abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206620170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:34 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
kappen met deze shit alfred
_O-

Zo’n soort gesprek zal het wel worden ja.

Flappie vs Waterhoofd - Let’s get ready to rumble!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 9 november 2022 @ 23:45:26 #27
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_206620214
Met knikkende knieën naar de oude meerdijk.
pi_206620217
Zoals spelers ook reageren na afloop, overduidelijk dat ze Schreuder niet meer pruimen. Klaassen neemt bij de NOS ook de moeite niet om maar iets te verbergen non-verbaal.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 9 november 2022 @ 23:46:56 #29
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206620224
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is toch ook wel de charme van de enige club zijn die er toe doet in Nederland alle simpele zieltjes komen zuigen
Dat gebeurt in andere clubtopics nou echt nooit inderdaad.
pi_206620240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Zoals spelers ook reageren na afloop, overduidelijk dat ze Schreuder niet meer pruimen. Klaassen neemt bij de NOS ook de moeite niet om maar iets te verbergen non-verbaal.
Tja. Logisch. Heeft veel te rigide vastgehouden aan de oude garde, is vervolgens gaan luisteren naar de publieke opinie, blijft maar wisselen en spreekt bijzonder weinig ambitie uit. Nog 1 potje, dan is er de tijd om een vervanger te zoeken.
pi_206620332
Denk het niet joh, er mag wellicht morgen dan wel een gesprek volgen maar dat hoeft niet per definitie een eindgesprek te zijn...Ik zie van de Sar gewoon zijn steun nog uitspreken tegen Schreuder, zo is hij nu eenmaal. Die laat zich niet leiden door sentimenten van de supporters e.d. en wat de media wenst en daar is ook wel wat voor te zeggen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 10 november 2022 @ 00:15:33 #32
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_206620387
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Tja, maar het is toch te makkelijk? Volgens mij wil Schreuder gewoon precies hetzelfde spelen als t Hag. Hij moet alleen echt opnieuw het elftal bouwen. Nous, Martinez, Tagliafico, Haller, Antony en Gravenberch. Zou natuurlijk nu ook heel anders zijn geweest als hij die jongens er nog gewoon bij had gehad.

Maar goed, uiteindelijk is een trainer verantwoordelijk. Zo werkt het nu eenmaal. Gewoon Koning Louis na het WK voor de groep zetten en dit seizoen laten afmaken. In de tussentijd kan je rustig zoeken naar echt een geschikte opvolger. Arne Slot, Pep Guardiola, t Hag. Zoiets misschien..
  donderdag 10 november 2022 @ 00:21:26 #33
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206620412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 00:15 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Tja, maar het is toch te makkelijk? Volgens mij wil Schreuder gewoon precies hetzelfde spelen als t Hag. Hij moet alleen echt opnieuw het elftal bouwen. Nous, Martinez, Tagliafico, Haller, Antony en Gravenberch. Zou natuurlijk nu ook heel anders zijn geweest als hij die jongens er nog gewoon bij had gehad.

Maar goed, uiteindelijk is een trainer verantwoordelijk. Zo werkt het nu eenmaal. Gewoon Koning Louis na het WK voor de groep zetten en dit seizoen laten afmaken. In de tussentijd kan je rustig zoeken naar echt een geschikte opvolger. Arne Slot, Pep Guardiola, t Hag. Zoiets misschien..
Als er onder de spelers geen draagvlak is, dan kan het snel gaan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_206620454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 00:15 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Flauwekul. Feyenoord is meer spelers kwijt geraakt van een toch al smallere selectie en heeft amper 1 Bergwijn kunnen investeren.
pi_206620753
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 00:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Flauwekul. Feyenoord is meer spelers kwijt geraakt van een toch al smallere selectie en heeft amper 1 Bergwijn kunnen investeren.
Moah je hebt toch een paar andere types er voor terug gehaald. Die misschien niet helemaal in gewenste systeem passen. Neem nou Brobbey, Bergwijn en Ocampos. Het is schijnbaar vloeken in de kerk maar dat is een voorhoede waar spelen op de counter dichtgedrukt op staat.

Bassey kan niet opbouwen, Alvarez niet, Timber niet. En dan verwachten dat ze splijtende passes tussen de linies kunnen geven :')

Aangezien de restverdediging 9/10 met deze hoge lijn onvoldoende is. Ga gewoon met de kont in de goal hangen en dan de snelheid voorin wegsturen.
pi_206620941
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is toch ook wel de charme van de enige club zijn die er toe doet in Nederland alle simpele zieltjes komen zuigen
Wat lief dat je hier indirect eigenlijk ook mee zegt dat PSV erg belangrijk voor je is ;)
pi_206620972
Is Schreuder al ontslagen?
pi_206621005
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 06:21 schreef Scorpie het volgende:
Is Schreuder al ontslagen?
Heb je niet gezien dat de ploeg een prima reactie heeft gegeven?! WIj bepalen wie speelt ja?! En niemand anders. Het is een teleurstellend resultaat, maar je moet ook naar andere dingen kijken. We hebben heel veel kansen gecreëerd, maar sluiten niet goed oo rechts. Naturlijk is dit niet goed, maar over het publiek maak ik me allemaal geen zorgen. JA?!?
pi_206621026
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 23:46 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat gebeurt in andere clubtopics nou echt nooit inderdaad.
je kan moeilijk ontkennen dat als het slecht gaat met Ajax echt heel fok wel naar dit topic komt. Ajax houdt nou eenmaal echt iedereen bezig, elke club
pi_206621034
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 07:06 schreef Malavita het volgende:

[..]
je kan moeilijk ontkennen dat als het slecht gaat met Ajax echt heel fok wel naar dit topic komt. Ajax houdt nou eenmaal echt iedereen bezig, elke club
Mimimimimimi
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206621100
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 07:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Mimimimimimi
wel waarheid, maakt verder niet uit is gewoon een constatering. Leedvermaak is ook vermaak :)
pi_206621201
Wachten op HET nieuws.
pi_206621219
Kom op van der Sar, maak jezelf voor 1 keer in je leven eens nuttig en ontsla waterhoofd
pi_206621248
Ik denk dat dit WK op een perfect moment komt voor Ajax en dat het elftal in februari zich weer herpakt. Dat gezegd hebbende zou ik Schreuder al lang de laan hebben uitgestuurd op grond van de vernedering tegen Napoli.
pi_206621274
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 08:04 schreef AmaninFull het volgende:
Ik denk dat dit WK op een perfect moment komt voor Ajax en dat het elftal in februari zich weer herpakt. Dat gezegd hebbende zou ik Schreuder al lang de laan hebben uitgestuurd op grond van de vernedering tegen Napoli.
Meer dan de helft van de selectie is weg, dat gaat je weinig opleveren hoor.
  donderdag 10 november 2022 @ 08:14:54 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206621289
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 00:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Feyenoord heeft dan ook dat niveau nooit gehaald.
pi_206621290
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 08:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
pi_206621308
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 08:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Toch blijft staan dat Ajax met een veel duurdere selectie net zo matig presteert als Feyenoord en PSV. Dat is op zich al knap.
pi_206621320
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Toch blijft staan dat Ajax met een veel duurdere selectie net zo matig presteert als Feyenoord en PSV. Dat is op zich al knap.
Het zou wel echt typisch des ajax zijn om een trainer na een half jaar al te ontslaan. Die arme jongen Mohammed Ihattaren heeft ook nog geen half jaar een kans gekregen bij die trutjes
  donderdag 10 november 2022 @ 08:28:56 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206621347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 08:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Het zou wel echt typisch des ajax zijn om een trainer na een half jaar al te ontslaan. Die arme jongen Mohammed Ihattaren heeft ook nog geen half jaar een kans gekregen bij die trutjes
Waarom is dat typisch Ajax?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')