Zeker niet met een Esther.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:39 schreef mnesymne het volgende:
Iemand moet haarr even verstellen dat er ook Aseksuele mensen zijn. Niet iedereen wilt sex
Beiden zijn smoorverliefd zoals al wel overduidelijk wasquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik vind dat je het heel goed doet. Ik ben heel blij met jou hier. En je hebt altijd gezegd dat je hier iets heel erg mist...Wat was dat? Bij je image hoort?
Jeff : Drank en sigaretten .. en een zonnebril.
KimD: Dus .. ik heb een zonnebril voor je gemaakt. Met onze initialen...
[ afbeelding ]
![]()
Na een krat bier mss.quote:
Ik zie dat meer als een pose.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:42 schreef engine het volgende:
Toch is Isaac de enige persoon in de loods die Jeff serieus neemt. De rest staat hij boven.
Die snap ik niet.quote:
Dat boven anderen staan komt voort uit de titel Manager.Terwijl hij het best wel goed doet.quote:
Blegh.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
Isaac zit er maar voor 1 iemand
en dat is Isaac zelf
Als hij de kans heeft haalt hij iemand onderuit
behalve Tiano niet
Blijft n engbekquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
en dat is Isaac zelf
behalve Tiano niet
Ah zo dat het een houding is. Zo zie ik dat niet. Hij deed ook al vreemde uitspraken over de groep voordat hij manager werd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat boven anderen staan komt voort uit de titel Manager.Terwijl hij het best wel goed doet.
Wie gaan het hier niet over eens worden.Maar wat Jeff zegt of wat hij doet zijn totaal verschillende dingen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo dat het een houding is. Zo zie ik dat niet. Hij deed ook al vreemde uitspraken over de groep voordat hij manager werd.
Wat ruik je lekker.quote:
nu ook aan het kletsen tochquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ruik je lekker.
Ow ja joh,ik moet nog douchen.
Laat Zoe het maar niet horenquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ruik je lekker.
Ow ja joh,ik moet nog douchen.
die is druk Babette inpalmenquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Laat Zoe het maar niet horen
Mis je Alicia niet?quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:57 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Zo te lezen niet veel gemist, behalve 100 piek voor de geslaagde dr Bibbers.
Is die 100 in de pot gegaan of hebben de 4 hun ‘eigen’ 25 als zakgeld oid gekregen?
geen meisje meisje dusquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:58 schreef mnesymne het volgende:
Jeff valt op mannelijk vrouwen.... oof
De ochtend heb ik wel gezien. Maar is inderdaad nog wel eens het noemen waard: erg gelukkigquote:
Houthakkers en Pyro`s.quote:
Plan Isaac en Tianoquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
en dat is Isaac zelf
behalve Tiano niet
eerder andersom maar jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hebben jullie dat ook soms als ik de achterkant van Kim D haar haren zie denk ik wel eens dat het Bern is 🙈
geen meisje meisjequote:Op vrijdag 11 november 2022 21:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kim D vind ik niet echt mannelijk... wel stoer en mondig
Dat wel idd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen meisje meisje
vaak beter met mannen
Ik denk dat iedereen daar zit om te winnenquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
en dat is Isaac zelf
behalve Tiano niet
quote:
absoluut absoluut 300 %quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen daar zit om te winnen
Ja, en andersom ook al eens gehadquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hebben jullie dat ook soms als ik de achterkant van Kim D haar haren zie denk ik wel eens dat het Bern is 🙈
Ik werd vroeger ooit eens nagefloten door een busje bouwvakkers.totdat ze zagen dat ik geen dame was.quote:
Ik ook , maar dat ben ik bijna vergetenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werd vroeger ooit eens nagefloten door een busje bouwvakkers.totdat ze zagen dat ik geen dame was.
Aggie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook , maar dat ben ik bijna vergeten.Zo lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |