema ja.quote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is dit jaar op het scherpst van de snede en het was nooit een probleem met 2 man door een bocht te gaan, zolang het niet met Hamilton is.
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik eet mijn schoen op als die straf krijgt.
Stroll heeft tenminste nog wat talent.quote:Op zondag 13 november 2022 19:17 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton stuurt gewoon in alsof hij Stroll is![]()
5 seconden voor Max.quote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Quote voor laterquote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Dit ja, vind straf voor één van beiden overdreven. Met zijn 2en die bochtencombinatie door, kan gebeuren. Pech voor beiden en helaas wat meer voor max.quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 19:21 schreef Evenstar het volgende:
toeval dat het weer net fout gaat met Lewis na heel seizoen gevochten te hebben met Russell Sainz Leclerc, maar dit gaat fout nu Lewis een overwinning ruikt
Ik zie het niet gebeuren. Zou moeten, maar zie het niet gebeuren. Is gewoon +5s eigenlijk dit.quote:
Hamilton natuurlijk ook, maar racen kan hij niet.quote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Stroll heeft tenminste nog wat talent.
Niet eens Red Bull?quote:
Hoe dan? Hij ramt toch gewoon tegen hem aan, stuurt a la stroll gewoon in. IMO een rookie fout.quote:Op zondag 13 november 2022 19:21 schreef trein2000 het volgende:
Ik vind dit ook een 50/50 geval. Maar met die gare regels met die tekening is dit een pingel voor HAM, hij zit er namelijk dik naast.
En zelfs sky vindt dat Verstappen meer ruimte had moeten krijgen. Maar zal wel geen straf worden.quote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is dit jaar op het scherpst van de snede en het was nooit een probleem met 2 man door een bocht te gaan, zolang het niet met Hamilton is.
5 min word het voor Hamquote:
Verstappen werd als 1e genoemd, dus Verstappen zal wel een penalty krijgen.quote:
Je hoeft geen oranje bril op te hebben om te zien dat dit een foutje van Lewis was. Het is het gebruikelijke verhaal van geen ruimte geven.quote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef PS. het volgende:
Dit was echt niet de fout van Hamilton jongens, doe die oranje bril eens af
Behalve dat het onterecht zou zijn. 5-10 voor Verstappen zou terecht zijn.quote:
Eetzequote:Op zondag 13 november 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |