Ontspan jezelf. We gaan het zien of Schreuder de kerst haalt of niet en wat de resultaten gaan worden. Ik probeer aan te geven dat het niet alleen de fout van Schreuder is. De technische leiding boven Schreuder heeft er een aandeel in, maar ook zeker de spelers.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, je stokpaardje over WIE DAN is echt vermoeiend aan het worden.
- Schreuder heeft in 3 maanden tijd alles gesloopt waar we de voorgaande jaren voor stonden.
- Hij heeft het voor elkaar gekregen om negatief record na record opeen te stapelen en haalt uit een goede selectie (want dat is het gewoon, geen wereldtop maar zeker geen amateurs) bij lange na niet genoeg.
- Daarnaast wint hij geen enkele van zijn topwedstrijden en heeft hij het voor elkaar gekregen om slechts 4 van de laatste 12 wedstrijden te winnen.
- Daarnaast presteert hij het om even doodleuk te vermelden dat de lat lekker laag ligt bij Ajax want hij zag toch wel een goede inzet gisteren. Het topsportklimaat is volkomen verdwenen, Perez zei het gisteren spot-on; Schreuder is in alle facetten minder veeleisend.
- Hij krijgt het voor elkaar om in de laatste 6 wedstrijden geen 1 keer met dezelfde basiself te starten waardoor er geen enkel systeem te bekennen is, geen spelopvatting te herkennen is en spelers slechts een schim zijn omdat ze niet in hun kracht komen te spelen.
Dit alles is 110% de verantwoordelijkheid en schuld van Schreuder en Schreuder alleen.
HIJ.MOET.ER.PER.DIRECT.UIT.
Schreuder haalt er linksom of rechtsom niet genoeg uit en is zeker niet veeleisend genoeg naar de groep toe.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ontspan jezelf. We gaan het zien of Schreuder de kerst haalt of niet en wat de resultaten gaan worden. Ik probeer aan te geven dat het niet alleen de fout van Schreuder is. De technische leiding boven Schreuder heeft er een aandeel in, maar ook zeker de spelers.
Spelers die hebben laten zien dat ze kunnen voetballen, die voor miljoenenbedragen gekocht zijn (waar dezelfde trainer ook invloed op heeft gehad). Dat die spelers op dit moment maar wat doen en een paar spelers opeens niet meer kunnen voetballen, kun je ook gewoon bij de trainer neerleggen hoor..quote:Op donderdag 10 november 2022 10:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit is dus iets wat iedereen zichzelf aanpraat. Je wordt niet gewoon kampioen. Met geld koop je geen winst.
Dat moet nou toch een keer duidelijk zijn? Natuurlijk heeft een trainer een belangrijk aandeel binnen dit proces, maar ook zeker de spelers.
Oke, dus als jij morgen in je broek plast is het de schuld van je moeder?quote:Op donderdag 10 november 2022 10:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Spelers die hebben laten zien dat ze kunnen voetballen, die voor miljoenenbedragen gekocht zijn (waar dezelfde trainer ook invloed op heeft gehad). Dat die spelers op dit moment maar wat doen en een paar spelers opeens niet meer kunnen voetballen, kun je ook gewoon bij de trainer neerleggen hoor..
Schreuder heeft wel een mediatraining nodig voor zijn nieuwe werkgeverquote:Op donderdag 10 november 2022 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schreuder haalt er linksom of rechtsom niet genoeg uit en is zeker niet veeleisend genoeg naar de groep toe.
Dit zijn de goede tekstenquote:Op donderdag 10 november 2022 10:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oke, dus als jij morgen in je broek plast is het de schuld van je moeder?
Ik neig te zeggen de moeder van @Marcoss.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:32 schreef KingRadler het volgende:
wie is de schuldige als Oranje verliest in de groepsfase en Ajax spelers van Oranje laten het liggen.
En als die spelers bij Louis laten zien dat ze toch nog best aardig kunnen voetballen?quote:Op donderdag 10 november 2022 10:32 schreef KingRadler het volgende:
wie is de schuldige als Oranje verliest in de groepsfase en Ajax spelers van Oranje laten het liggen.
Een fractie van al het geld dat deze zomer is uitgegevenquote:Op donderdag 10 november 2022 10:33 schreef Houniet het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het Schreuder echt niets boeit en wacht tot hij eruit geknald wordt met een zak geld. Iemand een idee wat dit gaat kosten?
Dat lijkt me volledig terecht, ik zal het haar zeggenquote:Op donderdag 10 november 2022 10:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik neig te zeggen de moeder van @:Marcoss.
Ome Louisquote:Op donderdag 10 november 2022 10:32 schreef KingRadler het volgende:
De ligt heeft dinsdag niet eens gespeeld bij Bayern, hoe fit is die dan?quote:Op donderdag 10 november 2022 10:45 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ome Louis
Vraag me af welke Ajax spelers basis Oranje komen te staan. Denk niet dat Pasveer gaat keepen. Timber kan mqar je hebt ook de vrij daar en de ligt. Wellicht Berghuis en Bergwijn waarvan die in Oranje best presteren, zeker Bergwijn.
Timber is op dit moment vrij matig, dus ik zou toch voor De Ligt of De Vrij gaan op rechtsquote:Op donderdag 10 november 2022 10:45 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ome Louis
Vraag me af welke Ajax spelers basis Oranje komen te staan. Denk niet dat Pasveer gaat keepen. Timber kan mqar je hebt ook de vrij daar en de ligt. Wellicht Berghuis en Bergwijn waarvan die in Oranje best presteren, zeker Bergwijn.
Hij is volgende week fit (is de verwachting). Had een kleine spierblessure, daarvoor bijna elke pot gespeeld, en goed ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:47 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De ligt heeft dinsdag niet eens gespeeld bij Bayern, hoe fit is die dan?
Mee eens, het is de combinatie van een trainer die niet de persoonlijkheid heeft als ETH en een verzwakte selectie met een aantal miskopen (Bassey, Sanchez, Ocampos) en bekende namen die niet (meer) thuisgeven (Tadic, Blind).quote:Op donderdag 10 november 2022 10:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ontspan jezelf. We gaan het zien of Schreuder de kerst haalt of niet en wat de resultaten gaan worden. Ik probeer aan te geven dat het niet alleen de fout van Schreuder is. De technische leiding boven Schreuder heeft er een aandeel in, maar ook zeker de spelers.
ah ok, geen idee. Zat ook niet op de bank idd.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:47 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De ligt heeft dinsdag niet eens gespeeld bij Bayern, hoe fit is die dan?
eens. Leed gisteren 2x balverlies waaruit de doelpunten ontstonden.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Timber is op dit moment vrij matig, dus ik zou toch voor De Ligt of De Vrij gaan op rechts
Jaaaasaaaa Yats god, valt wel mee 0-4 verliezen van Sparta.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:48 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het gekke, dat valt dus nog mee. Het zit Vitesse dit jaar vooral vaak net tegen. Maar in principe had je tegen RKC en Volendam verdiend te winnen en tegen Utrecht en Fortuna een punt verdiend ipv een nederlaag. Dan had je nu gewoon 17 punten gehad en kort achter de subtop gestaan...
Daar is ook genoeg kritiek op toch?quote:Op donderdag 10 november 2022 10:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Schreuder is natuurlijk een drama, maar waarom is er zo weinig kritiek op het beleid? Bassy is een grote clown, 2e divisie Engeland speler. En Brobby voor 20 miljoen terughalen is natuurlijk ook lachwekkend.
Mwah. lees vooral Schreuder out, wat ook terecht is. Maar het is ook een bizar slechte transferperiode geweest voor Ajax. Achteraf altijd makkelijk praten natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar is ook genoeg kritiek op toch?
Sorry hoor, dan nog zit er in deze selectie genoeg kwaliteit om kampioen te worden. Allemaal stuk voor stuk spelers die prima individuele kwaliteiten hebben.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mwah. lees vooral Schreuder out, wat ook terecht is. Maar het is ook een bizar slechte transferperiode geweest voor Ajax. Achteraf altijd makkelijk praten natuurlijk.
De simpele oplossing zoeken. De vrije man vinden, vleugels benutten, ruimtes creëren en benutten. Gewoon alles wat er in de afgelopen jaren, zelfs onder Bosz, bij de vleet werd gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:53 schreef TheVulture het volgende:
TImber wordt trouwens ook onzeker gemaakt door Schreuder, die moet telkens de meubelen redden als Bassey, Blind of Rensch/Sanchez wat laat lopen. Lijkt alsof hij zichzelf teveel wil compenseren, met name in aanvallend opzicht met dat indribbelen continue. Hou het gewoon simpel...
Bassey, wat een aankoopquote:Op donderdag 10 november 2022 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zal Bassey eerder moeten afremmen. Hij wil te veel doen waar hij niet voor geschikt is. Dat is ook de taak van een coach.
Matige selectie ben ik niet met je eens, minder dan vorig seizoen wel, als Schreuder nou eens begint om te kijken naar de kwaliteiten die hij wel heeft in de selectie ipv proberen zo te voetballen als Ten Hag de afgelopen jaren zijn we al een stuk verder.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:48 schreef Houniet het volgende:
Typisch weer doorsnee Ajax publiek he, hard schreeuwen, niets onderbouwen.
SCHREUDER OUT!!!!!!!!!!1111
Wie moet dan de trainer worden? Er is geen tovenaar in de wereld he, of je moet vol zijn van Harry Potter. Je hebt gewoon een matige selectie met voetballers die asociaal veel geld verdienen en de bal niet kunnen spelen naar hetzelfde shirt.
Bayern stond vorig jaar halverwege 7de, gewoon kampioen geworden. Rustig blijven. Maar nee, wij in Zuid Oost staan 1 punt achter de koploper en de Arena staat in de fik en iedereen moet eruit. Wat een kansloos gebeuren zeg.
Wie moet er dan trainer worden? Zeg het maar jongens. Kijken of hij het wel aan de praat krijgt zonder de 4 vertrokken basisspelers.
Waaruit blijkt dat Schreuder dit tactisch inzicht heeft?quote:Op donderdag 10 november 2022 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matige selectie ben ik niet met je eens, minder dan vorig seizoen wel, als Schreuder nou eens begint om te kijken naar de kwaliteiten die hij wel heeft in de selectie ipv proberen zo te voetballen als Ten Hag de afgelopen jaren zijn we al een stuk verder.
Beginnen met de punt naar voren te spelen ipv naar achteren, dan bouw je toch wat meer zekerheid in, ook gisteren zie je ondanks het slechte spel dat er voldoende kansen gecreëerd worden dus dat is het probleem niet, de kansen weggeven wel.
Dat gaan we zien, niet vergeten dat Ajax goed begon hč, was de beste seizoenstart sinds 1945 of zo dus het zit er wel in, wat er in de ploeg geslopen is qua onzekerheden weet ik niet, die pakken slaag tegen Napoli en mindere mate Liverpool hebben er blijkbaar meer ingehakt dan wij ons kunnen voorstellen.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:26 schreef papert het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Schreuder dit tactisch inzicht heeft?
Dat is precies wat ik zeg. Elk vertrekpunt voor Feyenoord is slechter. Toch hebben ze minder verliespunten dan Ajax. Channant.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dan ook dat niveau nooit gehaald.
Beste start wellicht, maar misschien speelt ook mee dat tegenstanders na die start hebben gezien waar de zwaktes van dit Ajax liggen en daar volop gebruik van maken.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gaan we zien, niet vergeten dat Ajax goed begon hč, was de beste seizoenstart sinds 1945 of zo dus het zit er wel in, wat er in de ploeg geslopen is qua onzekerheden weet ik niet, die pakken slaag tegen Napoli en mindere mate Liverpool hebben er blijkbaar meer ingehakt dan wij ons kunnen voorstellen.
Die blessuretijd sloeg nergens op inderdaad, dat zie je alleen als een speler minutenlang is behandeld met een blessure of als de VAR heel lang nodig heeft gehad om ergens een beslissing over te nemen.. dat was nu niet het geval, volgens mij hebben we alleen een beetje tijdrekken van Reiziger gehadquote:Op donderdag 10 november 2022 11:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste start wellicht, maar misschien speelt ook mee dat tegenstanders na die start hebben gezien waar de zwaktes van dit Ajax liggen en daar volop gebruik van maken.
Maar goed, dat die wedstrijd gisteren niet gewonnen werd is natuurlijk ook gewoon bizar gelet op het aantal gemiste kansen. Speel je die pot 100x dan win je hem 99x. Zeker met een halve wedstrijd extra aan blessuretijd.
Die actie vlak voor tijd gisteren met die vreemde draai op de middenstip die bijna fataal werdquote:Op donderdag 10 november 2022 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zal Bassey eerder moeten afremmen. Hij wil te veel doen waar hij niet voor geschikt is. Dat is ook de taak van een coach.
Untill Ajax scores. Tegen PSV was het ook al wat overdreven die 7 minuten. Tegen Emmen zullen ze er wel 9 bijtrekken als het nodig is.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die blessuretijd sloeg nergens op inderdaad, dat zie je alleen als een speler minutenlang is behandeld met een blessure of als de VAR heel lang nodig heeft gehad om ergens een beslissing over te nemen.. dat was nu niet het geval, volgens mij hebben we alleen een beetje tijdrekken van Reiziger gehad
Als dat tijdrekken voortaan op deze manier wordt afgestraft, vind ik dat prima.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die blessuretijd sloeg nergens op inderdaad, dat zie je alleen als een speler minutenlang is behandeld met een blessure of als de VAR heel lang nodig heeft gehad om ergens een beslissing over te nemen.. dat was nu niet het geval, volgens mij hebben we alleen een beetje tijdrekken van Reiziger gehad
KNJB KNJB KNJBquote:Op donderdag 10 november 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Untill Ajax scores. Tegen PSV was het ook al wat overdreven die 7 minuten. Tegen Emmen zullen ze er wel 9 bijtrekken als het nodig is.
Bassie is natuurlijk gehaald om veronderstelde snelle ontwikkeling en potentie, niet om direct perfect te zijn. Dat is misschien iets te snel om die al volledig af te schrijven. Maar De_Brob die maar niet fit te krijgen is voor zo’n zak geld terughalen….quote:Op donderdag 10 november 2022 10:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Schreuder is natuurlijk een drama, maar waarom is er zo weinig kritiek op het beleid? Bassy is een grote clown, 2e divisie Engeland speler. En Brobby voor 20 miljoen terughalen is natuurlijk ook lachwekkend.
Laten we in mei nog eens kijken, vorig seizoen stond Feyenoord bovenaan na 13 wedstrijden, gewoon het kampioenschap weggegooid dus en dat met die wondertrainer.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg. Elk vertrekpunt voor Feyenoord is slechter. Toch hebben ze minder verliespunten dan Ajax. Channant.
Vooral dat Brobbey zo lastig fit te krijgen is voor 90 minuten is gek.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij schijnt heel goed koffie te kunnen maken. Daarnaast maakt hij zijn auto 3 keer per week schoon.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:18 schreef papert het volgende:
Kan er iemand ook iets noemen dat Schreuder goed heeft gedaan?
Ik ben niet zo van de complotten, maar die 8 minuten kwam helemaal vanuit het niets. Is er al een verklaring gegeven?quote:Op donderdag 10 november 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Untill Ajax scores. Tegen PSV was het ook al wat overdreven die 7 minuten. Tegen Emmen zullen ze er wel 9 bijtrekken als het nodig is.
Begrijp ik maar ze lieten een heel aardig niveau zien met veel beweging, ruimtes voor elkaar creëren, goeie combinaties, dat is nu helemaal weg, het is veel te statisch en dan nog had je gisteren moeten winnen.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste start wellicht, maar misschien speelt ook mee dat tegenstanders na die start hebben gezien waar de zwaktes van dit Ajax liggen en daar volop gebruik van maken.
Maar goed, dat die wedstrijd gisteren niet gewonnen werd is natuurlijk ook gewoon bizar gelet op het aantal gemiste kansen. Speel je die pot 100x dan win je hem 99x. Zeker met een halve wedstrijd extra aan blessuretijd.
Op zich prima, alleen moet je dat dan wel vaker doen.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de complotten, maar die 8 minuten kwam helemaal vanuit het niets. Is er al een verklaring gegeven?
CL finalequote:Op donderdag 10 november 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we in mei nog eens kijken, vorig seizoen stond Feyenoord bovenaan na 13 wedstrijden, gewoon het kampioenschap weggegooid dus en dat met die wondertrainer.
8 Minuten voor wat dan? Tijdrekken? Dan moet men bij de KNVB dat uitspreken, want nu sloeg het totaal nergens op om dat bij Ajax te doen. Zelf alle commentatoren op de radio en tv vonden het belachelijk.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich prima, alleen moet je dat dan wel vaker doen.
Ja, maar het is los zand. Te veel wisselingen in de basisopstelling en je verdediging komt uitermate zwak over of staat vaak veels te aanvallend.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden is Ajax het momenteel aan zijn stand verplicht om elk jaar relatief eenvoudig kampioen te worden.
quote:Op donderdag 10 november 2022 12:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
CL finale
Tevens nogmaals: Feyenoord heeft en had simpelweg een beduidend mindere selectie en bizar veel minder financiële mogelijkheden.
Bergwijn alleen al was duurder dan ons hele nieuwe team. Zélfs na de beste uitgaande transfersommen ooit van Feyenoord.
Gezien de omstandigheden is Ajax het momenteel aan zijn stand verplicht om elk jaar relatief eenvoudig kampioen te worden.
Bovendien heeft Feyenoord een bizar moeilijk programma de eerste 8 potten na de winterstop. Klassiek momentje van afhaken.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]CL, you wish, je vergeet de U ervoor, verder een prima trainer hoor maar het aantal punten na 13 wedstrijden zegt nog niet zoveel.
Feyenoord moet ook van iedereen winnen behalve misschien Ajax en PSV, maar toch gebeurt het niet, dat is wat voetbal interessant maakt.
Dat is waar, maar ze kunnen ook doortrainen het hele WK met bijna een complete selectie.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Bovendien heeft Feyenoord een bizar moeilijk programma de eerste 8 potten na de winterstop. Klassiek momentje van afhaken.
De scheids bepaalt hoeveel extra tijd er gegeven wordt, ja!quote:Op donderdag 10 november 2022 12:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de complotten, maar die 8 minuten kwam helemaal vanuit het niets. Is er al een verklaring gegeven?
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Tijdrekken, krampjes. Gele kaart voor de keeper voor tijdrekken: hop 5 minuten extra voetballen!quote:Op donderdag 10 november 2022 11:46 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als dat tijdrekken voortaan op deze manier wordt afgestraft, vind ik dat prima.
Komt die beslissing van de scheids alleen?quote:Op donderdag 10 november 2022 12:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
De scheids bepaalt hoeveel extra tijd er gegeven wordt, ja!
Daar heb ik nog niet eens naar gekeken en normaliter moet Ajax ook kampioen worden omdat het de meeste kwaliteit in de breedte heeft maar ik vind dat geld excuus altijd wat slap omdat de andere 2 topclubs ook een budget hebben dat ver boven die andere 15 uitstijgt, als je dan kijkt dat er voor een kampioenschap 85 punten nodig zijn dan kan je dus ook zonder die 12 kampioen worden.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Bovendien heeft Feyenoord een bizar moeilijk programma de eerste 8 potten na de winterstop. Klassiek momentje van afhaken.
Nee joh met deze verschillen is het een schande als we geen kampioen weten te wordenquote:Op donderdag 10 november 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens naar gekeken en normaliter moet Ajax ook kampioen worden omdat het de meeste kwaliteit in de breedte heeft maar ik vind dat geld excuus altijd wat slap omdat de andere 2 topclubs ook een budget hebben dat ver boven die andere 15 uitstijgt, als je dan kijkt dat er voor een kampioenschap 85 punten nodig zijn dan kan je dus ook zonder die 12 kampioen worden.
Ik vind ook dat Ajax kampioen moet worden hoor maar dat geldt voor PSV en Feyenoord ook, al is het misschien in iets mindere mate.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nee joh met deze verschillen is het een schande als we geen kampioen weten te worden
Ik blijf erbij dat motiveren niet per se een taak van de trainer is, vertrouwen geven echter wel. En dat heeft momenteel niemand behalve Tadic die altijd mag aanklooienquote:Op donderdag 10 november 2022 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een goede trainer past zich aan zijn spelersmateriaal. Schreuder heeft aangetoond dat totaal niet te kunnen. Kennelijk kan hij dan de spelers ook niet voldoende motiveren. Twee keer min.
Het is gewoon klaar. Dat er niet direct een alternatief klaar staat is geen argument om hem dan maar te houden.
Natuurlijk is motiveren wel de taak van de trainer, de hele staf zelfs onder aanvoering van de trainer. Tuurlijk, je verwacht ook een bepaalde instelling van je spelers, maar blijkbaar krijgt de ene trainer het wel voor elkaar en de andere niet. Zegt ook veel over degen die het wel voor elkaar krijg bij de zelfde spelers. Die zit niet voor niets bij Man U.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat motiveren niet per se een taak van de trainer is, vertrouwen geven echter wel. En dat heeft momenteel niemand behalve Tadic die altijd mag aanklooienen Timber, Pasveer en Alvarez dan
Moet alleen wel zeggen dat Ajax er een stuk minder bovenuit stijgt dan afgelopen jaren. Ook als het gaat om kwaliteit. Maar goed. Dat was wel al bekend.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens naar gekeken en normaliter moet Ajax ook kampioen worden omdat het de meeste kwaliteit in de breedte heeft maar ik vind dat geld excuus altijd wat slap omdat de andere 2 topclubs ook een budget hebben dat ver boven die andere 15 uitstijgt, als je dan kijkt dat er voor een kampioenschap 85 punten nodig zijn dan kan je dus ook zonder die 12 kampioen worden.
Eens, de keuze is niet bepaald reuze en je moet helemaal weer van vooraf aan beginnen.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:38 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een paniek allemaal. Gisteren was Ajax veel beter, maar zat het enorm tegen. Net zoals PSV tegen Groningen volkomen onnodig heeft verloren. Dat soort wedstrijden heb je er nu eenmaal tussen zitten.
Schreuder vervangen gaat je niet helpen. Ajax heeft momenteel een matige doelman (dat was een tweede doelman bij PSV). Ze hebben maar een speler die van achteruit kan opbouwen, alleen is die nu gewoon te oud geworden en daardoor is hem opstellen een probleem als je niet aan de bal bent.
Voorin mis je een echte topspits. Brobbey heeft het nog nooit echt laten zien en is vooral een lompe speler die eerder bij Feyenoord zou passen. Bergwijn is uitstekend vanaf links. Maar dan kun je niet spelen met Tadic. En als Tadic niet speelt heb je daar teveel gezeik van. Als Tadic wel speelt op een andere plek is hij een stoorzender. En zelfs vanaf links is er weinig meer van over.
Nee, Ajax is gewoon als team niet beter meer dan PSV en Feyenoord.
Tel daarbij op dat ze zichzelf hebben wijsgemaakt dat ze op een niveau zitten waarbij overwintering in de CL normaal is, terwijl ze gewoon enkele jaren boven hun stand hebben geleefd en dan snap je dat Schreuder het ook eigenlijk niet goed kan doen.
Je kan hem wel ontslaan, maar welke goede trainer zou nu in willen stappen bij Ajax?
Er is ingeleverd, dat moge duidelijk zijn en ook wat teveel spelers in 1 keer, dat is wel jammer maar uiteindelijk moet je met de selectie die je hebt een team formeren wat boven het gemiddelde van die selectie uitstijgt, ik heb het al eens eerder gezegd dat Ten Hag uit een selectie met 7 gemiddeld een team formeerde dat regelmatig de 8 haalde soms zelfs meer maar in de regel ook niet onder de 6 kwam.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet alleen wel zeggen dat Ajax er een stuk minder bovenuit stijgt dan afgelopen jaren. Ook als het gaat om kwaliteit. Maar goed. Dat was wel al bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2022 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bosz is wel weer beschikbaar als je nog steeds op kale koppen toer wil gaan
Ralph Hasenhuttl.alleen die in de spoiler zou ik wel willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ralph Hasenhuttl.Niets Bosz, van de regen in de drup wordt dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ralph Hasenhuttl.Dick Schreuder halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi manquote:Op donderdag 10 november 2022 13:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja hoor, en zaterdag ook nog gewoon....
Laten we het hopen hij heeft lang genoeg aangekloot en kom niet met Ten Hag had meer tijd blabla. Ten Hag meest de rommel van die andere prutser nog rechttrekken. Schreuder heeft onder Ten Hag gewerkt de fundering lag er al ondanks het vertrek van goede spelers. Hij heeft zelf ook aandeel gehad in de gekochte spelers deze zomer.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Er is morgen een AVA dus ik denk niet eerder dat na het weekend er pas een klap op gegeven gaat worden, Schreuder exit...of toch niet....
Tuchel heeft een speetstijl die haaks op de Ajax-filosofie staat. Ik zeg niet dat dat niet eens goed zou zijn, maar ik hoor nog steeds supporters over de 4-4-2 van Jol.quote:
Die AVA gaat daar toch niet over dus of dat invloed heeft op de besluitvorming lijkt me niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Er is morgen een AVA dus ik denk niet eerder dat na het weekend er pas een klap op gegeven gaat worden, Schreuder exit...of toch niet....
Sowieso met een naam komen die per maand verdient wat Ajax nog niet per jaar wil/kan betalen lijkt me zinloos, even los van het sportieve.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuchel heeft een speetstijl die haaks op de Ajax-filosofie staat. Ik zeg niet dat dat niet eens goed zou zijn, maar ik hoor nog steeds supporters over de 4-4-2 van Jol.
Nee maar daar kunnen de leden wel kritische vragen stellen aan de leiding van der Sar.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die AVA gaat daar toch niet over dus of dat invloed heeft op de besluitvorming lijkt me niet.
In principe gaan de vragen over 21-22, wie weet is er wel iemand zo brutaal om het te vragen maar verwacht het niet, misschien in de wandelgangen.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar daar kunnen de leden wel kritische vragen stellen aan de leiding van der Sar.
Ik vind dat jij even kan wieberen want je gezuig werkt al twee dagen niet en eerlijk gezegd ziet het er dan vrij kansloos uit.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat vonden jullie van dat vingertje van Lucca bij het juichen?
Snap ik ook echt geen reet van.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De T houdt zich trouwens zeer koest, als Ten Hag dit vorig jaar was overkomen hadden ze moord en brand geschreeuwd en nu lees ik op de site van het AD kritischere artikelen dan bij de T.
Geen informatie doorspelen aan hun.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Snap ik ook echt geen reet van.
Wat had Ten Hag misdaan in de ogen van de T voordat Ten Hag ze doodzweeg?
AVA is aandeelhouders, dus leden zijn er in principe niet buiten (neem ik aan) het bestuur van de vereniging als grootste aandeelhouder.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar daar kunnen de leden wel kritische vragen stellen aan de leiding van der Sar.
Check. Duidelijk.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen informatie doorspelen aan hun.
In tijd dat Schreuder assistent was vermoedde men al een bronnetje binnen staf/spelers. Het is niet zeker maar veel wijst erop dat het uit kringen van Schreuder komt.
Bronvoordeel?quote:Op donderdag 10 november 2022 15:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De T houdt zich trouwens zeer koest, als Ten Hag dit vorig jaar was overkomen hadden ze moord en brand geschreeuwd en nu lees ik op de site van het AD kritischere artikelen dan bij de T.
Er zijn wel wat onafhankelijke aandeelhouders en die kunnen dan ook vragen stellen maar dat zou dan over het betreffende jaar moeten gaan. Dus vragen of de trainer blijft of eisen dat hij vertrekt zullen er niet komen vermoed ik en als ze wel komen hoeven ze niet beantwoord te worden.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
AVA is aandeelhouders, dus leden zijn er in principe niet buiten (neem ik aan) het bestuur van de vereniging als grootste aandeelhouder.
Fredje communiceert via zijn zaakwaarnemer met de T.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen informatie doorspelen aan hun.
In tijd dat Schreuder assistent was vermoedde men al een bronnetje binnen staf/spelers. Het is niet zeker maar veel wijst erop dat het uit kringen van Schreuder komt.
Bij Rangers waren ze gek van hem. In die pubs in Glaskoud konden ze niet stoppen.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bassey, wat een aankoop![]()
Kan zo in het rijtje Orejuela v/d Hoorn, Duarte, Sinkgraven, Kristensen, Marin, Magallan. Enige verschil is dat dat hele rijtje net zoveel kostte als 1 Bassey
Bij Rangers zou Alvarez de meest begaafde middenvelder zijn dus dat zegt niet zo veel.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij Rangers waren ze gek van hem. In die pubs in Glaskoud konden ze niet stoppen.
Ohh tuurlijk moeten ze kampioen kunnen worden. Maar dat was het doel toch niet? Europees bij de subtop ballen was het doel. Dat is met dit team niet te doen.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dan nog zit er in deze selectie genoeg kwaliteit om kampioen te worden. Allemaal stuk voor stuk spelers die prima individuele kwaliteiten hebben.
Alleen de samenhang tussen die spelers. Totaal zoek. Niks. Al vaker over uitgeweid de afgelopen weken, er zijn geen afspraken, er is geen plan en er is geen samenhang. Dat is de trainer, niet de selectie.
en toch stuurden ze PSV zonder hem naar huis, Bassey is echt wel een nuttige speler die wat kan worden maar dan moet je hem laten doen wat hij goed kan en van daaruit laten ontwikkelen, Martinez en Alvarez waren ook dramatisch in het begin.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bij Rangers zou Alvarez de meest begaafde middenvelder zijn dus dat zegt niet zo veel.
100% eens. Bassey komt er welquote:Op donderdag 10 november 2022 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
en toch stuurden ze PSV zonder hem naar huis, Bassey is echt wel een nuttige speler die wat kan worden maar dan moet je hem laten doen wat hij goed kan en van daaruit laten ontwikkelen, Martinez en Alvarez waren ook dramatisch in het begin.
Waarschijnlijk de vinger van de T. uit de pap gehaald. De T neemt geen genoegen met nieuwtjes, de T. wil invloed. Doe je niet mee dan schrijven ze je kapot. Dat backfirede dan deze keer maar tot dan toe kwamen ze ermee weg.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Snap ik ook echt geen reet van.
Wat had Ten Hag misdaan in de ogen van de T voordat Ten Hag ze doodzweeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |