Hij vroeg het op Twitter aan zijn volgers weet ik nog.quote:
Winnaar BBquote:Op donderdag 10 november 2022 00:34 schreef KinKiJan het volgende:
Salar? Wiesda? Heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 10 november 2022 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
Hoezo heeft Salar een hekel aan Wanda? Wat is de link?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nee dat kan niet. Visite wel eventueel.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
Alsjeblieft toch echt geen nieuwe bewoner
Jaquote:Op donderdag 10 november 2022 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig hoe wij allemaal (ik ook) als een stelletje peuters roepen: auto!
Ah, thanks, niet gevolgd toen, maar begrijp zijn 'haat'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 10 november 2022 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig hoe wij allemaal (ik ook) als een stelletje peuters roepen: auto!
Struikroverquote:Op donderdag 10 november 2022 00:38 schreef spapaars het volgende:
Rare doek voor z'n muil, lijkt Marciano wel met al zijn doekjes.
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 00:40 schreef KinKiJan het volgende:
Hij doet me denken aan 2Pac.. 2Sac in da house!
Isaac.quote:
Neequote:Op donderdag 10 november 2022 00:43 schreef Harry het volgende:
Zou Isaac kunnen wachten op een surprise van Tommy Lee i.v.m. verjaardag Mexx?
ik hoop iets spannenders.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:43 schreef Harry het volgende:
Zou Isaac kunnen wachten op een surprise van Tommy Lee i.v.m. verjaardag Mexx?
Ik ben relatief* nieuw, en ervaar dit absoluut niet, heb lol hierquote:
Jij gaat veel likes krijgen denk ik zomaarquote:Op donderdag 10 november 2022 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey, Jasper en Kim in het kantoor van vanavond staat zo online, wat een loser Jeffrey ...
Ik ookquote:Op donderdag 10 november 2022 00:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben relatief* nieuw, en ervaar dit absoluut niet, heb lol hier![]()
*Was actief op fok onder andere naam tijdens BB die Roel won
Dank voor alle uurfilmpjes tot nu toe! 🙏quote:Op donderdag 10 november 2022 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey, Jasper en Kim in het kantoor van vanavond staat zo online, wat een loser Jeffrey ...
Kan ook niet want ik lag te slapen.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het ging niet over jou hoor. Dus wat jij wil.
Top! Een medefokker had dronken Roel toen opgenomen, dat was mijn highlight van die BB. Maar das wel erg off-topic.quote:
2 handen op 1 buik.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Isaac en de Febo zijn heel goed samen....
En dat het niet regent.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac heeft geluk dat Berend niet buiten ligt te ronken
Joh!quote:Op donderdag 10 november 2022 00:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Isaac en de Febo zijn heel goed samen....
Gaan we weer.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Joh!![]()
Wil het nu weten ook wat er gaat gebeuren
Er gaan geruchten dat er een nieuwe inwoner gaat komen.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Joh!![]()
Wil het nu weten ook wat er gaat gebeuren
Ja, door ons. Dat telt nietquote:Op donderdag 10 november 2022 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er een nieuwe inwoner gaat komen.
waar? die geruchten?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het vriendje van Kim.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja kan ook nogquote:Op donderdag 10 november 2022 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Alicia stiekem vannacht al gaan?
of haar vriend om haar te overtuigen te blijven, maar hoop dat nietquote:Op donderdag 10 november 2022 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
Babbel weer als buffer tussen haar en GJ.quote:Op donderdag 10 november 2022 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alicia is aan het slapen op die andere stream
quote:Op donderdag 10 november 2022 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
Het moet nu wel spectaculair zijn, mijn ogen houd ik met stokjes open..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou Babet niet willen dat ze naast mekaar liggen?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babbel weer als buffer tussen haar en GJ.
Er wordt daar wel vaker geplastquote:Op donderdag 10 november 2022 01:00 schreef Tascha071 het volgende:
Het is gaan regenen. Dook nu de kas in. Zit hij nou te poepen?
Mirthequote:Op donderdag 10 november 2022 01:02 schreef Adat231 het volgende:
[..]
daar had toch iemand in geplast<
Denk dat je Mexx een beetje overschatquote:Op donderdag 10 november 2022 01:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hij gaat Mexx laten schrikken. Wow wat leuk.
Mirthe.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:02 schreef Adat231 het volgende:
[..]
daar had toch iemand in geplast<
Welnee, die slaapt binnen , en waarom zou Isaac dan buiten moeten blijven?quote:Op donderdag 10 november 2022 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
die liliputter met die te grote helm?quote:Op donderdag 10 november 2022 01:04 schreef Kakadylo het volgende:
Jasper kun je zo terugzetten in 1642
quote:Op donderdag 10 november 2022 01:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die liliputter met die te grote helm?
Hij gaat de speelkaarten begraven.quote:
En dan krijgen ze de nieuwe spellen van Sint?quote:Op donderdag 10 november 2022 01:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat de speelkaarten begraven.
I love it.quote:
Dat maakt het juist afquote:Op donderdag 10 november 2022 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij laat hij een paar Jokers liggen.
haha zat ik goed althans ik hoopte hetquote:Op donderdag 10 november 2022 01:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat de speelkaarten begraven.
Bern mocht ook nog spellen bestellen.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan krijgen ze de nieuwe spellen van Sint?
quote:
Ja die kwamen maar niet, zeiden ze. Misschien voor Sint?quote:Op donderdag 10 november 2022 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bern mocht ook nog spellen bestellen.
Dat duurt gelukkig nog efkes.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja die kwamen maar niet, zeiden ze. Misschien voor Sint?
Moraima ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
mad gaat haar 24 uur aanvagen denk ik zonder kaarten
op zich een mooie bijvangst?quote:Op donderdag 10 november 2022 01:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
En Erik, JW en en....quote:Op donderdag 10 november 2022 01:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dat dacht ik even,maar het zijn pingpongballen.quote:
Sas en Bern.quote:
die 300 honder waar jef het elke keer over heeft?quote:Op donderdag 10 november 2022 01:24 schreef Kakadylo het volgende:
Gingen er ook nog eieren in die (I)zak?
Met spelletjes spelen nog meer....quote:Op donderdag 10 november 2022 01:26 schreef spapaars het volgende:
Pijnlijke feit dat we naar een kleuterprogramma kijken.
Ssstt het was best even spannendquote:Op donderdag 10 november 2022 01:26 schreef spapaars het volgende:
Kleuters kijken naar kleuters.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:26 schreef spapaars het volgende:
wat moeten ze dan doen?quote:Op donderdag 10 november 2022 01:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met spelletjes spelen nog meer....
Morgen komt er een pooltafel,dartbord en voetbalspel.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
wat moeten ze dan doen?
Er is geen reet in die loods te beleven.
Dus dit soort shit.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
wat moeten ze dan doen?
Er is geen reet in die loods te beleven.
Duidelijk een opdracht.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:30 schreef HappyCharly het volgende:
Zou dit nou gewoon voor de lol zijn?
I like Mission Impossible.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
hahahahaah Isaac fluit Mission Impossible
Prima. Laat Jeffrey maar lekker zijn ding doen. Hij wordt toch steevast als sterke speler genomineerd bij een eliminatieronde.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen komt er een pooltafel,dartbord en voetbalspel.
.quote:
Deze maand niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Prima. Laat Jeffrey maar lekker zijn ding doen. Hij wordt toch steevast als sterke speler genomineerd bij een eliminatieronde.
Lekker slipe.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:33 schreef HappyCharly het volgende:
Half 2... bedtijd![]()
Trusten/ werk ze/ kijk ze!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 november 2022 01:33 schreef HappyCharly het volgende:
Half 2... bedtijd![]()
quote:Op donderdag 10 november 2022 01:33 schreef HappyCharly het volgende:
Half 2... bedtijd![]()
Neu denk het niet. Is geen echte liefde tussen die 2. Oeps, herhaling.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey kunnen ze pakken middels liefje KimD
Wat heeft ie bu gedaaquote:Op donderdag 10 november 2022 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
Kijk hem happy weglopen: mission accomplished
Droom ze.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:37 schreef Flory het volgende:
Gauw z'n bed in en ik ook, trusten luitjes
Zo is dat meestalquote:Op donderdag 10 november 2022 01:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
De avond ploeg hiero is wel liever voor elkaar als de overdag ploeg.
De speelkaarten en spelletjes begraven.quote:
Daar pakt ie de oudjes toch mee... en als het aan Jeff ligt bestelt ie zo nieuwe ..quote:Op donderdag 10 november 2022 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De speelkaarten en spelletjes begraven.
Top actie, tis niet te doen hele dagen naar kaartende mensen te kijken, ze zitten zelfs op bed te kaartenquote:Op donderdag 10 november 2022 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De speelkaarten en spelletjes begraven.
Het geeft morgen wel even reuring.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar pakt ie de oudjes toch mee... en als het aan Jeff ligt bestelt ie zo nieuwe ..
True.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Top actie, tis niet te doen hele dagen naar kaartende mensen te kijken, ze zitten zelfs op bed te kaarten
Mssn is dit afgesproken om dat er andere spellen zijn besteld en weten Jeff en Jasper er vanquote:Op donderdag 10 november 2022 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar pakt ie de oudjes toch mee... en als het aan Jeff ligt bestelt ie zo nieuwe ..
Ze hebben hun ogen net open en beginnen al.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Top actie, tis niet te doen hele dagen naar kaartende mensen te kijken, ze zitten zelfs op bed te kaarten
Zelfs tijdens het eten zitten ze te kaarten, waar je maar lol aan hebtquote:Op donderdag 10 november 2022 01:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben hun ogen net open en beginnen al.
Ik vind het een prima actie.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs tijdens het eten zitten ze te kaarten, waar je maar lol aan hebt
Ja maar zou Jeff dan gelijk de schuld krijgen ... of gaan we naar Wanda wijzen >quote:Op donderdag 10 november 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het geeft morgen wel even reuring.
Ik ook, mssn wel een opdracht van achterquote:Op donderdag 10 november 2022 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een prima actie.
Ze gaan naar iedereen wijzen behalve Isaac.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zou Jeff dan gelijk de schuld krijgen ... of gaan we naar Wanda wijzen >
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, mssn wel een opdracht van achter
misschien ? Is dat nog serieus een vraagquote:Op donderdag 10 november 2022 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, mssn wel een opdracht van achter
straks geven ze Mirthe op de kop, omdat zij als 1 van de laatsten wakker wasquote:Op donderdag 10 november 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zou Jeff dan gelijk de schuld krijgen ... of gaan we naar Wanda wijzen >
Das wel weer lief ... krijgt ze gelijk kludos voor haar Rembrandt kennisquote:Op donderdag 10 november 2022 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
straks geven ze Mirthe op de kop, omdat zij als 1 van de laatsten wakker was
Geen vraag, de 2de optie, of afspraak tussen Jeff, Jasper en Isaac of opdracht van achterquote:Op donderdag 10 november 2022 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien ? Is dat nog serieus een vraag
ah ok dus dat laatste die 2quote:Op donderdag 10 november 2022 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen vraag, de 2de optie, of afspraak tussen Jeff, Jasper en Isaac of opdracht van achter
Dan loop je flink achter Moes.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie Isaac over de grond kruipen , geweldig dit
bij mij staat Isaac nu voor zijn bed?quote:Op donderdag 10 november 2022 01:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan loop je flink achter Moes.
Zometeen krijgt Berend nog de schuld met als argument dat ie geen toernooi mocht houdenquote:Op donderdag 10 november 2022 01:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan naar iedereen wijzen behalve Isaac.
Reële optie.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen krijgt Berend nog de schuld met als argument dat ie geen toernooi mocht houden
Jappie zal morgen snel de link leggen met Isaac en dan weet Jeff het ook maar dat kan juist weer een voordeel zijnquote:
Maar die houden het wel onder elkaar.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie zal morgen snel de link leggen met Isaac en dan weet Jeff het ook
Ze heeft wel mooie neusgatenquote:Op donderdag 10 november 2022 02:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vanaf dat v2 is videoland er niet beter op geworden, zie nu een slapende Mexx
Bewust niet gekeken.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac had Alicia ook wel kunnen verstoppen, zijn we daar meteen vanaf, vreselijk dat gezever over wel of niet weggaan en dan al die jankerds er om heen, die willen dat ze blijft
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Staat al onder een spoiler.quote:
Vermaak me er juist wel mee zoals ook in het begin met Berendquote:Op donderdag 10 november 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet ook wel lachen om de reacties hier op Jeff, allemaal boos, maar als hij er niet in zat, hadden we niets om naar te kijken. is op dit moment wel een beetje de hoofdpersoon van de loods
ik vandaag ook bijna niet, gewerkt tot vanavond laat en was beetje aan het bijlezen toen ik Isaac bezig zag met de kaarten en spelletjes in die zak aan het doenquote:
Als iets in een spoiler staat dan heb je sowieso de neiging om te klikkenquote:
Ik heb nog wel een keer les nodig van iemand, hoe ik een cap moet maken of hoe ik iets in een spoiler zet.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als iets in een spoiler staat dan heb je sowieso de neiging om te klikken
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Het is natuurlijk een soap en er wordt ook gestuurd. We weten alleen niet wat wel en wat niet, maar de reacties hier op situaties, vind ik net zo fascinerend als de reacties in de loods!quote:Op donderdag 10 november 2022 02:08 schreef Kakadylo het volgende:
Er wordt hier weleens (door vrouwen) gedacht dat als je je ergens mee vermaakt dat je het dan ook meteen goedkeurt
Het lijkt wel zo'n gezinnetje die samen op vakantie zijnquote:Op donderdag 10 november 2022 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een keer les nodig van iemand, hoe ik een cap moet maken of hoe ik iets in een spoiler zet.
Babet kruipt steeds dichter naar ALicia, vind dat ook ongezond gedrag die 2
Dat moet ik ook nog leren.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een keer les nodig van iemand, hoe ik een cap moet maken of hoe ik iets in een spoiler zet.
Babet kruipt steeds dichter naar ALicia, vind dat ook ongezond gedrag die 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2022 02:16 schreef Flow3r het volgende:
Dank je wel, je bent een topper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Wat voegt ze toe dan ?? Martin al afgehaakt met zangles en Ima nu , ja sorry niet geluisterd ? Een grijze muis in het huis is het ...quote:Op donderdag 10 november 2022 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac had Alicia ook wel kunnen verstoppen, zijn we daar meteen vanaf, vreselijk dat gezever over wel of niet weggaan en dan al die jankerds er om heen, die willen dat ze blijft
Zet je deze even in mijn DM alsjeblieft. Ik ga het morgen echt uitzoeken. FF had me ook al ingelicht maar toen niets mee gedaan. Dankjewel alvast. Nu bijna slapen dus vandaar.quote:
Wie moet er nu bij Babet op schoot?quote:Op donderdag 10 november 2022 02:21 schreef chufi het volgende:
GJ kan ook zo wel mee naar huis binnenkort en Babs die geen streel meisje meer heeft ...
Wel GJ zijn grote liefde sinds 15 jaar.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voegt ze toe dan ?? Martin al afgehaakt met zangles en Ima nu , ja sorry niet geluisterd ? Een grijze muis in het huis is het ...
Ja 40+ altijd leuk die jonge snoepjes ....quote:Op donderdag 10 november 2022 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel GJ zijn grote liefde sinds 15 jaar.
Ik doe daar geen uitspraken over.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 40+ altijd leuk die jonge snoepjes ....
Ze is nog jonger .....quote:Op donderdag 10 november 2022 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe daar geen uitspraken over.
Je kan er niets aan doen op wie je verliefd wordt, wel wat je er mee doetquote:Op donderdag 10 november 2022 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel GJ zijn grote liefde sinds 15 jaar.
Zij is 21,hij 39.quote:
Was hij er niet, dan lag de focus gewoon op iemand anders.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moet ook wel lachen om de reacties hier op Jeff, allemaal boos, maar als hij er niet in zat, hadden we niets om naar te kijken. is op dit moment wel een beetje de hoofdpersoon van de loods
quote:Op donderdag 10 november 2022 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt naar een bekend nummer ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel het karakter voor hebben om zo'n rol te vervullen, zal geen spelen zeggen, maar zitten verder veel dooie dienders in, die mij niet zouden kunnen vermaken en er voor zouden zorgen dat ik zou blijven kijken (in deze groep bedoel ik dan)quote:Op donderdag 10 november 2022 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Was hij er niet, dan lag de focus gewoon op iemand anders.
Het werd zomer, van Rob de Nijsquote:Op donderdag 10 november 2022 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt naar een bekend nummer ...
Zie mn reactie ....,quote:Op donderdag 10 november 2022 02:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het werd zomer, van Rob de Nijs![]()
Wanda? Want die wil dat niet echt .... dus liever, maar wel veel commentaarquote:Op donderdag 10 november 2022 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Was hij er niet, dan lag de focus gewoon op iemand anders.
Het gaat er vooral om of het wederzijds is want daar gaat het geregeld al misquote:
Denk dat het origineel nog ergens anders ligt ... maar slaapstreamsquote:Op donderdag 10 november 2022 02:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
slechte versie, ik hou van het origineel
chufi in 40+ / Punk, disco, New Wave of? #51 Don't Speakquote:Op donderdag 10 november 2022 02:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het was nog even gezellig, maar als ik die slapende mensen zie, verlang ik ook naar mijn bedje en wil morgen zien wat de reacties zijn op de verdwenen kaarten en spelletjes. Sweet dreams!
kijk, die had ik ook geprobeerd te maken. Morgen weer een dag! Maar nu is er bewijsquote:
Komt goed.quote:Op donderdag 10 november 2022 03:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kijk, die had ik ook geprobeerd te maken. Morgen weer een dag! Maar nu is er bewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |