De helft is al geweestquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:19 schreef Silves het volgende:
Die heeft die stok wel erg handig vast..dan gaat natuurllijk iedereen dit doen.
Isaac is al de rijkste manquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Mocht iemand dit halen, vind ik dat diegene die 25 euro wel als zakgeld zou mogen hebben.
Ow. Ik kan heel goed dit soort gevoelens en zo scheidenquote:
Mr marine had van mij mogen falenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ow. Ik kan heel goed dit soort gevoelens en zo scheiden
Blijkt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef Flow3r het volgende:
Hij werkt voor de Febo volgens sommigen, dan heeft ie vast wel mogen oefenen![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben voor hun mannetje het stroom uitgeschakeldquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Nee, niet Isaac, 300% toch dat die tuurlijk gaat tegen iedereen vertellen hoe goed hij was bro hoe goed hij was man
Dat dusquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Nee, niet Isaac, 300% toch dat die tuurlijk gaat tegen iedereen vertellen hoe goed hij was bro hoe goed hij was man
Persoonlijk heb ik niks met Isaac. Maar ik vind wel dat hij dit goed gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mr marine had van mij mogen falen
Die mensen denken ook dat de aarde plat isquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef Flow3r het volgende:
Hij werkt voor de Febo volgens sommigen, dan heeft ie vast wel mogen oefenen![]()
[ afbeelding ]
We gaan er later naar kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben voor hun mannetje het stroom uitgeschakeld
Ja precies, precies.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Gaat iedereen uitleggen hoe dit te doen straks
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Die mensen denken ook dat de aarde plat is
Boeit niet want ze gaan de kamers verdelen dus dat gesprek neemt het wel over van Isaac. Daarbij als hij de enige is die dit haalt, is er een reden tot elimineren of wegsturen bij de eliminatie. Het is dus zelfs dom dat hij z’n best gedaan heeftquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Gaat iedereen uitleggen hoe dit te doen straks
Hoe bedoel je, "denken dat het zo is"quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Die mensen denken ook dat de aarde plat is
Ook weer zo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Boeit niet want ze gaan de kamers verdelen dus dat gesprek neemt het wel over van Isaac. Daarbij als hij de enige is die dit haalt, is er een reden tot elimineren of wegsturen bij de eliminatie. Het is dus zelfs dom dat hij z’n best gedaan heeft
Echte marine mannen, snitchen niet, de echte marine mannen zijn teamplayers...echte marine mannen, bezeiken de boel niet, die hebben zoiets van een erecode..deze nepper is een faler in de marine.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mr marine had van mij mogen falen
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Echte marine mannen, snitchen niet, de echte marine mannen zijn teamplayers...echte marine mannen, bezeiken de boel niet, die hebben zoiets van een erecode..deze nepper is een faler in de marine.
Hij zit dan ook niet meer bij de marinequote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Echte marine mannen, snitchen niet, de echte marine mannen zijn teamplayers...echte marine mannen, bezeiken de boel niet, die hebben zoiets van een erecode..deze nepper is een faler in de marine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |