Ik vroeg er vanmorgen om 11:00u om, maar toen hebben we 's avonds van gemaaktquote:
Ik zeg Aliciaquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg er vanmorgen om 11:00u om, maar toen hebben we 's avonds van gemaakt
En Djedi vul ik zelf in, omdat ik denk dat ze de eerstvolgende weleens zou kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ow er komt voorlopig geen eliminatiequote:Op dinsdag 8 november 2022 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die gaat zelf, dat telt niet als eliminatie
Ik wil eis hoop denk van welquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow er komt voorlopig geen eliminatie
Eerder lagen ze ook met 7 in z'n bovenbedquote:
Goede reclame wel jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Eerder lagen ze ook met 7 in z'n bovenbedDie bedden kunnen best wat hebben ja.
ik voel een nieuwe opdracht komen 30 man in 1 bedquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Eerder lagen ze ook met 7 in z'n bovenbedDie bedden kunnen best wat hebben ja.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
Dat geschreeuw van KimD gaat door de geluidsbarrière
Stapelenquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik voel een nieuwe opdracht komen 30 man in 1 bed
En dan een hele nacht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik voel een nieuwe opdracht komen 30 man in 1 bed
Babs wordt de vervanging voor Aliciaquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:12 schreef chufi het volgende:
GJ kan wel weer naar zn eigen bed ... Babs is er tussen komen liggen
Een beddensandwichquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Alle bedden op elkaar, en dan iedereen in bed
Nee.quote:
Nee dat mocht ook nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:15 schreef Kakadylo het volgende:
Je mag gewoon in een ander bed liggen zoals ik al zei maar oh wat zag ik dat verkeerd![]()
Ssssssst.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
Ga die discussie niet weer voeren maar het was dus geen eenmalig iets vanwege die cocktailparty
Schakelde even naar die andere stream en het leek The Grinch welquote:
Haar basisemotie.quote:
Het oogt als een sekte die driequote:Op dinsdag 8 november 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
Babbel heeft zich tussen Alicia en GG ingewrongen.
Maak gebruik van het gegeven dat je een groep bent want ze kunnen moeilijk kinderachtig 12 gele kaarten gaan uitdelenquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ze moppert nu over het slapen op andere kamers/ slepen met matrassen en dat dat niet mag. Ik begrijp niet zo goed waarom ze zo moeilijk doen over de regels van febo. Zij zijn met 30, ik zou rellen.. En samen skapen levert voor febo leuke beelden op
Een beetje gemaakt hysterisch zoals Gordonquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
KimD lacht dom en simpel .... haar natuur
Ja precies! Je kunt volgens mij daardoor best wel wat onderhandelen.. heb het idee dat Jeff die grenzen ook ietsje meer oprekt. Maddy leek echt bang voor febo en noemde ook vaak dat ze aangesproken werd als ze het niet goed deed. Sneu.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maak gebruik van het gegeven dat je een groep bent want ze kunnen moeilijk kinderachtig 12 gele kaarten gaan uitdelen
Staat nu onder de douche.quote:
Je moet met de FEBO in gesprek gaan en normale vragen stellen daar waar Maddy bij die gedachte alleen al diarree kreegquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies! Je kunt volgens mij daardoor best wel wat onderhandelen.. heb het idee dat Jeff die grenzen ook ietsje meer oprekt. Maddy leek echt bang voor febo en noemde ook vaak dat ze aangesproken werd als ze het niet goed deed. Sneu.
Krijg steeds meer het idee dat Maddy gewoon dingen verzon wat haar goed uitkwam.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet met de FEBO in gesprek gaan en normale vragen stellen daar waar Maddy bij die gedachte alleen al diarree kreeg
Heeft ze zelfs toegegeven zoals met die stiftquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het idee dat Maddy gewoon dingen verzon wat haar goed uitkwam.
Dan was ze zelf wel naar een andere kamer verhuisd denk ik, genoeg lege bedden door al dat logerenquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het idee dat Maddy gewoon dingen verzon wat haar goed uitkwam.
Even de druk van de ketel.quote:
HAHAHAHAHAAA!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een beetje gemaakt hysterisch zoals Gordon
Neejohquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
echt?quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ze zelfs toegegeven zoals met die stift
Tadaaah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Imi had een stift niet ingeleverd.Maddy deed toen voorkomen dat de stift eerst terug moest zijn voordat ze weer mochten bestellen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
Wat was er met die stift dan?
Maddy leek oprecht gestressed als het over communicatie met febo ging. Steeds bang om iets verkeerd te doen.
Is vast de COS aan het teruglezen,met het geluid van DGK _Tegengas op de achtergrond.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doet die Mirthe video het nu wel ?
Denk het niet ....quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
Is vast de COS aan het teruglezen,met het geluid van DGK _tegengas op de achtergrond.
quote:
Oh dat tweede deel wist ik niet. Klinkt alsof ze te slappe hap was om hem echt aan te spreken, liever verschuilde ze zich achter de feboquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Imi had een stift niet ingeleverd.Maddy deed toen voorkomen dat de stift eerst terug moest zijn voordat ze weer mochten bestellen.
Dat bleek achteraf helemaal niet waar te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
als hij hier is en reageert dan weten we allen wat hij zou typen: allemaal neppe mensen hierquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is vast de COS aan het teruglezen,met het geluid van DGK _Tegengas op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
als hij hier is en reageert dan weten we allen wat hij zou typen: allemaal neppe mensen hier
quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
als hij hier is en reageert dan weten we allen wat hij zou typen: allemaal neppe mensen hier
Ik zie Mirthe nergens een pot pindakaas jatten. En ook geen twee boterhammen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:52 schreef engine het volgende:
Ik zie Mirthe nergens een pot pindakaas jatten. En ook geen twee boterhammen.
Ja, ik heb ook mijn twijfels, misschien just friends with benefits ...quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat als de verliefdheid gespeeld is door Jeff en Kim? Het spat er niet echt vanaf toch? Alles voor de kijkcijfers?
Of zou de interesse al minder zijn omdat de buit binnen is?quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook mijn twijfels, misschien just friends with benefits ...
Ook midden in de nacht lieve kusjes geven?quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat als de verliefdheid gespeeld is door Jeff en Kim? Het spat er niet echt vanaf toch? Alles voor de kijkcijfers?
Ja ik hoop nog gewoon dat het echt is. Juist op privémomentjes kijkt hij heel lief. Overdag is hij ook wel gewoon bezig met de keet runnen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Ook midden in de nacht lieve kusjes geven?
Denk dat de gevoelens wel echt zijn, Jeff blijft een baasje dus niet veel romantiek in het openbaar.
Kan ook alleen de spanning zijn en dat het niks wordt, we gaan het zien.
De zwarte brigade stond naast zijn bed zondag.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik word simpel van dat gezeur van Berend over zijn vitaminetekort. Boehoe. Ga naar huis.
wat is dat?quote:Op woensdag 9 november 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De zwarte brigade stond naast zijn bed zondag.
De Febo natuurlijk.quote:
sorry wat is zwarte brigade?quote:Op woensdag 9 november 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De zwarte brigade stond naast zijn bed zondag.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sorry wat is zwarte brigade?klikt als magere hein
Oh dat mochten wij niet zien. Berend mag weg van mij. Word er moe van.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Febo natuurlijk.
Mss is Expeditie Robinson leuk voor Berend.
Jeff en Kim weten hoe het werkt in een rls qua camera's dus een paar kusjes voldoet al. Mijn aanname en inderdaad we gaan het zien.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Ook midden in de nacht lieve kusjes geven?
Denk dat de gevoelens wel echt zijn, Jeff blijft een baasje dus niet veel romantiek in het openbaar.
Kan ook alleen de spanning zijn en dat het niks wordt, we gaan het zien.
nobel van hemquote:Op woensdag 9 november 2022 00:02 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heeft fruit van "achter" geweigerd.
het ligt aan het eten in de groep. Er moet een structurele oplossing komen.
Als presentator dan wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Febo natuurlijk.
Mss is Expeditie Robinson leuk voor Berend.
Hij probeert er gewoon iets doorheen te drukken.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat mochten wij niet zien. Berend mag weg van mij. Word er moe van.
Maar eigenlijk valt hij daarmee weer terug op zijn eerdere tactiek/ ontevredenheid. Voor dit alles was hij ook al aan het rellen dat hij meer eten wilde. Blijkbaar is het links of rechtsom, maar meer eten komt er..quote:Op woensdag 9 november 2022 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij probeert er gewoon iets doorheen te drukken.
Ze krijgen daar genoeg te eten hoor.
En rust ook.
Berend denkt dat het luilekkerland is.
Al zijn leukheid is op. Nu mag hij weg.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
De eerste weken was Berend echt heel leuk.
Mwa overdag okay, dat zou ik snappen.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeff en Kim weten hoe het werkt in een rls qua camera's dus een paar kusjes voldoet al. Mijn aanname en inderdaad we gaan het zien.
Klopt,hij wil het nu zo afdwingen.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar eigenlijk valt hij daarmee weer terug op zijn eerdere tactiek/ ontevredenheid. Voor dit alles was hij ook al aan het rellen dat hij meer eten wilde. Blijkbaar is het links of rechtsom, maar meer eten komt er..
Nadief heeft die pindakaas meegesmokkeld als een relikwiequote:Op dinsdag 8 november 2022 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie Mirthe nergens een pot pindakaas jatten. En ook geen twee boterhammen.
Hele maand poker was ook een belachelijk idee.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
Pokertoernooi mocht ook al niet.Boehoe.
Verhip ja.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadief heeft die pindakaas meegesmokkeld als een relikwie
Zou ook saaie televisie opleveren als je dat iedere dag hebtquote:Op woensdag 9 november 2022 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
Pokertoernooi mocht ook al niet.Boehoe.
Mirthe zal niet eens jatten want dan gaat ze naar de helquote:
hoezo geschreeuw? moet dat nu elke dag?quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
Dat geschreeuw van KimD gaat door de geluidsbarrière
En maar een paar mensen kennen de spelregels.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou ook saaie televisie opleveren als je dat iedere dag hebt
Zou als manager gewoon een fruitmand bestellen en tijdens het eten ten overstaan van iedereen overhandigenquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik word simpel van dat gezeur van Berend over zijn vitaminetekort. Boehoe. Ga naar huis.
Berend heeft liever spare ribs om aan te sterken.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou als Jeff gewoon een fruitmand bestellen en tijdens het eten ten overstaan van iedereen overhandigen
quote:Op woensdag 9 november 2022 00:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij kan toch zo goed koken? Las ik in zijn bio. Aan de wandel Berend en die keuken in.
Wurst un Schnitzelhaus.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij kan toch zo goed koken? Las ik in zijn bio. Aan dexwandel Berend en die keuken in.
quoteritus?quote:
Berend hoort nog steeds bij m'n favorieten want zelfs als ie niks bijzonders doet dan is het al een vermakelijk tafereelquote:Op woensdag 9 november 2022 00:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
De eerste weken was Berend echt heel leuk.
Er ist kein frau besser wie mutti.quote:
Wat bedoel je nou precies?quote:Op woensdag 9 november 2022 00:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo geschreeuw? moet dat nu elke dag?
Die moeten ookquote:Op woensdag 9 november 2022 00:26 schreef Flow3r het volgende:
Team Berend![]()
Tief eerst die saaie Ruben en Djedi er maar uit
maar breien doet ze niet!quote:Op woensdag 9 november 2022 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er ist kein frau besser wie mutti.
Zoiets zou je ook op papier kunnen zetten zodat je er op kan studerenquote:Op woensdag 9 november 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
En maar een paar mensen kennen de spelregels.
quote:Op woensdag 9 november 2022 00:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend hoort nog steeds bij m'n favorieten want zelfs als ie niks bijzonders doet dan is het al een vermakelijk tafereel
Berend had toch in het begin een eet,-date met iemand? Misschien is ie over de zeik dat het niets geworden is.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend hoort nog steeds bij m'n favorieten want zelfs als ie niks bijzonders doet dan is het al een vermakelijk tafereel
quote:Op woensdag 9 november 2022 00:27 schreef mario390 het volgende:
kregen we nu elke avond jim en kim ?
Met Wendy.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Berend had toch in het begin een eet,-date met iemand? Misschien is ie over de zeik dat het niets geworden is.
quote:Op woensdag 9 november 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deel twee ....![]()
Jeffrey en Kim genieten deel 2 - 8 november 2022.Ohhhh jawel, ze zijn nog flieft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Met Wendy.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Berend had toch in het begin een eet,-date met iemand? Misschien is ie over de zeik dat het niets geworden is.
Wendy die vervolgens opgevangen moest wordenquote:Op woensdag 9 november 2022 00:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Beiden wilden Jeffreyquote:Op woensdag 9 november 2022 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babelette en Zoë zijn gefrustreerd dat ze geen mannelijk maatje hebben in het huis. Deal with it en denk aan het spel maar ja, met zo weinig eliminaties vergeten velen het spelelement. Het gaat om kei veel geld. Heel apart. Een paar mensen die het spel 100 procent spelen.
Zeker maar als de hoofdprijs een lollie is kun je niet verwachten dat iedereen interesse heeft.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoiets zou je ook op papier kunnen zetten zodat je er op kan studeren
Jeffrey wil niet met Babbelette praten.quote:
Ja ddt snap ik ....#team Wendyquote:Op woensdag 9 november 2022 00:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy die vervolgens opgevangen moest worden
En het volgende moment compleet onverstaanbaar.quote:
Goede reis,en bedankt.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, komende dagen in Duitsland dus minder filmpjes, vandaag staat hier:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1
Pokeren is geinig maar de helft zal er al weinig zin in hebbenquote:Op woensdag 9 november 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker maar als de hoofdprijs een lollie is kun je niet verwachten dat iedereen interesse heeft.
Sterkte in Duitslandquote:Op woensdag 9 november 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, komende dagen in Duitsland dus minder filmpjes, vandaag staat hier:
Schatjuh.... dankjewel wederom.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je weet dat Jeffrey zwaar verliefd is omdat ie zich er niet aan stoortquote:Op woensdag 9 november 2022 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het volgende moment compleet onverstaanbaar.
Lotte.quote:
Dat kan ik Zoë niet kwalijk nemen. Of Mexx ook niet. Die zijn nog niet zover dat het makkelijk is om dat verschil te zien. Maar als je dan Gert Jan ziet..quote:Op woensdag 9 november 2022 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babelette en Zoë zijn gefrustreerd dat ze geen mannelijk maatje hebben in het huis. Deal with it en denk aan het spel maar ja, met zo weinig eliminaties vergeten velen het spelelement. Het gaat om kei veel geld. Heel apart. Een paar mensen die het spel 100 procent spelen.
Weet niet waar je op doelt want kijk niet eens naar de streamquote:Op woensdag 9 november 2022 00:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoezo schreeuwd zij nu avond?
quote:Op woensdag 9 november 2022 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja kerk en uitvaart en shit, dank je.
GJ heeft al 15 jaar niet bij een vrouw gevoeld wat ie nu voor Alicia voelt dus die heeft straks een gigantisch probleemquote:Op woensdag 9 november 2022 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ik Zoë niet kwalijk nemen. Of Mexx ook niet. Die zijn nog niet zover dat het makkelijk is om dat verschil te zien. Maar als je dan Gert Jan ziet..
quote:Op woensdag 9 november 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
kregen we nu elke avond jeff en kim?
Stream 3?quote:Op woensdag 9 november 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
kregen we nu elke avond jeff en kim?
quote:Op woensdag 9 november 2022 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja kerk en uitvaart en shit, dank je.
Zou niet eens weten wat Alicia nou überhaupt in al die maanden heeft toegevoegdquote:Op woensdag 9 november 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik heb helemaal niets met het vertrek van Alicia. Saai zelfs.
Martin zangles geven.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou niet eens weten wat Alicia nou überhaupt in al die maanden heeft toegevoegd
Tweemaal een acteerles waarbij Mirthe zich onprettig voeldequote:
Het resultaat was waardeloos.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moet gezegd, dat deed ze goed
hij heeft echt de zangkwliteiten van dat joch dat in idols 1 auditie my way zong...quote:Op woensdag 9 november 2022 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ruben aan het zingen.
Ik zeg: "Niet door."
Maar ze wil wel tot vrijdag blijvenquote:Op woensdag 9 november 2022 00:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou niet eens weten wat Alicia nou überhaupt in al die maanden heeft toegevoegd
quote:Op woensdag 9 november 2022 00:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij heeft echt de zangkwliteiten van dat joch dat in idols 1 auditie my way zong...
Jim?quote:Op woensdag 9 november 2022 00:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij heeft echt de zangkwliteiten van dat joch dat in idols 1 auditie my way zong...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 9 november 2022 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Oh wat erg waha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
houden zoquote:Op woensdag 9 november 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De enigen van Idols die ik ken zijn Jamai, Jim, Boris én Herman
Jaquote:
Voor m'n gevoel is ook niemand geïnteresseerd in die tweequote:Op woensdag 9 november 2022 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
Een slaapverwekkende stream (djedi en Ruben) of slapende mensen. Same.
Zo het nu gaat denk ik Isaac.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar mensen, zie nu dan dat Djedi en Ruben weer zoals een week geleden met elkaar omgaan.... Heel veel verhaallijnen worden ingezet door de febo voor de tv uitzendingen.
Het spel is voor mij het allerbelangrijkste. Al die stomme ruzietjes doen er eigenlijk weinig toe.
Wie gaat er winnen? Een Mirthe, een Jasper. Niet de hoge bomen dus jammer voor Jeffrey.
Wendy? Zou ik prima mee kunnen leven.
Ze zijn dan ook oeeeeeerrsaaaaaaaaaiiiquote:Op woensdag 9 november 2022 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel is ook niemand geïnteresseerd in die twee
Die is ook veel te aanwezig.quote:
Lekker slipe.quote:
Isaac en Jeffrey zijn te hoge bomen en gaan eruit a la Jerrold dus dan kom je al eerder uit bij een Jappie of Mirthequote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 01:18 schreef Adat231 het volgende:
hoe oud is ima?
Between 2000 and 2018 there were 1 birth of Imadidin in the countries below, which represents an average of 0 birth of children bearing the first name Imadidin per year on average throughout this period. On the last available year for each country, we count 0 birth.
More details here : https://www.popular-babynames.com/name/imadidin
28 staat er toch.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2022 01:28 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dan is er na hem nog min. 1 ongelukkige met die naam.
Het schrijven is zelfs voor veel al lastig.quote:Op woensdag 9 november 2022 01:30 schreef Adat231 het volgende:
[..]
je zal maar stotteren en die naam moeten zeggen
Kan geen toeval zijn.quote:
Tot Afl. 48 hier.quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 9 november 2022 04:57 schreef Seattle het volgende:
Mooie foto’s Fresh. Kan niet slapen. Even kijkje nemen op ejvjl maar zij slapen wel. Frustrerend.
5 uur is zeker een mooie tijd voor koffie.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Tsja, is dat het al? Zal ik al aan de koffie?
Is nu een slaapfeestje.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kamer 4 is wie ook weer allemaal? Rupert en Jeff etc toch?
Zou dat geen ventilatiesysteem zijn? Raar om nu nog airco aan te hebben.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:09 schreef FreshFruit het volgende:
Grappig dat je op de streams steeds een airco hoort aanslaan terwijl ze klagen over kou in de slaapkamers.
Dat kan ook nog ja.Maar een airco kan ook warm.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zou dat geen ventilatiesysteem zijn? Raar om nu nog airco aan te hebben.
Wat een lol, ik zou geen oog dicht doen.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is nu een slaapfeestje.
[ afbeelding ]
Vlnr.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat een lol, ik zou geen oog dicht doen.
Wie zijn dit allemaal?
Dat verbaasde mij zo! Wat de F doet Wendy inene bij Eunice?!quote:Op woensdag 9 november 2022 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
Op het bed erachter ligt ook nog iemand.
Dacht eerst Wendy maar die ligt bij Eunice.
Echt hoor.Dat is bijna wel zeker.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:17 schreef Seattle het volgende:
Ik zie GJ nog wel met Babbel wat doen als Alicia weg is. Babbel heeft wel behoefte aan een kerel en GJ is zwak straks als Alies weg is.
Ja he? Hehe, denken we hetzelfdequote:Op woensdag 9 november 2022 05:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor.Dat is bijna wel zeker.
Ze slapen graag bij elkaar op die kleine bedjes.Zou echt knettergek worden.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij zo! Wat de F doet Wendy inene bij Eunice?!
Jup ik ook. Gezellig als er een vriendinnetje bleef slapen, maar niet zo dicht op mij. Dat kan ik alleen met mijn zus en dan ook niet tegen mij aan op een 1-persoonsquote:Op woensdag 9 november 2022 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze slapen graag bij elkaar op die kleine bedjes.Zou echt knettergek worden.
Vroeger toen een dinnetje bleef slapen al,ging er dan na een paar uur uit.
Iemand zei ooit in Utopia: "hier kan je zelfs verliefd worden op een deurkruk."quote:Op woensdag 9 november 2022 05:22 schreef Seattle het volgende:
Vind het fascinerend dat in zo’n kleine groep er zoveel stellen ontstaan. Blijkbaar heeft den Mensch dan toch behoefte aan een diepe verbinding/liefde ook al zou men elkaar buiten de loods niet zien staan.
Je hebt wel echt de tijd om elkaar super goed te leren kennen inclusief die deurkruk.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand zei ooit in Utopia: "hier kan je zelfs verliefd worden op een deurkruk."
Vaak gaan de setjes na het programma niet lang door.
Buiten is het toch anders.
Dat heeft even tijd nodig.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vooralsnog kruipt hij niet lekker tegen Babbel aan
Hoi Meg.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:30 schreef Seattle het volgende:
God, ik realiseer me ineens dat ik Sleepless Seattle ben
Daar zeker niet,Ik denk dat Erik zich ook prima kan vinden in een platonische relatie.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Je hebt wel echt de tijd om elkaar super goed te leren kennen inclusief die deurkruk.
Maar goed als Erik aka Deurkruk ook nog wat iemand krijgt dan val ik van mijn stoel
Wel geniaal gevonden trouwens.quote:
Ah well, ze hebben nog zo’n 9,5 maand. Er kán zelfs een baby verwekt en geboren wordenquote:
De droom van JdM.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ah well, ze hebben nog zo’n 9,5 maand. Er kán zelfs een baby verwekt en geboren worden
Erik heeft wel lusten.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zeker niet,Ik denk dat Erik zich ook prima kan vinden in een platonische relatie.
Dat gesprek heb ik ook wel gevolgd maar dan komt Maddy toch weer met verhalen over dingen.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Erik heeft wel lusten.
Gisteren was hij trouwens heel onbevangen met Madeleine aan het kletsen. Gewoon leuk en ontspannen. Vond ik leuk om te horen dat hij dat dus echt wel kan als zijn gesprekspartner hem maar serieus neemt en interesse toont enzo
Na een half is ook prima.Zet de boel op scherp.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Een paar nieuwe deelnemers erbij na een jaar
Ja die Maddy is niet in orde. Maar ik vind hun interactie wel mooi. Erik zou nooit misbruik maken van iemand als Maddy of haar belachelijk maken en daardoor is Maddy ook meer ontspannen tijdens zo’n gesprek denk ikquote:Op woensdag 9 november 2022 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gesprek heb ik ook wel gevolgd maar dan komt Maddy toch weer met verhalen over dingen.
Als er echt teveel uit zichzelf weg gaan misschien, maar anders wel oneerlijk voor de anderen die al zo lang zittenquote:Op woensdag 9 november 2022 05:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een half is ook prima.Zet de boel op scherp.
Dat heb ik niet gevolgdquote:Op woensdag 9 november 2022 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond Erik in het gesprek met Berend later ook wel heel reëel.
In Utopia kwam Ivan later binnen en ging er met de pot vandoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Als er echt teveel uit zichzelf weg gaan misschien, maar anders wel oneerlijk voor de anderen die al zo lang zitten
Na hoeveel tijd was dat?quote:Op woensdag 9 november 2022 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Utopia kwam Ivan later binnen en ging er met de pot vandoor.
Korte samenvatting: Berend blijft maar doorgaan over zijn gezondheid.Soort van klagen over het eten,handreikingen en wijze raad past niet in zijn straatje.Erik ging daar rustig op in.quote:
Het laatste halfjaar,al had hij er eerder gezeten.quote:
Wel gesprek tussen Berend en Babbel meegekregen. Ging ook deels hierover. Erik praat gelukkig niet mee, fijn is dat.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Berend blijft maar doorgaan over zijn gezondheid.Soort van klagen over het eten,handreikingen en wijze raad past niet in zijn straatje.Erik ging daar rustig op in.
Berend eist een soort van luilekkerland en noemt het een structureel probleem.
Ik weet 100% zeker dat ze daar niks tekortkomen.
Zouden er ook lesbische stelletjes ontstaan? Tussen mensen die niet wisten dat ze dat soort gevoelens konden hebben? Maar Wendy vlucht vooral van kamer 3 en het stel dat onder haar ligt te ‘bewegen’quote:
Hij kreeg een appel van Jeff.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wel gesprek tussen Berend en Babbel meegekregen. Ging ook deels hierover. Erik praat gelukkig niet mee, fijn is dat.
Ik heb wel het idee dat er nu meer geld te verdienen was doordat Berend zo klaagt over eten.
Dat is gewoon Wendy haar handquote:Op woensdag 9 november 2022 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
Van wie is die hand hee?
[ afbeelding ]
Zijn toch best een paar,maar die hebben elkaar dan nog niet echt gevonden.quote:Op woensdag 9 november 2022 05:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zouden er ook lesbische stelletjes ontstaan? Tussen mensen die niet wisten dat ze dat soort gevoelens konden hebben? Maar Wendy vlucht vooral van kamer 3 en het stel dat onder haar ligt te ‘bewegen’
Een jaar zonder intimiteit is lang voor de meesten.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn toch best een paar,maar die hebben elkaar dan nog niet echt gevonden.
Ik heb dit wel vaker gepost.Berend verwacht biefstuk etc.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, zag het haha. Nou dan zal het vast snel beter gaan met Berend
Jammer dat het dreinen door sommigen wel beloond wordt. Zou me niet verbazen als ze binnenkort een sterkhouse-diner kunnen winnen met blikken omver werpen ofzoquote:Op woensdag 9 november 2022 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dit wel vaker gepost.Berend verwacht biefstuk etc.
Een appel maakt hem boos.
En hij blijft dreinen.
Dat is advies voor iemand die depressieve gevoelens aan het ontwikkelen is. Kan de dokter best eens gelijk in hebbenquote:Op woensdag 9 november 2022 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
Dat de dokter zegt minder slapen en meer bewegen bevalt hem ook niet.
Hij had het zelf over 3 diagnoses( door hem zelf gediagnostiseerd.)quote:Op woensdag 9 november 2022 06:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is advies voor iemand die depressieve gevoelens aan het ontwikkelen is. Kan de dokter best eens gelijk in hebben
Hmm eigenwijsquote:Op woensdag 9 november 2022 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had het zelf over 3 diagnoses( door hem zelf gediagnostiseerd.)
Kristallen in zijn evenwichtsorgaan= duizelighuid.
En die andere 2 weet ik al niet eens meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |