Een stuk of 10.quote:
Vind er niets aan als mensen vrijwillig vertrekken. De tweede al deze week. Ik. Zie liever een eliminatiequote:
Ik ook, omdat er dan iemand weg gaat die eigenlijk niet wil..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets aan als mensen vrijwillig vertrekken. De tweede al deze week. Ik. Zie liever een eliminatie
kan jij (alweer) achter de tt zetten?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets aan als mensen vrijwillig vertrekken. De tweede al deze week. Ik. Zie liever een eliminatie
Kan @Dotteke wel aanpassenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
eigenlijk had er achter de tt moeten staan (alweer)
alicia heeft haar 24 uur aangevraagd (alweer)
Wil ik wel even doen. Als het nog past tenminste?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
eigenlijk had er achter de tt moeten staan (alweer)
alicia heeft haar 24 uur aangevraagd (alweer)
ze gooien steeds een halve pot zout over dat etenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef Harry het volgende:
Allemachtig veel zout over het eten gooien (Babette).
Gedaanquote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
kan jij (alweer) achter de tt zetten?
Nee dan is het Kerst ... dan lopen er nog een vrijwillig wegquote:Op donderdag 10 november 2022 18:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgende maand hoop ik toch wel
Ja, vanmiddag was ze op kantoor om hem aan te vragen.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze haar 24 uur al aangevraagd?
Januari dan maar met extreme opdrachtquote:Op donderdag 10 november 2022 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan is het Kerst ... dan lopen er nog een vrijwillig weg
`Oké nu kijken of ze ook echt gaat.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag was ze op kantoor om hem aan te vragen.
Bouw een sneeuwpop in 30 minuten ..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Januari dan maar met extreme opdracht
quote:Op donderdag 10 november 2022 18:13 schreef Harry het volgende:
Babette: Alicia is nog hartstikke jong. Ze heeft veel potentie. Maar het komt er hier niet uit.
Of iets met een ijsblok maar dat is eigenlijk al wat ze een keer in bb gedaan hebbenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Bouw een sneeuwpop in 30 minuten ..
Er gaat geen sneeuw vallen dus wordt sws lastigquote:Op donderdag 10 november 2022 18:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of iets met een ijsblok maar dat is eigenlijk al wat ze een keer in bb gedaan hebben
Als het zo door gaat, heeft de manager rol hem een maand gered. Eerste mogelijke keer dat hij eruit kan gaan zullen ze hem er wel uit gooienquote:Op donderdag 10 november 2022 18:13 schreef Verida het volgende:
Het zal toch wel zo zijn dat er ook tijdens de "regeringsperiode" van Jeff, een eliminatie komt?
Anders is hij voor jan lul een maand immuun geweest, dat zou zonde zijn.
Dan iets anders met nep sneeuw of ijs..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Er gaat geen sneeuw vallen dus wordt sws lastig
dat is een huispakquote:Op donderdag 10 november 2022 18:16 schreef Harry het volgende:
Waarom heeft Kim vD de pyama al aan??
Juist niet, denk dat dit de Smikkelhoek ook niet bevalt.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Voorlopig zie ik daar nog geen eliminatie komen, het lost zich vanzelf weer op voor de Febo. Lekker makkelijk zo.
Dat gebeurd dus sowieso al niet..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:16 schreef mnesymne het volgende:
Gewoon een extra lading mensen erin gooien. Te veel mensen vrijwillig weg
is een leuke lieve meidquote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
Mirthe heeft zelfs tafelmanieren. Ze is zowat perfect!
is toch ook geen matchquote:Op donderdag 10 november 2022 18:19 schreef spapaars het volgende:
Die GJ, lang leve de liefde werd niets, First Dates ook al niet, en nu staat hij er weer met lege handen.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juist niet, denk dat dit de Smikkelhoek ook niet bevalt.
Echt dat mens,voelt zich meteen aangevallen.Stresskip en dan tegen Eric zeggen,als ik iets zeg is het waar ( Alicia,)quote:Op donderdag 10 november 2022 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy acuut weer in de stress of ze toch niks verkeerd heeft gezegd bij een mic-check. Die stoorde gewoon..
wat een kansloze actie.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
maddy wil op wendy stemmen en vraagt of wanda ook mee doet
[ afbeelding ]
Weet ik ook niet, daarom blijf ik ook even kijkenquote:
Ik vind het wonderlijk dat van alle mensen in de groep, Wendy wordt gezien als een verdacht persoon. Als er IEMAND gewoon lekker plezier heeft en haar ding doet, mensen aanspreekt als er iets is en heel weinig naar roddelt is zij het wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
volgens maddy speelt wendy een spelletje
ik zie dat helemaal niet
Maar denk dat Wendy bijv niet 5 minuten kan planken, is ook lomplang. Dus dan is de eerste keuze wel geelimineerd.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een kansloze actie.
Ze moeten toch inmiddels weten dat ze eerst zelf een eliminatieopdracht moeten winnen voor ze uberhaupt op iemand kunnen stemmen.
Maddy zou Wanda eruit gooien meteen als ze de kans kreeg zoals Jeffrey met Jerrold en dan nu ditquote:Op donderdag 10 november 2022 18:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
maddy wil op wendy stemmen en vraagt of wanda ook mee doet
[ afbeelding ]
Begint me steeds meer tegen te staan dat mens en ik had er al helemaal niks meequote:Op donderdag 10 november 2022 18:31 schreef Was-beer het volgende:
Volgens Maddy heeft het groepje van Jeffrey, KimD, Babette en Wendy de spelletjes verstopt
het was toch maar een spelletje? Dan mag je blijkbaar slanggedrag vertonenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:33 schreef R0T29 het volgende:
Die Maddy is ook echt een 'hoe de wind waait ben ik je vriendin'. Nu dikke vriendinnen met Wanda, terwijl ze volgens mij haar bloed wel kan drinken soms, en afgeven op Wendy net
nu pas?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begint me steeds meer tegen te staan dat mens
Net hoe de koers vaart..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:36 schreef R0T29 het volgende:
Maddy: .."ik ben ook ouder, maar ik zie mezelf als een jongere"
Tot het haar weer uitkomt in een discussie, dan is ze ineens al 56 (of zoiets)
Maar volgens mij niet eens vanuit plan, gewoon geen ruggegraat en steun zoeken bij wie wilquote:Op donderdag 10 november 2022 18:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Net hoe de koers vaart..
Hoe haar het beste uitkomt
Als je 41 jaar hebt gerookt dan ben je in principe 127quote:Op donderdag 10 november 2022 18:36 schreef R0T29 het volgende:
Maddy: .."ik ben ook ouder, maar ik zie mezelf als een jongere"
Tot het haar weer uitkomt in een discussie, dan is ze ineens "al 56" (of zoiets)
Yep, zij mag van mij wel wegquote:Op donderdag 10 november 2022 18:38 schreef HappyCharly het volgende:
nu pas?
[..]
Maar volgens mij niet eens vanuit plan, gewoon geen ruggegraat en steun zoeken bij wie wil
Klopt, soms wissel ik wel eens van plaatjequote:Op donderdag 10 november 2022 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt he
offtopic, jij had toch een ander plaatje?
Van mij mag iedereen weg...normaal heb je er wel 1 of 2 waar je wat mee hebt, maar dat is in deze groep bij mij echt zeer beperkt...ik heb op momenten wat met bepaalde mensen, maar over het algemeen erger ik me meer dan dat ik er lol aan beleef...quote:
Heb ook niet zoveel met deze groep, het is dat het hier in de COS tijd bij tijd leuk is, anders was ik al afgehaakt denk ik.. Ik ga ook maar naar BB kijken en EJVJL af en toe tussen door etc..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:41 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen weg...normaal heb je er wel 1 of 2 waar je wat mee hebt, maar dat is in deze groep bij mij echt zeer beperkt...ik heb op momenten wat met bepaalde mensen, maar over het algemeen erger ik me meer dan dat ik er lol aan beleef...
*** Wat doe ik eigenlijk hier?
Je kunt weggestemd worden waardoor je je vaker wel dan niet moet inhouden en dat is gewoonweg frustrerendquote:Op donderdag 10 november 2022 18:41 schreef mnesymne het volgende:
In principe snap ik de mensen wel. Als ik daar zou zitten en me kapot verveel, zou ik ok drama/ruzie gaan maken over de kleinste dingen puur zodat er iets gebeurd
Juist die eliminaties zouden het interessanter maken, maar ja...met al die losers die zelf weggaan....gaat dat voor het WK niet meer gebeurenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb ook niet zoveel met deze groep, het is dat het hier in de COS tijd bij tijd leuk is, anders was ik al afgehaakt denk ik.. Ik ga ook maar naar BB kijken en EJVJL af en toe tussen door etc..
En je overdrijft niet eensquote:Op donderdag 10 november 2022 18:42 schreef pingu66 het volgende:
Als je met Maddy zit te praten :
Laat ze een scheet ( en kondigt dit ook aan)
Peurt ze met haar vingers in haar mond.
Zegt ze "Niet om te roddelen hoor, maar uh......
Zit ze te janken.
Ze gaan als het goed is husselen met de slaapkamers, dus ben benieuwd wie waar gaat slapen en of ze zelf mogen beslissen..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Maddy weer graag op kamer drie wil blijven?
echt? Jezus. En zeker ook niet al die andere momenten waarop hij flipt?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
even tussendoor:
in de uitzending slaan ze voor t gemak de ruzie van kim en jeff even over
gaan gelijk door naar het moment dat ze het uitpraten in de stoel
komt jeff goed vanaf
Precies en dan ook meteen twee onverwacht., krijg je mooi tv beeldenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Juist die eliminaties zouden het interessanter maken, maar ja...met al die losers die zelf weggaan....gaat dat voor het WK niet meer gebeuren
Maakt niet veel uit, uiteindelijk gaat iedereen toch slapen waar ze willen. Dan gaan ze gewoon op de grond liggenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze gaan als het goed is husselen met de slaapkamers, dus ben benieuwd wie waar gaat slapen en of ze zelf mogen beslissen..
zover zijn ze nog nietquote:Op donderdag 10 november 2022 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt? Jezus. En zeker ook niet al die andere momenten waarop hij flipt?
Manager immuniteit weghalen, kijken hoe snel jeff van houding veranderdquote:Op donderdag 10 november 2022 18:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Precies en dan ook meteen twee onverwacht., krijg je mooi tv beelden
Huh dat is wel heel raar, ze hadden toch een kort stukje van de ruzie kunnen laten zienquote:Op donderdag 10 november 2022 18:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
even tussendoor:
komt jeff goed vanaf
Ik vind Wendy leukquote:Op donderdag 10 november 2022 18:41 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen weg...normaal heb je er wel 1 of 2 waar je wat mee hebt, maar dat is in deze groep bij mij echt zeer beperkt...ik heb op momenten wat met bepaalde mensen, maar over het algemeen erger ik me meer dan dat ik er lol aan beleef...
*** Wat doe ik eigenlijk hier?
Zeg er eens iets vanquote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef Harry het volgende:
Marciano brengt een lesje onderdanigheid in de praktijk.
En, niemand die er wat van zegt.....
Lekker voor de context.. not..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
zover zijn ze nog niet
het stuk wandelen in de tuin/ruzie is over geslagen
Met de uitzendingen kan je al zien wie er daar nog voor een lange tijd zullen zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
even tussendoor:
komt jeff goed vanaf
Zou het van bovenaf regelen of middels loodsjes maar absoluut niet zelf laten kiezenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze gaan als het goed is husselen met de slaapkamers, dus ben benieuwd wie waar gaat slapen en of ze zelf mogen beslissen..
ze hebben ook het stukje eruit geknipt dat hij beaamde verliefd te zijnquote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Huh dat is wel heel raar, ze hadden toch een kort stukje van de ruzie kunnen laten zien
Maar wat zijn ze echt aan het doen dan?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef Harry het volgende:
Dat mag alleen als bij iemand in bed wil slapen.. en op de grond met een uitzondering zoals Djedi laatstquote:Op donderdag 10 november 2022 18:46 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit, uiteindelijk gaat iedereen toch slapen waar ze willen. Dan gaan ze gewoon op de grond liggen
quote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Manager immuniteit weghalen, kijken hoe snel jeff van houding veranderd
of de loggers hebben niet goed opgeletquote:Op donderdag 10 november 2022 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de uitzendingen kan je al zien wie er daar nog voor een lange tijd zullen zijn.
Ze hebben duidelijk hun favorieten
Wat deed die dan?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef Harry het volgende:
Maakt het uit, ze kunnen logeren waar ze willen.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het van bovenaf regelen of middels loodjes maar absoluut niet zelf laten kiezen
Denk dat de FEBO het wel beslist, anders idd met lootjes trekkenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het van bovenaf regelen of middels loodjes maar absoluut niet zelf laten kiezen
Plakken ze vast bij andere tv momentquote:Op donderdag 10 november 2022 18:49 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ze hebben ook het stukje eruit geknipt dat hij beaamde verliefd te zijn
aan Wendy? Onbegrijpelijk..n?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik op momenten, maar ik erger me ook vaak kapot aan haar
- geblinddoekt door de tuin, met obstakels, lopen (totaal afhankelijk van hem zijn)quote:
Ik kijk ze niet. Vertel, wie zijn er daar favo, anders dan Jeff/ Isaac ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de uitzendingen kan je al zien wie er daar nog voor een lange tijd zullen zijn.
Ze hebben duidelijk hun favorieten
Nou het was volgens mij een M&M hoor en geen champignonquote:Op donderdag 10 november 2022 18:54 schreef Harry het volgende:
[..]
- geblinddoekt door de tuin, met obstakels, lopen (totaal afhankelijk van hem zijn)
- terwijl ze aangeeft dat xe geen champignon wil eten, toch geblinddoekt een champignon in de mond gedrukt krijgen
Zeer ongemakkelijk om te kijken, vind ik.
Jeffrey wilde geen tweede keus zijn maar als je dat zo leest dan rent ze als ze buiten is sowieso al naar haar kwarrelquote:Op donderdag 10 november 2022 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : 'Ja he .. Dacht ik al. Is alleen maar beter, ben ik ok mee. Het is gewoon dom. Ik zit een beetje in een rollercoaster hier. Maar ik heb hem hier nog. Als hij niet hier is, is mijn avontuur hier ook klaar. Ik hoop dat mijn moeder dat begrijp, en mijn zusje .. als mijn zusje al denkt, Kim wat ben je aan het doen. Dat zou ik heel erg vinden'
Zij dacht dat het een champignon zou zijn. En liet het ook gebeuren (dat onderdanige). Dat alleen al...quote:Op donderdag 10 november 2022 18:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou het was volgens mij een M&M hoor en geen champignon
Ik zou het juist fijn vinden als febo zich gewoon nergens mee bemoeit. Het blijven nu toch een beetje marionetjes. Oh, zeg ik iets verkeerd? Mogen we daar slapen? Mag de muziek aan?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het van bovenaf regelen of middels loodsjes maar absoluut niet zelf laten kiezen
Tja dat heb je wel vaker met dat soort spelletjes ( als iets moet proeven geblinddoekt )quote:Op donderdag 10 november 2022 18:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Zij dacht dat het een champignon zou zijn. Dat alleen al...
Champignon was toch een mm?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:54 schreef Harry het volgende:
[..]
- geblinddoekt door de tuin, met obstakels, lopen (totaal afhankelijk van hem zijn)
- terwijl ze aangeeft dat ze geen champignon wil eten, toch geblinddoekt een champignon in de mond gedrukt krijgen
Zeer ongemakkelijk om te kijken, vind ik. Wat was het doel??
Goede observatie. Ik heb Maddeleine het afgelopen uur zeker 2x horen zeggen, of ze iets verkeerd had gezegd, toen ze een check kreeg.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zou het juist fijn vinden als febo zich gewoon nergens mee bemoeit. Het blijven nu toch een beetje marionetjes. Oh, zeg ik iets verkeerd? Mogen we daar slapen? Mag de muziek aan?
Liever gewoon 99% eigen plannen. Veel interessanter wat er dan kan gebeuren
ik haal er niet perse favo's uitquote:Op donderdag 10 november 2022 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kijk ze niet. Vertel, wie zijn er daar favo, anders dan Jeff/ Isaac ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
was lekker makkelijkquote:Op donderdag 10 november 2022 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
Blijf toch het gevoel hebben dat Alicia echt heul niks om GJ geeft en hij wel om haar
quote:
Ze hebben iets gehoord over "meer groente" maar die dombo's daar horen altijd maar de helftquote:Op donderdag 10 november 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toevallig allemaal groen aangetrokken?
sorry had het geluid niet aanquote:Op donderdag 10 november 2022 19:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waar hadden ze het over? Val net binnen
Gaan schijten als een brief voorgelezen wordtquote:Op donderdag 10 november 2022 19:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze hebben iets gehoord over "meer groente" maar die dombo's daar horen altijd maar de helft
Lief. Zijn ze nog op beeld? En welke stream?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry had het geluid niet aan
dacht cap hem even voor je
ik denk dat Jappie bang is dat Isaac meer stemmen krijgt dan hemquote:Op donderdag 10 november 2022 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
Japp wil dus ook niet Jeff opvolgen en dat viel te voorspellen
helaasquote:Op donderdag 10 november 2022 19:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Lief. Zijn ze nog op beeld? En welke stream?
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac wil het ook al niet gaan doen heeft ie aangegevenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jappie bang is dat Isaac meer stemmen krijgt dan hem
durf het echt niet te zeggenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Jammer. Was zeker maar heel kort?
Eerst over spelletjes, toen over hoe Mexx wordt behandelt door Martin , Sasha vond dat echt niet kunnen en het zou haar zeker niet overkomenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waar hadden ze het over? Val net binnen
vind ik raarquote:Op donderdag 10 november 2022 19:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac wil het ook al niet gaan doen heeft ie aangegeven
Bedankt voor de update.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eerst over spelletjes, toen over hoe Mexx wordt behandelt door Martin , Sasha vond dat echt niet kunnen en het zou haar zeker niet overkomen
Veel makkelijker om vanaf de zijkant alles te beslissen. Iedereen doet toch wat hij wil dus heeft helemaal geen zin om manager te worden. Ik vond het eerder raar dat hij het wel wou.quote:
ik zie Isaac daar wel rondlopen als drilsergeantquote:Op donderdag 10 november 2022 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Veel makkelijker om vanaf de zijkant alles te beslissen. Iedereen doet toch wat hij wil dus heeft helemaal geen zin om manager te worden. Ik vond het eerder raar dat hij het wel wou.
Isaac niet, Jasper niet..quote:Op donderdag 10 november 2022 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
Lingerie over kleding? Meh zet wel voetbal opquote:Op donderdag 10 november 2022 19:22 schreef Loveable het volgende:
Mannen blijven vast wel kijken naar de streams..
als ze de bh over de plli doen?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:22 schreef Loveable het volgende:
Mannen blijven vast wel kijken naar de streams..
wat is dann op 8.dez?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
de verrassing voor Mexx
\de lingerieshow
vor deze onzin show moeten ze geen harenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Als Kim nu eens zelf haar haren laat knippen
wordt wel een beetje een dood marmotje op d'r kop zo
Isaac wil als een slang overal tussendoor sneaken, beïnvloeden. Maar zeker niet out in the open zijn, dan moet hij teveel zorgen dat zijn verhaal overal klopt. Nu kan hij lekker slijmen en meelullen.quote:
Het is zo erg dat zelfs ik het ziequote:Op donderdag 10 november 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Als Kim nu eens zelf haar haren laat knippen
wordt wel een beetje een dood marmotje op d'r kop zo
Stukje meegeluisterd. Het ging over dat Sasha met Martin over heeft gesproken, ze vindt dat Martin haar denigrerend behandeld. (ik viel in)quote:Op donderdag 10 november 2022 19:19 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Iemand dit opgenomen please🤗🤗🤗🤗
KimD werd ook besproken maar ook dat ging em niet worden want dan aten ze iedere dag drie keer havermoutquote:Op donderdag 10 november 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dan moet Kim het maar worden. Ook volgende maand moet er gezopen worden.
Oh wat raar ja weerquote:Op donderdag 10 november 2022 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Lingerie over kleding? Meh zet wel voetbal op
Dan weet Martin het nu ookquote:Op donderdag 10 november 2022 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Stukje meegeluisterd. Het ging over dat Sasha met Mexx heeft gesproken, ze vindt dat Martin haar denigrerend behandeld.
die zat er net nietquote:
Neeeej, Wanda organiseert het en aan het eind doet zij confetti!quote:Op donderdag 10 november 2022 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Lingerie over kleding? Meh zet wel voetbal op
Dan weet ie het straksquote:Op donderdag 10 november 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zat er net niet
kwam alleen even roken
Stiefdochtertje hèquote:Op donderdag 10 november 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
ik vind dat gekweel van Isaac met Alicia ook raar
hij heeft niks met opgevers
mensen die blijven hangen in dingen
maar Alicia die wordt in alles gesteund
Half 3 morgen middagquote:Op donderdag 10 november 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat Alicia ook gewoon op tijd weg gaat
10 uur ofzo
Bohhhhquote:Op donderdag 10 november 2022 19:30 schreef Seattle het volgende:
[..]
Neeeej, Wanda organiseert het en aan het eind doet zij confetti!
Ohh denk dat je gelijkt hebt, ik viel inquote:Op donderdag 10 november 2022 19:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En ik dacht dat Sasha zei dat ze met Martin had gesproken, niet met Mexx
Weg is weg of wil het live meemakenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
10 uur ofzo
14.30 zei ze.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
10 uur ofzo
?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff kijkt al maanden uit naar het moment dat er een 2 ipv een 3 op dat grote scherm staat
Wel verstandiger maar of je er ook wat aan hebt betwijfel ikquote:Op donderdag 10 november 2022 19:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh denk dat je gelijkt hebt, ik viel in
toll confettiquote:Op donderdag 10 november 2022 19:30 schreef Seattle het volgende:
[..]
Neeeej, Wanda organiseert het en aan het eind doet zij confetti!
nu ben je niet lief, wat vind je zoquote:Op donderdag 10 november 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
10 uur ofzo
Zo heb jij toch ook dat je de meesten mannen domme venten vindtquote:Op donderdag 10 november 2022 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu ben je niet lief, wat vind je zo
irritant an haar?
maar dat is terrechtquote:Op donderdag 10 november 2022 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zo heb jij toch ook dat je de meesten mannen domme venten vindt
Oké,thanksquote:Op donderdag 10 november 2022 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Stukje meegeluisterd. Het ging over dat Sasha met Martin over heeft gesproken, ze vindt dat Martin haar denigrerend behandeld. (ik viel in)
Vindt jij, andere vinden dat weer van andere bewoners..quote:
Oooooooooooo nu ik snap welquote:Op donderdag 10 november 2022 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zei hij op kantoor. Dat er minder dan 30 mensen in de loods zijn
Als ze met lootjes gaan doen wel en niet de groepsverdeling op de groen en rode kleden gaan doen..quote:Op donderdag 10 november 2022 19:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ben benieuwd of de herverdeling ook echt anders zal zijn
Alles Marioquote:Op donderdag 10 november 2022 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu ben je niet lief, wat vind je zo
irritant an haar?
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vind jij, andere vinden dat weer van andere bewoners..
Als ze zelf mogen beslissen zal er niet veel veranderen denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Als ze met lootjes gaan doen wel en niet de groepsverdeling op de groen en rode kleden gaan doen..
dit project is ook niet vor 19 jarigequote:Op donderdag 10 november 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles Mario
ik vind haar een verwend klein kind
die als ze haar zin niet krijgt bijna stampvoetend gaat huilen
Als ze het zelf mogen bepalen dan kan ik het (spel)programma al niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Als ze zelf mogen beslissen zal er niet veel veranderen denk ik.
We gaan het zien, hoop echt op een hele kamer indeling zoals bijv rupert en ima en mora niet bij elkaar op de slaapkamersquote:Op donderdag 10 november 2022 19:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Als ze zelf mogen beslissen zal er niet veel veranderen denk ik.
waarom nietquote:Op donderdag 10 november 2022 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit project is ook niet vor 19 jarige
daar kann zij niks vor
Arme Ivorquote:Op donderdag 10 november 2022 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Die Wanda die tettert en tettert en tettert. Volgens mij tettert die tijdens het poepen (zowel Belgisch als NL) nog aan een stuk door.
Drie dacht ik tochquote:Op donderdag 10 november 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
tis ook de vraag welke kamer dicht gaat natuurlijk
volgens mij is dat hun gokquote:
Why? Ze moesten gewoon samenleven met elkaar. Met af en toe een spelletje om de huishoudpot te spekken en af en toe een eliminatiequote:Op donderdag 10 november 2022 19:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze het zelf mogen bepalen dan kan ik het (spel)programma al niet meer serieus nemen
Heb daar verder ook geen briefing over gehad, afwachten maar danquote:Op donderdag 10 november 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is dat hun gok
niet gezegd door de FEBO
Focus!quote:Op donderdag 10 november 2022 19:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hm denk ik teveel in overleggen heb gezeten vandaag. Ben murw, ksnap het niet
Als je een beetje geluisterd hebt denk ik dat je weinig medelijden met Ivor hoeft te hebbenquote:
die gesprekken waren voor mij echt TMIquote:Op donderdag 10 november 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Als je een beetje geluisterd hebt denk ik dat je weinig medelijden met Ivor hoeft te hebben
Exactquote:Op donderdag 10 november 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Als je een beetje geluisterd hebt denk ik dat je weinig medelijden met Ivor hoeft te hebben
ze lijkt zo op een actrice uit een NL filmquote:
Dat zal 4 zijn zodat 1, 2 en 3 overblijven waarbij de overgebleven kamer voor de was en het geroddel gebruikt zal wordenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
tis ook de vraag welke kamer dicht gaat natuurlijk
Wat Wanda ook doet, je mag haar altijd even een lekkere billenkoek geven. Na, klaar!quote:Op donderdag 10 november 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
4 heeft een nooddeurquote:Op donderdag 10 november 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zal 4 zijn zodat 1, 2 en 3 overblijven waarbij de overgebleven kamer voor de was en het geroddel gebruikt zal worden
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lijkt zo op een actrice uit een NL film
weet niet meer welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ik weetquote:Op donderdag 10 november 2022 19:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat Wanda ook doet, je mag haar altijd even een lekkere billenkoek geven. Na, klaar!
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:48 schreef Loveable het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Fijn dat je zo blij is met haar vent in bedquote:Op donderdag 10 november 2022 19:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat Wanda ook doet, je mag haar altijd even een lekkere billenkoek geven. Na, klaar!
Je doelt op 2quote:Op donderdag 10 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
4 heeft een nooddeur
dus die doen ze niet dicht als er 3 slaapkamers nodig zijn
Lekker wijnen en roddelen kamer 4quote:Op donderdag 10 november 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zal 4 zijn zodat 1, 2 en 3 overblijven waarbij de overgebleven kamer voor de was en het geroddel gebruikt zal worden
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:48 schreef Loveable het volgende:
[..]Oh die film vond ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
Wist meteen welke je bedoelde, was alleen de naam vergeten van de filmquote:
1 2 3 4quote:
Heb me aangemeld voor EMDR. Sta op wachtlijstquote:Op donderdag 10 november 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wist het al
some things can never be unseen or unheard
6 maandenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heb me aangemeld voor EMDR. Sta op wachtlijst
ze hebben toch niks te doenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Veel werk hoor voor een modeshow van 10 minuten.
Nee, het ging in bakjes, en volgens mij heeft iedereen een eigen bakje gekregen. En wat over was is ergens opgeslagen. Ik hoorde emmers, vuilsniszakken, maar heb daarna niet meegekregen hoe ze dat echt hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben het niet gewogen en verdeelt?
Ze hebben nu ook lolquote:Op donderdag 10 november 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet de laatste keer dat je zal wachten totdat vrouwen klaar zijn met omkledenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga hier wijselijk mijn mond over houden.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:00 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Niet de laatste keer dat je zal wachten totdat vrouwen klaar zijn met omkleden
Verstandigquote:Op donderdag 10 november 2022 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga hier wijselijk mijn mond over houden.
past perfect bij hemquote:Op donderdag 10 november 2022 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
Die stem van Marciano.. zo sloom en zeurend..
Allemaal met stropdasje achter de laptopquote:Op donderdag 10 november 2022 20:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Elke keer denk ik dat jullie mannen allemaal zon kapsel hebben als t poppetje bij je profiel, keurige mannetjes..
quote:Op donderdag 10 november 2022 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
irritant.. precies zoals hij is idd
Ik hoorde dat iedereen juist nog meer gaat uittrekkenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
Gaat Janet nog wel wat meer kleren aantrekken?
preciesquote:Op donderdag 10 november 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Allemaal met stropdasje achter de laptop
Oeiquote:Op donderdag 10 november 2022 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat iedereen juist nog meer gaat uittrekken
de RRRRR van Berrrrrnquote:Op donderdag 10 november 2022 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Dames en heren, jongens en meisjes en iedereen die zich niet een hij of zij voelt, mag ik een groot applaus voor de jarige job van deze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |