Dat is dan haar eigen idee, niks er van in de uitzendingen en lijkt me ook niet als je ziet hoe makkelijk de meeste opdrachten zijn om veel geld binnen te halen, maar dat verkloten ze zelf elke keer , maar dan nóg is Berend ziek geworden door de omstandigheden dáar, of hij zich er nou op ingesteld heeft of niet en dus mag de Febo zich verantwoordelijk voelen, lijkt me niet dat het de bedoeling is dat deelnemers echt ziek wordenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
de meesten hadden zich ingesteld op water en brood
Babette had het er gisteren nog over
basic qua voeding
inrichting in de loods is misschien niet luxe
maar zeker niet basic
Dubbelzijdige tape.quote:
laat ze ook een paar kuub strandzand bestellen.. mogen ze beachvolleyenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Pff, ze hebben een net besteld voor volleybal. Ga toch wat nuttigs doen met dit programma Febo.
Geen probleem leave.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:40 schreef Charmian het volgende:
thanks voor openen FF, ik had niet in de gaten dat ik lapo had.
Vrijdag.quote:
het kwam er niet uit alsof het haar eigen idee wasquote:Op woensdag 9 november 2022 12:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is dan haar eigen idee, niks er van in de uitzendingen en lijkt me ook niet als je ziet hoe makkelijk de meeste opdrachten zijn om veel geld binnen te halen, maar dat verkloten ze zelf elke keer , maar dan nóg is Berend ziek geworden door de omstandigheden dáar, of hij zich er nou op ingesteld heeft of niet en dus mag de Febo zich verantwoordelijk voelen, lijkt me niet dat het de bedoeling is dat deelnemers echt ziek worden
Die vindt zichzelf een hele klusjesman maar is alleen maar wat aan het prutsen constant.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:39 schreef Chanel5 het volgende:
Erik de techneut heeft alles al in beeld, het komt allemaal goed volgens hem
dat denkt ze, ik zag haar een tijd geleden ook al bezig pffffquote:Op woensdag 9 november 2022 12:41 schreef Charmian het volgende:
hoezo is dat wicht alicia ineens zanglerares?
Is zijn project met de letters inmiddels al af?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Die vindt zichzelf een hele klusjesman maar is alleen maar wat aan het prutsen constant.
En Berend brengt het nu dat ze recht hebben op meer eten.Nogmaals : wat zij eten per dag doe ik 2 dagen over.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kwam er niet uit alsof het haar eigen idee was
was in gesprek met GJ die het ook beaamde
er zijn meer mensen al erg veel afgevallen
GJ 17 kilo
Jeff 17.5 kilo
JW 9 kilo
ja door het mindere eten
maar daar zorgen ze zelf voor
ze hebben ook de optie de pot aan te breken natuurlijk
Hij moet eerst nog 24 onbruikbare onderzetters zagen geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is zijn project met de letters inmiddels al af?
je kunt niet zelf beslissen wat je eetquote:Op woensdag 9 november 2022 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Berend brengt het nu dat ze recht hebben op meer eten.Nogmaals : wat zij eten per dag doe ik 2 dagen over.
Kloptquote:Op woensdag 9 november 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kwam er niet uit alsof het haar eigen idee was
was in gesprek met GJ die het ook beaamde
er zijn meer mensen al erg veel afgevallen
GJ 17 kilo
Jeff 17.5 kilo
JW 9 kilo
ja door het mindere eten
maar daar zorgen ze zelf voor
ze hebben ook de optie de pot aan te breken natuurlijk
Best wel,Rupert kan het prima .quote:Op woensdag 9 november 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt niet zelf beslissen wat je eet
dat zal voor velen een ding zijn
die hadden ze blijkbaar alquote:
Denk het niet want zag er al eentje voorbij komen met een hapje eruitquote:
Is dit geen aardappelsalade?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
ik zie doodgekookte macaroni?
why???
Lekker gevuld soepje aldus Maddyquote:Op woensdag 9 november 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
why???
niet die kommenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zijn zuinig.. alhoewel Baas Sjeffie erg veel keukenmaterieel wil de vervangen/vernieuwen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
why???
waarom moeten we hier naar kijken van de FEBOquote:
Is leuk erbij voor als hij gitaar speelt.quote:
Dat ze maar gauw oprotquote:Op woensdag 9 november 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom moeten we hier naar kijken van de FEBO
dealtje met Alicia?
neequote:Op woensdag 9 november 2022 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Is leuk erbij voor als hij gitaar speelt.
ik snap werkelijk niet waarom dat dan pas vrijdag moet zijnquote:Op woensdag 9 november 2022 12:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze maar gauw oprot![]()
[ afbeelding ]
Klopt, er is veel stuk, ook schalen verbrand op het kooktoestelquote:Op woensdag 9 november 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet die kommen
die grote schalen neem ik aan
quote:Op woensdag 9 november 2022 12:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, er is veel stuk, ook schalen verbrand op het kooktoestel
Oefent iniminimadinie voor de hoofdrol in The Passion??quote:Op woensdag 9 november 2022 12:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze maar gauw oprot![]()
[ afbeelding ]
Iets met heel veel wortel en spitskool????quote:Op woensdag 9 november 2022 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit er niet echt lekker uitzien.
wat is het?
de koks veranderen nogal eens van meningquote:Op woensdag 9 november 2022 12:53 schreef Verida het volgende:
Er zou toch eieren met spek op het menu staan?
En waarom niet gewoon een lekkere boterham met kaas?
aromat er over enquote:Op woensdag 9 november 2022 12:54 schreef engine het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit ontvangen gaat worden
was groots aangekondigd door de manager toch?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de koks veranderen nogal eens van mening
de koks bepalen het menu uiteindelijkquote:Op woensdag 9 november 2022 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
was groots aangekondigd door de manager toch?
eierkoeken en eieren met spek
wortel kool soepquote:Op woensdag 9 november 2022 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dit er niet echt lekker uitzien.
wat is het?
Ohja ze zouden witte bolletjes met eieren en spek eten. Avondeten dan maar?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
was groots aangekondigd door de manager toch?
eierkoeken en eieren met spek
Ik vind haar haren sowieso tof. Maar heeft ze dit nou even zelf gedaan zo snel?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben wel echt jaloers op haar haren zo
blijkbaar welquote:Op woensdag 9 november 2022 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind haar haren sowieso tof. Maar heeft ze dit nou even zelf gedaan zo snel?
Ik had echt heel vriendelijk bedankt..quote:Op woensdag 9 november 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
iedereen krijgt 3(?) soepstengels zegt Maddy uitdelend en langs haar neus vegend
wilde net een cap makenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:59 schreef engine het volgende:
Berend kijkt bedenkelijk naar zijn soepje.
Erikquote:Op woensdag 9 november 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
Er is nog meer soep
kijken wie er voor de 2de ronde gaat
de vraag is: hoe gaat hij zijn mayo in die prut verwerken?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
hmmmm wat gaat JW er van zeggen
al zittend op zijn troon
Is dat belangrijk dan?quote:Op woensdag 9 november 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
Er is nog meer soep
kijken wie er voor de 2de ronde gaat
Die vraag kan je wel doortrekken naar het hele programmaquote:
Wat heeft Zoë in haar linkerhand?quote:
Ah dankje....ik dacht even een stuk worst. Kon het maar niet plaatsen. Niet dat ik nu weet waar het voor is verder.quote:
ik vind dit geen voorbeeld van luxe hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Twee keer per dag warm eten, wat hebben ze het toch slecht.
Ze eten bijna iedere dag 2x warmquote:Op woensdag 9 november 2022 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dit geen voorbeeld van luxe hoor
een soepie met wat voorgesneden groente en 3 soepstengels. Eerder armoe
quote:Op woensdag 9 november 2022 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dankje....ik dacht even een stuk worst. Kon het maar niet plaatsen. Niet dat ik nu weet waar het voor is verder.
Een soort sponsje om je make-up, vooral foundation, goed te verdelen over je gezichtquote:Op woensdag 9 november 2022 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dankje....ik dacht even een stuk worst. Kon het maar niet plaatsen. Niet dat ik nu weet waar het voor is verder.
Geen eind leverworst dusquote:Op woensdag 9 november 2022 13:09 schreef Was-beer het volgende:
[..], het is een soort spons om bijv. foundation aan te brengen/te blenden
waarom is warm eten perse luxe? pap is ook warmquote:Op woensdag 9 november 2022 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze eten bijna iedere dag 2x warm
Vind dat wel een luxe.
alleen warm is geen luxe in mijn ogen.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze eten bijna iedere dag 2x warm
Vind dat wel een luxe.
Vergeet de macaroni niet!quote:Op woensdag 9 november 2022 13:14 schreef Flow3r het volgende:
Ja wat is het nou helemaal![]()
Wortels en prei in een bouillon met soepstengels
in aziatische landen eten ze zelfs 3x per dag warm. dat wij ons nou volproppen met brood...tsjaquote:Op woensdag 9 november 2022 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen warm is geen luxe in mijn ogen.
een waterig soepje met wat voorgesneden groente is dan wel warm, maar een normale lunch met brood en beleg is naar mijn idee meer luxe.
Het zou mij niet verbazen als ze daar rekening mee houden ja. Het moet er ook nog een beetje leuk uitzien op tv.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
JW zegt dat Esther zijn haar heeft geknipt. Zetten ze bewust ook kapsters in de loods?
U zit het goed.. ze zitten overal , kapsters zijn al tientallen jaren onmisbaar gecast in zowat alle BB'squote:Op woensdag 9 november 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
JW zegt dat Esther zijn haar heeft geknipt. Zetten ze bewust ook kapsters in de loods?
tja, wij wonen niet in een aziatisch land.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
in aziatische landen eten ze zelfs 3x per dag warm. dat wij ons nou volproppen met brood...tsja
Ja precies.. wel heel toevallig.. Was bij BB ook al..quote:Op woensdag 9 november 2022 13:16 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als ze daar rekening mee houden ja. Het moet er ook nog een beetje leuk uitzien op tv.
vandaar dat hij nog single isquote:Op woensdag 9 november 2022 13:24 schreef engine het volgende:
Investeer in schoonmoeder. Tip van GJ aan alle kerels.
quote:Op woensdag 9 november 2022 13:22 schreef greysbones het volgende:
Wendy
breien klaverjassen
nou wordt nog wat hier![]()
quote:Op woensdag 9 november 2022 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zij kan zo lekker uit de hoek komen, ik mag haar wel.
Die gebruikt gewoon de aardappelpuree die ze niet meer op kan.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
Zoowie solliciteert voor de Adams Family ?![]()
De heeft ook geen rem meer op rotzooi smeren, moet dat ook uit de huishoudpot?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2022 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
hier gelukkig nietquote:Op woensdag 9 november 2022 13:30 schreef puzziepie het volgende:
Herkenbare verhalen van Babette over kinderen met nagellak
precies dat puntje van het zakje op het midden van haar schaamheuvelquote:Op woensdag 9 november 2022 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
Whût.. SasjeZwitserland goes Geil?![]()
Ben benieuwd wat dit gaat worden![]()
[ afbeelding ]
Die lingerieshow zal voor ons een uitzicht op de heg worden.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies dat puntje van het zakje op het midden van haar schaamheuvel![]()
Inkijkjes verboden.. het is een "Familieprogramma" hé?quote:Op woensdag 9 november 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies dat puntje van het zakje op het midden van haar schaamheuvel![]()
JAA duurt een JAAr en is SAAi en Legomaster is zo weer overquote:Op woensdag 9 november 2022 13:42 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat legomaster in best bekeken
programs ver vor JAA is
Dat is het zeker, in preutsheid zijn de EO voorbijgestreefd.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Inkijkjes verboden.. het is een "Familieprogramma" hé?
Bizar dat een FEBO zo veel moeite doet om haar te houdenquote:Op woensdag 9 november 2022 13:47 schreef puzziepie het volgende:
Genoeg gesprekken in kamer 5 gehad maar dat heeft niet geholpen , Alies is zenuwachtig voor vrijdag
speciale regels voor de prinsesquote:Op woensdag 9 november 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb mijn keuze al gemaakt
[ afbeelding ]
Die "ik ben heiliger dan Maria " glimlach zou ik ook graag van haar gezicht vegen.....quote:Op woensdag 9 november 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb mijn keuze al gemaakt
[ afbeelding ]
Met 20 moet ze van het leven genieten, en je niet voor een jaar laten opsluiten.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Neejj Neeejjjjjj NEEEJJJJJ
De kut wil weg... laat 'rgodkolere dat "binnenhouden gedrag" steeds
[ afbeelding ]
Het is niet de " Mario kan caps maken van tepels show he"quote:Op woensdag 9 november 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
gaan ze zo lingerieshow maken?
de bh over de Pullover? sorry dann zollen
ze beter niks maken
Dit (maar dan vriendelijker in mijn hoofd)quote:Op woensdag 9 november 2022 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Neejj Neeejjjjjj NEEEJJJJJ
De kut wil weg... laat 'rgodkolere dat "binnenhouden gedrag" steeds
[ afbeelding ]
Maar die slijmkut rekt zelfs haar 3e 24uur aanvraag al 3 dagen op.. die gaat wéér niet want op vrijdag kan ze wéér net niet wegquote:Op woensdag 9 november 2022 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met 20 moet ze van het leven genieten, en je niet voor een jaar laten opsluiten.
tepels zien is zonder lingeriequote:Op woensdag 9 november 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is niet de " Mario kan caps maken van tepels show he"
Daar zijn andere websites voor Marioquote:Op woensdag 9 november 2022 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
tepels zien is zonder lingerie
maar zo over de kleding dat is dat domste van
het domste
het is niet de victoria secret showquote:Op woensdag 9 november 2022 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
het domste
lingerie is lingeriequote:Op woensdag 9 november 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet de victoria secret show
dat betekent niet dat je er een modeshow mee moet lopenquote:Op woensdag 9 november 2022 13:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
lingerie is lingerie
mexx, kim k, zoe en andere lopen toch zo ook
met de string op de dag herom
sorry maar dit is de domste lingerieshowquote:Op woensdag 9 november 2022 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat betekent niet dat je er een modeshow mee moet lopen
dan kijk je nietquote:Op woensdag 9 november 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry maar dit is de domste lingerieshow
van de wereld
modeshowquote:Op woensdag 9 november 2022 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
Alys.. Over "mooie beelden willen maken" met de lingerie show
Ga weg kind
Mag ze evengoed oprottenquote:Op woensdag 9 november 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
modeshow
Mirthe wil een mode show
rustaaaaghquote:Op woensdag 9 november 2022 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar die slijmkut rekt zelfs haar 3e 24uur aanvraag al 3 dagen op.. die gaat wéér niet want op vrijdag kan ze wéér net niet weg
maar niet zo, daar lopen kijkers wegquote:Op woensdag 9 november 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
modeshow
Mirthe wil een mode show
je hebt gelijk hoor mario, die hele modeshow straks slaat nergens opquote:Op woensdag 9 november 2022 13:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
het domste
jij bedoelt de lingerieshowquote:Op woensdag 9 november 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet zo, daar lopen kijkers weg
had je wat anders verwacht?quote:Op woensdag 9 november 2022 14:02 schreef engine het volgende:
Ruben is ook een hypocriet. Vanmorgen op bed klagen en nu Jeff complimentjes geven.
misschien kan ze een stringetje breien, lekker een stukje wol in je holquote:Op woensdag 9 november 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bedoelt de lingerieshow
die is voor Mexx's verjaardag
want Mexx wil lingerie gaan ontwerpen
en kijkers lopen daar niet om weg
Nouja misschien niet maar zeg dan gewoon niksquote:
Ohhw... Mexx gaat +size model spelen? krijg een UTO DejaVuutjequote:Op woensdag 9 november 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bedoelt de lingerieshow
die is voor Mexx's verjaardag
want Mexx wil lingerie gaan ontwerpen
en kijkers lopen daar niet om weg
Ik zou maar geen moeite meer doenquote:Op woensdag 9 november 2022 14:05 schreef engine het volgende:
Ruben ging duo pakketjes samenstellen maar nu word er gel gekocht voor Ruben vanuit de huishoudpot![]()
Ik snap er helemaal niks meer van.
Ja het is zo krom als iets maar niemand mag vragen stellen.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou maar geen moeite meer doen
het is inmiddels niet meer te volgen, die hele budget en huishoudpot.
quote:Op woensdag 9 november 2022 14:09 schreef mario390 het volgende:
als mexx dann ook hun models de lingerie ovr de broek lopen
laat werd zij niet veel verkopen
Isaac heeft Jeffrey gepoogd (?) over te halen om Ruben eruit te stemmen maar standvastig bleef ie bij de keuze voor Jerroldquote:Op woensdag 9 november 2022 14:02 schreef engine het volgende:
Ruben is ook een hypocriet. Vanmorgen op bed klagen en nu Jeff complimentjes geven.
Ah dat klopt ja. Dan zou Djedi ook vertrekken was zijn redenatie.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac heeft Jeffrey geprobeerd (?) over te halen om Ruben eruit te stemmen maar standvastig bleef ie bij de keuze voor Jerrold
Andersom, dacht ikquote:Op woensdag 9 november 2022 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat klopt ja. Dan zou Djedi ook vertrekken was zijn redenatie.
Jeff is ook hypocriet : alle stelletjes eruit willen en nu zelf een stelletje zijnquote:Op woensdag 9 november 2022 14:02 schreef engine het volgende:
Als zij in jouw bed belandt dan nies je eerst twaalf keer en daarna kun je alweer je lakens verschonen van al die saharatroepquote:Op woensdag 9 november 2022 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dat kan ookquote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff is ook hypocriet : alle stelletjes eruit willen en nu zelf een stelletje zijn
Zou daarom wel reuze interessant zijn om te zien wat er gaat gebeuren als KimD eruit wordt gestemdquote:Op woensdag 9 november 2022 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff is ook hypocriet : alle stelletjes eruit willen en nu zelf een stelletje zijn
Is Alicia daar al van op de hoogte gesteld?quote:Op woensdag 9 november 2022 13:24 schreef engine het volgende:
Investeer in schoonmoeder. Tip van GJ aan alle kerels.
mwah, dat is meer tactisch bedacht. Heeft niets met hypocriet te maken imo.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Topwijf!quote:Op woensdag 9 november 2022 13:22 schreef greysbones het volgende:
Wendy
breien klaverjassen
nou wordt nog wat hier![]()
Niet veel , Als Jeff weg moet welquote:Op woensdag 9 november 2022 14:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou daarom wel reuze interessant zijn om te zien wat er gaat gebeuren als KimD eruit wordt gestemd
Zo hypocriet als de netenquote:Op woensdag 9 november 2022 14:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
mwah, dat is meer tactisch bedacht. Heeft niets met hypocriet te maken imo.
KimD gaat dan bijten en in oorlogsmodus maar Jeffrey is degene met het meeste liefdesverdriet dan denk ikquote:Op woensdag 9 november 2022 14:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet veel , Als Jeff weg moet wel
Nou ik wilde het niet zeggen maar ik verveel me de ziekte. Niets boeiends.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Ligt het nu aan mij of is het zo ontzettend saai vandaag op de streams?
Het is vreselijk. Ik ga dan ook iets anders doen.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Ja hier net zo, er zal denk ik ook niets gebeuren vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou ik wilde het niet zeggen maar ik verveel me de ziekte. Niets boeiends.
Komkommertijd was te voorspellen.. ze hebben téveel geld gekegen voor nix, een klootzak is vrijwillig opgerot , tsjaquote:Op woensdag 9 november 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Zometeen gaat ze nog kotsen van al die kots op haar bordquote:Op woensdag 9 november 2022 13:06 schreef Was-beer het volgende:
Martin brengt nog een extra schaaltje soep naar Mexx
Mexx: ugh nog meer..
IK verwacht niet veel meer vandaag. Of er moet een ruzietje uitbreken, maar dat is vaak ook zo weer geblust of vindt plaats achter een SLquote:Op woensdag 9 november 2022 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Komkommertijd was te voorspellen.. ze hebben téveel geld gekegen voor nix, een klootzak is vrijwillig opgerot , tsja
Ik was al iets anders aan het doenquote:Op woensdag 9 november 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Wat ben je voor een zanglerares als je iemand in de waan laat dat diegene kan zingenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
Ima kan geen toon houden
das nog erger dan Matin
Klopt maar Jeff zal dat nooit toegeven denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:25 schreef Kakadylo het volgende:
Het is voor Jeff ook geen prettige gedachte dat KimD vervolgens die kwarrel gaan opzoeken terwijl jijzelf vastzit in die loods
Ondertussen ben ik al jullie berichten even aan het teruglezenquote:Op woensdag 9 november 2022 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik was al iets anders aan het doen
En dan moet je dus nog zes maanden ofzo hèquote:Op woensdag 9 november 2022 14:28 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt maar Jeff zal dat nooit toegeven denk ik.
Jup. Wat dat betreft is het erg onverstandig.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En dan moet je dus nog zes maanden ofzo hè
of was dat fout?quote:Op woensdag 9 november 2022 14:27 schreef mario390 het volgende:
het stond toch morgen als mexx jarig is
modeshow
het zijn er nogal watquote:Op woensdag 9 november 2022 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik al jullie berichten even aan het teruglezen
Zoals ik al zei toen Jeff het werd al mag ditmaal Mirthe bedankt worden want Jeffrey had andere *kuch KimD* prioriteitenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het geld klotst tegen de plinten.
Ben toch wel selectief maar het is een waar feest die (live)commentsquote:
geen zanglerares duhuhquote:Op woensdag 9 november 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat ben je voor een zanglerares als je iemand in de waan laat dat diegene kan zingen
We aim to pleasequote:Op woensdag 9 november 2022 14:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben toch wel selectief maar het is een waar feest die (live)comments
was maar waar, dan was het stilquote:
Mexx heeft het PSV-dingetje van Djedi geleend al weet ik niet of ze het zelf weetquote:Op woensdag 9 november 2022 14:37 schreef 5thencounter het volgende:
Geil jurkje..
Mexx heetft al gewonnen![]()
[ afbeelding ]
Iedereen kan zingen, aan de lerares de taak om het mooi(er) proberen te makenquote:Op woensdag 9 november 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat ben je voor een zanglerares als je iemand in de waan laat dat diegene kan zingen
8quote:Op woensdag 9 november 2022 14:40 schreef mario390 het volgende:
hoezo zeggen somige morgen als mexx jarig is is
modeshow? en mirthe zegt 9.dez
Voor de zekerheid ook maar even een spiraaltje in het winkelmandje toevoegen?quote:
Zou ze vernoemd zijn naar dat merk?quote:Op woensdag 9 november 2022 14:45 schreef Kakadylo het volgende:
Wel balen voor Mexx dat er al een modenaam is die Mexx heet want ideaal voor een bh-merk
Het is slim ja want het bespaard hem juist een bak aan geld en de hele dag op kantoor bestellingen intikken is ook al debielquote:Op woensdag 9 november 2022 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
Baas.. "Wat hebben jullie persoonlijk nodig? " er is dus een persoonlijke inkoop mogelijk.. tsja geld zalt maar wel onder Sjeffie's controle![]()
Slimme financiële strategie
[ afbeelding ]
Kut voor Mexx.. , maar misschien kan ze haar tieten ter beschikking stellen voor de campagnequote:Op woensdag 9 november 2022 14:45 schreef Kakadylo het volgende:
Wel balen voor Mexx dat er al een modenaam is die Mexx heet want ideaal voor een bh-merk
Nee naar die schoenen toen er poep onder zatquote:Op woensdag 9 november 2022 14:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou ze vernoemd zijn naar dat merk?
?quote:Op woensdag 9 november 2022 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee naar die schoenen toen er poep onder zat
Het antwoord staat al in het midden van je zinquote:Op woensdag 9 november 2022 12:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Er worden nu maandlenzen besteld voor Mexx, je weet dat je een jaar van huis gaat en dan neem je voor 3 maanden mee
Allemaal gelijkgestemden die instemmend zullen knikkenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda begint toch wel behoorlijk te klagen over Jeff zijn keuzes. Nu tegen Kim K en tegen Djedi, Ruben.. Ohoh..
En zo beginnen we weer van vooraf aan v.w.b. Wanda. Jeff was eerst helemaal geweldig en nu wordt hij al weer gecanceld door die rattenkamer 3.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Allemaal gelijkgestemden die instemmend zullen knikken
dus gokte ze er op dat ze het zou gaan krijgen of ze besloot als een mol door de loods te gaan?quote:Op woensdag 9 november 2022 14:53 schreef mnesymne het volgende:
De maandlenzen waren te duur om zo ver vooruit te kopen, zat niet in haar budget. Vertelde ze gisteren iirc
Zou me anders zwaar tegenvallen maar tijdens hottubegate sprong ze op Marciano maar dat bleek Jerrold te zijn en naderhand was er ook nog een scene in de badkamer waarbij Babet bovendien zowel niet meer kon praten als staan. Tijdens die cocktailparty zal KimK wel gezien hebben dat Wendy en Marciano tegen elkaar aan stonden te schuren dus snap haar wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Wendy wel door heeft welke spelletjes Marci met Kim speelt.
Voor grote maten was het toch? Hoezo is het dan ideaal?quote:Op woensdag 9 november 2022 14:45 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is een gewoon kleding merkquote:Op woensdag 9 november 2022 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Voor grote maten was het toch? Hoezo is het dan ideaal?
Mexxtralarge is beter
Het moet kort en pakkend zijnquote:Op woensdag 9 november 2022 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Voor grote maten was het toch? Hoezo is het dan ideaal?
Mexxtralarge is beter
Iedereen zou eraan moeten meedoen want anders krijg je scheve gezichtenquote:Op woensdag 9 november 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
GJ helpt Zoe met de roast
ik vind het zo'n intens slecht idee
de niet rokers zouden wat extra krijgen...quote:Op woensdag 9 november 2022 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
Baas.. "Wat hebben jullie persoonlijk nodig? " er is dus een persoonlijke inkoop mogelijk.. tsja geld zat maar wel onder Sjeffie's controle![]()
[ afbeelding ]
het is simpelweg een slecht idee om een meisje van 21 te roastenquote:Op woensdag 9 november 2022 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedereen zou eraan moeten meedoen want anders krijg je scheve gezichten
wat ben je aan het doenquote:
Het is haar idee dus jaquote:Op woensdag 9 november 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is simpelweg een slecht idee om een meisje van 21 te roasten
Zeker en als je erop klikt dan ga je automatisch mee terugquote:Op woensdag 9 november 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ben je aan het doen
alle oude posts aan het quoten![]()
Bij de rokers vragen wat ze persoonlijk nodig hebben. Volgens mij hebben zij hun deel al ruimschoots binnen.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
Baas.. "Wat hebben jullie persoonlijk nodig? " er is dus een persoonlijke inkoop mogelijk.. tsja geld zat maar wel onder Sjeffie's controle![]()
[ afbeelding ]
tja....het is ooit op de streams geweest, dus je kunt het geen offtopic noemen.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeker en als je erop klikt dan ga je automatisch mee terug
Een hele logische investering zoals ook een dartbord wetende dat je er 365 dagen zal gaan doorbrengenquote:Op woensdag 9 november 2022 11:05 schreef puzziepie het volgende:
Kopen kopen kopen
Die frituurpan snap ik ook niet
Wat jij dan weer niet weet is dat dat haar ochtendritueel is...quote:Op woensdag 9 november 2022 10:22 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx deed een dansje met haar billen in een string...
Een jaar van je leven in kamer vierquote:Op woensdag 9 november 2022 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Wie had daar de grootste mond over bedliggers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |