Zeker niet met een Esther.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:39 schreef mnesymne het volgende:
Iemand moet haarr even verstellen dat er ook Aseksuele mensen zijn. Niet iedereen wilt sex
Beiden zijn smoorverliefd zoals al wel overduidelijk wasquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik vind dat je het heel goed doet. Ik ben heel blij met jou hier. En je hebt altijd gezegd dat je hier iets heel erg mist...Wat was dat? Bij je image hoort?
Jeff : Drank en sigaretten .. en een zonnebril.
KimD: Dus .. ik heb een zonnebril voor je gemaakt. Met onze initialen...
[ afbeelding ]
![]()
Na een krat bier mss.quote:
Ik zie dat meer als een pose.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
Toch is Isaac de enige persoon in de loods die Jeff serieus neemt. De rest staat hij boven.
Die snap ik niet.quote:
Dat boven anderen staan komt voort uit de titel Manager.Terwijl hij het best wel goed doet.quote:
Blegh.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
Isaac zit er maar voor 1 iemand
en dat is Isaac zelf
Als hij de kans heeft haalt hij iemand onderuit
behalve Tiano niet
Blijft n engbekquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
Isaac zit er maar voor 1 iemand
en dat is Isaac zelf
Als hij de kans heeft haalt hij iemand onderuit
behalve Tiano niet
Ah zo dat het een houding is. Zo zie ik dat niet. Hij deed ook al vreemde uitspraken over de groep voordat hij manager werd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat boven anderen staan komt voort uit de titel Manager.Terwijl hij het best wel goed doet.
Wie gaan het hier niet over eens worden.Maar wat Jeff zegt of wat hij doet zijn totaal verschillende dingen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo dat het een houding is. Zo zie ik dat niet. Hij deed ook al vreemde uitspraken over de groep voordat hij manager werd.
Wat ruik je lekker.quote:
nu ook aan het kletsen tochquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ruik je lekker.
Ow ja joh,ik moet nog douchen.
Laat Zoe het maar niet horenquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ruik je lekker.
Ow ja joh,ik moet nog douchen.
die is druk Babette inpalmenquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Laat Zoe het maar niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |