Nu op de slaapkamerquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zal u zeggen voortaan..
ontopic:
Esther hangt chagrijnig in de stoel
Ik lees dit soort posts met een grote glimlach.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:09 schreef Silves het volgende:
Die is al pissed dat de regie iedereen verwend met pinda,s en zij is gepasseerd..Serieus wat een idiote inwoners daar, wordt met de dag erger daar, die nep dove heeft weer een meltdown. zou ze dan toch die toneelhaak krijgen, gek wijf ..
De toneelhaak is een algemeen begrip dat je verdwijnt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Wat betekent "de toneelhaak' ?
Het gaat met Sasha Erik en Berend weer over het wassen van Esther. Dat zij 's nachts wil wassen, maar dan zit er vaak nog in van 1.
Been there done that.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Je zal ook maar fulltime samenleven met 30 wildvreemden.. heftig..
Er is toch iemand in de loods allergisch voor pinda's? Of is zij dat? Die hoor je niet namelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees dit soort posts met een grote glimlach.
Eunicequote:Op zaterdag 12 november 2022 11:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er is toch iemand in de loods allergisch voor pinda's? Of is zij dat? Die hoor je niet namelijk.
Laat maar even babbelen.quote:
Ja dit is Esther, ze was er ook kwaad over, en heeft zich 2 broodjes laat in de avond gesmeerd, omdat ze honger had, want ze kan die M&ms niet eten, een erge verbitter losgeslagen mop...quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er is toch iemand in de loods allergisch voor pinda's? Of is zij dat? Die hoor je niet namelijk.
Wordt zo moe van haarquote:
Sirry die heeft lactose allergiequote:Op zaterdag 12 november 2022 11:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die zeikt toch ook niet over het feit dat zij niets heeft aan die choc. Pinda's
Maar deze COS gaat niet over jou, dus houd je prive info hier maar voor jezelf.quote:
Dank voor uw eeuwig aanwezige kennisquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De toneelhaak is een algemeen begrip dat je verdwijnt.
Elke rls. Alles gaat kapotquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:18 schreef mnesymne het volgende:
Wat doen die mensen met alle apparaten... alles gaat kapot
Zit je ergens mee..quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dank voor uw eeuwig aanwezige kennis![]()
Ontopic:
Zoe zit weeeeeeeer aandacht van Jeff te vragen. Met dat ze tijd met hem wil maar niet wil inbreken als hij bezig is, want zo is zij niet. En vervolgens heeft ze dit al 10 keer tegen Jeff gezegd. Wanneer kapt hij het af.
Waarom zuinig omgaan met spullen die niet van jezelf zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:18 schreef mnesymne het volgende:
Wat doen die mensen met alle apparaten... alles gaat kapot
Dat vind ik ook wel zieligquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:21 schreef HappyCharly het volgende:
Aww dit is zielig.
Jeff vraagt heel direct aan Zoe: voel je je eenzaam
en Zoe moet huilen
Zoe kan niet alleen zijn. Je moet eerst blij met jezelf zijn, voordat je iemand anders zoektquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
Zoe kan niet zien dat iemand die een vriend heeft ook nog gewoon een maatje kan hebben
We moeten allemaal zoveel leren, Zoë is nog zo jong, pestverleden nog zo dichtbij, Ik vind het wel tof dat de mensen daar tegen hun eigen issues aanlopen en er iets mee doen. En wij mogen meekijken hoe het gaat. Wel puur.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:22 schreef Loveable het volgende:
Zoe moet leren om het verleden in t verleden te laten, maar het is wel lastig want probeer daar maar eens uit te stappen in bepaalde situatie
quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:24 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Zoe kan niet alleen zijn. Je moet eerst blij met jezelf zijn, voordat je iemand anders zoekt
Ik zie zoe er nog niet iets aan doenquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We moeten allemaal zoveel leren, Zoë is nog zo jong, pestverleden nog zo dichtbij, Ik vind het wel tof dat de mensen daar tegen hun eigen issues aanlopen en er iets mee doen. En wij mogen meekijken hoe het gaat. Wel puur.
We leren ons hele leven langquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We moeten allemaal zoveel leren, Zoë is nog zo jong, pestverleden nog zo dichtbij, Ik vind het wel tof dat de mensen daar tegen hun eigen issues aanlopen en er iets mee doen. En wij mogen meekijken hoe het gaat. Wel puur.
Jeff doet dit best goedquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:26 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat wel steeds van onderwerp naar onderwerp.. is het ene besproken, gaat ze weer door naar het volgende en steeds "Ja maar.. " . Nou hop, nu even afkappen en weer door.
True. Ik hoop dat er genoeg mensen zitten die een ander kunnen helpen. Jeff doet het best oke, misschien iets te praktisch maar wel even ruimte voor haar gevoel en dan hop, even realistisch doen. Knuffel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
We leren ons hele leven langMisschien moet ze er een soort van spreekbeurt over geven? Of is dat weer iets té
Sowieso gebeurd dat natuurlijk ook sneller in de loods, met zoveel mensen minder afleiding van buiten af.. Je gaat ook meer nadenken over dingen, je trekt je sneller iets aan wat een andere zegt/doet
Jeetje,die meid uit Utopia deed dat.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
We leren ons hele leven langMisschien moet ze er een soort van spreekbeurt over geven? Of is dat weer iets té
Sowieso gebeurd dat natuurlijk ook sneller in de loods, met zoveel mensen minder afleiding van buiten af.. Je gaat ook meer nadenken over dingen, je trekt je sneller iets aan wat een andere zegt/doet
Jeff vindt ik in dit soort situatie sowieso wel goed in hoe hij dingen vertelt/uitlegt etcquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
True. Ik hoop dat er genoeg mensen zitten die een ander kunnen helpen. Jeff doet het best oke, misschien iets te praktisch maar wel even ruimte voor haar gevoel en dan hop, even realistisch doen. Knuffel.
Terwijl sommigen anderen echt van de regen in de drup helpen of gewoon dom.. dat ook.
hahahaaha zo erg?quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben nog nooit iemand in mij leven tegen gekomen die mij zo irriteert in alles wat ze doet.Het is maar goed dat ze alleen op de streams te zien is. In het "echte leven" zou ik haarEsther)wat aandoen, denk ik.😉😵💫
Ik denk dat het praktische juist beter is.. meegaan in haar gevoel versterkt het alleen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
True. Ik hoop dat er genoeg mensen zitten die een ander kunnen helpen. Jeff doet het best oke, misschien iets te praktisch maar wel even ruimte voor haar gevoel en dan hop, even realistisch doen. Knuffel.
Terwijl sommigen anderen echt van de regen in de drup helpen of gewoon dom.. dat ook.
Slachtofferrol is veilig vertrouwdquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:30 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë blijft ook wel even lekker hangen in de slachtofferrol.. niet willen aannemen, blijven herhalen hoe kut het is, wat de ander ook zegt. (Herkenbaar hoor, doe ik ook). Wel interessant om te zien.
Hulp nodig?? Ik heb een schepquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben nog nooit iemand in mij leven tegen gekomen die mij zo irriteert in alles wat ze doet.Het is maar goed dat ze alleen op de streams te zien is. In het "echte leven" zou ik haarEsther)wat aandoen, denk ik.😉😵💫
Ik denk dat gevoel altijd eerst erkend/ gevoeld moet worden. Daarna door. Dat doet Jeff best prima, weet niet zeker hoe oprecht het is of puur vanuit zijn managersrol. Maar heb het idee dat hij best zorgzaam is als mensen zich rot voelen. En het is goed om iemand te hebben die je even laat huilen en dan weer met de benen op de grond zet. En afkapt als je 8287423 hetzelfde zegt. Dat mag Jeff nu wel ff doen, ben er bijna klaar mee.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het praktische juist beter is.. meegaan in haar gevoel versterkt het alleen.
Ze moet wat meer met haar pootjes op de aarde Ipv in haar hoofd
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat gevoel altijd eerst erkend/ gevoeld moet worden. Daarna door. Dat doet Jeff best prima, weet niet zeker hoe oprecht het is of puur vanuit zijn managersrol. Maar heb het idee dat hij best zorgzaam is als mensen zich rot voelen. En het is goed om iemand te hebben die je even laat huilen en dan weer met de benen op de grond zet. En afkapt als je 8287423 hetzelfde zegt. Dat mag Jeff nu wel ff doen, ben er bijna klaar mee.
Nee dit is puurquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe is heel manipulatief bezig
Dat kan best haar gevoel zijn. Maar je kunt je ook voorstellen dat het niet helpend voor de ander is. Ik had nooit gezegd. Zoë is daar misschien te simpel in. Al twijfel ik, denk dat ze ook nog steeds bezig is zaadjes te planten, onbewust zoekend naar aandacht.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dit is puur
Zelfs die opmerking over Kim d
Is zoals zij het ziet.
Niet leuk maar wel haar beeld
Ik denk niet dat zoe momenteel heel goed in staat is het gevoel van een ander te herkennen en er rekening mee te houdenquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat kan best haar gevoel zijn. Maar je kunt je ook voorstellen dat het niet helpend voor de ander is. Ik had nooit gezegd. Zoë is daar misschien te simpel in. Al twijfel ik, denk dat ze ook nog steeds bezig is zaadjes te planten, onbewust zoekend naar aandacht.
Zijn er nog andere kandidaten?quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe wil ook een man, ze heeft bij Nadir een poging gedaan, bij Mattin, bij Ruben en nu heeft ze haar zinnen op Jeff gezet en dat gaat haar ook niet lukken. Ze mist een maatje, maar dat gaat haar op deze manier niet lukken.
Zoe denkt dat als je een vriendje hebt je een leuker leven hebtquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe wil ook een man, ze heeft bij Nadir een poging gedaan, bij Mattin, bij Ruben en nu heeft ze haar zinnen op Jeff gezet en dat gaat haar ook niet lukken. Ze mist een maatje, maar dat gaat haar op deze manier niet lukken.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:41 schreef HappyCharly het volgende:
Nou, ik ben er bijna klaar mee.. Jeff kap het even af
Jeff heeft met dit soort gesprekken wel heel veel geduld, knap, ik was er ook allang klaar mee geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:41 schreef HappyCharly het volgende:
Nou, ik ben er bijna klaar mee.. Jeff kap het even af
Erikquote:
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:42 schreef juul. het volgende:
Zo lang Zoë zo vals bezig is,heb ik totaal niet met haar te doen
Jef en KimD hebben het beste met haar voor en keer op keer verraadt zij ze
Bij gebrek aan beter moet je met alles tevreden zijnquote:
Ik heb ook geduld, tegelijkertijd na een half uur praten en al vijf keer hetzelfde riedeltje.. dan is het wel fijn als iemand het afkapt. Ze blijft hangen. Beetje tough love.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft met dit soort gesprekken wel heel veel geduld, knap, ik was er ook allang klaar mee geweest.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:43 schreef mnesymne het volgende:
Queu de muziek : Ik voel me zo verdomd alleen
ima didin zou een goede zijnquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter moet je met alles tevreden zijn
Zoë is volgens mij smoorverliefd op Jeffrey.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe is heel manipulatief bezig
Zoe blijft in herhaling vallen, omdat ze de aandacht van Jeff wil. Het is heel sneuquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb ook geduld, tegelijkertijd na een half uur praten en al vijf keer hetzelfde riedeltje.. dan is het wel fijn als iemand het afkapt. Ze blijft hangen. Beetje tough love.
Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden.quote:
WIe is eva?quote:
Weet niet of Esther naar huis wil, de mensen in de loods zijn haar wel zatquote:
Zowel Esther als Eva zijn vervelede zeur. Esther is alles kwijtquote:
Ik niet, geen aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wie pakt haar koffers, hangt de slingers op, bakt een taart?
Je MOET er aandacht aan besteden @Aardbeienmoes, anders voelt ze zich weer gepasseerdquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik niet, geen aandacht aan besteden
Ik zal heel hard zwaaien als ze gaat, dat is toch genoegquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je MOET er aandacht aan besteden @:Aardbeienmoes, anders voelt ze zich weer gepasseerd
"Alicia kreeg een beter afscheid en dat is niet eerlijk.. "
quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zal heel hard zwaaien als ze gaat, dat is toch genoeg
Erg zeldzaam dat dit duo buiten zit, meestal binnen op de slaapkamer roddelen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:03 schreef Adat231 het volgende:
wanda en kim samen in de zon.... 3 2 1 roddeltime
ze hebben nog niet geroddeld... ook heel zeldzaamquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Erg zeldzaam dat dit duo buiten zit, meestal binnen op de slaapkamer roddelen.
Deze keer weer zaniken op alles wat leeft..in en om de loods.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze hebben nog niet geroddeld... ook heel zeldzaam
Ik kan ze allebei eigenlijk wel prima hebben nu. Liever dat Maddy of Esther gaan. Of Berend of JW of GJquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze willen weer zelf boodschappen doen, zijn daar zo aan toe! Ga dan naar huis ffs!
Wel weer kleinere kans op eliminaties, maar zou ik voor lief nemen als Wanda en Kim W zelf nokken
Esther mag voor mij ook wel voor hen ja, die anderen heb ik weer geen 'last' van. Dus Esther eerst en we zijn beiden happyquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan ze allebei eigenlijk wel prima hebben nu. Liever dat Maddy of Esther gaan. Of Berend of JW of GJ
dealquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Esther mag voor mij ook wel voor hen ja, die anderen heb ik weer geen 'last' van. Dus Esther eerst en we zijn beiden happy
quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
Berend zegt: alleen jammer dat Mirthe met haar stinkvoeten naast je ligt.
Hoe dan?
quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Wat betekent "de toneelhaak' ?
Het gaat met Sasha Erik en Berend weer over het wassen van Esther. Dat zij 's nachts wil wassen, maar dan zit er vaak nog in van 1.
Zonder ben je knap ongelukkigquote:
We maken een kringetje van jongens en van meisjesquote:
Heerlijke humor heeft zequote:Op zaterdag 12 november 2022 12:20 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand Wendy net gezien met haar gebaren.. hardop gelachen
Het zeikt en het zeikt. Alsof je tegen een muur praat.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Erik draait een haak in de muur
En Jeff en Jasper hebben het over verantwoorden aan anderen.
1234567 Wie zal ik een kusje geven?quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We maken een kringetje van jongens en van meisjes
En zelf liggen ze op bedquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:30 schreef mootie het volgende:
Weer hetzelfde kleinerende gesprek over hun domme, luie medebewoners.
Kim helpt wel goed om individueel te sporten en te motiveren, doet ze met Zoe en nu met Mora.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:47 schreef Dotteke het volgende:
En we gaan van rookstreams naar sport streams buiten met Kim en Mora
Ja leuk om te zien die tweequote:Op zaterdag 12 november 2022 12:52 schreef ledn81 het volgende:
Kim en Moiraima aan het sporten. Moiraima is goed bezig en af en toe dat gelach tussendoor![]()
Ja dat doet ze goed, hoop voor Mora dat ze afvaltquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim helpt wel goed om individueel te sporten en te motiveren, doet ze met Zoe en nu met Mora.
wie tegen wie?quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:01 schreef engine het volgende:
Behoorlijk ongemakkelijk gesprek over het vuurwerk dat voor kim zou komen.
Met een heel groepje ging het erover en werden er grapjes gemaakt terwijl Kim erbij stond. Martin Jeff Babette Wendy rupie zoiets.quote:
Iets met klok en klepel verhaal over Oeteldonk🤣quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een duo is een tweetal - 11 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Teenharen verwijderenquote:Op zaterdag 12 november 2022 13:52 schreef pingu66 het volgende:
Waarom met een scheermes over die tenen?!
En ik maar denken dat Fok zo traag is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:05 schreef Dotteke het volgende:
In de COS is al te zien hoe saai het momenteel op de streams is
Zijn ze aan het vlooienquote:
Mirthe trekt met een pincet de grijze haren bij Eunice er uit. Hoe verzin je zoiets?quote:
voor de haartjesquote:Op zaterdag 12 november 2022 13:52 schreef pingu66 het volgende:
Waarom met een scheermes over die tenen?!
Denk dat ze al donker waren en daarom weggehaald wordenquote:Op zaterdag 12 november 2022 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Krijg je straks mooie zwarte haren op je tenen, wat een dombo
Ze hangen of liggen bijna allemaal, zit weinig in vandaag.quote:
True, luierdagjequote:Op zaterdag 12 november 2022 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hangen of liggen bijna allemaal, zit weinig in vandaag.
Ja, ze ging er van blozenquote:Op zaterdag 12 november 2022 14:19 schreef Adat231 het volgende:
heeft jef vanaag en plein plubliek zijn lefde late blijken voor kim d?
Dan is het waarschijnlijk een bericht wat verwijderd is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
Als ik op de link druk als ik n mention krijg, komt er een pagina met dit:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Veel vrouwen wel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oké, die heb ik niet.
Bah en ik heb al een voetenfobie
Zeker weten...quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Veel vrouwen wel.
Skip de streams met Mexx vandaag.
Je bent een schatquote:Op zaterdag 12 november 2022 14:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprek Jeff en Kim staat online, duurde vanaf 0143 tot 0306 uur, ze sloten het gelukkig af met een kus ...![]()
En Kim had trouwens een goed punt aan het begin van het gesprek, dat zat Jeff niet lekker ...![]()
[ afbeelding ]
Kan maar vast besproken zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Krijg de indruk dat deze gesprekjes over kerst in scène zijn gezet. 'knutsel wat voor kerst en bespreek je kersttradities'.
Volgens mij wel iets in de planningquote:Op zaterdag 12 november 2022 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben ze het daarover gehad?
Surpriseavond zou leuk zijn.
Moeten ze opschieten alles daar is een week eerder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben ze het daarover gehad?
Surpriseavond zou leuk zijn.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:06 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff, Jasper en Kim D in het kantoor.
Jasper vraagt aan Jeff:"wat is er"
Jef:"ik voel me niet lekker"
Jasper:"Hoe dan"
Jeff:"nou gewoon, ik mis mijn moeder, mijn zus enzo, gewoon thuis"
Kim D:"Ahh, daar moet je over praten hoor"en geeft hem een knuffel
Jasper:' Dan spelen wij je vader en je moeder"
Daar moet Jeff om lachen en het gesprek gaat nu over thuis van Jeff
Ze hebben lootjes getrokken (per duo)quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wel iets in de planning
Jasper is actief de afgelopen dagen, zal wel een gesprekje hebben gehad dat hij te onopvallend aanwezig is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:07 schreef mnesymne het volgende:
Jasper was aan het cockblocken. Wat zijn jullie aan het doen? Whatsappen onder de dekens
De afgekeurde bouwvakker kan het weten, vooral in theorie, steekt geen poot uit, was ook zo met dat afdakje.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:19 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet Kim Marciano ee s leren om iets vriendelijker te vragen
Hij gaar er nl vanuit dat Janet dat niet kan.( dat toontje ook)
"Waarom lopen die latjes van de kerstboom niet af?"
Janet : dat doen ze wel
"Nou het lijkt hier of ze allemaal even recht zijn"
Janet: dat zijn twee kerst bomen op elkaar.
Marciano (sloom): ooooh en loopt weg.
en vervolgens zeuren over JWquote:Op zaterdag 12 november 2022 16:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
De afgekeurde bouwvakker kan het weten, vooral in theorie, steekt geen poot uit, was ook zo met dat afdakje.
Frank Zappa.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:38 schreef Aggie46 het volgende:
Jasper: dit ziet er ook niet uit, kut.
[ afbeelding ]
Denk dat hij een grote inschattingsfout maakt, die is weer gezellig met haar leeftijdsgenoten aan het stappen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
Vannacht dat GJ : stel dat zij een keer bij de poort staat voor hem.
Ik vind het ook echt te triest voor woorden dat haar een soort de liefde heeft verklaard . Onbegrijpelijk dat hij de realiteit compleet kwijt is. Dus voor mij is GJ helemaal klaarquote:Op zaterdag 12 november 2022 16:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat hij een grote inschattingsfout maakt, die is weer gezellig met haar leeftijdsgenoten aan het stappen.
Gezien al zijn deelnames in datingprogramma's lijkt het een wanhopig geval.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt te triest voor woorden dat haar een soort de liefde heeft verklaard . Onbegrijpelijk dat hij de realiteit compleet kwijt is. Dus voor mij is GJ helemaal klaar
Dit was een meisje van 21 met een vriendje thuis, en los van haar rol vind ik het not done dat je iemand midden de nacht wakker gaat maken en daar mee belast. Ik vond het wel shocking toen ik het hoorde eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gezien al zijn deelnames in datingprogramma's lijkt het een wanhopig geval.
En als een vrouw aardig tegen hem doet, ziet hij al trouwringen.
Hij werd op non actief gesteld, zie Dagblad van het Noordenquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:14 schreef puzziepie het volgende:
GJ over een anti corona demo waar hij bij en waarmee hij het 'nieuws' had gehaald, had zelfs op Dumpert gestaan
Dat was het jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij werd op non actief gesteld, zie Dagblad van het Noorden
https://dvhn.nl/drenthe/R(...)teunen-27381657.html
Wat een idiootquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:20 schreef spapaars het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)dio-van-nano-omroep/
De doodgewone familiemanquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:20 schreef spapaars het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)dio-van-nano-omroep/
Waarom die pleister?quote:
Ja super saai. Gebeurd vrij weinig. Alles al gehad deze week. Twee mensen naar huis. Twee keer een spelletje.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:42 schreef Sociologica het volgende:
Goedemiddag
Wat is het saaaaai vandaag
Vanavond ook niets toch? Behalve het net aangekondigde verstoppertje 2.0 met geheime plek die Ruben en Djedi weten. Ofzo
A een beauty behandeling 😉quote:
Is geen normale pleisterquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Daar werkt een normale pleister toch niet mee ?
Rupie knapt nog eens uit die broekjes van hemquote:
Laat Jeff het maar niet zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |