Een stuk of 10.quote:
Vind er niets aan als mensen vrijwillig vertrekken. De tweede al deze week. Ik. Zie liever een eliminatiequote:
Ik ook, omdat er dan iemand weg gaat die eigenlijk niet wil..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets aan als mensen vrijwillig vertrekken. De tweede al deze week. Ik. Zie liever een eliminatie
kan jij (alweer) achter de tt zetten?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets aan als mensen vrijwillig vertrekken. De tweede al deze week. Ik. Zie liever een eliminatie
Kan @Dotteke wel aanpassenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
eigenlijk had er achter de tt moeten staan (alweer)
alicia heeft haar 24 uur aangevraagd (alweer)
Wil ik wel even doen. Als het nog past tenminste?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
eigenlijk had er achter de tt moeten staan (alweer)
alicia heeft haar 24 uur aangevraagd (alweer)
ze gooien steeds een halve pot zout over dat etenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef Harry het volgende:
Allemachtig veel zout over het eten gooien (Babette).
Gedaanquote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
kan jij (alweer) achter de tt zetten?
Nee dan is het Kerst ... dan lopen er nog een vrijwillig wegquote:Op donderdag 10 november 2022 18:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgende maand hoop ik toch wel
Ja, vanmiddag was ze op kantoor om hem aan te vragen.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze haar 24 uur al aangevraagd?
Januari dan maar met extreme opdrachtquote:Op donderdag 10 november 2022 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan is het Kerst ... dan lopen er nog een vrijwillig weg
`Oké nu kijken of ze ook echt gaat.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag was ze op kantoor om hem aan te vragen.
Bouw een sneeuwpop in 30 minuten ..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Januari dan maar met extreme opdracht
quote:Op donderdag 10 november 2022 18:13 schreef Harry het volgende:
Babette: Alicia is nog hartstikke jong. Ze heeft veel potentie. Maar het komt er hier niet uit.
Of iets met een ijsblok maar dat is eigenlijk al wat ze een keer in bb gedaan hebbenquote:Op donderdag 10 november 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Bouw een sneeuwpop in 30 minuten ..
Er gaat geen sneeuw vallen dus wordt sws lastigquote:Op donderdag 10 november 2022 18:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of iets met een ijsblok maar dat is eigenlijk al wat ze een keer in bb gedaan hebben
Als het zo door gaat, heeft de manager rol hem een maand gered. Eerste mogelijke keer dat hij eruit kan gaan zullen ze hem er wel uit gooienquote:Op donderdag 10 november 2022 18:13 schreef Verida het volgende:
Het zal toch wel zo zijn dat er ook tijdens de "regeringsperiode" van Jeff, een eliminatie komt?
Anders is hij voor jan lul een maand immuun geweest, dat zou zonde zijn.
Dan iets anders met nep sneeuw of ijs..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Er gaat geen sneeuw vallen dus wordt sws lastig
dat is een huispakquote:Op donderdag 10 november 2022 18:16 schreef Harry het volgende:
Waarom heeft Kim vD de pyama al aan??
Juist niet, denk dat dit de Smikkelhoek ook niet bevalt.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Voorlopig zie ik daar nog geen eliminatie komen, het lost zich vanzelf weer op voor de Febo. Lekker makkelijk zo.
Dat gebeurd dus sowieso al niet..quote:Op donderdag 10 november 2022 18:16 schreef mnesymne het volgende:
Gewoon een extra lading mensen erin gooien. Te veel mensen vrijwillig weg
is een leuke lieve meidquote:Op donderdag 10 november 2022 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
Mirthe heeft zelfs tafelmanieren. Ze is zowat perfect!
is toch ook geen matchquote:Op donderdag 10 november 2022 18:19 schreef spapaars het volgende:
Die GJ, lang leve de liefde werd niets, First Dates ook al niet, en nu staat hij er weer met lege handen.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juist niet, denk dat dit de Smikkelhoek ook niet bevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |