quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:06 schreef Molo het volgende: [..] Ik ga er over paar weken werken dus zal er wel vaker gaan komen dan mevrouw
![]()
Alles proberen dit datquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]Dan lekker naar Kimmade En echt ouderwets Saigon
Mijne heeft geen gat hoor
Aparte dekbeddenkast ook?quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ehm ja naast die zes heb ik er ook nog wel een paar, maar deze zes zijn fijner dus die gebruik ik eigenlijk niet echt meerwel ook twee in 220x240 en mijn dekbedden zijn 200x200, maar met ex sliepen we dan allebei onder eigen deken maar dan daar overheen wel nog zo'n groot overtrek want gezelliger ofzo
geen kou bij 'oversteken'. Dus die wegdoen vind ik ook zonde.
En die zes zijn eigenlijk drie keer een setje van twee want dat staat mooier als ik ooit weer een partner krijg en dus twee dekens op bed. Ofzo. Verder ben ik geen hoarder, hoor. Echt niet.
Haha dat niet. Wel een plank en een la in de kast in m'n slaapkamer voor die zes en een la in een kast in de kattenkamer voor de restquote:
Klinkt als iets voor halloween 😅quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Even heel wat anders. Een gekleurde stenen slak met led-ogen op zonne-energie, dat is precies wat nu mist in mijn tuin, toch? Voor maar ¤2,49!
Ik geloof dat ik de sale pagina moet verlaten en moet gaan slapen
Huidkleurig dekbed?quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:25 schreef Molo het volgende:
Een dekbed en pyjama combi, dat kan ook echt alleen jij verzinnen
quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:25 schreef Molo het volgende:
Een dekbed en pyjama combi, dat kan ook echt alleen jij verzinnen
Ik moet dat nog kijken maar heb al begrepen dat mijn nog niet genoeg stinkt.quote:
Volgens mij teveel gehypet, geen zin meer om te kijken erdoor iig hierquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet dat nog kijken maar heb al begrepen dat mijn nog niet genoeg stinkt.
Dat draperen is een hele klusquote:Op woensdag 9 november 2022 07:32 schreef AnneX het volgende:
Ha…dekbedhoezen. 😂
Daarover ging het al eens eerder.
Vanaf oktober ongeveer worden de donkergekleurde hoezen bovenop de stapel gelegd. Twee hele oude en twee nieuwere.
Die ouwe misschien eens aan de buurjongetjes geven om tenten te kunnen bouwen.
En de 4 witte en lichte varianten liggen achter in.
Drogen van de 240x220 lappen gaan over het hek van de vide.
Dat strategisch draperen lijkt mij wel een klusje, @:sigme
Ook wel gezien, dat mensen de hoezen over deuren draperen. Dan moeten er wel deuren zijn in huis.
Net als de badhanddoeken kleuren worden gewisseld van zomers wit naar donker in de winter.
Afwisseling en ritme
Ja hoor, bakken vol met positiekleding, babytextiel, kleding van maat 50 tot 134 en speelgoed. Ben heel benieuwd wat er allemaal boven water komt weer.quote:Op woensdag 9 november 2022 07:37 schreef AnneX het volgende:
@:Clubsoda had je serieus nog dozen babykleding meeverhuist?
Veel plezier met uitzoeken.
Als je dat allemaal bewaard had, dan moest het ook wel nog een keer hèquote:Op woensdag 9 november 2022 07:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja hoor, bakken vol met positiekleding, babytextiel, kleding van maat 50 tot 134 en speelgoed. Ben heel benieuwd wat er allemaal boven water komt weer.
Ja, zo zie ik het ookquote:Op woensdag 9 november 2022 08:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je dat allemaal bewaard had, dan moest het ook wel nog een keer hè
Gecondoleerdquote:Op woensdag 9 november 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Mijn oma is vannacht overleden. Op hun trouwdag.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 9 november 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 9 november 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Gecondoleerd en veel sterktequote:Op woensdag 9 november 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Ach. Is nog snel gegaan. Gecondoleerdquote:Op woensdag 9 november 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Oh loon.. dan kunnen ze het eindelijk weer samen vieren?quote:Op woensdag 9 november 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Gecondoleerd Lonaa. Sterkte met alles.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2022 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het ookMaar het is - ook al is niet iedereen het daarmee eens
- niet alleen mijn kind dus er moest ook nog even een zekere consensus ontstaan.
Euhm. Is het done of not done om te vragen wie van jullie zwanger is? Ik weet het nietquote:Op woensdag 9 november 2022 10:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Die consensus is er hoor, dus niet huilen
Je mag alles vragen als het op een normale manier isquote:Op woensdag 9 november 2022 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euhm. Is het done of not done om te vragen wie van jullie zwanger is? Ik weet het niet
Wij hebben destijds een Auping bed gekocht, bij een winkel die meerdere merken van bedden aanbood.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben vorig jaar 2 nieuwe dekbedovertrekken gekocht. Wat een flop, een erg vervelende stof die niet met het dekbed meeglijdt.
Nu zijn we aan het overwegen een nieuw bed te kopen, dus dan komen er ook nieuwe dekbedovertrekken. We hebben een aparte maat, dus moeten in Duitsland gaan kopen.
Speaking of nieuw bed: ik wil eigenlijk geen boxspring, maar vind nergens een mooi bed. Waar koop je zoal een bed? Ik heb niet veel vertrouwen in beterbed en co. Ikea heeft eigenlijk ook niets naar onze smaak.
Ik huil om dat andere.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Die consensus is er hoor, dus niet huilen
Ok, thanksquote:Op woensdag 9 november 2022 10:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je mag alles vragen als het op een normale manier isBij abnormaal hoor je het wel
Ik
Wie is zwanger?quote:Op woensdag 9 november 2022 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euhm. Is het done of not done om te vragen wie van jullie zwanger is? Ik weet het niet
Ik douchte, IPLde, appte met een fokker, probeerde school te bellen over een rare interventie en poetste de wcs.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik deed al yoga, bestelde eten voor vanavond, schepte eindelijk weer orde in de financiën, mailde met de keukenmeneer en nu moet ik nog even de stad in. Wat een productiviteit
Ja nee dat is natuurlijk niet wat ik bedoelquote:Op woensdag 9 november 2022 10:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie is zwanger?![]()
![]()
Wie is de echte moeder?![]()
Ja, dat is ook om te huilen. Maar ik doe tegenwoordig maarquote:Op woensdag 9 november 2022 10:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik huil om dat andere.
Jouw kind.
Ouders van de Mrs hebben dat in het begin ook wel eens genoemd, dat mijn kind minder hun kleinkind zou zijn dan haar kind.
Ja, gaat heel prima. Dit is een prima periode, niet misselijk meer en nog niet topzwaarquote:Op woensdag 9 november 2022 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, thanks![]()
En yayAan je productiviteit te zien gaat alles ok? Wanneer ben je uitgerekend?
Jaquote:Op woensdag 9 november 2022 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja nee dat is natuurlijk niet wat ik bedoel![]()
Bizar dat mensen zoiets uberhaupt kunnen bedenken. Jouw schoonouders zijn wel bijgedraaid hoop ik? En hebben ze dan door dat zoiets echt geen acceptabele opmerking is?
Ik lolde. Zag het even voor me.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, dat is ook om te huilen. Maar ik doe tegenwoordig maar![]()
Een collega van mijn vrouw (jonge knul!) vroeg haar wat 'zij dan van de baby was'?![]()
Zijn oudtante, antwoordde ze.
Heb ik wel eens verteld dat mijn eigen zoon me een paar jaar geleden vroeg uit wiens buik hij eigenlijk kwamquote:Op woensdag 9 november 2022 10:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja
Nee
En het is, zo lijkt gezien hoe vaak ie voorkomt, echt een heel normale vraag. Vorige week kreeg ik hem van een 8 jarige. Toen vond ik het wel lollig.
quote:Op woensdag 9 november 2022 10:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat mijn eigen zoon me een paar jaar geleden vroeg uit wiens buik hij eigenlijk kwam![]()
Dat vond ik wel mooi, dat hij die memo gemist had
quote:Op woensdag 9 november 2022 10:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat mijn eigen zoon me een paar jaar geleden vroeg uit wiens buik hij eigenlijk kwam![]()
Dat vond ik wel mooi, dat hij die memo gemist had
Hoezeequote:Op woensdag 9 november 2022 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Onze 17jarige kwam zojuist probleemloos door de apk![]()
![]()
Alleen de lampjes moesten gepolijst
Ja, precies. Vriendinnetje zei vanochtend "hij is haar komen halen"quote:Op woensdag 9 november 2022 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh loon.. dan kunnen ze het eindelijk weer samen vieren?
Gecondoleerd
Ik heb geen kinderen en geen lesbische relatie dus ik weet er weinig van.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:16 schreef sigme het volgende:
Blood is thicker than water.
Zo raar vind ik het niet hoor, om 'moederschap' als een biologische bloedband te zien, en niet als iets als wat logisch volgt uit een verbond tussen personen. Daarmee vind ik het dus ook niet ongepast, of vreemd dat mensen het vragen.
Ik vind het wel vrij debiel als mensen tegen mijn vrouw zeggen 'het is niet jouw kind' (en dat een keer of 10 achter elkaar). Het is nota bene wettelijk haar kind, wie ben je dan om daar tegenin te argumenteren?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:16 schreef sigme het volgende:
Zo raar vind ik het niet hoor, om 'moederschap' als een biologische bloedband te zien, en niet als iets als wat logisch volgt uit een verbond tussen personen. Daarmee vind ik het dus ook niet ongepast, of vreemd dat mensen het vragen.
Dat is mijn ervaring wel in ieder geval, zowel met mijn eigen stiefmoeder als vanuit was ik zie met mijn zoon en zijn stiefmoeders.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en geen lesbische relatie dus ik weet er weinig van.
Wat ik wel weet is dat de band die een biologische moeder met haar kind heeft echt niet per definitie zo geweldig en allesoverschrijdend is. Mijn moeder voelt geen greintje onvoorwaardelijke liefde voor me puur omdat we nou eenmaal een bloedband hebben. Het lijkt me dan ook prima mogelijk dat je net zo veel of meer van een kind dat je niet zelf hebt gedragen kunt houden.
Gecondoleerd Loon.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik zei niks over moederliefde. Een biologische band is geen liefdesgarantie, of een andere garantie. Het is een bloedband.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en geen lesbische relatie dus ik weet er weinig van.
Wat ik wel weet is dat de band die een biologische moeder met haar kind heeft echt niet per definitie zo geweldig en allesoverschrijdend is. Mijn moeder voelt geen greintje onvoorwaardelijke liefde voor me puur omdat we nou eenmaal een bloedband hebben. Het lijkt me dan ook prima mogelijk dat je net zo veel of meer van een kind dat je niet zelf hebt gedragen kunt houden.
Ik vind dat ook tamelijk raar, want waarom zou een ander zich een uitgesproken mening meermaals ventileren over de 'eigendomsrelatie' tussen twee personen waar die ander vrijwel niks mee te maken heeft.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het wel vrij debiel als mensen tegen mijn vrouw zeggen 'het is niet jouw kind' (en dat een keer of 10 achter elkaar). Het is nota bene wettelijk haar kind, wie ben je dan om daar tegenin te argumenteren?
Maar wat voor betekenis heeft zo'n bloedband dan? Ik ben er dus mee onbekend dus ik weet het oprecht niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zei niks over moederliefde. Een biologische band is geen liefdesgarantie, of een andere garantie. Het is een bloedband.
Vind je daarmee ook dat adoptie-ouders geen echte ouders zijn?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:16 schreef sigme het volgende:
Geen andere dan dat het de biologische band is.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar wat voor betekenis heeft zo'n bloedband dan? Ik ben er dus mee onbekend dus ik weet het oprecht niet.
Ik vind adoptie-ouders hele echte ouders. Waar hebben we ergens de sprong gemaakt naar 'ouders'?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vind je daarmee ook dat adoptie-ouders geen echte ouders zijn?
Of interpreteer ik verkeerd en ging deze opmerking niet over de vraag wie de echte moeder is?
Ok. Ik heb altijd het idee dat mensen zo'n bloedband voelen ofzo. Ik voel helemaal niets, bij niemand waarmee ik bloed deel. Dat is misschien aangeleerd gedrag hoor, ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen andere dan dat het de biologische band is.
Natuurlijk ben je daarmee bekend, jij bent ook een mens van vlees en bloed.
Ik had de indruk dat jij de vraag "wie is de echte moeder" heel normaal/ begrijpelijk vond.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind adoptie-ouders hele echte ouders. Waar hebben we ergens de sprong gemaakt naar 'ouders'?
Nou nee, in mijn wereld heeft een jong 1 moeder en 1 vader, en dat is biologisch.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat jij de vraag "wie is de echte moeder" heel normaal/ begrijpelijk vond.
Als adoptie-ouders ondanks het ontbreken van een bloedband toch echte ouders zijn, spreekt het imo voor zich dat beide moeders in een gezin met 2 moeders en x kinderen ook echte moeders zijn. Daarmee is de vraag "wie is de echte moeder" dus niet alleen onzinnig, maar ook net zo lomp als wanneer je in gesprek met een adoptie-ouder aan de biologische ouder zou refereren als de echte ouder.
Overigens zijn mijn beide kinderen geadopteerd door de niet-barende moeder, dus daarvoor geldt dat dan dubbel
In de wereld buiten de jouwe kan een kind niet alleen meerdere mensen aanduiden als moeder, maar kunnen die mensen ook de moeder zijn, ze hebben de moederrol, zijn het juridisch en dragen die verantwoordelijkheid. Dat er dan één de biologische is, maakt haar niet echter of minder echt dan de ander.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou nee, in mijn wereld heeft een jong 1 moeder en 1 vader, en dat is biologisch.
De vraag 'wie is de moeder' heeft dus 1 antwoord, en dat is de biologische moeder.
Wie de ouderrol vervult is daarmee slechts zwak samenhangend, en dat een kind meerdere personen aanduidt als moeder, of iemand die helegaar de moeder niet is, heeft er verder ook niet veel mee te maken. Weliswaar is dat in echtleven veel belangrijker dan wie de biologische moeder is, maar het maakt de biologische moeder niet meer of minder de moeder.
Een neef van mij kon geen kinderen krijgen. Zijn vrouw kreeg twee kinderen van een spermadonor en mijn neef was daar zielsgelukkig mee. Eindelijk vader van twee geweldige kinderen.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:33 schreef Vanyel het volgende:
Vind je daarmee ook dat adoptie-ouders geen echte ouders zijn?
quote:Op woensdag 9 november 2022 14:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In de wereld buiten de jouwe kan een kind niet alleen meerdere mensen aanduiden als moeder, maar kunnen die mensen ook de moeder zijn, ze hebben de moederrol, zijn het juridisch en dragen die verantwoordelijkheid. Dat er dan één de biologische is, maakt haar niet echter of minder echt dan de ander.
Ik vind het wel wonderlijk als iemand geen onderscheid ziet tussen de vragen wie is de biologische en wie is de echte moeder.
Triest. Mijn schoonvader zit helaas ook nogal op dat spoor (hij is de degene van herhaaldelijk 'maar het is niet jouw kind' toen we het nieuws vertelden) en hij draait maar matig bij. Het doet echt veel verdriet en het maakt ook iets kapot. Ik ben heel benieuwd of hij bijdraait en hoe het zich verder ontwikkelt.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een neef van mij kon geen kinderen krijgen. Zijn vrouw kreeg twee kinderen van een spermadonor en mijn neef was daar zielsgelukkig mee. Eindelijk vader van twee geweldige kinderen.
Mijn oom, zijn vader, vond dat hij geen opa was, want het was niet zijn bloed. De kinderen waren dus ook niet zijn kleinkinderen.
Dit resulteerde in de afwezigheid van mijn neef op de uitvaart van mijn oom, want ze hadden al jaren geen contact meer door deze kwestie. Hoe achterlijk koppig kan iemand zijn
Wel een leuke tegenvraag.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Daarnaast: als zo'n vraag van een onhandige bekende komt, dan kan ik het nog wel door de vingers zien. Bij een wildvreemde is het voor mij net zo pertinent als vragen 'gut, en in welk standje is jouw kind verwekt?'. Er was vast een standje en je mag het ook vragen. Maar sociaal wenselijk is het dan weer niet zo.
Ja, uiteraard mijn oom! Wat een idioot. Natúúrlijk waren dat zijn kleinkinderenquote:Op woensdag 9 november 2022 14:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat je de oom hier achterlijk koppig vindt, maar toch ff checken?
Ik begrijp daar overigens ook niks van, zo'n instelling. Wat boeit dat hele biologisch geneuzel van waar zijn kinderen vandaan kwamen? Hij kreeg ze met zijn vrouw, ze voedden ze samen op. Van wie zouden ze anders zijn dan van hem?
Ik vind dat je best een bepaalde mate van gelijkwaardigheid in self-disclosure mag verwachten hoor. Als jij graag wil weten wie er geïnsemineerd werd, dan mag ik ook best weten in welke houding jouw kwakje landde.quote:
Je maakt idd zoveel kapot door die instelling. En waarvoor? Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2022 14:13 schreef Clubsoda het volgende:
Triest. Mijn schoonvader zit helaas ook nogal op dat spoor (hij is de degene van herhaaldelijk 'maar het is niet jouw kind' toen we het nieuws vertelden) en hij draait maar matig bij. Het doet echt veel verdriet en het maakt ook iets kapot. Ik ben heel benieuwd of hij bijdraait en hoe het zich verder ontwikkelt.
En hoe vaak je nodig had om haar te bezwangerenquote:Op woensdag 9 november 2022 14:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dat je best een bepaalde mate van gelijkwaardigheid in self-disclosure mag verwachten hoor. Als jij graag wil weten wie er geïnsemineerd werd, dan mag ik ook best weten in welke houding jouw kwakje landde.
Wat verschrikkelijk voor jullie.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Triest. Mijn schoonvader zit helaas ook nogal op dat spoor (hij is de degene van herhaaldelijk 'maar het is niet jouw kind' toen we het nieuws vertelden) en hij draait maar matig bij. Het doet echt veel verdriet en het maakt ook iets kapot. Ik ben heel benieuwd of hij bijdraait en hoe het zich verder ontwikkelt.
Rigide overtuigingen hoe 'het hoort' denk ik. En onbekendheid. We ontdekten dat mijn schoonvader níemand kent die een vruchtbaarheidsbehandeling heeft ondergaan en dat heel eng vindt. Ik vind dat onvoorstelbaar, ik kan zoveel mensen noemen in een dergelijk traject. Maar voor een 80-jarige is dat klaarblijkelijk anders.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je maakt idd zoveel kapot door die instelling. En waarvoor? Waarom?
Het is heel verdrietig voor haar vooral, ze houdt zoveel van haar vader en hij stelt zo teleur. Haar moeder (ze zijn gescheiden) maakt gelukkig alles goed en is helemaal door het dolle.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk voor jullie.
Of er is niemand die zich veilig genoeg voelde om dat aan je schoonvader te vertellen. Want ik vind dat ook onvoorstelbaar; ik ken ook diverse koppels die zo zwanger zijn geworden. En ja, die aloude 'het hoort zo en dus moet het zo' houding is jammer. Het lijkt me moeilijk om die ingesleten patronen te veranderen als je al 80 bent.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:20 schreef Clubsoda het volgende:
Rigide overtuigingen hoe 'het hoort' denk ik. En onbekendheid. We ontdekten dat mijn schoonvader níemand kent die een vruchtbaarheidsbehandeling heeft ondergaan en dat heel eng vindt. Ik vind dat onvoorstelbaar, ik kan zoveel mensen noemen in een dergelijk traject. Maar voor een 80-jarige is dat klaarblijkelijk anders.
Ik ben daar dus altijd wel enorm nieuwsgierig naar. Niet om te oordelen of wat dan ook. Maar net als hoe ik geïnteresseerd ben in 1001 andere dingen. Kennisvergaring. Maar het is niet heel cool om daar nieuwsgierig naar te zijn dus hou ik mijn mond meestal.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega heeft ook twee kinderen met haar vrouw, het is nog nooit in me opgekomen wie ze gedragen heeft. Ik zou het niet weten en who cares. Het zijn hun kinderen. Waar ze overigens super trots op is en dolgraag over praat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik kan me wel voorstellen dat zoiets ook nog moeilijk te repareren is. Zonde hoor. Kom je daar in al je geluk om het heuglijke nieuws te vertellenquote:Op woensdag 9 november 2022 14:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is heel verdrietig voor haar vooral, ze houdt zoveel van haar vader en hij stelt zo teleur. Haar moeder (ze zijn gescheiden) maakt gelukkig alles goed en is helemaal door het dolle.
quote:Op woensdag 9 november 2022 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben daar dus altijd wel enorm nieuwsgierig naar. Niet om te oordelen of wat dan ook. Maar net als hoe ik geïnteresseerd ben in 1001 andere dingen. Kennisvergaring. Maar het is niet heel cool om daar nieuwsgierig naar te zijn dus hou ik mijn mond meestal.Oh, in dit geval vind ik het wel leuk om te weten wie er zwanger is, maar ik ging er misschien heel fout al vanuit dat onze Clubsoda zwanger wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet waarom dat zo in mijn hoofd zat, volgens mij las ik ergens anders dat ze zei zwanger te zijn. En ik ben nog niet zo van de 'wij zijn zwanger' beweging.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik had een opmerking over als 'we verwachten een kind' gelezen. Of zo is het blijven hangen. Ondanks mijn nieuwsgierigheid naar alles blijft er bar weinig hangen.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, in dit geval vind ik het wel leuk om te weten wie er zwanger is, maar ik ging er misschien heel fout al vanuit dat onze Clubsoda zwanger wasIk weet niet waarom dat zo in mijn hoofd zat, volgens mij las ik ergens anders dat ze zei zwanger te zijn. En ik ben nog niet zo van de 'wij zijn zwanger' beweging.
Ach, ik ben oude scheikundeboeken aan het lezen en ondanks dat diverse interessante passages met een mooie gele marker zijn gekleurd lees ik het alsof ik het voor het eerst zie.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had een opmerking over als 'we verwachten een kind' gelezen. Of zo is het blijven hangen. Ondanks mijn nieuwsgierigheid naar alles blijft er bar weinig hangen.
Helemaal mee eens! Het gaat (alleen maar) over definities.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:06 schreef Vanyel het volgende:
dat is het gevolg van het hanteren van andere definities.
Nou, je kunt daar best nieuwsgierig naar zijn. En, want dat ben je ongetwijfeld ook, naar de vraag of het dan anders voelt en hoe dat dan is etc. Maar dat is een open interesse zonder oordeel. En zonder de overtuiging dat je het recht hebt om alles te vragen gewoon omdat het anders is dan 'normaal'.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben daar dus altijd wel enorm nieuwsgierig naar. Niet om te oordelen of wat dan ook. Maar net als hoe ik geïnteresseerd ben in 1001 andere dingen. Kennisvergaring. Maar het is niet heel cool om daar nieuwsgierig naar te zijn dus hou ik mijn mond meestal.
Haha, ben ook wel benieuwd naar je bevindingen!quote:Op woensdag 9 november 2022 14:43 schreef fietsie het volgende:
Ik ben met een vergelijkend warenonderzoek van haarmaskers bezig. Ook materie waarvan ik nooit gedacht had dat het me zou boeien
quote:Op woensdag 9 november 2022 14:43 schreef fietsie het volgende:
Ik ben met een vergelijkend warenonderzoek van haarmaskers bezig. Ook materie waarvan ik nooit gedacht had dat het me zou boeien
Aanleiding was geur-gevoeligheid: ik kreeg van een als "hele goede" gebrachte smeer-actie tijdens het douchen een urenlange onbedaarlijke loopneus...quote:Op woensdag 9 november 2022 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haha, ben ook wel benieuwd naar je bevindingen!
Dat is apart. Maar daar ben ik minder in geinteresseerd, want nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:46 schreef fietsie het volgende:
Aanleiding was geur-gevoeligheid: ik kreeg van een als "hele goede" gebrachte smeer-actie tijdens het douchen een urenlange onbedaarlijke loopneus...
Ja en daar zien we dan weer wel hetzelfde.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het gaat (alleen maar) over definities.
En wat ik zei was dat ik de biologische defintie niet zó raar vind dat ik vragen die daarop gebaseerd zijn vreemd of aanstootgevend vind.
Ikzelf vind het weinig interessant, wie welke definitie gebruikt voor zichzelf en z'n familierelaties.
En in dagelijk leven ga ik niet spitten of een of andere vent die niet lijkt op de kinderen die 'm 'papa' noemen, wel de zaadleverancier was, en zo zie ik spitten naar de moeder ook. Wat kan mij dat schelen.
Snap ik; ik ben ook niet heel doorsnee op dat vlak.quote:Op woensdag 9 november 2022 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is apart. Maar daar ben ik minder in geinteresseerd, want nog nooit meegemaakt.
[..]
Ik ben daar dus altijd wel enorm nieuwsgierig naar. Niet om te oordelen of wat dan ook. Maar net als hoe ik geïnteresseerd ben in 1001 andere dingen. Kennisvergaring. Maar het is niet heel cool om daar nieuwsgierig naar te zijn dus hou ik mijn mond meestal.Toen ik nog een kleutertje was woonde ik in een heel klein (en grootscheeps bekrompen) dorp; ik ben een onecht kind, dus ik kan echt wel wat meepraten over wat mensen zoal vinden over hoe het eigenlijk heurt met vaders en moeders en kinderen, hell, ik ben eens een jaar door een groepje mensen tot onaanraakbare verklaard vanwege die 'onechtheid'. Overigens niet de steile christenen in mijn geboortedorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, maar daar ging het niet over. Er kwam in Loppersum een klein zwart meisje wonen. Hoe dat zat met diens biologische ouders, geen idee, als 4-jarige had dat mijn belangstelling al niet, maar die waren zeker niet zwart want dat zwarte meisje was toen het eerste en enig mens dat ik oooooooooooit had gezien met zo'n fabuleuze kleur. Ik heb haar uitgebreid geaaid.
Om redenen die ik ook totaal niet kan herinneren bleef ze niet lang, dus na een paar aaisessies was ze verdwenen en het duurde jaren voordat ik weer mensen zag met zo'n mooie huid en toen was ik allang opgevoed en ging ik er niet zomaar meer aanzitten.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 09-11-2022 14:56:42 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 9 november 2022 14:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen ik nog een kleutertje was woonde ik in een heel klein (en grootscheeps bekrompen) dorp; ik ben een onecht kind, dus ik kan echt wel wat meepraten over wat mensen zoal vinden over hoe het eigen heurt met vaders en moeders en kinderen, hell, ik ben eens een jaar door een groepje mensen tot onaanraakbare verklaard vanwege die 'onechtheid'. Overigens niet de steile christenen in mijn geboortedorp.
Oh ja, maar daar ging het niet over. Er kwam in Loppersum een klein zwart meisje wonen. Hoe dat zat met diens biologische ouders, geen idee, als 4-jarige had dat mijn belangstelling al niet, maar die waren zeker niet zwart want dat zwarte meisje was toen het eerste en enig mens dat ik oooooooooooit had gezien met zo'n fabuleuze kleur. Ik heb haar uitgebreid geaaid.
Om redenen die ik ook totaal niet kan herinneren bleef ze niet lang, dus na een paar aaisessies was ze verdwenen en het duurde jaren voordat ik weer mensen zag met zo'n mooie huid en toen was ik allang opgevoed en ging ik er niet zomaar meer aanzitten.
Wat is je conclusie?quote:Op woensdag 9 november 2022 14:43 schreef fietsie het volgende:
Ik ben nu bij merk 3 van 5; resultaten volgen nog. (Moet dat dan in LIF?)quote:Op woensdag 9 november 2022 14:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat is je conclusie?
Ik loop tegenwoordig met een grote stugge klitterige bende rond ondanks conditioner en crème
Nee, helemaal niet, hij is enorm dol op het jong. Sterker nog, ergens in de rant kwam de vraag 'WAAROM dan, jullie hébben toch al een kind?'quote:Op woensdag 9 november 2022 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat zoiets ook nog moeilijk te repareren is. Zonde hoor. Kom je daar in al je geluk om het heuglijke nieuws te vertellenDoet hij ook matig tegen jullie zoon?
Fijn dat je schoonmoeder het wel snapt
[..]
Ik ben daar dus altijd wel enorm nieuwsgierig naar. Niet om te oordelen of wat dan ook. Maar net als hoe ik geïnteresseerd ben in 1001 andere dingen. Kennisvergaring. Maar het is niet heel cool om daar nieuwsgierig naar te zijn dus hou ik mijn mond meestal.Zo is er bij ons op school een gezin met 2 moeders en 2 kinderen. De kinderen schelen vrij weinig in leeftijd (iets minder dan een jaar, precies weet ik het niet). En ik vraag me dus al een paar jaar af of dezelfde moeder twee keer kort na elkaar zwanger is geweest (en dat kan dan natuurlijk niet per ongelukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) of dat ze allebei een kind hebben gedragen en dan misschien ook nog wel even samen zwanger zijn geweest (hoe bijzonder zou dat zijn
). Maar ik ga dat echt niet vragen, het gaat me niks aan.
Venus in pocketformaat
© loveli
Wat bijzonder dan. Ik hoop dat het bijtrekt voor jullie allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, hij is enorm dol op het jong. Sterker nog, ergens in de rant kwam de vraag 'WAAROM dan, jullie hébben toch al een kind?'Schiet mij maar lek hoor.
En nieuwsgierig zijn is echt ok, net wat @:Vanyel zegt, het gaat om oprechte interesse en een verhouding waarin de ander ook wat deelt. En als we elkaar IRL zouden zien was het ook niet bepaald een geheim wie dit kind draagt, zeg maar
Dat is ook wel echt een mooie constructie zeg. Maar nee, zeker niet iets om naar te vragen.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo is er bij ons op school een gezin met 2 moeders en 2 kinderen. De kinderen schelen vrij weinig in leeftijd (iets minder dan een jaar, precies weet ik het niet). En ik vraag me dus al een paar jaar af of dezelfde moeder twee keer kort na elkaar zwanger is geweest (en dat kan dan natuurlijk niet per ongeluk) of dat ze allebei een kind hebben gedragen en dan misschien ook nog wel even samen zwanger zijn geweest (hoe bijzonder zou dat zijn
Jullie?quote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, hij is enorm dol op het jong. Sterker nog, ergens in de rant kwam de vraag 'WAAROM dan, jullie hébben toch al een kind?'Schiet mij maar lek hoor.
Nee daar kan ik wel een boekje over open doenquote:En nieuwsgierig zijn is echt ok, net wat @:Vanyel zegt, het gaat om oprechte interesse en een verhouding waarin de ander ook wat deelt. En als we elkaar IRL zouden zien was het ook niet bepaald een geheim wie dit kind draagt, zeg maar
Ik zou het risico echt niet willen lopen. Tegelijk zwanger Ril.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo is er bij ons op school een gezin met 2 moeders en 2 kinderen. De kinderen schelen vrij weinig in leeftijd (iets minder dan een jaar, precies weet ik het niet). En ik vraag me dus al een paar jaar af of dezelfde moeder twee keer kort na elkaar zwanger is geweest (en dat kan dan natuurlijk niet per ongeluk) of dat ze allebei een kind hebben gedragen en dan misschien ook nog wel even samen zwanger zijn geweest (hoe bijzonder zou dat zijn
Huh, is het dan een moeite met dat ze niet zelf degene is die zwanger is? Heel tegenstrijdig en verwarrend zo.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk vooral dat kind op de 'normale manier' verwekt is. Dus is het een 'normaal' kind, zonder kunstgrepen. Waar zijn dochter zich ouder van voelt (hoewel ze dat feitelijk dus niet is) en dan kan hij zich prima grootouder voelen.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh, is het dan een moeite met dat ze niet zelf degene is die zwanger is? Heel tegenstrijdig en verwarrend zo.
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb in alle eerlijkheid ook wel eens tientallen secondengedaan bij een werkmailtje dat vage collega Marieke dit weekend moeder was geworden. Ik had immer totaal niet gezien dat ze zwanger was. Dat klopte
WAAAAAROM heb je dit kind dan niet óók gewoon normaal verwekt! Het had zo leuk kunnen zijnquote:Op woensdag 9 november 2022 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat kind op de 'normale manier' verwekt is. Dus is het een 'normaal' kind, zonder kunstgrepen. Waar zijn dochter zich ouder van voelt (hoewel ze dat feitelijk dus niet is) en dan kan hij zich prima grootouder voelen.
Hij vindt het idee dat er een onbekend persoon, diepgevroren sperma en een spuitje bij kwam kijken blijkbaar enorm griezelig. Ik snap het ook niet.
Wel heel interessant zo'n kijk erop. Zou hem graag alle mogelijke opties willen voorleggen om te kijken wat hij overal over denkt.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk vooral dat kind op de 'normale manier' verwekt is. Het is een 'normaal' kind, zonder kunstgrepen. Waar zijn kind zich ouder van voelt (hoewel ze dat feitelijk dus niet is) en dan kan hij zich prima grootouder voelen.
Hij vindt het idee dat er een onbekend persoon, diepgevroren sperma en een spuitje bij kwam kijken blijkbaar enorm griezelig. Ik snap het ook niet.
Tot het kwartje viel. Mooie momenten zijn datquote:Op woensdag 9 november 2022 15:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb in alle eerlijkheid ook wel eens tientallen secondengedaan bij een werkmailtje dat vage collega Marieke recent moeder was geworden. Ik had immers totaal niet gezien dat ze zwanger was. Dat klopte
Een van de verloskundigen bij onze praktijk was lesbisch.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Ik moest in dat kader een beetje grinniken om een verloskundige bij 'onze' praktijk. Haar vrouw was degene die zwanger was, blijkbaar was ze er zelf een beetje op afgeknapt na jaren praktijkervaring.
Mijn kind dacht datquote:Op woensdag 9 november 2022 15:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
WAAAAAROM heb je dit kind dan niet óók gewoon normaal verwekt! Het had zo leuk kunnen zijn![]()
Mooie voor kerstavondquote:Op woensdag 9 november 2022 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel heel interessant zo'n kijk erop. Zou hem graag alle mogelijke opties willen voorleggen om te kijken wat hij overal over denkt.
Kon papa mooi vergelijkend warenonderzoek doenquote:Op woensdag 9 november 2022 16:00 schreef Vanyel het volgende:
Pas maar op, straks wil hij het ook zo doen.
Mijn joch heeft ook wel eens gerefereerd aan hoe papa met ons allebei had gesekst om de kinderen te maken trouwens.
Zou hem waarschijnlijk niet eens gelukt zijn, met een vrouw, maar dat maakt in deze natuurlijk niet uit.
Bij mij hebben maar 2 verloskundigen inwendig onderzoek gedaan, waarvan 1 de lesbische, maar eerlijk gezegd kan ik niet meer terughalen wie het comfortabeler deed. Maar ik kan me voorstellen dat het verschil maaktquote:Op woensdag 9 november 2022 15:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een van de verloskundigen bij onze praktijk was lesbisch.
Ik denk dat tijdens dat feestelijke zwanger-bevalgebeuren makkelijk zo'n 6,7 mensen (misschien meer, het is even geleden) inwendig hebben zitten poeren om het een of ander te onderzoeken.
Was wel voelbaar wie de lesbo was zeg. Zo veel minder oncomfortabel en meer 'natuurlijk volgend' ofzo.
[..]Dacht dat ik de enige was die dat verlangen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan "aanraken" afstrepen.
Dat gebeurde overigens ook alleen maar om de reden dat ik het graag wilde.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn kind dacht datOf ik het niet gek vond, zo met een vreemde man op een bedje in een kliniek
![]()
Na mijn uitleg concludeerde hij 'jouw manier klinkt veel prettiger, mam'
Het was mijn persoonlijke ervaring dat wel wat zeggen, ook namens anderen, ook wel hielp, voor mezelf, om het een plek te geven. En als herinnering.quote:Op woensdag 9 november 2022 16:46 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. Het was heel goed en fijn om even met familie te zijn. Er was amper verdriet, er is wel gelachen, er is van alles geregeld. Bij het afleggen, dat gebeurt is voor ik kwam, is er door de rest besloten dat de ring die oma nog droeg (naast de trouwring) als ik wilde voor mij zou zijn.Omdat het soort ring me past (hoewel ik nooit ringen draag en het is ook de vraag of ik m als ring hou of dat ie aan een kettinkje gaat), maar ook omdat ik de enige ben met net zulke dikke vingers als oma.
![]()
![]()
Ben moe en moet voor morgen beslissen of ik wat wil zeggen op de crematie. Ergens vind ik dat dat moet, want de rest van de kleinkinderen wil dat niet en ik ben de oudste en ik kan dat ook en ditdat, maar het is ook wel "makkelijk" om de plechtigheid gewoon te laten gebeuren, zeg maar.
Ik had er overheen gelezen, lieve Loon gecondoleerd en sterktequote:Op woensdag 9 november 2022 16:46 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. Het was heel goed en fijn om even met familie te zijn. Er was amper verdriet, er is wel gelachen, er is van alles geregeld. Bij het afleggen, dat gebeurt is voor ik kwam, is er door de rest besloten dat de ring die oma nog droeg (naast de trouwring) als ik wilde voor mij zou zijn.Omdat het soort ring me past (hoewel ik nooit ringen draag en het is ook de vraag of ik m als ring hou of dat ie aan een kettinkje gaat), maar ook omdat ik de enige ben met net zulke dikke vingers als oma.
![]()
![]()
Ben moe en moet voor morgen beslissen of ik wat wil zeggen op de crematie. Ergens vind ik dat dat moet, want de rest van de kleinkinderen wil dat niet en ik ben de oudste en ik kan dat ook en ditdat, maar het is ook wel "makkelijk" om de plechtigheid gewoon te laten gebeuren, zeg maar.
Daar heb ik dan weer geen nieuwsgierigheid naar. Als ik m'n man ergens kan opgeven om zwanger te worden, dan zou ik het meteen doen.quote:Op woensdag 9 november 2022 16:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
![]()
Over nieuwsgierigheid gesproken; ik ben ergens best wel nieuwsgierig naar hoe het is om zwanger te zijn. Maar ja, dan zit je daarna weer met een kind/lichamelijke ongemakken en het klinkt vast allemaal romantischer dan het grote delen van de tijd vast is. Dus het blijft denk ik maar bij nieuwsgierigheid.
quote:Op woensdag 9 november 2022 16:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige was die dat verlangen had.Ik kan "aanraken" afstrepen.
Dat gebeurde overigens ook alleen maar om de reden dat ik het graag wilde.
quote:Op woensdag 9 november 2022 16:46 schreef Lonaa het volgende:
![]()
![]()
Ja, kan me wel voorstellen. Ik denk ook wel dati k het wil. Al was het maar omdat mijn oma fantastisch was en iedereen mag dat weten.quote:Op woensdag 9 november 2022 16:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was mijn persoonlijke ervaring dat wel wat zeggen, ook namens anderen, ook wel hielp, voor mezelf, om het een plek te geven. En als herinnering.
Ja, nee, ja, het voelt niet _echt_ als een verplichting, als ik het niet doe is dat helegaar prima hoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 16:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had er overheen gelezen, lieve Loon gecondoleerd en sterkte![]()
Verder ben je enkel jezelf iets verplicht; doen waar je je goed bij voelt.
quote:Op woensdag 9 november 2022 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen nieuwsgierigheid naar. Als ik m'n man ergens kan opgeven om zwanger te worden, dan zou ik het meteen doen.
Zoiets zei ik ook tegen mijn Mrs. Die weigerde al het werk te doen. Nu zit ik met de gebakken perenquote:Op woensdag 9 november 2022 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen nieuwsgierigheid naar. Als ik m'n man ergens kan opgeven om zwanger te worden, dan zou ik het meteen doen.
Ja, nou, precies dat dus. 2 van haar zoons spreken, over haar leven en haar moeder-zijn, maar ze was ook zo'n groot deel oma. Daar moet gewoon wel wat over gezegd worden.quote:Op woensdag 9 november 2022 16:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]![]()
Iets zeggen voelde voor mij toen wel echt goed. Oma was dol op speechen dus ik was ook wel min of meer verplicht. En waar de andere sprekers het meer hadden over haar leven, kon ik het hebben over hoe ze echt als oma was. Welke spelletjes we speelden enzo. Was erg fijn. Ik denk dat het voor jou ook goed kan voelen.
Ja precies. Dat is zo'n groot onderdeel van hun leven ook.quote:Op woensdag 9 november 2022 16:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, precies dat dus. 2 van haar zoons spreken, over haar leven en haar moeder-zijn, maar ze was ook zo'n groot deel oma. Daar moet gewoon wel wat over gezegd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien komt het vanzelf, dat gevoel dat je het wel wil.quote:Op woensdag 9 november 2022 16:46 schreef Lonaa het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2022 17:53 schreef Blues het volgende:
Ik zit bij de kandidaten die uitgenodigd worden voor een gesprek![]()
![]()
![]()
Dat alleen al vind ik tof! Ik ben 63en ik heb al een leuke baan. Dus als er iemand jong en leuk en prima in hun poliplaatje past blijf ik gewoon bij mijn eigen toko.
Maar zou het ook wel leuk vinden om een nieuwe poli te 'leren'. Interessant ook
Weet nog niet wanneer, ze mailt me asap.Wat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat laatste is natuurlijk wel heel erg waar.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:21 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb de uitvaart van mijn laatst gestorven grootouder gemist, ik kon er niet op tijd bij zijn. Dat zou de eerste zijn geweest waar ik misschien wat had willen (kunnen) zeggen. Inmiddels 20 jaar geleden en zo heel soms vind ik het nog steeds K dat ik daar niet bij was en dat ik niet nog harder geprobeerd heb het wel te halen.
Denk dat dat voor iets zeggen ook geldt. Je kunt altijd last minute bedenken dat het niet lukt of je niet wil. Maar als je vooraf al besluit het niet te doen, kun je dat nooit meer ongedaan maken.
Schoonpa is aug jl. overleden, en ik heb half een beetje spijt dat ik niet nog wat gezegd heb tijdens de uitvaart. Aan de andere kant waren er genoeg sprekersquote:Op woensdag 9 november 2022 18:31 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dat laatste is natuurlijk wel heel erg waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is geen format voor rouw, geen richtlijn wat je wel of niet mag of moet doen. Go with your guts![]()
Vlak bij mijn geboorteplek was er 1 van 40kg die een auto probeerde te koppen...quote:Op woensdag 9 november 2022 19:18 schreef sigme het volgende:
En nu ga ik naar een lezing over bevers.
[..]
Ik ben daar dus altijd wel enorm nieuwsgierig naar. Niet om te oordelen of wat dan ook. Maar net als hoe ik geïnteresseerd ben in 1001 andere dingen. Kennisvergaring. Maar het is niet heel cool om daar nieuwsgierig naar te zijn dus hou ik mijn mond meestal.In Vietnam, de eerste keer dat ik daar was, in het midden van niets door een kassa meisje door de baard geaaid. Een blanke had ze eerder gezien, gezien de reactie naar de rest van de groep. Maar iemand met baard blijkbaar niet. En dat moest met een bult gegiechel en aanmoediging van wat ander grut toch even aangeraakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:39 schreef z80 het volgende:
[..]
In Vietnam, de eerste keer dat ik daar was, in het midden van niets door een kassa meisje door de baard geaaid. Een blanke had ze eerder gezien, gezien de reactie naar de rest van de groep. Maar iemand met baard blijkbaar niet. En dat moest met een bult gegiechel en aanmoediging van wat ander grut toch even aangeraakt worden.
Inderdaad lang geleden. Dat was niet de meest gezellige periode van deze SC. Niet door jou maar in het algemeen.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik hier was, terwijl ik steeds een redelijke Bourgondiër ben…
Er was een reden dat ik destijds met stille trom vertrokken ben, ja…quote:Op woensdag 9 november 2022 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad lang geleden. Dat was niet de meest gezellige periode van deze SC. Niet door jou maar in het algemeen.
Weet je zeker dat dat geen verdwaalde capibara was?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vlak bij mijn geboorteplek was er 1 van 40kg die een auto probeerde te koppen...
Jij weet gewoon wie wanneer hier post en wanneer niet?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad lang geleden. Dat was niet de meest gezellige periode van deze SC. Niet door jou maar in het algemeen.
Ik kan jou van toen ook herinneren…quote:Op woensdag 9 november 2022 21:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij weet gewoon wie wanneer hier post en wanneer niet?
Da's heel wel mogelijk. Maar ik heb geen idee over wanneer we het hebbenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan jou van toen ook herinneren…
Ik ga het niet checken, maar ik gok op een jaar of 6 geleden…quote:Op woensdag 9 november 2022 21:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Da's heel wel mogelijk. Maar ik heb geen idee over wanneer we het hebben
Oh nee, ik heb geen actieve herinnering aan die periodequote:Op woensdag 9 november 2022 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het niet checken, maar ik gok op een jaar of 6 geleden…
Toch teruggezocht en mijn laatste reguliere post hier was in januari 2017…quote:Op woensdag 9 november 2022 21:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb geen actieve herinnering aan die periodeAlles verdrongen.
Wat een levenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Het is wachten op de Kerst, dan schuiven we aan bij het 8 gangen Kerstdiner en -ontbijt in de Swarte Ruijter in Holten en in januari staat een bezoek aan Mont Blanc in de Pijp in Amsterdam op het programma.
Daarnaast bezoek en geef ik nog regelmatig whisky tastings en crossen we door het hele land met vrienden om leuke/mooie/interessante restaurants te bezoeken…
Niet van iedereen maar MM mocht ik graag dus daar heb ik destijds nog wel even wat contact mee gehad. Later nog eens met een FOK PR dingetje (dat in de soep liep) en daarna waren we ook nog samen crew. Hij is in mijn brein blijven hangen blijkbaar.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij weet gewoon wie wanneer hier post en wanneer niet?
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen verdwaalde capibara was?
Kreeg je je noten er nog goed uit? Snap wel dat dat een moeilijk moment was.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:55 schreef AnneX het volgende:
Leuk Blues om een uitnodiging te hebben voor solli gesprek.
Weet je of er veel gegadigden zijn? Interne collega’s ws.
Vanavond was koorrep in hetzelfde gebouw waar een avond was voor mensen uit Oekraïne en gastgezinnen.
Op verzoek hebben wij twee liedjes gezongen. Mens, wat vond ik dat lastig.
Cover me in sunshine van Pink en Something inside so strong. Ook mensen in het publiek waren ook wel emotioneel. Boeh.
Inderdaad zo'n 6 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch teruggezocht en mijn laatste reguliere post hier was in januari 2017…
MadMaster in CUL / [CUL SC] Monsters en SV's
Het is niet altijd feest.quote:
quote:Niet van iedereen maar MM mocht ik graag dus daar heb ik destijds nog wel even wat contact mee gehad. Later nog eens met een FOK PR dingetje (dat in de soep liep) en daarna waren we ook nog samen crew. Hij is in mijn brein blijven hangen blijkbaar.
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch teruggezocht en mijn laatste reguliere post hier was in januari 2017…
MadMaster in CUL / [CUL SC] Monsters en SV's
Helaas was t een echte zuid-hollandse Bever..quote:Op woensdag 9 november 2022 21:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen verdwaalde capibara was?
Omg, die is idd huge!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas was t een echte zuid-hollandse Bever..
[ afbeelding ]
quote:
quote:"De bever is ongeveer 1.30 meter lang en 40 kilo zwaar",
Mooi vachtje wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:50 schreef sigme het volgende:
Mijn bevercoördinatrice had het ook nog over de 40-kg bever. 1m30 is fors maar niet abnormaal, 40kg is wel tamelijk nogal buitenmaat.
Ze had een kleiner exemplaar bij zich.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn hand erop voor de schaal.
Ja. Hoofd wil niet uit. Ineens wel verdriet dus nu zit ik op de bank. De laatste, en misschien wel enige, 2 zinnen die ik wil zeggen staan op papier. It's something.quote:
😘quote:Op woensdag 9 november 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Hoofd wil niet uit. Ineens wel verdriet dus nu zit ik op de bank. De laatste, en misschien wel enige, 2 zinnen die ik wil zeggen staan op papier. It's something.
Zeker..en 2 zinnen is less is more mssquote:Op woensdag 9 november 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Hoofd wil niet uit. Ineens wel verdriet dus nu zit ik op de bank. De laatste, en misschien wel enige, 2 zinnen die ik wil zeggen staan op papier. It's something.
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Succes, spannend!quote:Op donderdag 10 november 2022 08:07 schreef Barreltje het volgende:
Oplader vergeten?![]()
Hier een rustig dagje werken.. en nog even door dromen over het huis .. morgen 1e gesprek bij de bank..
Nee, oplader bewust niet meegenomen. Laptop is vol en kan best lang mee, en kantoor ligt om de hoek.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:07 schreef Barreltje het volgende:
Oplader vergeten?![]()
Hier een rustig dagje werken.. en nog even door dromen over het huis .. morgen 1e gesprek bij de bank..
Leuk spannend!quote:Op donderdag 10 november 2022 08:07 schreef Barreltje het volgende:
Dat deed je heel mooi!quote:Op donderdag 10 november 2022 11:26 schreef Blues het volgende:
Over muziekjes bij een uitvaart.
Bij mn zus heb ik de zaal wel ff geshockeerd mss met een heftig nrIk heb in mijn puberteit veel bij haar en haar ex gelogeerd. Daar heb ik Janis Joplin leren kennen, hun plaat grijs gedraaid. Dus na mijn herinneringen verteld te hebben over zussie
![]()
hebben ze summertime gedraaid. Dat begint rustig en mooi maar dan.........
Ja welk beessie en eventueel welke abquote:Op donderdag 10 november 2022 12:24 schreef AnneX het volgende:
Misschien is de -itis een dag later duidelijker?
Had ik wel een jaar geleden.
quote:Op donderdag 10 november 2022 12:21 schreef AnneX het volgende:
Dat deed je heel mooi!
Mn. pastoor draaide geen muziek in zijn kerk. Deed wel de moeite om de tekst van Janis Joplin te doorgronden en heeft dat prachtig verwerkt in de preek bij de uitvaart van sch.ma
Het was één van de nummers, die zij leerde kennen via haar zonen. Ma werd bijna 101.
Als buitenlander moet je sowieso 20% van het aankoopbedrag zelf neerleggen voor 80% kan je een hypotheek krijgen..quote:Op donderdag 10 november 2022 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, oplader bewust niet meegenomen. Laptop is vol en kan best lang mee, en kantoor ligt om de hoek.
Spannend, een bankgesprek! Heb je enig idee wat de opties/risico's/kansen zijn?
Mijpaal!!!quote:
Bah, wat een slechte timing voor jou!quote:Op donderdag 10 november 2022 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Is er iemand hier, of kent er iemand iemand die maandag naar Jason Isbell and the 400 Unit wil in een uitverkocht Paradiso?
Ik heb al... twee en half jaar een kaartje, concert is 3x uitgesteld want kErOnA maar het condoleance is maandagavond.
Het "lastige" is, is dat ik het ticket dus niet zelf gekocht heb. Heb m'n ticket wel toegestuurd gekregen zonet maar ik vind het uh ingewikkeld om te vragen of iemand anders m'n kaartje wil verkopen.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Bah, wat een slechte timing voor jou!
Ik kan zelf niet, maar misschien kun je bij Paradiso vragen of er mensen op de wachtlijst staan voor maandag?
https://www.paradiso.nl/n(...)via%20ons%20platform.
Aargh, dat is onhandig jaquote:Op donderdag 10 november 2022 15:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het "lastige" is, is dat ik het ticket dus niet zelf gekocht heb. Heb m'n ticket wel toegestuurd gekregen zonet maar ik vind het uh ingewikkeld om te vragen of iemand anders m'n kaartje wil verkopen.![]()
Ticketswap is geen optie?quote:Op donderdag 10 november 2022 15:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het "lastige" is, is dat ik het ticket dus niet zelf gekocht heb. Heb m'n ticket wel toegestuurd gekregen zonet maar ik vind het uh ingewikkeld om te vragen of iemand anders m'n kaartje wil verkopen.![]()
Dan moet je dus de volledige originele PDF hebben, blijkbaar. Ik heb alleen m'n eigen kaartje.quote:
Ik neem aan dat jouw kaartje ook een (onderdeel van een) PDF met unieke barcode is of daarvan afgeleid is.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan moet je dus de volledige originele PDF hebben, blijkbaar. Ik heb alleen m'n eigen kaartje.
Er zijn destijds 3 kaarten tegelijk, niet door mij, gekocht. Als je via Ticketswap wilt verkopen moet je de hele meuk uploaden en zeggen welke van die 3 je wilt verkopen.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jouw kaartje ook een (onderdeel van een) PDF met unieke barcode is of daarvan afgeleid is.
Ik weet niet zo goed wat je met 'volledige originele PDF' bedoeld...
Hmmm, kennelijk is dat nieuw dan, ik heb in het verleden vaak genoeg een enkel kaartje uit een set verkocht…quote:Op donderdag 10 november 2022 16:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn destijds 3 kaarten tegelijk, niet door mij, gekocht. Als je via Ticketswap wilt verkopen moet je de hele meuk uploaden en zeggen welke van die 3 je wilt verkopen.
Ik heb nu een PDF met alleen mijn ticket, dat dus "geknipt" is van het originele document. Da mag nie.
Aan Sonja/Thijs vragen? Of @PdeHoog?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn destijds 3 kaarten tegelijk, niet door mij, gekocht. Als je via Ticketswap wilt verkopen moet je de hele meuk uploaden en zeggen welke van die 3 je wilt verkopen.
Ik heb nu een PDF met alleen mijn ticket, dat dus "geknipt" is van het originele document. Da mag nie.
De makelaar je daar meer over vertellen?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:54 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje deed even een rondje internet over het potentiele huis
Grootste issue is dat het in 2018 ook al verkocht is.( nadat mensen er 18 jaar in gewoond hebben dus dat geloof ik dan wel). en in november 2021 WEER. en dan staat het nu WEER te koop? . ehhh? das 3 keer in pakweg 5 jaar.. er gaat hier dus iets mis... dit moet verder uitgezocht worden
wat dan weer wel super leuk is , is dat het een historisch gebouw is maar dat er dus allemaal verhalen zijn over het gebouw ( tot in 1677 toen het gebouwd werd) sinds 1830 was het een herberg.. en dat was het tot 2014..
tweede issue is dus dat het een monument is oid.. hoe dat precies zit hier moeten we dus uit gaan zoeken.. nou willen we in principe 90 % het zelfde houden, maar die 10 % moet wel mogelijk zijn zeg maar..
Ik zou met Sonja en Thijs gaan.quote:Op donderdag 10 november 2022 17:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Aan Sonja/Thijs vragen? Of @:pdehoog?
Is hij ook echt van eigenaar gewisseld of al vaker geprobeerd te verkopen wat niet is gelukt?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:54 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje deed even een rondje internet over het potentiele huis
Grootste issue is dat het in 2018 ook al verkocht is.( nadat mensen er 18 jaar in gewoond hebben dus dat geloof ik dan wel). en in november 2021 WEER. en dan staat het nu WEER te koop? . ehhh? das 3 keer in pakweg 5 jaar.. er gaat hier dus iets mis... dit moet verder uitgezocht worden
wat dan weer wel super leuk is , is dat het een historisch gebouw is maar dat er dus allemaal verhalen zijn over het gebouw ( tot in 1677 toen het gebouwd werd) sinds 1830 was het een herberg.. en dat was het tot 2014..
tweede issue is dus dat het een monument is oid.. hoe dat precies zit hier moeten we dus uit gaan zoeken.. nou willen we in principe 90 % het zelfde houden, maar die 10 % moet wel mogelijk zijn zeg maar..
Topper, nu al.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaat goed op t werk. Eerst een (landelijke internet storing, toen druk inhalen en collega moest flink wat uitnodigingen printen en toen liep het helemaal vast. Ben maar even gebleven om alles in te pakken.
Ja hoor, leuk mens. Heel behulpzaam en attentquote:
Ik vraag het even op het kookforum waar ik op zit, wordt vervolgd.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Ooit een keer een gerecht gezien en gegeten van Ottolenghi. Witlofschoteltaart ofzoiets met sinaasappel compote.
Maar kan het niet meer vinden..
Hypotheek in een ander land nemen een optie? Met dank aan de EU mag je in heel de economische zone shoppen. En voor de belastingdienst maakt het niet uit waar de hypotheek vandaan komt.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als buitenlander moet je sowieso 20% van het aankoopbedrag zelf neerleggen voor 80% kan je een hypotheek krijgen..
Burgers vanndit land kunnen de 20% dan weer lenen bij een bank.. dat kan ik dan dus niet.. maar dat is wel OK.. dat bedrag heb ik wel..
Dan is het de vraag of ze accepteren dat ik een soort van buitenlands contract heb en gedetacheerd ben in dit land .. ik wil graag in dit land blijven en ik kan mn bedrijf wsl overtuigen OMDAT ik een huis hier heb.. beetje kip en ei![]()
we gaan het zien..
Ik denk dat het geen goede reclame blijkt te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:00 schreef derLudolf het volgende:
[ twitter ]
Kan iemand die iets meer verstand van marketing heeft, me vertellen waarom dit een goede reclame zou zijn?
Negatieve aandacht is ook aandacht? En waarom extra kaas in dit verband? (ok, past bij een smakeloze actie)
Ik zou niet echt weten waarom ik dat zou willen als het gewoon hier kan..quote:Op donderdag 10 november 2022 20:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Hypotheek in een ander land nemen een optie? Met dank aan de EU mag je in heel de economische zone shoppen. En voor de belastingdienst maakt het niet uit waar de hypotheek vandaan komt.
Mocht je in Nederland inkomsten belasting betalen, dan heb je ook recht op de hypotheek aftrek.
Herdenking van de Kristallnacht - gun jezelf meer zachte kaas bij knapperige kip. Nu bij KFCheese!quote:Op donderdag 10 november 2022 22:00 schreef Barreltje het volgende:
Mijn Duits is te slecht om.de KFC reclame te begrijpen
Dat daar niet iemand dacht “misschien niet echt goed”quote:Op donderdag 10 november 2022 22:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Herdenking van de Kristallnacht - gun jezelf meer zachte kaas bij knapperige kip. Nu bij KFCheese!
Tang, varken, (foute) aandachtshoererij…quote:Op donderdag 10 november 2022 20:00 schreef derLudolf het volgende:
[ twitter ]
Kan iemand die iets meer verstand van marketing heeft, me vertellen waarom dit een goede reclame zou zijn?
Negatieve aandacht is ook aandacht? En waarom extra kaas in dit verband? (ok, past bij een smakeloze actie)
Extreemrechts is een groeiende afzetmarkt?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:00 schreef derLudolf het volgende:
[ twitter ]
Aandacht.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:00 schreef derLudolf het volgende:
[ twitter ]
Ik doe geen concertjes meer eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2022 17:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Aan Sonja/Thijs vragen? Of @:pdehoog?
Uitverkochte Jason Isbell is een mooie om weer mee te beginnen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe geen concertjes meer eigenlijk
Sterkte vandaag. Bijna weekend!quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:15 schreef Clubsoda het volgende:
Dat ziet er goed uit sigmeWij gaan vanmiddag naar de kust, nachtje hotel en vanavond eten. Samen met een vriendin, haar cadeau voor ons huwelijk. Ik moet ook nog met het naar de oogarts dus het wordt een miserabele werkdag.
Daarom ga ik nu alle lopende zaken negeren en er snel een van de laatste opleidingsopdrachten uitpersen, want over een maand heb ik mijn eindgesprek en moet álles af zijn
Absoluut niet. Uitverkocht betekent: veel te druk. In mijn huidige erg overprikkelde toestand is dat geen succes.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uitverkochte Jason Isbell is een mooie om weer mee te beginnen.
Gaat het niet zo goed met je momenteel?quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Absoluut niet. Uitverkocht betekent: veel te druk. In mijn huidige erg overprikkelde toestand is dat geen succes.
Laten we het er op houden dat ik een mening heb over hoe men opereert op kantoor en de werkdruk die dit met zich meebrengt. En vooral over het feit dat voor elk project dat men aftrapt dezelfde vier mensen van IT nodig zijn……quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaat het niet zo goed met je momenteel?
Matig. Ben je al op zoek naar iets anders? J had binnen no time een berg aanbiedingen, dan moet dat voor jou zeker lukken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik een mening heb over hoe men opereert op kantoor en de werkdruk die dit met zich meebrengt. En vooral over het feit dat voor elk project dat men aftrapt dezelfde vier mensen van IT nodig zijn……
quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Absoluut niet. Uitverkocht betekent: veel te druk. In mijn huidige erg overprikkelde toestand is dat geen succes.
Ik word elke week wel 2 of 3 keer gemaild via LinkedIn. Maar eigenlijk heb ik geen zin om te verkassen en weer gesprekken te voeren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Matig. Ben je al op zoek naar iets anders? J had binnen no time een berg aanbiedingen, dan moet dat voor jou zeker lukken.
Ze zijn bij hem nu ook bezig om afdelingen meer verantwoordelijk te maken voor hun eigen plan en daarna pas IT er bij te betrekken. Dat vergt wel een cultuuromslag.
Het is ook wel weer gedoe inderdaad. Vooral als alles al wel te veel is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik word elke week wel 2 of 3 keer gemaild via LinkedIn. Maar eigenlijk heb ik geen zin om te verkassen en weer gesprekken te voeren.
Die er dan een Snickers opquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had witte bolletjes met speculaas, dat zou ik iedereen willen aanraden want dat maakt instant blij.Als dat niet werkt, is warme chocolademelk ook altijd nog een poging waard.
En anders is het straks weer weekend.Weekend.
Schouderklopje voor jouquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:24 schreef AnneX het volgende:
Ouwerwets en smakelijk: speculaasjes op het brood. Mmmm.
Graag een schouderklopje: zojuist een CB pakketje kwijt formulier digitaal ingevuld, en ondertekend en retour gemaild.![]()
Knap hè!?![]()
Sinds 6 oktober in afwachting van afhandelen. Na 2 x telefoon á 15 min en geen respons en 5 mails aan drie verschillende namen op 2 verschillende cb klantenservice.nl en .be
Ja, dat waren allemaal namen en mailadressen die hadden geantwoord, dat het werd afgehandeld.
Nu in afwachting van de overschrijving. ¤ 74,95
Weet je al meer van de studenten en medewerkers, en of zij wel/niet in de mêlee waren?quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb alle ramen op begane grond van binnen en buiten gewassen. Een aansluitstuk op de tuinslang gekocht voor buiten, wat een succes! Dan is het klusje zo geklaard.
Daarna pannenkoeken-spaghetti gemaakt, dat was een hit bij de monsters. 11-11 is een feestdag hier, dus een vrije dag.
Morgen halen we het verjaardagsfeestje van de oudste in, ik ben blij als dat achter de rug is.
Oh ja idd, ik zie soms oproepjes op nextdoor. Zo naar als je het niet meer terugvindquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Had vanochtend een afspraak bij de huisarts (nieuwe, leuk mens) vanwege pijn in m’n zij al een tijd. Gelukkig is dat wel al aan het minderen en ze denkt aan een verrekte spier door hoesten. Nieren zijn bevoelt enzo en daar was niets mee aan de hand gelukkig. Kon ook vanochtend weer een plasje meenemen want weer blaasontsteking. Was net van de ene “af” nu de volgende. Urine is op kweek gezet, hoi @:blues , en weer AB meegekregen.![]()
Wel een gelukje vanochtend. Ik wilde een ketting omdoen die veel emotionele waarde heeft (cadeau van mijn vader aan mijn moeder bij mijn geboorte), bleek het slotje kapot. Fijn dat ik er in huis achterkwam dan te laat en ketting ergens onderweg kwijtraken
Wow alsof ik weer 'thuis' ben of zoquote:Op vrijdag 11 november 2022 14:26 schreef borisz het volgende:
Als je dan toch in Utrecht bent...
[ afbeelding ]
De wandeling was fijn
Ja, mooi is dat, Kherson vrij, nu zo snel mogelijk de rest nog, zodat de mensen daar in de winter in ieder geval veilig zijn in de bittere kou. Een vriend van mij heeft een relatie met een Oekraïnse (was als van voor de oorlog) en morgenavond gaan we toevallig met een stel uiteten, we gaan er zeker op proosten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:31 schreef AnneX het volgende:
Dat zou lekker zijn Kaatje als de hh weer komt.Dat scheelt zo in tijd en energie en plannen.
Heb je eigenlijk een proeftijd?
Beterschap Blues! 💐
En met tranen gekeken naar de filmpjes uit Kherson. Bevrijd !
@:PdeHoog nou ja. Sterkte ermee.
Antwoord op t forum: 'heb in 5 van zijn boeken gekeken, maar deze combi niet aangetroffen'quote:Op donderdag 10 november 2022 18:47 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Ooit een keer een gerecht gezien en gegeten van Ottolenghi. Witlofschoteltaart ofzoiets met sinaasappel compote.
Maar kan het niet meer vinden..
Zes kinderen totaal. Heel jong, ze vergaten hun tekst steeds. Ook jaren niets gehad.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:20 schreef borisz het volgende:
Sint Maarten is een beetje uitgestorven in IJmuiden. De deur hoefde slechts 6x over.
Jammer! Bedankt voor het vragen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:52 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Antwoord op t forum: 'heb in 5 van zijn boeken gekeken, maar deze combi niet aangetroffen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |