Nu op de slaapkamerquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zal u zeggen voortaan..
ontopic:
Esther hangt chagrijnig in de stoel
Ik lees dit soort posts met een grote glimlach.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:09 schreef Silves het volgende:
Die is al pissed dat de regie iedereen verwend met pinda,s en zij is gepasseerd..Serieus wat een idiote inwoners daar, wordt met de dag erger daar, die nep dove heeft weer een meltdown. zou ze dan toch die toneelhaak krijgen, gek wijf ..
De toneelhaak is een algemeen begrip dat je verdwijnt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Wat betekent "de toneelhaak' ?
Het gaat met Sasha Erik en Berend weer over het wassen van Esther. Dat zij 's nachts wil wassen, maar dan zit er vaak nog in van 1.
Been there done that.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Je zal ook maar fulltime samenleven met 30 wildvreemden.. heftig..
Er is toch iemand in de loods allergisch voor pinda's? Of is zij dat? Die hoor je niet namelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees dit soort posts met een grote glimlach.
Eunicequote:Op zaterdag 12 november 2022 11:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er is toch iemand in de loods allergisch voor pinda's? Of is zij dat? Die hoor je niet namelijk.
Laat maar even babbelen.quote:
Ja dit is Esther, ze was er ook kwaad over, en heeft zich 2 broodjes laat in de avond gesmeerd, omdat ze honger had, want ze kan die M&ms niet eten, een erge verbitter losgeslagen mop...quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er is toch iemand in de loods allergisch voor pinda's? Of is zij dat? Die hoor je niet namelijk.
Wordt zo moe van haarquote:
Sirry die heeft lactose allergiequote:Op zaterdag 12 november 2022 11:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die zeikt toch ook niet over het feit dat zij niets heeft aan die choc. Pinda's
Maar deze COS gaat niet over jou, dus houd je prive info hier maar voor jezelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |