Als je meer van paleontologie wilt weten is het zeer toegankelijk.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe vond je dat boek van David Bainbridge? Lijkt mij ook interessant
Op zondag 17 december 2023 21:28 schreef stavromulabeta het volgende:
Deze niet, maar wel de 4 boeken die hij verspreid over een lange periode schreef over het personage Ewout Meyster (De verboden tuin, De opdracht, De hoogstapelaar, Op weg naar de Hartz). Ik vond het geweldig, een unieke stem wat mij betreft. De schrijfstijl is bijzonder maar vraagt wel wat van de lezer, en het gaat eindeloos over het innerlijke leven van een tobberige, nogal neurotische jongen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:04 schreef bhm het volgende:
Wessel te Gussinklo - De Weergekeerde Bloem
Zag een tijdje geleden dat hij overleden was.. Had nog nooit iets van hem gelezen. Iemand wat van hem gelezen?
Wat een fijne, warme aanbeveling. Ook al gaat dit over andere boeken van hem. Dank!quote:Op maandag 18 december 2023 14:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Deze niet, maar wel de 4 boeken die hij verspreid over een lange periode schreef over het personage Ewout Meyster (De verboden tuin, De opdracht, De hoogstapelaar, Op weg naar de Hartz). Ik vond het geweldig, een unieke stem wat mij betreft. De schrijfstijl is bijzonder maar vraagt wel wat van de lezer, en het gaat eindeloos over het innerlijke leven van een tobberige, nogal neurotische jongen.
Wow!quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb alle boeken van Terry Pratchett op de ereader gekregen van mijn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |