Een all you can eat ervan maken want heeft om die reden weleens een restaurantverbod opgelegd gekregenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
Berend moet van de arts fruit en groente eten, dat is zelfs verplicht .
Ja maar hij moet wel kloppenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wie zei ook weer zoiets als : tis maar een TT
Kijk eens.quote:
Omdat de tt niet snel genoeg aangepast wordt?quote:
Psycholoodsquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:54 schreef spapaars het volgende:
Weer een verplichte tuinsessie met de loods psycholoog.
Nee weer verdienopdracht. Nog 1600 euro erbij.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:53 schreef D. het volgende:
Nog 2 uur tot de volgende eliminatie, toch?
Het zal weinig schelenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:54 schreef Silves het volgende:
Geef het 1 minuut en de schaaltjes zijn leeg.
Of een cocktailparty.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee weer verdienopdracht. Nog 1600 euro erbij.
Pooltafel en dartbord danquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee weer verdienopdracht. Nog 1600 euro erbij.
Een hele zak van de trap af legen..quote:
Ik hoop het, dat geknaag in die microfoons is vreselijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:54 schreef Silves het volgende:
Geef het 1 minuut en de schaaltjes zijn leeg.
Maar Martin wist het nog nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
ja nou weten we het wel![]()
JE HEBT ETEN IN OVERVLOED JEFF
[ afbeelding ]
Het gaat er ook om dat je ruimtes vult want die tafel komt dan bovenaan waar nu de was hangt te staanquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Jeff wil een voetbaltafel kopen van 99 euro?oh god dat is zo'n slecht idee.
Denk dat hij het beter doet als Ima als manager..of een esther..quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:05 schreef Was-beer het volgende:
Wat de rest er van vindt boeit Jeffrey geen reet. Nee daarom moet hij constant van iedereen horen hoe geweldig hij is
Zeker, hij moet het alleen steeds benadrukken en van anderen horenquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk dat hij het beter doet als Ima als manager..of een esther..
Deze maand nog niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:07 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff kan doen wat ie wil maar als iemand een eliminatie wint dan maakt hij grote kans dat ie moet wieberen
Hoezo gaat het daar om? Waar hang je dan de was?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat je ruimtes vult want die tafel komt dan bovenaan waar nu de was hangt te staan
als isaac in de positie komt, zou hij dan jeff wegsturen? na deze maand danquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:07 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff kan doen wat ie wil maar als iemand een eliminatie wint dan maakt hij grote kans dat ie moet wieberen
Dat kan heel pijnlijk zijn met 'n los contactje..... iedere keer weer die spanningsboog van kortsluitingquote:
Dat wil ie met waslijnen gaan doen in een slaapkamer als er een slaapkamer leeg komt (mits de febo akkoord gaat)quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo gaat het daar om? Waar hang je dan de was?
En een tafelvoetbal van 99 is een pruts ding. Niet op te spelen.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat kan heel pijnlijk zijn met 'n los contactje..... iedere keer weer die spanningsboog van kortsluiting
Ah okayquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat wil ie met waslijnen gaan doen in een slaapkamer als er een slaapkamer leeg komt (mits de febo akkoord gaat)
haar extensions zitten er toch weer in?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:19 schreef engine het volgende:
Zoë ziet er beter uit met haar kapsel zo vind ik. Maakt veel verschil.
hoe?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:19 schreef engine het volgende:
Zoë ziet er beter uit met haar kapsel zo vind ik. Maakt veel verschil.
Ja dat wel. Maar ik bedoel zo omhoog ipv los.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:20 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
haar extensions zitten er toch weer in?
o aha jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik bedoel zo omhoog ipv los.
Ze ging hem er op aanspreken. Dat doet ze nuquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
Mirthe bij Matin
wat zei ze nu vanmiddag over hem
tegen Jappiequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ze ging hem er op aanspreken. Dat doet ze nu
Jeff noemt Babette vandaag ook een achterlijke idioot....Moet ze dan scheldend dat gesprek aan gaan?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegen Jappie
had ze nogal wat scheldwoorden
ze waren wel wat erger dan datquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff noemt Babette vandaag ook een achterlijke idioot....Moet ze dan scheldend dat gesprek aan gaan?
Ja en? Mijn punt is dat je zulk soort dingen zegt op een slaapkamer. Ze spreekt hem nu er op aan, dan is dat niet zo handig als je ook nog wat wil bereiken met het gesprek om te gaan schelden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
Is Jappie al naar de tandarts geweest?
[..]
ze waren wel wat erger dan dat
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:26 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik vind mirthe echt zo'n lieve meid
ze deed het ook zo leuk bij de opdracht
shine momentje voor mirthe![]()
[ afbeelding ]
Nav dat ze hem aansprak op het budget?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff noemt Babette vandaag ook een achterlijke idioot....Moet ze dan scheldend dat gesprek aan gaan?
Jep....maar niet waar Babette bij was.quote:
Ik geloof niet in zijn oprechtheidquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:30 schreef engine het volgende:
Martin echt een heel bijzonder figuur. Onuitstaanbaar af en toe. Maar toch is hij eigenlijk heel lief voor iedereen.
Ah, maar de info is wel bij haar gekomen dus?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Jep....maar niet waar Babette bij was.
Ik dus wel. Hij deed het toen hij manager was maar hij is het daarna blijven doen. Als iemand in de put zit zal Martin proberen om hem/haar er weer uit te halen.quote:
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, maar de info is wel bij haar gekomen dus?
ehhhhhquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy is zich bewust anders gaan kleden omdat ze steeds mannen op haar af kreeg.
Buiten het huis dan toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy is zich bewust anders gaan kleden omdat ze steeds mannen op haar af kreeg.
Ik geloof niet dat je het begrijptquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze toch geen reden om scheldend het gesprek aan te gaan?
Dat zegt ze net.quote:
In de kroeg.quote:
dat heb ik niet gepostquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het begrijpt![]()
Mirthe zou nu scheldend het gesprek met Martin aan moeten gaan omdat ze vanmiddag in een slaapkamer over Martin tekeer ging tegen Jappie.
Ahhhh, nee, dat begreep ik niet, omdat het over Babette gingquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het begrijpt![]()
Mirthe zou nu scheldend het gesprek met Martin aan moeten gaan omdat ze vanmiddag in een slaapkamer over Martin tekeer ging tegen Jappie.
Zo heb ik het begrepen.quote:
ja hequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
verwarrend gesprek Berend en Babbel
over files en wel of niet op tijd weggaan
dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:38 schreef Vlinder1974 het volgende:
als babette in de file staat denkt ze
het moest zo zijn, misschien behoed de file me voor een ongeluk
soort rienk en nicolien in een modern jasjequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:38 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja he
ik mis dat zweverige gen hoor
"Alles wat je overkomt zal met een reden zijn" is zo'n beetje de samenvatting..quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
verwarrend gesprek Berend en Babbel
over files en wel of niet op tijd weggaan
dat is wel een hele makkelijke instellingquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Alles wat je overkomt zal met een reden zijn" is zo'n beetje de samenvatting..
hmmquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Alles wat je overkomt zal met een reden zijn" is zo'n beetje de samenvatting..
ja dat welquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm
ja zo kun je denken
geloof wel in Karma maar dat is wat anders
ja hij zei het echt hequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
Erik: "Ik pas me zo makkelijk aan."
Ik moest lachen.quote:
moet er wel eerst 1 wegquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:44 schreef D. het volgende:
Volgens Maddy hebben ze laten doorschemeren dat er mogelijk nieuwe samenstellingen van de kamers komen.
Ik ben voor
waarschijnlijk gaat alicia weg vrijdagquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:44 schreef D. het volgende:
Volgens Maddy hebben ze laten doorschemeren dat er mogelijk nieuwe samenstellingen van de kamers komen.
Ik ben voor
Ach, hij past zich toch snel aanquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
Erik zit niet op verandering te wachten.
nee daar gaat hij niet zo goed opquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
Erik zit niet op verandering te wachten.
Uiteraard, anders wint ie automatischquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
Weer wat nieuwe info...de laatste maand is er een manager maar die kan er dan wel gewoon uit gestemd worden.
snap ik ook nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom sommige lui er daar bijlopen alsof het hoog zomer is?![]()
[ afbeelding ]
Haske leuk.quote:
Dat hoeft niet hoor. Je kunt toch gewoon een eindspel spelen (iets waar de meeste bewoners vanuit gaan). Daarnaast zegt het dat er die maand ook sowieso een manager is, dat wist ik ook nog niet.quote:
Als Berend zo'n hoog IQ zou hebben dan zou ie haar toch verbeterd hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:42 schreef mootie het volgende:
Bep: Dit is mijn achillespees
Ze bedoelt hiel, maar gebruikt het ook fout
wellicht is berend geen taalnaziquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Berend zo'n hoog IQ zou hebben dan zou ie haar toch verbeterd hebben
Vooruit, ik bedoel, dan zit ie automatisch in de finalequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Je kunt toch gewoon een eindspel spelen (iets waar de meeste bewoners vanuit gaan). Daarnaast zegt het dat er die maand ook sowieso een manager is, dat wist ik ook nog niet.
Wist ik al johquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
Weer wat nieuwe info...de laatste maand is er een manager maar die kan er dan wel gewoon uit gestemd worden.
Een scenario dat niet onmogelijk is...dat ze zelf moeten kiezen wie ze die plek al gunnen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Vooruit, ik bedoel, dan zit ie automatisch in de finale
Ik niequote:
iets met ballonnen is ook leukquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
Koekhappen,
zaklopen,
steltlopen,
lepel met ei in je mond.
spijkerpoepen.
@Nadirquote:
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
iets met ballonnen is ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door Kakadylo op 08-11-2022 22:00:35 ]Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Jij wel zeker?quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
die kann toch geen satz korrekt typen
Noem je mij nu bejaard?quote:
dat is in de martin tijd al eens besprokenquote:
quote:
Ze worden alleen groen als het bestaande usernamen zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
@:ikbenaltijdeerlijkenoprechtmaarkrijgtochoveraldeschuldvan
he....die is ook nog vrij
edit: waarom worden bij mij de lettertjes niet groen?
dat dacht ik ook toen ik het keekquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Die heeft naar zich zelf kunnen kijken vanavond op tv, hij kwam er niet best vanaf
dan is die nog vrijquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
@:ikbenaltijdeerlijkenoprechtmaarkrijgtochoveraldeschuldvan
he....die is ook nog vrij
edit: waarom worden bij mij de lettertjes niet groen?
aha vandaarquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ze worden alleen groen als het bestaande usernamen zijn
Ze krijgen dan ook de melding dat ze gementioned zijn, én als je erop klikt ga je naar hun profielquote:
Ik heb nog steeds hoop dat dat gaat komenquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik mis daar wel de open nominaties hoor
dat vond ik altijd wel gaaf
als ze dan moesten zeggen waarom ze mensen wilden nomineren
Dat was altijd wel een hoogtepuntje.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik mis daar wel de open nominaties hoor
dat vond ik altijd wel gaaf
als ze dan moesten zeggen waarom ze mensen wilden nomineren
wellicht wat verderop in het programma, als er minder mensen in zittenquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop dat dat gaat komen
En dan bij voorkeur als ze net gestemd hebben, dat ieders keuze op het scherm komt te staanquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was altijd wel een hoogtepuntje.
lief plaatjequote:Op dinsdag 8 november 2022 22:05 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff heeft een beker vast.
Zit vast wijn in![]()
[ afbeelding ]
stricken bij onsquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:10 schreef engine het volgende:
Kim is schattig als ze breit
[ afbeelding ]
Doet mutti dat ook?quote:
Die rechterpen is helemaal verbogen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:10 schreef engine het volgende:
Kim is schattig als ze breit
[ afbeelding ]
Jenever.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:10 schreef Aggie46 het volgende:
Erik ook al aan de wijn![]()
[ afbeelding ]
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die rechterpen is helemaal verbogen.
Ze breit veel te strak, maar tis wel leuk
En terecht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
KimD had een boze blik naar Jeffrey toen ie zei dat ie zwaar bezopen niet meer kon lopen maar wel gewoon naar huis reed
Jij kunt ook breien? Nicequote:
Stond er wel even van te kijken aangezien ie er heel luchtig over deedquote:
Ah okay lang geledenquote:
Zoiets vertelde JW laatst ook al. Van de kroeg van Enschede terug naar Almelo.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Stond er wel even van te kijken aangezien ie er heel luchtig over deed
Cuties samenquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:19 schreef engine het volgende:
Genoeg gebreit...nu knuffeltijd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ai, straks schiet ze uit met 'n naald
Sorry maat!
Zuk uitsloven die meid voor Jeff...quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:26 schreef R0T29 het volgende:
Zoe is al 19,2 km aan het crosstraineren
bij de douchespelen verliert zij ook geen kiloquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:29 schreef engine het volgende:
Leuk om te zien dat Zoë er ineens fanatiek tegenaan gaat. Een beetje sporten zou haar echt veel goed doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KimD is oprecht maar dan moet je niet vervolgens haar vriendje willen inpikkenquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe loopt trots te verkondigen dat ze 1 uur op dat klereding heeft gestaan.
Zeggen ze: Ja maar je moet wel eten.
(ze had gewoon gegeten).
Anderen: ik heb een uur gesport
(wordt er om haar gelachen, waarop ze vraagt waarom ze lachen)
Zo triest, ze doet haar best en geen mens die oprecht zegt dat ze op de goede weg is.
Dat heeft Zoe ook door, triest.
Isaac neemt wat dat betreft wel iedereen serieus. Als iemand aangeeft een beetje hulp te willen bij het sporten dan doet hij dat ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe loopt trots te verkondigen dat ze 1 uur op dat klereding heeft gestaan.
Zeggen ze: Ja maar je moet wel eten.
(ze had gewoon gegeten).
Anderen: ik heb een uur gesport
(wordt er om haar gelachen, waarop ze vraagt waarom ze lachen)
Zo triest, ze doet haar best en geen mens die oprecht zegt dat ze op de goede weg is.
Dat heeft Zoe ook door, triest.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was een paar keer om gevraagd, volgens mij valt het allemaal wel mee ...![]()
[ afbeelding ]
Late night snack voor Mirthe - 8 november 2022.DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben benieuwd
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Zoe wil obsessief bij dat groepje van Wanda horen maar zij hebben niet het beste met haar voor en datzelfde geldt voor Mexxquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac neemt wat dat betreft wel iedereen serieus. Als iemand aangeeft een beetje hulp te willen bij het sporten dan doet hij dat ook.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was een paar keer om gevraagd, volgens mij valt het allemaal wel mee ...![]()
[ afbeelding ]
Late night snack voor Mirthe - 8 november 2022.Het speelt hier niet afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Is sigaretten gaan halen voor Jeffrey...quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh, hij komt bijna al weer terug....
Ja lekker zo doen. Chagrijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh, hij komt bijna al weer terug....
Zoe ziet afstand zei ze vanmiddagquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig samen in de badkamer.
sja.. Zoe....quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe ziet afstand zei ze vanmiddag
Echt hè, allemaal gemist weer… ook spel geweest zeker?quote:
Ja tien verschillen zoeken op de Nachtwachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt hè, allemaal gemist weer… ook spel geweest zeker?
Nu zie ik vooral Zoë in zomerkleding rondlopen alsof het 40 graden is in de loods
Omdat ze niet als Sasha en Bern willen overkomen jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe ziet afstand zei ze vanmiddag
1760quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tien verschillen zoeken op de Nachtwacht
1600 verdient dankzij mirthe
Heeft ze goed gedaan dan! Dan kunnen ze weer flink boodschappen bestellenquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tien verschillen zoeken op de Nachtwacht
1600 verdient dankzij mirthe
Heeft ze heel vaakquote:
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ze heel vaak
Viel me al eens op
Ze heeft net een uur op de crosstrainer gezeten
Ja dacht al ligt het nu aan mijquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpje Mirthe werkt inderdaad niet, ga het opnieuw uploaden ....
Sowiesoquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dacht al ligt het nu aan mij
Meestal ligt het wel aan jouquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dacht al ligt het nu aan mij
quote:
Sneuneusquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
GJ ligt op kamer 4 op de grond naast Alicia en Rupi
KimD is op Rupi gekropen dus benieuwd wat Jeff daarvan zal vindenquote:
Uiteindelijk ging het niet om rupi dat weet jij net zo goedquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is op Rupi gekropen dus benieuwd wat Jeff daarvan zal vinden
Óp?!quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is op Rupi gekropen dus benieuwd wat Jeff daarvan zal vinden
Het ging om zoveelquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk ging het niet om rupi dat weet jij net zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |