Zeker niet met een Esther.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:39 schreef mnesymne het volgende:
Iemand moet haarr even verstellen dat er ook Aseksuele mensen zijn. Niet iedereen wilt sex
Beiden zijn smoorverliefd zoals al wel overduidelijk wasquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik vind dat je het heel goed doet. Ik ben heel blij met jou hier. En je hebt altijd gezegd dat je hier iets heel erg mist...Wat was dat? Bij je image hoort?
Jeff : Drank en sigaretten .. en een zonnebril.
KimD: Dus .. ik heb een zonnebril voor je gemaakt. Met onze initialen...
[ afbeelding ]
![]()
Na een krat bier mss.quote:
Ik zie dat meer als een pose.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
Toch is Isaac de enige persoon in de loods die Jeff serieus neemt. De rest staat hij boven.
Die snap ik niet.quote:
Dat boven anderen staan komt voort uit de titel Manager.Terwijl hij het best wel goed doet.quote:
Blegh.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
Isaac zit er maar voor 1 iemand
en dat is Isaac zelf
Als hij de kans heeft haalt hij iemand onderuit
behalve Tiano niet
Blijft n engbekquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
en dat is Isaac zelf
behalve Tiano niet
Ah zo dat het een houding is. Zo zie ik dat niet. Hij deed ook al vreemde uitspraken over de groep voordat hij manager werd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat boven anderen staan komt voort uit de titel Manager.Terwijl hij het best wel goed doet.
Wie gaan het hier niet over eens worden.Maar wat Jeff zegt of wat hij doet zijn totaal verschillende dingen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo dat het een houding is. Zo zie ik dat niet. Hij deed ook al vreemde uitspraken over de groep voordat hij manager werd.
Wat ruik je lekker.quote:
nu ook aan het kletsen tochquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ruik je lekker.
Ow ja joh,ik moet nog douchen.
Laat Zoe het maar niet horenquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ruik je lekker.
Ow ja joh,ik moet nog douchen.
die is druk Babette inpalmenquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Laat Zoe het maar niet horen
Mis je Alicia niet?quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:57 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Zo te lezen niet veel gemist, behalve 100 piek voor de geslaagde dr Bibbers.
Is die 100 in de pot gegaan of hebben de 4 hun ‘eigen’ 25 als zakgeld oid gekregen?
geen meisje meisje dusquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:58 schreef mnesymne het volgende:
Jeff valt op mannelijk vrouwen.... oof
De ochtend heb ik wel gezien. Maar is inderdaad nog wel eens het noemen waard: erg gelukkigquote:
Houthakkers en Pyro`s.quote:
Plan Isaac en Tianoquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
en dat is Isaac zelf
behalve Tiano niet
eerder andersom maar jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hebben jullie dat ook soms als ik de achterkant van Kim D haar haren zie denk ik wel eens dat het Bern is 🙈
geen meisje meisjequote:Op vrijdag 11 november 2022 21:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kim D vind ik niet echt mannelijk... wel stoer en mondig
Dat wel idd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen meisje meisje
vaak beter met mannen
Ik denk dat iedereen daar zit om te winnenquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
en dat is Isaac zelf
behalve Tiano niet
quote:
absoluut absoluut 300 %quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen daar zit om te winnen
Ja, en andersom ook al eens gehadquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hebben jullie dat ook soms als ik de achterkant van Kim D haar haren zie denk ik wel eens dat het Bern is 🙈
Ik werd vroeger ooit eens nagefloten door een busje bouwvakkers.totdat ze zagen dat ik geen dame was.quote:
Ik ook , maar dat ben ik bijna vergetenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werd vroeger ooit eens nagefloten door een busje bouwvakkers.totdat ze zagen dat ik geen dame was.
Aggie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook , maar dat ben ik bijna vergeten.Zo lang geleden
Reden die toen al in busjes ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook , maar dat ben ik bijna vergeten.Zo lang geleden
quote:
300%. Isaac trekt niet voor niets structureel het meest naar Jeff toe. Is er ook altijd bij bijv. tijdens de eliminatieopdracht, de ochtendbrunch, al het kattenkwaad en uiteraard tijdens postergate. Zal ook teleurgesteld zijn in Ciano die vooral met KimK en haar roddelclubje bezig is. En dan heb je ook nog Martin die achter Ciano aanloopt zoals Mexx achter Mattin. Als zij mekaar spreken dan zitten ze op hetzelfde level en is het een gesprek tussen twee generaals die de boel overzien. Beste vriend Jappie is dan weer de rechterhand en vertrouweling waarbij je weet dat het altijd goed zit al spreek je elkaar de hele week niet. KimD heeft dan weer haar waarde op hele andere vlakken waarvan ie óók weet dat hij haar honderd procent kan vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
Toch is Isaac de enige persoon in de loods die Jeff serieus neemt. De rest staat hij boven.
Om een kat heen tiepen:. Nee, met paard en wagenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Om een kat heen tiepen:. Nee, met paard en wagen
Martin begint een soort van lachwekkend te worden,die begint een karikatuur te worden van zichzelf en verliest op alle kanten terrein.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
300%. Isaac trekt niet voor niets structureel het meest naar Jeff toe. Is er ook altijd bij bijv. tijdens de eliminatieopdracht, de ochtendbrunch, al het kattenkwaad en uiteraard tijdens postergate. Zal ook teleurgesteld zijn in Ciano die vooral met KimK en haar roddelclubje bezig is. En dan heb je ook nog Martin die achter Ciano aanloopt zoals Mexx achter Mattin. Als zij mekaar spreken dan zitten ze op hetzelfde level en is het een gesprek tussen twee generaals die de boel overzien. Beste vriend Jappie is dan weer de rechterhand en vertrouweling waarbij je weet dat het altijd goed zit al spreek je elkaar de hele week niet. KimD heeft dan weer haar waarde op hele andere vlakken waarvan ie ook weet dat hij haar honderd procent kan vertrouwen.
Zoe weet dus wat haar te doen staatquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:58 schreef mnesymne het volgende:
Jeff valt op mannelijk vrouwen.... oof
Zoe is vast al weer op zoek naar een nieuw slachtofferquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe weet dus wat haar te doen staat
Berend of Erik?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is vast al weer op zoek naar een nieuw slachtoffer
Die is wel heel vatbaar nu.quote:
het is ook helemaal niet goed om je haar heel vaak te wassenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
Wanda wast maar 2x per week haar haar... Maar dan moet ze wel lang en warm douchen anders werkt dr methode niet ... tondeuse er in zou ik zeggen
Dank voor de waarschuwing.quote:
Wil er heel graag bijhoren maar dat stoot juist mensen af. Dan ben je een gemaakte versie van jezelf waar je niet van op aankunt. Zelfs zijn eigen groepje ergert zich ontzettend want zegt het ene maar doet het andere zoals zijn gedrag naar Mexx.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Martin begint een soort van lachwekkend te worden,die begint een karikatuur te worden van zichzelf en verliest op alle kanten terrein.
jamaar aggiequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:22 schreef Aggie46 het volgende:
(kat is weer weg) Ik ben in staa5t om naar Esther toe te lopen en haar eens duidelijk de waarheid te zeggen.
Ze draait de boel gewoon om.
Dan staat daarna Alicia over de schutting(taal) te schreeuwenquote:
Ow ok, dan mijn nederige excuus.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jamaar aggie
haar was is net zo belangrijk
zij mag ook haar was doen
het liefst
wanneer zij wil
hoelaat zij wil
en hoelang zij wil
wat een vermoeiend mens die Esther
je vind esther niet vermoeiend??quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ow ok, dan mijn nederige excuus.
Ik zie het anders
dan moet je niet in een loods gaan zittenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
Over de was,die doe ik ook het liefst zelf.
Ah joh, ik loop te dollen gekkiequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vind esther niet vermoeiend??
vorige post was sarcastisch bedoeld trouwens![]()
nee oostindischquote:
Ligt er een kat op je enter-toets?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jamaar aggie
haar was is net zo belangrijk
zij mag ook haar was doen
het liefst
wanneer zij wil
hoelaat zij wil
en hoelang zij wil
wat een vermoeiend mens die Esther
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ligt er een kat op je enter-toets?
Je hadden een aardig gesprek afgelopen nachtquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
Berend keek wel erg opgewonden toe ie zei (weer) met Leila te gaan wandelen
Nee, ze loopt nog ff te banjeren in de tuin, de lellebel. Om deze tijd. Poeh hequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ligt er een kat op je enter-toets?
In de dagen daarvoor ook al een gesprek van drie uur diep in de nachtquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hadden een aardig gesprek afgelopen nacht
Ik ben zelf voor 80% procent doof aan 1 oor .quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee oostindisch
net als haar rug
daar heeft ze ook alleen last van als het haar uit komt
Wel een poes.quote:
heb je geen tennisbal Aggie?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:29 schreef Aggie46 het volgende:
Oh breng me niet in verleiding want ik woon op 10 minuten van de Meerkoetenweg.
Esther haalt het bloed onder mijn nagels vandaan:
Hoe kan iemand nou weten hoe doof ik ben?
Dat weten ze toch niet.
Komt me af en toe wel goed uit....vals mens
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze is al binnen en het luikje gaat op slot.
quote:
Dat doet ze ook niet. Nu zit ze te breien en ook dan is ze irritant. Gewoon een heel raar mens.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Was Eva...Dan spoor je toch niet...
Dat getik van die naalden. Word je toch iebelig van.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet. Nu zit ze te breien en ook dan is ze irritant. Gewoon een heel raar mens.
Als ik haar zie joggen word ik heel agressief.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet. Nu zit ze te breien en ook dan is ze irritant. Gewoon een heel raar mens.
Iebeligquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat getik van die naalden. Word je toch iebelig van.
Alles aan haar is irritant...quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik haar zie joggen word ik heel agressief.
Haha ik durfde dat niet te posten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik dus ook een soort van.
mensen krijgen koppijn door te veel bierquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:37 schreef pingu66 het volgende:
Esther zegt voor de zoveelste keer "koppijnbier" ( pitt bier)
Wat weet zij daar nu van ze drinkt niet.
De mensen krijgen koppijn van jou Esther "as ge damma wit,k*t"
Dat doe ik dan wel even.Krijg de neiging om haar te tackelen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha ik durfde dat niet te posten.
Misschien heeft hij wel wat voor hem gedaan, lijntjes zijn kort bij Talpa...quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
Wat ik nu begrijp is Jeff een soort Wim Vroege .....
Je mist net zijn kusje.quote:
Ik heb er niets van terug gekekenquote:
mis je niks aanquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er niets van terug gekeken![]()
maar ook niet de behoefte aan gehad.
Toen ze haar bril kwijt was vond ik mooi.En haar speech om manager te worden kan ik om lachen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:43 schreef Inka het volgende:
De enige keer dat ik om Esther heb moeten lachen, terwijl het ook keivals van haar was, was toen ze Rupert met zijn typische bewegingen nadeed.
Hoe kom jij nou binnen. Kheb net het luikje op slot gedaanquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ze haar bril kwijt was vond ik mooi.En haar speech om manager te worden kan ik om lachen.
Hai Aggie,quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou binnen. Kheb net het luikje op slot gedaan![]()
Hoi hoi
Huh nee! Jij hebt toch dat kapsel van je plaatjequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werd vroeger ooit eens nagefloten door een busje bouwvakkers.totdat ze zagen dat ik geen dame was.
Camerageilheid? Haha zegt degene met een eigen talkshow in zn RLSquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
Babette en GJ over de camera geilheid van Martin, Martin moet zo debiel doen zegt hij?
Drama...Wasje van Esther mocht niet eerst...Doof niets gehoord...quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:47 schreef D. het volgende:
Ik hoorde eerder vandaag dat Esther niet met de rest van de kamer haar was wilde doen. Wat speelt daar?
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie kunnen ook overdrijven he
Nou ja, tis een zeldzaamheid dat ze zo lang in beeld zijn, samen,quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie kunnen ook overdrijven he
Nee,heb best lang haar.Nu meestal een knot.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh nee! Jij hebt toch dat kapsel van je plaatje
Ik hoorde iets over dat ze niet tegelijk wilde, maar in plaats, en dat het oneerlijk was dat iedereen voor ging terwijl haar wasje net zo belangrijk wasquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Drama...Wasje van Esther mocht niet eerst...Doof niets gehoord...
Zag hem vanavond in de TV uitzending in het voorstukje voor maandag ook over de keukenblokken heen lopen, alleen om zijn TV momentje te scoren....helaas gelukt dus.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Camerageilheid? Haha zegt degene met een eigen talkshow in zn RLS
goed moment gecaptquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij valt in slaap van het gekakel van Sas?
Ik heb even geen tijd...probeer Kim D te verstaanquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat je @:engine hier meer plezier mee doet
Ik ook pffquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij valt in slaap van het gekakel van Sas?
Oehh ik doe mee ik switch graag van sas naar kim dquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb even geen tijd...probeer Kim D te verstaan
Wel wedstrijdje doen jullie?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb even geen tijd...probeer Kim D te verstaan
hormonenquote:
Heb ik nu andere streams dan offf ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim D. vraagt zich af of het lust of verliefdheid is tussen haar en Jeffrey.
Ze is slimmer dan dat ze zich voordoetquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik ben er wel een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hormonen
bijna geen suiker
say what
ze eten zoveeeel suiker
slimmer of gehaaider?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ze is slimmer dan dat ze zich voordoet
Nou...quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Echr hoor kilooosssss snoep komt er binnenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hormonen
bijna geen suiker
say what
ze eten zoveeeel suiker
Lotje.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
duizeligheid is zwaarquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er wel een beetje klaar mee.
Berend is zielig, dus niemand gaat op hem stemmen, hoopt iequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hormonen
bijna geen suiker
say what
ze eten zoveeeel suiker
Mwoh...quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Dat speelt vast óók meequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Berend is zielig, dus niemand gaat op hem stemmen, hoopt ie
Tijd om naar huisje te gaan, dit schiet niet op zo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:57 schreef spapaars het volgende:
Berend is weer helemaal naar de klote.
Het vuil is door de huid gekropen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:57 schreef Poesjuh het volgende:
Misschien eens een douche pakken, doet ook wonderen Berend
Dat kan mijn hoofd niet aan hoor... waarom dan een plaatje met braaf haar?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,heb best lang haar.Nu meestal een knot.
Hij schijnt te stinken begreep ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:57 schreef Poesjuh het volgende:
Misschien eens een douche pakken, doet ook wonderen Berend
Ze is niet heel dom, maar een heel beperkte algemene kennisquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef mnesymne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat kan mijn hoofd niet aan hoor... waarom dan een plaatje met braaf haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berend klaagt nog even doorThinking is difficult, that’s why most people judge
Hij moet eerst een ritme vinden.Komt goed.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
Zucht,hij slaapt in de nacht ook niet.
💯🙌quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:51 schreef Aggie46 het volgende:
Liefde is....
Handen vasthouden![]()
[ afbeelding ]
Is door een lieve user gemaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij heeft vannacht gedouchtquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij schijnt te stinken begreep ik![]()
Ik heb hem nog nooit in de douche gezien
Oke met het risico hartstikke blont te zijn: welk plaatje??quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik switch terug naar de stream 1. Ben de syNTOnen van berend beu...quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
Zucht,hij slaapt in de nacht ook niet.
Was dat op de streamsquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is door een lieve user gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1x maar dat is weken geleden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij schijnt te stinken begreep ik![]()
Ik heb hem nog nooit in de douche gezien
Die heeft echt een plaat voor haar kop, en herhaalt gewoon het hele Zoe/Nadir script weer van in de eerste weken.quote:
Het enge is dat ze gewoon door blijft gaan.Wat versta je niet in in NEE?quote:
Zoe snapt maar niet dat Jeff Kim D boven haar prefereertquote:
Maar het punt is, hij zegt geen nee. Hij geeft alle ruimte aan haar om langs te komen, knuffel etc. Terwijl hij haar best ff een beetje mag afremmen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het enge is dat ze gewoon door blijft gaan.Wat versta je niet in in NEE?
volgens mij vind Zoe het ook heerlijk om de slachtofferrol aan te nemenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe snapt maar niet dat Jeff Kim D boven haar prefereert
Wij waren er toch niet bij?quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
Berend verzint de helft van de syntonen.Dit heeft de dokter nooit gezegd.
Dat doen ze beide, Kim heeft gisteren ook tegen Zoe gezegd " Hij ligt nu alleen in bed, ga na hem toe en klim erin"quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar het punt is, hij zegt geen nee. Hij geeft alle ruimte aan haar om langs te komen, knuffel etc. Terwijl hij haar best ff een beetje mag afremmen.
En dat ondanks jouw sores.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgelopen nacht was tot een uurtje of vijf aktief, probeer dat nu nog te uploaden ...
nee Jeff zegt dat Zoe ook gewoon welkom isquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar het punt is, hij zegt geen nee. Hij geeft alle ruimte aan haar om langs te komen, knuffel etc. Terwijl hij haar best ff een beetje mag afremmen.
slachtoffer, held, als het maar in het middelpunt van de belangstelling staatquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij vind Zoe het ook heerlijk om de slachtofferrol aan te nemen
Dat is link Charly.Ik kan dat ook moeilijk,iemand keihard afwijzen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet: hij is onduidelijk . Iemand als Zoe zal continu blijven proberenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zoë is ietwat simpel, ziet dingen die er niet zijn, verdraait woorden en ga zo maar door.
Een uur terug zei jeff al letterlijk tegen zoey: kan je ff ophouden met die opmerkingen steedsquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha en nog een keerquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë kan 10 keer hetzelfde zeggen, de ander ook. Dat neemt ze dan aan en vervolgens herhaalt ze het hele riedeltje. Het is continu "Ja, maar...". Kappen Zoë met je irritante puntjes op de e
Dat weet ik. Maar juist OMDAT zij zo is moet iemand het afremmen. En Ze doet sneakyquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Jeff zegt dat Zoe ook gewoon welkom is
hij zegt niet dat hij haar wil of wat dan ook
Zoe interpreteert dingen graag anders
Kim ziet het avontuurtje met Jef als jeuk, en dat haar vriend dat moet begrijpen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:05 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Dat doen ze beide, Kim heeft gisteren ook tegen Zoe gezegd " Hij ligt nu alleen in bed, ga na hem toe en klim erin"
Hij wilt geen nee zeggen, opties open houdenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar juist OMDAT zij zo is moet iemand het afremmen. En Ze doet sneaky
Nee Zoe moet dat zelf lerenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar juist OMDAT zij zo is moet iemand het afremmen. En Ze doet sneaky
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:08 schreef greysbones het volgende:
Zoe is benieuwd hoe het met Jeff als persoon gaat
ze heeft alleen de afgelopen dagen Jeff door het slijk gehaald
Oh toen keek ik niet, thanksquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Een uur terug zei jeff al letterlijk tegen zoey: kan je ff ophouden met die opmerkingen steeds
Deze zag ik aankomen.quote:
Ze is 0 bedreiging..komisch voor kim en jeff..voor ons minder hahaquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Zoe niet ziet dat ze door haar eigen opdringerige houding geen partij is voor mannen , want ik denk dat dát het is: ze claimt .quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij vind Zoe het ook heerlijk om de slachtofferrol aan te nemen
menm opdrachtquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë was boos en stond bij Jeff, wanneer was dat? En wat was er aan de hand?
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zijn er filmpjes, kun je Berend alsnog zien
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Zoe niet ziet dat ze door haar eigen opdringerige houding geen partij is voor mannen , want ik denk dat dát het is: ze claimt .
Aan de andere kant: het is haar probleem , en zolang ze idd in dat slachtoffergedrag blijft hangen blijft het haar probleem.
ah ok. Hij heeft inmiddels zo vaak zoveel dingen gezegd over de dokter. Ik luister amper nog.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zag ik aankomen.
Gisteren in een gesprek zegt hij zelf deze diagnose te hebben gemaakt.En niet de dokter.
tijdensquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gisteren? Op welk moment, er voor, erna? Dan zoek ik het terug
Idd ze claimt, ze denkt soms dat er meer is dan er uberhaupt is. Zeg tegen haar 1 positief woord en ze draaft doorquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Zoe niet ziet dat ze door haar eigen opdringerige houding geen partij is voor mannen , want ik denk dat dát het is: ze claimt .
Aan de andere kant: het is haar probleem , en zolang ze idd in dat slachtoffergedrag blijft hangen blijft het haar probleem.
De adviezen van de artsen bevallen hem niet. Gezond eten,bewegen en normaal slapen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah ok. Hij heeft inmiddels zo vaak zoveel dingen gezegd over de dokter. Ik luister amper nog.
Jeff kwam de kamer inquote:
Vanavond aan tafel iets over kippenren en vrouwtjes en sex.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:10 schreef D. het volgende:
Volgen Marciano hoort Esther bij JW. Iedereen spreekt dat tegen, zelfs JW (een beetje)
Jeffrey is Zoe aan het bespelen maar of je daar trots op kunt zijn is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zoë is ietwat simpel, ziet dingen die er niet zijn, verdraait woorden en ga zo maar door.
vast welquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Heeft Jeffrey nou echt niet door dat Zoë jaloers is op de relatie van Kim D. en Jeffrey?
ah ok, dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
vast wel
maar hij kiest ervoor het te negeren
een weekquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:14 schreef D. het volgende:
Oja, nog iets wat me opviel ( en vast al ter sprake is gekomen), Maddy ligt een week te kreunen dat ze op die kamer zo ongelukkig is, en nu mag ze weg en dan blijft ze
Ik hoor haar net zeggen dat ze het haske gezellig vindtquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:14 schreef D. het volgende:
Oja, nog iets wat me opviel ( en vast al ter sprake is gekomen), Maddy ligt een week te kreunen dat ze op die kamer zo ongelukkig is, en nu mag ze weg en dan blijft ze
Ja dat!! krijgt ze de kans om weg te gaan en dan dit....quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:14 schreef D. het volgende:
Klinkt als vissen naar complimentjesquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:14 schreef Poesjuh het volgende:
Vanavond aan tafel iets over kippenren en vrouwtjes en sex.
Esther: nee ik hoef dat niet van JW
Jw: esther wil niet in mijn kippenren
Esther: JW heeft al genoeg kippetjes in zijn ren
Toen streamwissel
ze stond er ook als een domme gans tussen(kamer3)quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat!! krijgt ze de kans om weg te gaan en dan dit....
Viel me ook op. Maar ze probeert Wanda voor zich te winnen om Wendy er uit te stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:14 schreef D. het volgende:
Net als haar managerschap;quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor haar net zeggen dat ze het haske gezellig vindt![]()
Het is haar van harte gegund
JW lijkt me ook wel een cruiser.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft meerdere vriendinnen
soort FWB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |