Deze wilde ik ook net plaatsenquote:Op maandag 28 november 2022 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
De politie heeft bijlen waarmee je kan schieten?
Er is zelfs een instructie voorquote:Op maandag 28 november 2022 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze wilde ik ook net plaatsen
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet wat hier vanuit een taaloogpunt bijzonder aan is. Kun je hem uitleggen?quote:Op zondag 25 december 2022 08:44 schreef Symphonic het volgende:
De berging heeft het/werd hogerop gezocht
[ afbeelding ]
Het leek alsof ze die berging aan het zoeken waren in plaats van de chemicaliën. Die berging zat daar natuurlijk al die tijd alquote:Op zondag 25 december 2022 20:21 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat hier vanuit een taaloogpunt bijzonder aan is. Kun je hem uitleggen?
Haha, ik kon de lol maar niet ontdekken. Ik dacht: "vangt bot", ja, dat is een ander dier, is dat nou zo grappig, en toen werd ik eindelijk wakker.quote:
Wat een baggerschepen ookquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:47 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Te veel mislukte handrembochtjes op de veerboot zeker.
Kopiko in GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71quote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Als het tijdig was geweest, was er waarschijnlijk geen reden geweest om te staken...
Deze zie ik niet?quote:
Hitler is dood?quote:
Waarschijnlijk gaat het om het eerste woord, dat ook kan worden gelezen als "de partij die WO2 heeft georganiseerd".quote:Op maandag 24 april 2023 07:17 schreef marcel.de het volgende:
snap hem nog niet, gaat het om een gebaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |