Prima TT.quote:
GM ,die enge hand is weg.quote:
Ik heb geen idee, ze hebben gisteren genoeg geld verdiend om vers fruit te bestellen.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:28 schreef Seattle het volgende:
Een fruitige morgen Dot! Appeltje?![]()
Zal de manager vandaag ladingen vers fruit bestellen of wordt het nog meer shag en wijn en frituur?
Erik is de laatste tijd ook steeds later.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze hebben gisteren genoeg geld verdiend om vers fruit te bestellen.
Vooralsnog maken ze zich nergens druk om en liggen nog heerlijk in dromenland.
Ja, was vaak als een van de eerste. Nu is dat Martin volgens mij. Alhoewel gisteren GJ vroeg wakker wasquote:Op woensdag 9 november 2022 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik is de laatste tijd ook steeds later.
GJ idd. Loopt met zijn ziel onder de arm en hoopt op nog wat intieme ochtendmomenten met Aliesquote:Op woensdag 9 november 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was vaak als een van de eerste. Nu is dat Martin volgens mij. Alhoewel gisteren GJ vroeg wakker was
Babbelette voorkomt dat wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
GJ idd. Loopt met zijn ziel onder de arm en hoopt op nog wat intieme ochtendmomenten met Alies
Lekker lang douchen.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
EEn van de dames staat op, ik dacht dat het Djed was
Ja vaag idd. Is het ineens een 72 uurs aanvraag ofzoquote:Op woensdag 9 november 2022 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babbelette voorkomt dat wel.
Waarom gaat Prinsesje vrijdag pas?
Geef ze eens ongelijk, tis nu gratis thuis betaal je er een hoop geld voorquote:
Ze hebben een boiler.Zij staat expres vaak vroeg op zodat anderen geen warm water hebben.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, tis nu gratis thuis betaal je er een hoop geld voor
Greedy Djediquote:Op woensdag 9 november 2022 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben een boiler.Zij staat expres vaak vroeg op zodat anderen geen warm water hebben.
Je moet haar hoofd eens zien wanneer anderen haar voor zijn.
Die leeft voor de rest in haar bubble met Ruben.quote:
O ja, ze kregen eieren met spek. Op een wit bolletjequote:Op woensdag 9 november 2022 07:08 schreef Silves het volgende:
Goeiemorgen alle..nog niemand bezig met het luxe ontbijt..ei en spek, eierkoeken, en musli, dit zal wel weer een veldslag zometeen worden..ikke ikke
2 witte bolletjes.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
O ja, ze kregen eieren met spek. Op een wit bolletje
Ja en de eierkoeken, ieder 2 stuks, hopen dat ze goed hebben geteldquote:Op woensdag 9 november 2022 07:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
O ja, ze kregen eieren met spek. Op een wit bolletje
Goedemorgen,hier al lekker druk.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:11 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Dooie bende nog in de loods. Iedereen op een oor voor zover ik kan zien.
Och ja man, die Jeff. De verrassingen van hem weet ondertussen iedereen alquote:Op woensdag 9 november 2022 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 witte bolletjes.![]()
Dat heb ik 15 keer gehoord.
quote:Op woensdag 9 november 2022 07:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Och ja man, die Jeff. De verrassingen van hem weet ondertussen iedereen al
Met de spaghetti of de kruidnootjes?quote:Op woensdag 9 november 2022 07:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Die hebberd heb ik gisteren leren kennen..
En de soep, ze had geen rijst erin en was pissedquote:Op woensdag 9 november 2022 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met de spaghetti of de kruidnootjes?
Voor de rest voegt ze niks toe.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:16 schreef Silves het volgende:
[..]
En de soep, ze had geen rijst erin en was pissed
Jawel, flink wat Aromatquote:Op woensdag 9 november 2022 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor de rest voegt ze niks toe.
quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:25 schreef Silves het volgende:
Wat ben ik toch jaloers, de hele dag echt niks doen, en zo goed en veel slapen, op een kluitje makkelijk de 8 tot 10 uren slapen, zo ook nog de meeste in de middag.
Mattin gaat pap maken?quote:
Babbelette ligt er tussen.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Wat gezellie.. ligt GJ nu naast Alicia op de grond? Wat een triest figuur..
Brrr... koud...quote:Op woensdag 9 november 2022 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
Een lach in de morgen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2022 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Owww... papa, mama en zuigeling zoals iemand dat gisteren zo mooi zei..
Ja die was wel geinig.... mienvreetoveralvanquote:Op woensdag 9 november 2022 07:40 schreef KoningWouter het volgende:
Mirthe neemt een hap melkpoeder en gaat bijna over haar nek.
kutkindquote:
Vllnr.quote:
Is van hem zelfquote:Op woensdag 9 november 2022 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
Eerste kommetje haversmous .
Ik tel mee.
Snel slurpen Mattin.
Goedemorgen leave.De eierkoeken zijn niet geleverd.quote:
echt he, ze lijkt vrij onschuldig omdat ze niet opvalt, maar het is gewoon sneaky bitchquote:
Aahquote:Op woensdag 9 november 2022 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen leave.De eierkoeken zijn niet geleverd.
Ik herhaal:
De eierkoeken zijn niet geleverd.
Jef heeft een halve hoeveelheid haversmous neergezet.
Of mattin kan niet zonder zijn zoete behangerslijmquote:Op woensdag 9 november 2022 08:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zakken met eierkoeken gezien gisteren bij de boodschappen...
Misschien te weinig..
Precies dat... ik erger me kapot aan dat kind...quote:Op woensdag 9 november 2022 08:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt he, ze lijkt vrij onschuldig omdat ze niet opvalt, maar het is gewoon sneaky bitch
quote:Op woensdag 9 november 2022 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of mattin kan niet zonder zijn zoete behangerslijm
Ze lijkt op Sigrid Kaagquote:Op woensdag 9 november 2022 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
Nog zo`n Pretletter.
[ afbeelding ]
quote:
En toch als je haar bepaalde taken geeft kan ze die heel fanatiek uitvoerenquote:Op woensdag 9 november 2022 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
Nog zo`n Pretletter.
[ afbeelding ]
Check even je DM.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch als je haar bepaalde taken geeft kan ze die heel fanatiek uitvoeren
Bern eruit misschien is ze dan heel
Anders
quote:
Zit,af,geef poot.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch als je haar bepaalde taken geeft kan ze die heel fanatiek uitvoeren
Bern eruit misschien is ze dan heel
Anders
Wendy lag er vannacht bij te zweven.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 9 november 2022 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wendy lag er vannacht bij te zweven.
Ik begin nu te geloven dat het echt de oorzaak is.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begin nu te geloven dat het echt de oorzaak is.
Lekker on the edge.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zal GJ lekker hebben geslapen
quote:
Yogaquote:Op woensdag 9 november 2022 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Haha die Mirthe zit alles in de gaten te houden... lekker ontspannen bezig.... not..😂
Ze gaat zodadelijk ook mediterenquote:Op woensdag 9 november 2022 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Haha die Mirthe zit alles in de gaten te houden... lekker ontspannen bezig.... not..😂
quote:
Ik heb ooit 3 verschillende trainingen gedaan.Was binnen 10 minuten weg elke keer.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Yoga
Ik zou willen dat mij dat lukte
Op het moment dat ze zeggen maak je gedachten helemaal leeg.. ga ik in overdrive
Leeg leeg hoe dan leeg ok alles uit mijn hoofd. Nergens aan denken morgen de container aan de weg oh nee leeg hoofd moet leeg
Ik kan me indenken dat mirthe er ook zo zit
Ik net zo .... ik ben daar veel te druk voor...quote:Op woensdag 9 november 2022 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Yoga
Op het moment dat ze zeggen maak je gedachten helemaal leeg.. ga ik in overdrive
Leeg leeg hoe dan leeg ok alles uit mijn hoofd. Nergens aan denken morgen de container aan de weg oh nee leeg hoofd moet leeg
vindquote:Op woensdag 9 november 2022 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
Niet morsen.
Nee sorry,lik ik wel op.
Vindt ik lekker.
Ik citeerde Maddy.quote:
Eierkoeken voor ontbijtquote:Op woensdag 9 november 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
En benieuwd wat degene die het nog niet wisten van het ontbijt vinden
Ik zou er wel blij van worden
Eens wat anders dan lijm of brood met jam of pindakaas
De truc is dat je niet moet ingaan op je gedachten. Als je net begint dan komt er nog veel naar boven. Dit moet je er laten zijn maar er niet op ingaan,. Als je dit maar lang genoeg doet kun je na een tijdje gedachten-loos zijn. Eerst een paar seconden maar met genoeg oefening kun je dit langer doen.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Yoga
Mexx gisteren: "heb je gezien dat er kaas is? 6 euro per blok."quote:Op woensdag 9 november 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
En benieuwd wat degene die het nog niet wisten van het ontbijt vinden
Ik zou er wel blij van worden
Eens wat anders dan lijm of brood met jam of pindakaas
Maar Wouter er komt niet 1 gedachte omhoogquote:Op woensdag 9 november 2022 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De truc is dat je niet moet ingaan op je gedachten. Als je net begint dan komt er nog veel naar boven. Dit moet je er laten zijn maar er niet op ingaan,. Als je dit maar lang genoeg doet kun je na een tijdje gedachten-loos zijn. Eerst een paar seconden maar met genoeg oefening kun je dit langer doen.
Dat is niet erg. Gewoon laten gaan en er niet op ingaan.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar Wouter er komt niet 1 gedachte omhoog
Maar 100 tegelijk![]()
Muesliquote:
Trance.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:33 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze flippen hem een beetje geloof ik.
Vreselijk.quote:
Ik dacht dat dat verdeeld werd over de dagen van de week vandaag muesli morgen broodjes ei. Goede basis. Magisch ontbijtquote:Op woensdag 9 november 2022 07:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja en de eierkoeken, ieder 2 stuks, hopen dat ze goed hebben geteld
Vanmiddag broodje eiquote:Op woensdag 9 november 2022 08:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verdeeld werd overcde dagen van de week vandaag muesli morgen broodjes ei
Met spek.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou helemaal naar worden van Maddy
Match made in heaven.quote:
Wat heeft ze gedaan? ( of niet gedaan)quote:Op woensdag 9 november 2022 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er nu niet goed gegaan met dat scheppen... hoe moeilijk kan het zijn...
Als een klein kind een chaos maken.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan? ( of niet gedaan)
Ik ging vannacht naar bed met een liedje in mijn hoofdquote:
Ze ziet er zo ongelukkig uit de laatste tijd. Manager zijn heeft haar niks goeds gebracht.quote:
4 emmers yoghurt en 32 ( oke 31) personen is hoeveel per emmertje, Maddy?quote:Op woensdag 9 november 2022 08:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als een klein kind een chaos maken.
en hoeveelste kommetje?quote:Op woensdag 9 november 2022 07:52 schreef FreshFruit het volgende:
Eerste kommetje haversmous .
Ik tel mee.
Snel slurpen Mattin.
I kilo per emmer dus ca 125 gram p pquote:Op woensdag 9 november 2022 08:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
4 emmers yohurt en 32 ( oke 31) personen is hoeveel per emmertje, Maddy?
Iets met teveel of te weinig yoghurt....quote:Op woensdag 9 november 2022 08:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan? ( of niet gedaan)
Geluid citeren incl spelfoutenquote:Op woensdag 9 november 2022 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik citeerde Maddy.
[ afbeelding ]
Gewoon 8 bakjes per emmer Janet zei het nog toen ze begon. Wat een doos is het toch.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
I kilo per emmer dus ca 125 gram p p
Grote pakk`n kop`n.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geluid citeren incl spelfouten
Die is bijna niet in beeld he zie haar bijna nooitquote:
Gister haar salto even teruggekeken.Toch wel heel mooi.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is bijna niet in beeld he zie haar bijna nooit
Ik haat Sonja Bakker ook.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:51 schreef Verida het volgende:
En wat nu als je helemaal niet van yoghurt met muesli houdt? Of meer wil dan de uitgedeelde hoeveelheid?
Als je gewend bent om te ontbijten met twee of 3 boterhammen, lekker met beleg, dan is zo'n bakkie met wat yoghurt nou niet echt om over te juichen.
Dan mag je eieren bakken van Jeff.150 op voorraad.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:51 schreef Verida het volgende:
En wat nu als je helemaal niet van yoghurt met muesli houdt? Of meer wil dan de uitgedeelde hoeveelheid?
Als je gewend bent om te ontbijten met twee of 3 boterhammen, lekker met beleg, dan is zo'n bakkie met wat yoghurt nou niet echt om over te juichen.
Net als die Candy Crush mensen.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Jemig net de ogen open en ze zitten alweer te kaarten, onder het eten nog wel.
Ik vraag me toch af hoe Esther dit wilde doen, all you can eat buffet iedere dag.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan mag je eieren bakken van Jeff.150 op voorraad.
En dan voor 0.75 pp 😂quote:Op woensdag 9 november 2022 08:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe Esther dit wilde doen, all you can eat buffet iedere dag.
Esther Miss Catering vergat daarbij ook een groot ding.Alles wat je 3 uur buiten de koeling laat liggen kan/moet je weggooien.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe Esther dit wilde doen, all you can eat buffet iedere dag.
Volgens de HACCP-richtlijnen mag melk volgens mij maar max 30 minuten buiten de koelkast. Dat wordt speedeten.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Esther Miss Catering vergat daarbij ook een groot ding.Alles wat je 3 uur buiten de koeling laat liggen kan/moet je weggooien.
Hij moet nog beginnen.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:03 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Marciano al geklaagd
over het ontbijt?
Ik zie hem zelfs kommetjes van anderen opruimen... heeft ie corvee ofzo? Dit is zo tegennatuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:03 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Marciano al geklaagd
over het ontbijt?
HACCP bestond nog niet in de vorige eeuw.🤣quote:Op woensdag 9 november 2022 09:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens de HACCP-richtlijnen mag melk volgens mij maar max 30 minuten buiten de koelkast. Dat wordt speedeten.
grappigquote:Op woensdag 9 november 2022 09:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
HACCP bestond nog niet in de vorige eeuw.🤣
Ze hebben ook al eens een week verplicht havermout gegetenquote:Op woensdag 9 november 2022 08:51 schreef Verida het volgende:
Ik ben wel content met dat systeem.Geeft je wel inzicht wat je mensen geeft.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens de HACCP-richtlijnen mag melk volgens mij maar max 30 minuten buiten de koelkast. Dat wordt speedeten.
WD 40 ook.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:07 schreef HappyCharly het volgende:
Schroeftol, klopboor, axionogwat.. whut?
ik hoop altijd vooral maar dat de horeca het volgt, Thuis moeten mensen t zelf maar weten als ze van lauwe melk houden.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel content met dat systeem.Geeft je wel inzicht wat je mensen geeft.
Vast designerdrugsquote:Op woensdag 9 november 2022 09:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die ken ik.. rest.. geen idee..
Waarom zou "de horeca" zich daar niet aanhouden?quote:Op woensdag 9 november 2022 09:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoop altijd vooral maar dat de horeca het volgt, Thuis moeten mensen t zelf maar weten als ze van lauwe melk houden.
Dat valt wel ergens te zien hoor.Thuis natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoop altijd vooral maar dat de horeca het volgt, Thuis moeten mensen t zelf maar weten als ze van lauwe melk houden.
Ik heb mijn HACCP in 1999 gehaald, was een van de eerste in NoordHollandquote:Op woensdag 9 november 2022 09:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
HACCP bestond nog niet in de vorige eeuw.🤣
Zat standaard in mijn opleiding.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb mijn HACCP in 1999 gehaald, was een van de eerste in NoordHolland
een sticker voor jouquote:Op woensdag 9 november 2022 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb mijn HACCP in 1999 gehaald, was een van de eerste in NoordHolland
Dat is de 20e eeuw 🤣 Esther is "veul ouder,jonge"quote:Op woensdag 9 november 2022 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zat standaard in mijn opleiding.
Dat is een compliment.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is de 20e eeuw 🤣 Esther is "veul ouder,jonge"
Dat krijg je met oudere mannen.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ohoh, Marciano stelt voor om ook los van elkaar te slapen. Betere nachtrust
Is Marciano dan Badr?quote:Op woensdag 9 november 2022 09:21 schreef Harry het volgende:
Kim K: ik lijk op Estelle Cruyff, een vreselijk lelijk mokkel. Niet op Barbapappa.
Meer als een lilliputter met een misvorming, ze heeft een rare groeispurt gehad.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
KimK vergelijkt haarzelf met Estelle.
Das niet liefquote:Op woensdag 9 november 2022 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meer als een lilliputter met een misvorming, ze heeft een rare groeispurt gehad.
Geen sticker dus?quote:
En ze kruipt bijna tegen hem aan om nog meer haar best te doen met lief zijn.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:26 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano denkt na over gisteren, toen was er een moment dat Kim het niet voor Marciano opnam..
Misselijke vent
Ondankbaar, die Kimquote:Op woensdag 9 november 2022 09:26 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano denkt na over gisteren, toen was er een moment dat Kim het niet voor Marciano opnam..
Misselijke vent
Nog duidelijkheid gekregen gekregen over mijn vraag omtrent de TT`s?quote:Op woensdag 9 november 2022 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Stickers mogen in de SC geplakt worden
Nou ondankbaar wicht en die kipfilets moet ze aan Marciano geven want datvus een man en die moeten meer eten,ja tochquote:
Misschien wil Kim ze onder haar shirtquote:Op woensdag 9 november 2022 09:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ondankbaar wicht en die kipfilets moet ze aan Marciano geven want datvus een man en die moeten meer eten,ja toch
ZIe DMquote:Op woensdag 9 november 2022 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog duidelijkheid gekregen gekregen over mijn vraag omtrent de TT`s?
Kon ik maar 10 likes gevenquote:Op woensdag 9 november 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
Even een beetje romance.
[ afbeelding ]
Waarom zo lang de stream op henquote:Op woensdag 9 november 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
Even een beetje romance.
[ afbeelding ]
Dat is ook geen romance.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zo lang de stream op hen
Bij Marciano en Kim k weten ze niet hoe snel ze moeten switchen
Omdat het zo cute is? Bij Kim K zie je haar hoofd onder de dekens en de dekens bewegen. Dat hoef ik niet te zien. Maar zo tijdens het kletsen de vingers in elkaar verstrengeld.. aww..quote:Op woensdag 9 november 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar hij is een magisch moment aan het belevenquote:Op woensdag 9 november 2022 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Wie had daar de grootste mond over bedliggers
Ik hoorde gekreunquote:Op woensdag 9 november 2022 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat het zo cute is? Bij Kim K zie je haar hoofd onder de dekens en de dekens bewegen. Dat hoef ik niet te zien. Maar zo tijdens het kletsen de vingers in elkaar verstrengeld.. aww..
Het is geen feit, het is een meningquote:Op woensdag 9 november 2022 09:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neehoor, deze verhoudingen zijn prima. Er is niet 1 standaard.
Neequote:Op woensdag 9 november 2022 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Alicia al haar 24 uur aangevraagd?
Ooh dan is het goed...quote:Op woensdag 9 november 2022 09:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar hij is een magisch moment aan het beleven
Hebben ze misschien nu ook gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan gaat ze op het laatste moment toch WEER niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Die melkt het volledig uit
Ook jij geen sticker (wat dat ook mag betekenen)quote:Op woensdag 9 november 2022 09:42 schreef Ireth het volgende:
Ik heb moeite met het hoofd van Djedi, veroorzaakt kortsluiting bij mij. Alsof het gezicht niet in het hoofd past ofzo
Gmogguh trouwens
+tquote:
Potverdorie... hoop wel dat ze voor het weekend gaat..quote:Op woensdag 9 november 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Die melkt het volledig uit
quote:Op woensdag 9 november 2022 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook jij geen sticker (wat dat ook mag betekenen)
Das een retorische vraag toch??quote:Op woensdag 9 november 2022 09:45 schreef spapaars het volgende:
Beseft die GJ wel hoe hij overkomt als een zielige loser?
quote:Op woensdag 9 november 2022 09:45 schreef spapaars het volgende:
Beseft die GJ wel hoe hij overkomt als een zielige loser?
Babbel.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
Jeezzz wat een zeikerd die alicia
Over wie zit ze nu te zeuren??
Wendy?
Ik ben GJ ik ben 39 jaarquote:
Maar die lag er wel bij tochquote:
Miep Miep. tsjeuuuh.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben GJ ik ben 39 jaar
En loop hele dagen achter een 20-jarigeaan
Want ik heb toen je arm gestreeld en kreeg toen een stijfje, hihhihiquote:Op woensdag 9 november 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
GJ deze dag moet je onthouden
Ooit kom ik er op terug
Persoonlijk vind ik dat leeftijdsverschil nog niet eens zo storend. Het zijn allebei volwassen mensen.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben GJ ik ben 39 jaar
Beide kanquote:Op woensdag 9 november 2022 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom kan Marciano en KimK wel maar GJ en Alicia niet? Scheelt net zo veel volgens mij.
Welkom bij de AA GJquote:Op woensdag 9 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben GJ ik ben 39 jaar
Kim en Marciano is om een andere reden een ongezonde relatiequote:Op woensdag 9 november 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide kan
Beide heel ongezonde relaties
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 9 november 2022 09:51 schreef Verida het volgende:
i
[..]
Persoonlijk vind ik dat leeftijdsverschil nog niet eens zo storend. Het zijn allebei volwassen mensen.
Ik heb meer moeite met de slaafse manier waarop hij haar probeert naar de ogen te kijken. En ik heb moeite met haar arrogante manier van dit accepteren. Ze speelt met hem. En dat is niet fraai.
Ik zie in haar absoluut geen naief jong meisje....maar een doortrapte intrigante
Klein verschil.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom kan Marciano en KimK wel maar GJ en Alicia niet? Scheelt net zo veel volgens mij.
Wat IS eigenlijk de reden dat ze wl gaan? Ik zie heel veel gepamper maar heb totaal gemist waarom ze weg wilquote:Op woensdag 9 november 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
Ik wil met deze post niemand beledigen
Maar het lijkt af en toe af alicia een suicide watch heeft
Van Babette en GJ en af en toe Isaac
Depri ongelukkigquote:Op woensdag 9 november 2022 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat IS eigenlijk de reden dat ze wl gaan? Ik zie heel veel gepamper maar heb totaal gemist waarom ze weg wil
Je wint het nooit van die bloedzuigers,zodra je gelik hebt komt het handje.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
Goed dat Leila dit doet
Rupi en mora doen vaak lullig tegen Leila
Geen flauw idee, ik switch van stream als ze in gesprek is.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat IS eigenlijk de reden dat ze wl gaan? Ik zie heel veel gepamper maar heb totaal gemist waarom ze weg wil
Dat preciesquote:Op woensdag 9 november 2022 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met Laila. Ze hoort bij 'het groepje' maar toch eigenlijk ook weer niet..
Rubert gisteren tegen Mattin: "Je hebt een hongerig kontje."quote:Op woensdag 9 november 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
Ima vond Martin ook vervelend
Heeft vanmorgen ook weer irritant gedaan op de kamer 4
quote:Op woensdag 9 november 2022 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rubert gisteren tegen Mattin: "Je hebt een hongerig kontje."
Zielig wel.. en ik vind haar niet eens leuk..quote:Op woensdag 9 november 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat precies
En babbel wil haar bij de meidengroep, maar ze is ook zo slim om te zien dat dit alleen maar om haar stem gaat
ehh?quote:Op woensdag 9 november 2022 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rubert gisteren tegen Mattin: "Je hebt een hongerig kontje."
Wisselt vind haar pit wel leukquote:Op woensdag 9 november 2022 09:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zielig wel.. en ik vind haar niet eens leuk..
Ik vond haar met dat saltos maken weer heel leukquote:Op woensdag 9 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wisselt vind haar pit wel leuk
En soms zit ze er als een zombie bij.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wisselt vind haar pit wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |