https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Mee eens ja. Al kwam Wierd gisteren wel erg makkelijk weg met het idee dat de door Rusland bezette gebieden Russisch gezind zijn en dat ze het daarom maar moeten afstaan. En Gijp neemt zoiets dan ook direct voor waar aan.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik vond Sander S wel verfrissend die ene keer, vooral omdat hij een ander perspectief had dan de gebruikelijke rechtse rakkers en dat ook wel goed etaleerde. Van mij mag Wierd wel aanschuiven als er ook weer ruimte komt voor ander geluid.
Toch heel anders dan hoe Merel zich de eerste paar maanden bij VI gedroeg. Ze is behoorlijk losgekomen.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel Ek doet intieme onthulling over haar libido: ‘Wat ordinair!’
...
'Vandaag Inside scoort extra goed als Özcan Akyol aan tafel zit'quote:Op donderdag 10 november 2022 20:33 schreef ISVV het volgende:
Ik wil niet te veel in herhaling vallen, maar wat baal ik als die Rox er weer zit. Ze heeft niets te melden, geen fijn stemgeluid en (in tegenstelling tot vele anderen) vind ik haar ook niet leuk om te zien. Zelfs aan de bar hoeft voor mij niet. Maar ja, ik kan niet alles hebben.
Dit.quote:
richting directie?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Damn...die diss van Derksen was wel lekker.
Deze ingestudeerde diss.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Damn...die diss van Derksen was wel lekker.
Dit is triest.quote:
Meestal zie je nog wat 'knippering' in het gezicht van de deepfake...quote:
Ik schrik me kapotquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Chris Koerts overleden
De gitarist, niet Chris Woerts.
Hallo, man of culture. Goed topje heeft ze aan ja.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:46 schreef Aurelius het volgende:
Barjuffrouw ziet er vanavond smakelijk uit.
Foto!quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:05 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hallo, man of culture. Goed topje heeft ze aan ja.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:13 schreef Breekfast het volgende:
Wtf. Oekraïne geen haar beter? Dit zijn FvD teksten.
Kijken of er nog ‘ophef’ komt over deze uitspraken, zou dit keer zwaar terecht zijn, demente debiel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:13 schreef superniger het volgende:
De Russen zijn inderdaad de bad guys seniele Johan.
Ophef is niet nodig, maar had wel graag iemand aan tafel die ertegenin gaat. Maar nee, allemaal slappe hap uit de rechtse kliek.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Kijken of er nog ‘ophef’ komt over deze uitspraken, zou dit keer zwaar terecht zijn, demente debiel.
Het lijkt wel of ze gebrainwasht zijn door Wierd Duk, die ook al vaker op pro-Putin sentimenten is betrapt. Echt lachwekkend, zowel Derksen als Gijp.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Kijken of er nog ‘ophef’ komt over deze uitspraken, zou dit keer zwaar terecht zijn, demente debiel.
Zelfs Wierd Duk zegt niet meer zulke domme dingen, dit waren bijna Joost Niemöller of Baudet achtige uitspraken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:57 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze gebrainwasht zijn door Wierd Duk, die ook al vaker op pro-Putin sentimenten is betrapt. Echt lachwekkend, zowel Derksen als Gijp.
Misschien zou een Eus nog wat tegengas geven, maar Johan dult eigenlijk geen tegenspraak en eventuele reacties op social media leest hij ook niet. Ik vond dit echt pijnlijk, alsof je ongehoord Nederland wappie tv aan het kijken bent.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ophef is niet nodig, maar had wel graag iemand aan tafel die ertegenin gaat. Maar nee, allemaal slappe hap uit de rechtse kliek.
Derksen is al langer op de wappietoer met zijn domme gelul over de boeren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Erg jammer dat Johan en Gijp voor de tweede keer deze week, zulke ongelofelijke achterlijke uitspraken doen over Zelensky en Oekraïne.
Onversneden wappie retoriek van deze heren. Ze zitten er wel eens vaker naast, maar deze uitspraken horen thuis in een hele andere categorie zo achterlijk.
Wat zeiden ze precies?quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:18 schreef dexamfetamine het volgende:
Walgelijk van Gijp en Derksen. Waarom zijn ze zo Pro Rusland?
Dat Zelensky zich als Napoleon gedraagt en dat de Oekraïners ook geen lieverdjes zijn. En dat ze die ingenomen gebieden maar beter kunnen afstaan aan Rusland.quote:
Wierd te vaak uitgenodigd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:18 schreef dexamfetamine het volgende:
Walgelijk van Gijp en Derksen. Waarom zijn ze zo Pro Rusland?
Johan kan niet eens 'meteen' uitsprekenquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Begin wel echt genoeg te krijgen van die lullig geknipte fragmenten van Biden. Ja leuk, hij verspreekt zich, dat doen Wilfred en Johan nou nooit.
Dat is vrij treurig ja. Die filmpjes zijn inderdaad vaak geknipt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Begin wel echt genoeg te krijgen van die lullig geknipte fragmenten van Biden. Ja leuk, hij verspreekt zich, dat doen Wilfred en Johan nou nooit.
Bedeen. Al zei hij het deze week een keer goed viel me op.quote:Op zaterdag 12 november 2022 02:28 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Johan kan niet eens 'meteen' uitsprekenhij zegt altijd' beteen'. Gijp weet niet eens het verschil tussen mits en tenzij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |