https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Mee eens ja. Al kwam Wierd gisteren wel erg makkelijk weg met het idee dat de door Rusland bezette gebieden Russisch gezind zijn en dat ze het daarom maar moeten afstaan. En Gijp neemt zoiets dan ook direct voor waar aan.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik vond Sander S wel verfrissend die ene keer, vooral omdat hij een ander perspectief had dan de gebruikelijke rechtse rakkers en dat ook wel goed etaleerde. Van mij mag Wierd wel aanschuiven als er ook weer ruimte komt voor ander geluid.
Toch heel anders dan hoe Merel zich de eerste paar maanden bij VI gedroeg. Ze is behoorlijk losgekomen.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel Ek doet intieme onthulling over haar libido: ‘Wat ordinair!’
...
'Vandaag Inside scoort extra goed als Özcan Akyol aan tafel zit'quote:Op donderdag 10 november 2022 20:33 schreef ISVV het volgende:
Ik wil niet te veel in herhaling vallen, maar wat baal ik als die Rox er weer zit. Ze heeft niets te melden, geen fijn stemgeluid en (in tegenstelling tot vele anderen) vind ik haar ook niet leuk om te zien. Zelfs aan de bar hoeft voor mij niet. Maar ja, ik kan niet alles hebben.
Dit.quote:
richting directie?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Damn...die diss van Derksen was wel lekker.
Deze ingestudeerde diss.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Damn...die diss van Derksen was wel lekker.
Dit is triest.quote:
Meestal zie je nog wat 'knippering' in het gezicht van de deepfake...quote:
Ik schrik me kapotquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Chris Koerts overleden
De gitarist, niet Chris Woerts.
Hallo, man of culture. Goed topje heeft ze aan ja.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef Aurelius het volgende:
Barjuffrouw ziet er vanavond smakelijk uit.
Foto!quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:05 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hallo, man of culture. Goed topje heeft ze aan ja.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:13 schreef Breekfast het volgende:
Wtf. Oekraïne geen haar beter? Dit zijn FvD teksten.
Kijken of er nog ‘ophef’ komt over deze uitspraken, zou dit keer zwaar terecht zijn, demente debiel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:13 schreef superniger het volgende:
De Russen zijn inderdaad de bad guys seniele Johan.
Ophef is niet nodig, maar had wel graag iemand aan tafel die ertegenin gaat. Maar nee, allemaal slappe hap uit de rechtse kliek.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Kijken of er nog ‘ophef’ komt over deze uitspraken, zou dit keer zwaar terecht zijn, demente debiel.
Het lijkt wel of ze gebrainwasht zijn door Wierd Duk, die ook al vaker op pro-Putin sentimenten is betrapt. Echt lachwekkend, zowel Derksen als Gijp.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Kijken of er nog ‘ophef’ komt over deze uitspraken, zou dit keer zwaar terecht zijn, demente debiel.
Zelfs Wierd Duk zegt niet meer zulke domme dingen, dit waren bijna Joost Niemöller of Baudet achtige uitspraken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:57 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze gebrainwasht zijn door Wierd Duk, die ook al vaker op pro-Putin sentimenten is betrapt. Echt lachwekkend, zowel Derksen als Gijp.
Misschien zou een Eus nog wat tegengas geven, maar Johan dult eigenlijk geen tegenspraak en eventuele reacties op social media leest hij ook niet. Ik vond dit echt pijnlijk, alsof je ongehoord Nederland wappie tv aan het kijken bent.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ophef is niet nodig, maar had wel graag iemand aan tafel die ertegenin gaat. Maar nee, allemaal slappe hap uit de rechtse kliek.
Derksen is al langer op de wappietoer met zijn domme gelul over de boeren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Erg jammer dat Johan en Gijp voor de tweede keer deze week, zulke ongelofelijke achterlijke uitspraken doen over Zelensky en Oekraïne.
Onversneden wappie retoriek van deze heren. Ze zitten er wel eens vaker naast, maar deze uitspraken horen thuis in een hele andere categorie zo achterlijk.
Wat zeiden ze precies?quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:18 schreef dexamfetamine het volgende:
Walgelijk van Gijp en Derksen. Waarom zijn ze zo Pro Rusland?
Dat Zelensky zich als Napoleon gedraagt en dat de Oekraïners ook geen lieverdjes zijn. En dat ze die ingenomen gebieden maar beter kunnen afstaan aan Rusland.quote:
Wierd te vaak uitgenodigd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:18 schreef dexamfetamine het volgende:
Walgelijk van Gijp en Derksen. Waarom zijn ze zo Pro Rusland?
Johan kan niet eens 'meteen' uitsprekenquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Begin wel echt genoeg te krijgen van die lullig geknipte fragmenten van Biden. Ja leuk, hij verspreekt zich, dat doen Wilfred en Johan nou nooit.
Dat is vrij treurig ja. Die filmpjes zijn inderdaad vaak geknipt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Begin wel echt genoeg te krijgen van die lullig geknipte fragmenten van Biden. Ja leuk, hij verspreekt zich, dat doen Wilfred en Johan nou nooit.
Bedeen. Al zei hij het deze week een keer goed viel me op.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:28 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Johan kan niet eens 'meteen' uitsprekenhij zegt altijd' beteen'. Gijp weet niet eens het verschil tussen mits en tenzij
En ook de woorden 'de Oekraïners zijn geen haar beter dan de Russen'.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:28 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dat Zelensky zich als Napoleon gedraagt en dat de Oekraïners ook geen lieverdjes zijn. En dat ze die ingenomen gebieden maar beter kunnen afstaan aan Rusland.
Want Derksen en Gijp hebben met hun domme harses klaarblijkelijk het idee dat die gebieden integraal pro-russisch zouden zijn.
Het gros van de pro-russen die daar woonden zijn ondertussen wel bijgedraaid nadat alles is plat gegooid. Want die russische mortieren maken echt geen onderscheid tussen pro en anti-russen.
Ja laat die vervelende napoleon eens gaan praten met Poetin! En niet zomaar al die westerse raketten afschieten, het is geen vuurwerk.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vinden jullie het ook zo zielig voor de Russen dat ze zo hard worden aangepakt door Oekraïne? Ze pikken alleen maar hun land in en moorden de bevolking uit. Moet Oekraïne niet zo moeilijk over doen. Gewoon stoppen met oorlog voeren jongens!
Of ze praten na wat Wierd Eend ze heeft ingefluisterd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:30 schreef NY_Giant het volgende:
Misschien hebben de heren bezoek gehad van de Russische geheime dienst. Met het vriendelijke doch dringende verzoek om hun toon te matigen.![]()
Het is in ieder geval wel een totale ommekeer met hoe ze er aanvankelijk in stonden.
Sowieso heb ik bij Derksen soms het idee dat je hem op bestelling een riedeltje kunt laten afspelen. Eigenlijk net zoals Chris Woerts producten aanprijst, maar dan met meningen.
De voorhoede is compleet daar bovenin dusquote:
Ze nodigen die Ruslandpijper van de Telegraaf steeds uit, dus die zullen wel beïnvloed worden door hem.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
En ook de woorden 'de Oekraïners zijn geen haar beter dan de Russen'.
Echt bizar dat deze Russische propaganda wordt overgenomen door de heren. Talpa zou dit nazistisch geluid toch eens moeten gaan zuiveren.
Falluja zeggen ipv Kherson ligt niet aan stotterenquote:Op zaterdag 12 november 2022 02:54 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat is vrij treurig ja. Die filmpjes zijn inderdaad vaak geknipt.
Bovendien hebben ze ook nog nooit gemeld dat Biden al van jongs af aan stottert (waar hij heel goed mee om heeft leren gaan). Desondanks heeft hij het tot president weten te schoppen, wat eigenlijk heel knap is. Op hogere leeftijd komt het stotteren misschien weer wat vaker terug, maar dement is hij zeker niet.
En DeSantis, die Derksen wel een leuke, frisse kandidaat lijkt...Die is zo waar nog gestoorder dan Trump, maar weet zijn verhaal wat beter over te brengen waardoor die eigenlijk juist nog gevaarlijker is.
Nee, Fallujah niet inderdaad. Maar dat ze het nooit genoemd hebben is wel een beetje gek. Want het gehakkel wat ze soms van hem laten zien, heeft wel degelijk met stotteren te maken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Falluja zeggen ipv Kherson ligt niet aan stotterenDat klinkt als mensen die dyslexie hebben en dan elke fout die ze maken daarop gooien.
Ach, hij noemt de verkeerde naam en verbetert zichzelf meteen. Het is natuurlijk leuker om alleen dat fragment uit de hele speech te knippen en te doen alsof hij helemaal niet weet waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Falluja zeggen ipv Kherson ligt niet aan stotterenDat klinkt als mensen die dyslexie hebben en dan elke fout die ze maken daarop gooien.
VI vandaag is geen serieuze talkshow.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ach, hij noemt de verkeerde naam en verbetert zichzelf meteen. Het is natuurlijk leuker om alleen dat fragment uit de hele speech te knippen en te doen alsof hij helemaal niet weet waar hij het over heeft.
Trump staat overigens ook constant te stuntelen met verkeerde feiten en plaatsnamen, infantiel woordgebruik en zinnen die totaal niet lopen bij z'n rallies, die hij nog steeds houdt. Doet ie dan doodleuk weer bij z'n volgende rally. Dat zie je niet in verknipte vorm terug in praatshows zodat het lijkt alsof hij niet meer weet hoe hij moet poepen.
Nu wil ik niet zeggen dat de heren een agenda tegen Biden hebben, maar het is gewoon een beetje sneu en makkelijk. En nu even lachen om dit geknipte fragment jongens! Zoiets doe je op Twitter of Feesboek als je echt tegen Biden bent maar niet als serieuze talkshow.
Jawel, maar dat is semantiek. Dat ze een keer zo'n filmpje laten zien tot daaraan toe, maar een volwaardige talkshow moet dit gewoon niet doen. Is gewoon misleidend, maar vooral makkelijk en kinderachtig.quote:Op zondag 13 november 2022 01:04 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
VI vandaag is geen serieuze talkshow.
Het is niet misleidend, Biden is een oude seniele man en je ziet een zeer duidelijk patroon daarvan. Tuurlijk beter dan Trump maar nog steeds niet wat je zou moeten willen als president van de VS.quote:Op zondag 13 november 2022 01:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is semantiek. Dat ze een keer zo'n filmpje laten zien tot daaraan toe, maar een volwaardige talkshow moet dit gewoon niet doen. Is gewoon misleidend, maar vooral makkelijk en kinderachtig.
Want?quote:Op maandag 14 november 2022 11:03 schreef Gunner het volgende:
Dat er nog steeds mensen naar kijken....?
Echt waar? Bijzonder gezien het niveau. Maar blijkbaar vinden een hoop mensen dat dus leuk.quote:Op maandag 14 november 2022 11:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Want?
Het is populairder dan ooit.
Nee, dat is het beeld dat van hem wordt geschapen puur op basis van wat lullige fragmenten. Ja hij is oud en niet heel high energy, maar hij is niet seniel. Dat is gewoon een narratief puur voor de opwinding of met een bepaalde agenda.quote:Op maandag 14 november 2022 11:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is niet misleidend, Biden is een oude seniele man en je ziet een zeer duidelijk patroon daarvan. Tuurlijk beter dan Trump maar nog steeds niet wat je zou moeten willen als president van de VS.
Ik heb me laten vertellen dat de democraten een beetje sad zijn dat laatstgenoemde er een beetje met de pet naar heeft gegooid deze verkiezingen. 'haar' verkiezing was toch al in de tas dus heeft ze bar weinig gedaan voor de campagne.quote:Op maandag 14 november 2022 14:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee, dat is het beeld dat van hem wordt geschapen puur op basis van wat lullige fragmenten. Ja hij is oud en niet heel high energy, maar hij is niet seniel. Dat is gewoon een narratief puur voor de opwinding of met een bepaalde agenda.
Hij kan trouwens best behoorlijk scherp en energiek uit de hoek komen als het moet. Ikzelf was voor Bernie bij de primaries en moest dan ook niet echt iets van Biden hebben (nog steeds niet), maar hij deed het echt verrassend goed bij de debates tegen Bernie en Trump. Maar als je daarvoor alleen op fragmentjes van Twitter af ging dacht je dat ie al dood was.
Ben het trouwens eens dat de VS beter kan, maar dat staat wel een beetje los van het misleidende kinderachtige herhalen van lullige fragmenten. Ik denk dat Pete wel een toekomstige kandidaat kan zijn, misschien AOC ook wel, en die zijn nog behoorlijk jong.
Even inhoudelijk als altijdquote:Op maandag 14 november 2022 15:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het OM![]()
Minister van Justitie![]()
![]()
Er zitten een paar democraten in New York aan het pluche vastgenaaid en die hebben hun verlies een beetje over zichzelf geroepen. Daarnaast heeft Cuomo de boel flink laten gerrymanderen wat ook gewoon eigen schuld is.quote:Op maandag 14 november 2022 15:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat de democraten een beetje sad zijn dat laatstgenoemde er een beetje met de pet naar heeft gegooid deze verkiezingen. 'haar' verkiezing was toch al in de tas dus heeft ze bar weinig gedaan voor de campagne.
Cortez is op het moment ook veel te extreem, er moet nog heel veel gebeuren wil dat ooit gaan gebeuren, ik zie het niet
Haha herinner me nog wel dat ik ook er iets van heb gezien.quote:
Geniale proletentroep was dat. Organisator was de grootste oplichter allertijdenquote:Op maandag 14 november 2022 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha herinner me nog wel dat ik ook er iets van heb gezien.
Dan hadden ze die vleermuis ook wel kunnen pakkenquote:Op maandag 14 november 2022 22:09 schreef monkyyy het volgende:
Zelfs in de meest shithole gebieden van China hangen om de iedere 20 meter HD camera's.
En op elke werkvloer.quote:Op maandag 14 november 2022 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Oranje dat zijn wij
Ondertussen in de kleedkamer :
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Maar waar zit Noa Lang dan?quote:Op maandag 14 november 2022 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Oranje dat zijn wij
Ondertussen in de kleedkamer :
[ afbeelding ]
Inderdaad, er heeft daar beters gezetenquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef RipCity het volgende:
Als dat Miss Netherlands is dan gaat het niet goed met ons land.
remcobreukersgodquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
dErdE wEreLdOorLog
[ afbeelding ]
Bah. Gore wenkbrauwfrons iddquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef RipCity het volgende:
Als dat Miss Netherlands is dan gaat het niet goed met ons land.
Idd.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Media Inside is een prima programma, maar het past niet bij SBS
Geweldig programma, maar Gijp is er te dom voor. Morgen weer die vreselijke Hendrix.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Media Inside is een prima programma, maar het past niet bij SBS
Zou die van gisteren overslaan. Angela was genant en ongeïnformeerd, zelfde gold voor Gijp en Johan.quote:Op woensdag 16 november 2022 02:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Durf ik het nog wel terug te kijken na deze comments?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2022 22:08 schreef Poefbank het volgende:
Goor wijf. Ik zou haar keihard doen.
Wat was er met Jinek dan?quote:Op woensdag 16 november 2022 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Schitterend. Even Jinek voor lul zetten.
ik mis de billekoek gifquote:Op woensdag 16 november 2022 22:11 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want anders mag het niet?quote:Op woensdag 16 november 2022 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mag hopen dat het haar vriend is
Hij zit er nu niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mag hopen dat het haar vriend is
OP kan weer aangevuld wordenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:11 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig had ik het ondertussen gegoogeld want dit soort reacties van VI publiek had ik rekening mee gehouden. 👍🏽quote:
Nou mooi toch! Kun je in het vervolg je domme vragen voor jezelf houden en direct googlenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gelukkig had ik het ondertussen gegoogeld want dit soort reacties van VI publiek had ik rekening mee gehouden. 👍🏽
Kusje. 😚quote:Op woensdag 16 november 2022 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou mooi toch! Kun je in het vervolg je domme vragen voor jezelf houden en direct googlen![]()
In sommige wijken/steden welquote:Op woensdag 16 november 2022 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Reclame Albert Heijn: 1:3 heeft een kleurtje.
Is dit dan de zogenaamde afspiegeling van de maatschappij?
In roffa is 1:3 blankquote:Op woensdag 16 november 2022 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Of gewoon bij een buutenlander multiculti winkel waar complete drugsplantages gehouden worden in het magazijn.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die kopen bij de Dirk of Deen of laidel
Het gaat natuurlijk om de manier waarop. Het natuurlijke automatisme, de zwaai met de schouder, het lijkt wel een reflex. Jij vindt het misschien niet normaal, maar die gozer straalt op alle mogelijke manieren uit dat het voor hem wél normaal is. Dat vind ik wel mooiquote:Op donderdag 17 november 2022 06:02 schreef potjecreme het volgende:
Bah, dat er hier eikels zijn die het grappig vinden dat die idioot haar een tik op de billen gaf. Nee dat is niet normaal.
Wat kinderachtig.quote:Op donderdag 17 november 2022 05:07 schreef de_boswachter het volgende:
Billentikmeneer is studio uitgezet
Iedere reclame tegenwoordig. Had er een topic over geopend dat werd gesloten.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mjah. Algemeen probleem.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere reclame tegenwoordig. Had er een topic over geopend dat werd gesloten.
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:16 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.mediacourant.(...)an-uit-studio-gezet/
[ afbeelding ]
Kleinzielig dat die man eruit is gegooidquote:Op donderdag 17 november 2022 10:16 schreef Dutch_view het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat wel aardig voor lul nuquote:Op donderdag 17 november 2022 10:16 schreef Dutch_view het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond gaat Genee gewoon zeggen dat 't haar vriend is. Feit dat die daar op de hoek zit maakt 't nog meer verdacht.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die staat wel aardig voor lul nu
Die heeft geen baan meer na het weekend.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:16 schreef Dutch_view het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:54 schreef tong80 het volgende:
Een stripper is naakt. Dit is geen stripper. In de jaren 80 lagen vrouwen topless op het strand. Dit is een viesdik mormel uit de huidige tijd met haar kleren aan.
Opa Tong heeft gesprokenquote:Op donderdag 17 november 2022 10:54 schreef tong80 het volgende:
Een stripper is naakt. Dit is geen stripper. In de jaren 80 lagen vrouwen topless op het strand. Dit is een viesdik mormel uit de huidige tijd met haar kleren aan.
Ik zie het probleem echt niet, zeker niet in deze setting waarin de dame ook nog extra uitdaagt.quote:Op donderdag 17 november 2022 06:02 schreef potjecreme het volgende:
Bah, dat er hier eikels zijn die het grappig vinden dat die idioot haar een tik op de billen gaf. Nee dat is niet normaal.
quote:Op donderdag 17 november 2022 14:20 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Wat is Gijp gruwelijk dom en wat is die vent gruwelijk dik en Hendrix niks zeggend.
Als je zoveel noten op je zang hebt over anderen, zal je zelf wel enorm aantrekkelijk, welbespraakt en intelligent zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:54 schreef tong80 het volgende:
Ik ben wel eens in m'n billen geknepen tijdens carnaval.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:45 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik zie het probleem echt niet, zeker niet in deze setting waarin de dame ook nog extra uitdaagt.
Heb ook weleens een schouderklopje gekregen, en dat moet dan wel geaccepteerd worden?
Het is maar net welke sociale/culturele regeltjes je eraan hangt natuurlijk.
Dat eerste klopt inderdaad. Dat tweede is stuitend dom en kwetsend door een incapabele mod.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Als je zoveel noten op je zang hebt over anderen, zal je zelf wel enorm aantrekkelijk, welbespraakt en intelligent zijn.
Jammer dat we daar in je posts en foto's niks van terugzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |