True.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Top actie, tis niet te doen hele dagen naar kaartende mensen te kijken, ze zitten zelfs op bed te kaarten
Mssn is dit afgesproken om dat er andere spellen zijn besteld en weten Jeff en Jasper er vanquote:Op donderdag 10 november 2022 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar pakt ie de oudjes toch mee... en als het aan Jeff ligt bestelt ie zo nieuwe ..
Ze hebben hun ogen net open en beginnen al.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Top actie, tis niet te doen hele dagen naar kaartende mensen te kijken, ze zitten zelfs op bed te kaarten
Zelfs tijdens het eten zitten ze te kaarten, waar je maar lol aan hebtquote:Op donderdag 10 november 2022 01:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben hun ogen net open en beginnen al.
Ik vind het een prima actie.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs tijdens het eten zitten ze te kaarten, waar je maar lol aan hebt
Ja maar zou Jeff dan gelijk de schuld krijgen ... of gaan we naar Wanda wijzen >quote:Op donderdag 10 november 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het geeft morgen wel even reuring.
Ik ook, mssn wel een opdracht van achterquote:Op donderdag 10 november 2022 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het een prima actie.
Ze gaan naar iedereen wijzen behalve Isaac.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zou Jeff dan gelijk de schuld krijgen ... of gaan we naar Wanda wijzen >
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, mssn wel een opdracht van achter
misschien ? Is dat nog serieus een vraagquote:Op donderdag 10 november 2022 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, mssn wel een opdracht van achter
straks geven ze Mirthe op de kop, omdat zij als 1 van de laatsten wakker wasquote:Op donderdag 10 november 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar zou Jeff dan gelijk de schuld krijgen ... of gaan we naar Wanda wijzen >
Das wel weer lief ... krijgt ze gelijk kludos voor haar Rembrandt kennisquote:Op donderdag 10 november 2022 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
straks geven ze Mirthe op de kop, omdat zij als 1 van de laatsten wakker was
Geen vraag, de 2de optie, of afspraak tussen Jeff, Jasper en Isaac of opdracht van achterquote:Op donderdag 10 november 2022 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien ? Is dat nog serieus een vraag
ah ok dus dat laatste die 2quote:Op donderdag 10 november 2022 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen vraag, de 2de optie, of afspraak tussen Jeff, Jasper en Isaac of opdracht van achter
Dan loop je flink achter Moes.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie Isaac over de grond kruipen , geweldig dit
bij mij staat Isaac nu voor zijn bed?quote:Op donderdag 10 november 2022 01:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan loop je flink achter Moes.
Zometeen krijgt Berend nog de schuld met als argument dat ie geen toernooi mocht houdenquote:Op donderdag 10 november 2022 01:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan naar iedereen wijzen behalve Isaac.
Reële optie.quote:Op donderdag 10 november 2022 01:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen krijgt Berend nog de schuld met als argument dat ie geen toernooi mocht houden
Jappie zal morgen snel de link leggen met Isaac en dan weet Jeff het ook maar dat kan juist weer een voordeel zijnquote:
Maar die houden het wel onder elkaar.quote:Op donderdag 10 november 2022 02:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie zal morgen snel de link leggen met Isaac en dan weet Jeff het ook
Ze heeft wel mooie neusgatenquote:Op donderdag 10 november 2022 02:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vanaf dat v2 is videoland er niet beter op geworden, zie nu een slapende Mexx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |