Nu op de slaapkamerquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zal u zeggen voortaan..
ontopic:
Esther hangt chagrijnig in de stoel
Ik lees dit soort posts met een grote glimlach.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:09 schreef Silves het volgende:
Die is al pissed dat de regie iedereen verwend met pinda,s en zij is gepasseerd..Serieus wat een idiote inwoners daar, wordt met de dag erger daar, die nep dove heeft weer een meltdown. zou ze dan toch die toneelhaak krijgen, gek wijf ..
De toneelhaak is een algemeen begrip dat je verdwijnt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Wat betekent "de toneelhaak' ?
Het gaat met Sasha Erik en Berend weer over het wassen van Esther. Dat zij 's nachts wil wassen, maar dan zit er vaak nog in van 1.
Been there done that.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
Je zal ook maar fulltime samenleven met 30 wildvreemden.. heftig..
Er is toch iemand in de loods allergisch voor pinda's? Of is zij dat? Die hoor je niet namelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees dit soort posts met een grote glimlach.
Eunicequote:Op zaterdag 12 november 2022 11:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er is toch iemand in de loods allergisch voor pinda's? Of is zij dat? Die hoor je niet namelijk.
Laat maar even babbelen.quote:
Ja dit is Esther, ze was er ook kwaad over, en heeft zich 2 broodjes laat in de avond gesmeerd, omdat ze honger had, want ze kan die M&ms niet eten, een erge verbitter losgeslagen mop...quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er is toch iemand in de loods allergisch voor pinda's? Of is zij dat? Die hoor je niet namelijk.
Wordt zo moe van haarquote:
Sirry die heeft lactose allergiequote:Op zaterdag 12 november 2022 11:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die zeikt toch ook niet over het feit dat zij niets heeft aan die choc. Pinda's
Maar deze COS gaat niet over jou, dus houd je prive info hier maar voor jezelf.quote:
Dank voor uw eeuwig aanwezige kennisquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De toneelhaak is een algemeen begrip dat je verdwijnt.
Elke rls. Alles gaat kapotquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:18 schreef mnesymne het volgende:
Wat doen die mensen met alle apparaten... alles gaat kapot
Zit je ergens mee..quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dank voor uw eeuwig aanwezige kennis![]()
Ontopic:
Zoe zit weeeeeeeer aandacht van Jeff te vragen. Met dat ze tijd met hem wil maar niet wil inbreken als hij bezig is, want zo is zij niet. En vervolgens heeft ze dit al 10 keer tegen Jeff gezegd. Wanneer kapt hij het af.
Waarom zuinig omgaan met spullen die niet van jezelf zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:18 schreef mnesymne het volgende:
Wat doen die mensen met alle apparaten... alles gaat kapot
Dat vind ik ook wel zieligquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:21 schreef HappyCharly het volgende:
Aww dit is zielig.
Jeff vraagt heel direct aan Zoe: voel je je eenzaam
en Zoe moet huilen
Zoe kan niet alleen zijn. Je moet eerst blij met jezelf zijn, voordat je iemand anders zoektquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
Zoe kan niet zien dat iemand die een vriend heeft ook nog gewoon een maatje kan hebben
We moeten allemaal zoveel leren, Zoë is nog zo jong, pestverleden nog zo dichtbij, Ik vind het wel tof dat de mensen daar tegen hun eigen issues aanlopen en er iets mee doen. En wij mogen meekijken hoe het gaat. Wel puur.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:22 schreef Loveable het volgende:
Zoe moet leren om het verleden in t verleden te laten, maar het is wel lastig want probeer daar maar eens uit te stappen in bepaalde situatie
quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:24 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Zoe kan niet alleen zijn. Je moet eerst blij met jezelf zijn, voordat je iemand anders zoekt
Ik zie zoe er nog niet iets aan doenquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We moeten allemaal zoveel leren, Zoë is nog zo jong, pestverleden nog zo dichtbij, Ik vind het wel tof dat de mensen daar tegen hun eigen issues aanlopen en er iets mee doen. En wij mogen meekijken hoe het gaat. Wel puur.
We leren ons hele leven langquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We moeten allemaal zoveel leren, Zoë is nog zo jong, pestverleden nog zo dichtbij, Ik vind het wel tof dat de mensen daar tegen hun eigen issues aanlopen en er iets mee doen. En wij mogen meekijken hoe het gaat. Wel puur.
Jeff doet dit best goedquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:26 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat wel steeds van onderwerp naar onderwerp.. is het ene besproken, gaat ze weer door naar het volgende en steeds "Ja maar.. " . Nou hop, nu even afkappen en weer door.
True. Ik hoop dat er genoeg mensen zitten die een ander kunnen helpen. Jeff doet het best oke, misschien iets te praktisch maar wel even ruimte voor haar gevoel en dan hop, even realistisch doen. Knuffel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
We leren ons hele leven langMisschien moet ze er een soort van spreekbeurt over geven? Of is dat weer iets té
Sowieso gebeurd dat natuurlijk ook sneller in de loods, met zoveel mensen minder afleiding van buiten af.. Je gaat ook meer nadenken over dingen, je trekt je sneller iets aan wat een andere zegt/doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |