De helft is al geweestquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:19 schreef Silves het volgende:
Die heeft die stok wel erg handig vast..dan gaat natuurllijk iedereen dit doen.
Isaac is al de rijkste manquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Mocht iemand dit halen, vind ik dat diegene die 25 euro wel als zakgeld zou mogen hebben.
Ow. Ik kan heel goed dit soort gevoelens en zo scheidenquote:
Mr marine had van mij mogen falenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ow. Ik kan heel goed dit soort gevoelens en zo scheiden
Blijkt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef Flow3r het volgende:
Hij werkt voor de Febo volgens sommigen, dan heeft ie vast wel mogen oefenen![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben voor hun mannetje het stroom uitgeschakeldquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Nee, niet Isaac, 300% toch dat die tuurlijk gaat tegen iedereen vertellen hoe goed hij was bro hoe goed hij was man
Dat dusquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Nee, niet Isaac, 300% toch dat die tuurlijk gaat tegen iedereen vertellen hoe goed hij was bro hoe goed hij was man
Persoonlijk heb ik niks met Isaac. Maar ik vind wel dat hij dit goed gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mr marine had van mij mogen falen
Die mensen denken ook dat de aarde plat isquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef Flow3r het volgende:
Hij werkt voor de Febo volgens sommigen, dan heeft ie vast wel mogen oefenen![]()
[ afbeelding ]
We gaan er later naar kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben voor hun mannetje het stroom uitgeschakeld
Ja precies, precies.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Gaat iedereen uitleggen hoe dit te doen straks
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Die mensen denken ook dat de aarde plat is
Boeit niet want ze gaan de kamers verdelen dus dat gesprek neemt het wel over van Isaac. Daarbij als hij de enige is die dit haalt, is er een reden tot elimineren of wegsturen bij de eliminatie. Het is dus zelfs dom dat hij z’n best gedaan heeftquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Gaat iedereen uitleggen hoe dit te doen straks
Hoe bedoel je, "denken dat het zo is"quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ook weer zo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Boeit niet want ze gaan de kamers verdelen dus dat gesprek neemt het wel over van Isaac. Daarbij als hij de enige is die dit haalt, is er een reden tot elimineren of wegsturen bij de eliminatie. Het is dus zelfs dom dat hij z’n best gedaan heeft
Echte marine mannen, snitchen niet, de echte marine mannen zijn teamplayers...echte marine mannen, bezeiken de boel niet, die hebben zoiets van een erecode..deze nepper is een faler in de marine.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mr marine had van mij mogen falen
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Echte marine mannen, snitchen niet, de echte marine mannen zijn teamplayers...echte marine mannen, bezeiken de boel niet, die hebben zoiets van een erecode..deze nepper is een faler in de marine.
Hij zit dan ook niet meer bij de marinequote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Echte marine mannen, snitchen niet, de echte marine mannen zijn teamplayers...echte marine mannen, bezeiken de boel niet, die hebben zoiets van een erecode..deze nepper is een faler in de marine.
Niet gek als je ziet hoe zij een badmintonraket vastheeftquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerst kaarten bestellen van die 25 euro![]()
Ik vraag me dat dus ook af he. Ik dacht altijd dat ze toh zo'n erecode hebben etc etc. En dan staat hij daar zwaar de boel te bespelen? Tuurlijk, het is een spel. Maar niemand acteert een jaar lang fulltime, dan ben je gestoord. Hoe kijken zijn marinebuddies hiernaar?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja gelukkig niet, zal wel eruit geflikkerd zijn..quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zit dan ook niet meer bij de marine
Je kunt niet alle exmariniers over één kam scheren inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus ook af he. Ik dacht altijd dat ze toh zo'n erecode hebben etc etc. En dan staat hij daar zwaar de boel te bespelen? Tuurlijk, het is een spel. Maar niemand acteert een jaar lang fulltime, dan ben je gestoord. Hoe kijken zijn marinebuddies hiernaar?
Aan de andere kant. In elke sector heb je psychopaten, ook daar.
Tuurlijk tuurlijk 300%quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:26 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens is dit best te doen maar dan moet je wel drie keer mogen ofzo
Het is de loods he, een spel.. hij zit niet meer bij de mariniers..quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus ook af he. Ik dacht altijd dat ze toh zo'n erecode hebben etc etc. En dan staat hij daar zwaar de boel te bespelen? Tuurlijk, het is een spel. Maar niemand acteert een jaar lang fulltime, dan ben je gestoord. Hoe kijken zijn marinebuddies hiernaar?
Aan de andere kant. In elke sector heb je psychopaten, ook daar.
Flauw, om nu over wappies te beginnen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben wappie expert.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Flauw, om nu over wappies te beginnen.
Kun je niet gewoon de ring vastpakken ... er is verder niets uitgelegdquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:28 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac houdt zijn hand ook bij de ring, scheelt een hoop bibberen
[ afbeelding ]
"Een marinier ben je voor het leven" ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is de loods he, een spel.. hij zit niet meer bij de mariniers..
Je weet dat ie met een televisieprogramma bezig is?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Wel een lievequote:
En niet voor heel even.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
"Een marinier ben je voor het leven" ?
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de ring vastpakken ... er is verder niets uitgelegd
quote:
Oh shit was dat hetquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat ie met een televisieprogramma bezig is?
Onderbreekt dat het stroomcircuit?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de ring vastpakken ... er is verder niets uitgelegd
Die denkt meteen safe te zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:31 schreef Silves het volgende:
Als maddy dit gaat redden, krijgen we dit weer de hele dag te horen..
Zo niet, dan ookquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:31 schreef Silves het volgende:
Haha! Denk het ook, maar dan is Isaac gelukkig niet meer de enige!quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:31 schreef Silves het volgende:
Maddy en Isaac allebeiquote:
Zeker maar dat ga je nu dan dus wel weken horenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gun het Maddy ook wel om het te halen.
quote:
Eensquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:32 schreef HappyCharly het volgende:
Oh fijn voor Maddy dat ze heeft gehaald. Ik wil dat niemand het haalt. Maar Maddy gun ik het voor zelfvertrouwen. Ondanks dat ik haar stom vind. So many emotions.
ah zou het ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:32 schreef mnesymne het volgende:
Tis eigenlijk valsspelen om de ring vast te hebben...
maddy is bij mij afquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:32 schreef HappyCharly het volgende:
Oh fijn voor Maddy dat ze heeft gehaald. Ik wil dat niemand het haalt. Maar Maddy gun ik het voor zelfvertrouwen. Ondanks dat ik haar stom vind. So many emotions.
Met je met je vinger ertussen ja..quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:32 schreef mnesymne het volgende:
Tis eigenlijk valsspelen om de ring vast te hebben...
Dit spel winnen doet daar niks aan. Ze is al exit denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maddy is bij mij af
Wil wendy eruit hebben
En heeft Wanda al gevraagd haar eruit te stemmen
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met je met je vinger ertussen ja..
En ze zwanger isquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:34 schreef D. het volgende:
Hoop niet dat de vrouw van Isaac kijkt, nu blijkt dat hij met Maddy een setje is
Maddy is niet meer ongesteldquote:
Ik gun het haar zo...quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
Als Wanda het nu niet haalt dan zou dat wel grappig zijn. Of was Wanda al geweest?
Haar gun ik het welquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
Als Sasha dit haalt… Bern zou trots zijn.
Ze liegt toch overal overquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy is niet meer ongesteld
Dus dat zou echt een wonder zijn
De wanda die geen nagels meer heeft? de wanda die hyper is...ben benieuwd of ze stalen zenuwen heeft, behalve een koud hart..quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
Als Wanda het nu niet haalt dan zou dat wel grappig zijn. Of was Wanda al geweest?
Een heel jaarquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:31 schreef Silves het volgende:
Maddy die deze opdracht haalt was ook een wonderquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy is niet meer ongesteld
Dus dat zou echt een wonder zijn
Dit was toch in het begin, nadat ze een ruzie hadden? Maddy wil toch echt Wanda eruit zei ze meerdere malen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maddy is bij mij af
Wil wendy eruit hebben
En heeft Wanda al gevraagd haar eruit te stemmen
Gister avond vertelde Wanda dat Maddy bij haar was geweest gisterenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was toch in het begin, nadat ze een ruzie hadden? Maddy wil toch echt Wanda eruit zei ze meerdere malen.
Gisteravond vertelde Wanda dat Maddy aan haar had gevraagd mee te stemmen om Wendy eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was toch in het begin, nadat ze een ruzie hadden? Maddy wil toch echt Wanda eruit zei ze meerdere malen.
En Ruben en Djedi. En als iemand met een ander plan komt gaat ze daar ook weer in mee.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Gisteren zat ze hier over te konkelen met Wanda e.a. dat ze Wendy er uit wilquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zie hem niet priemend kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:38 schreef Kakadylo het volgende:
Als die Jeff nou zo'n goede manager is hoezo zit ie dan priemend naar zijn mensen te kijken waardoor extra druk
Zit er zonder reden pontificaal achter terwijl ie ook aan de zijkant kan gaan zitten bij de restquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie hem niet priemend kijken.
Meer als hobby,volg de gekste sinds corona. Fascinernd hoe die mensen in het leven staan en het verknallen.quote:
Mag toch?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zit er pontificaal achter terwijl ie ook aan de zijkant kan gaan zitten
Zeker maar wat bereik je ermee behalve laten zien dat jij de manager bent deze maandquote:
Erg priemend jaquote:
Ah ok. Interessant.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meer als hobby,volg de gekste sinds corona. Fascinernd hoe die mensen in het leven staan en het verknallen.
Die mensen op de stip staren harder dan Jeff. Ik denk dat Jeff dit doet om steunen… op zijn manier. Aanmoedigen mag niet..quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeker maar wat bereik je ermee behalve laten zien dat jij de manager bent deze maand
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Goed dat ze een beetje opschoot, ik heb nog Mirthedoen
[..]
[..]
Iedereen staart maar dan moet je in dit geval geen extra sausje aan willen toevoegenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die mensen op de stip staren harder dan Jeff. Ik denk dat Jeff dit doet om steunen… op zijn manier. Aanmoedigen mag niet..
Ze zien hem niet eens hequote:Op vrijdag 11 november 2022 12:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedereen staart maar dan moet je in dit geval geen extra sausje aan willen toevoegen
Mexx heeft een ongemakkelijk jasje aan en Eunice draagt hakken dus Jeff scherpt beter eens de regels wat aanquote:
Truequote:Op vrijdag 11 november 2022 12:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx heeft een ongemakkelijk jasje aan en Eunice draagt hakken
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:45 schreef Silves het volgende:
Naar al die jaren eyeliner gebruiken moet dit een makkie worden voor zoe..
Nice...quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Martin is altijd het leukst want dat is een showpony dus dat kan alleen maar tegenvallenquote:
Bern en Sasha zijn een gevaarlijk setje hoorquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Gymleraar gaat het natuurlijk weer halen....
KimD is wel een goeie voor zulke opdrachten zolang ze dus maar niet hoeft na te denkenquote:
Tuuuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:57 schreef Silves het volgende:
Dus geknoeid met de alarm zegt Isjaak..
En bij hem zeker niet?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:57 schreef Silves het volgende:
Dus geknoeid met de alarm zegt Isjaak..
bij hem juist wel.. dat t alarm niet ging, alleen dat getik als je de stang aanraakte.. en dat hij misschien wel iets hoorde maar zolang de rest niks zei...quote:
Ze weet wie het zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Dit was FOCUS, dit was mijn ding geweest.
Jeff : Ik vind dat iedereen het goed heeft gedaan, op 1 na. Jij had er meer uit kunnen halen.
Aan de ene kant zeikt ie haar af, aan de andere kant probeert hij haar af te leiden "Wat ga je doen vandaag" en was hij wel een beetje bezorgd toen hij dacht datze moest huilen.. En ze hebben allebei zo'n stoere manier van met gedoe omgaan, ze is vast het type dat sporten dan helpend vindtquote:
Als een soort van afreageren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeikt ie haar af, aan de andere kant probeert hij haar af te leiden "Wat ga je doen vandaag" en was hij wel een beetje bezorgd toen hij dacht datze moest huilen.. En ze hebben allebei zo'n stoere manier van met gedoe omgaan, ze is vast het type dat sporten dan helpend vindt
Dat is aantrekken en afstoten, het is een vuile manier om iemand aan je te binden en steeds afhankelijker maken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeikt ie haar af, aan de andere kant probeert hij haar af te leiden "Wat ga je doen vandaag" en was hij wel een beetje bezorgd toen hij dacht datze moest huilen.. En ze hebben allebei zo'n stoere manier van met gedoe omgaan, ze is vast het type dat sporten dan helpend vindt
Vind ze juist steeds afstandelijker naar elkaar toe.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern en Sasha zijn een gevaarlijk setje hoor
Dat zie ik meer bij Marciano en KimK.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is aantrekken en afstoten, het is een vuile manier om iemand aan je te binden en steeds afhankelijker maken.
Ook, maar die doet het stiekem.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zie ik meer bij Marciano en KimK.
dankuquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als een soort van afreageren.
Dit zeg je wel heel mooi.
Met bier meer plezier.quote:
Staan ook nog 2.quote:
Daarna nog lekker een wijntje🍷quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met wijn is het pas echt fijn
Dat is ook de reden dat veel haar gewoon ontlopen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:23 schreef Silves het volgende:
Uiteindelijk is me big mama een ordinair wijf met haar schelden in een andere taal, die heeft 0 woordenschat, alleen conjo ect..kut wijf die alleen ruzie zoekt.
Nee 100 euro.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel hebben ze nu verdiend ¤100.00?
Dat is niet veel,, 4 man maar gehaald dus?quote:
Mora heeft Rupi onder de duim en achter haar gezellige act zit gewoon een valse tante hoor die voodoo over je uitspreektquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:26 schreef patat het volgende:
Pffff neem dat maandverband aan of vreet het desnoods op, zeikerd.
De olie is erquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:34 schreef Silves het volgende:
Iedereen die het menu maakt is verantwoordelijk voor zijn eigen inkoop..behalve als ze zelf de olie zijn vergeten te bestellen krijgt een wendy of jef de schuld.
Winti heks is het.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora heeft Rupi onder de duim en achter haar gezellige act zit gewoon een valse tante hoor die voodoo over je uitspreekt
Meen je niet?quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:39 schreef Was-beer het volgende:
Rupie die een pak ossewit ossengal noemt
Kenzi in de keuken is ook niet leuk,net als Maddy.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:39 schreef greysbones het volgende:
Kenzi pikt alweer dingen in van Rupie
Kaas
Ik snap nu wel waarom rupi een hekel heeft aan kenzi
als hij ze maar niet verward met kokenquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:39 schreef Was-beer het volgende:
Rupie die een pak ossewit ossengal noemt
Er zijn 4 blokken kaasquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kenzi in de keuken is ook niet leuk,net als Maddy.
Altijd een gespannen sfeer dan.
Kan het me goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kenzi in de keuken is ook niet leuk,net als Maddy.
Altijd een gespannen sfeer dan.
Schone frietjes.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
als hij ze maar niet verward met koken
Als ik Rupie was gebruikte ik 3 blokken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn 4 blokken kaas
2 voor rupies gerechten
2 voor de gerechten van kenzi en Wanda
Moet Rupie zuinig doen zodat madam nog een blok kaas heeft
Waarom het ene pakket meer als het andere?quote:
Volgens mij staat het daar gewoon anders opgesteld..quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom het ene pakket meer als het andere?
t 1 limo bij het andere 2quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij staat het daar gewoon anders opgesteld..
De rode flessen siroop staan bij sommige pakketjes erachterquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
danquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ziet het dus ook.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
Bij het ene pakke
[..]
t 1 limo bij het andere 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |