Ik hoorde iemand ( @Kakadylo ? ) zeggen dat ie ook in EOTB zat?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een paupertje. Echt zo'n type die verhaal gaat halen bij de loods als het hem niet zint.
Voor hun was het een twijfel gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die megaaaa cirkel boven mirthe haar hoofd wordt normaal niet goed gerekend hahahaquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het stelde niet veel voor, was een vluggertje ......![]()
[ afbeelding ]
Centraal - 8 november 2022.Wederom bleven beloofde rellen uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze goed gedaan tot nu toequote:
De schilder zelf staat er niet opquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:37 schreef Poesjuh het volgende:
man met 1 oog gluurder met een petje.....uhhhh wat dacht je van de schilder zelf
Dat verbaast me niets, dat bedenkelijk allooi zit inderdaad in dat soort shows.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand ( @:kakadylo ? ) zeggen dat ie ook in EOTB zat?
Alleen zijn alle wetenschappers het er wel over eens...quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
De schilder zelf staat er niet op
Zijn enkel geruchten, is nooit bewezen
Nou, nee dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Alleen zijn alle wetenschappers het er wel over eens...
Okayquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Dit was dus gewoon een eliminatieopdracht van origine.
Aan mirthe de eer om dit antwoord te geven 1642 schrijft ze opquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik welk jaar schilderde Rembrand de nachtwacht is de vraag
Hoezo precies?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Dit was dus gewoon een eliminatieopdracht van origine.
Ik denk dat ze dan iemand moesten aanwijzen die deze opdracht zou moeten doen. Nu heeft Mirthe dat gedaan grotendeels maar zou ook een deelnemer geweest kunnen zijn die ze daar weg wilde hebben.quote:
Hij moet wel of naar huisquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:43 schreef Seattle het volgende:
Berend kan ook weer een beetje lachen en grapjes maken gelukkig
Klopt. Hij heeft vanmorgen gedoucht, heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:43 schreef Seattle het volgende:
Berend kan ook weer een beetje lachen en grapjes maken gelukkig
het is kiezen of delen lijkt me, je doet mee of je doet het niet, het houdt n keer op dat aanstel gedragquote:
En terecht, het grootste succes sinds het bestaan van deze show.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:43 schreef Seattle het volgende:
Jeff zichzelf weer op de borst kloppen
Denk nog steeds dat ze gewoon echt zo is mede vanwege haar beschermde opvoedingquote:
Ik wil wel op Mirthes borstjes kloppenquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:43 schreef Seattle het volgende:
Jeff zichzelf weer op de borst kloppen
Zwaar christelijke familie die het er niet mee eens was dat ze hieraan meedeed.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat ze gewoon echt zo is mede vanwege haar beschermde opvoeding
Daar heeft hij niets aan bijgedragen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, het grootste succes sinds het bestaan van deze show.![]()
Puzziepie, wat zeg je nu toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil wel op Mirthes borstjes kloppen
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar heeft hij niets aan bijgedragen.
Hij heeft wel gezorgd dat het ordelijk verliepquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar heeft hij niets aan bijgedragen.
Heb ik niet gezegd maar er werd gevraagd naar het type waarover het gingquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand ( @:kakadylo ? ) zeggen dat ie ook in EOTB zat?
Dat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezorgd dat het ordeijk verliep
Big deal.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezorgd dat het ordeijk verliep
1642 werd zelfs letterlijk door de stem gezegd toen ze voor het scherm stondenquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:41 schreef engine het volgende:
Man man man wat een simpele vraagJeff moet geholpen worden blijkbaar.
Nu weer extra bier kopen voor z'n medeboefjes.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:48 schreef Cargamelk het volgende:
[..]die was alleen bezig hoe nog meer te sjoemelen
Zo lelijk iemand met een legging waarin alles te zien is, eerlijk gezegd een goor gezicht.quote:
Hoe kom je daar toch bij met deze framing. Hij sjoemelt helemaal niets.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:48 schreef Cargamelk het volgende:
[..]die was alleen bezig hoe nog meer te sjoemelen
Dat wisten ze wel, hebben ze het gevoel dat ze toch een bijdrage hebben gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
1642 werd zelfs letterlijk door de stem gezegd toen ze voor het scherm stonden
Prachtig gezichtquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo lelijk iemand met een legging waarin alles te zien is, eerlijk gezegd een goor gezicht.
Op momenten zoals deze bewijst Mirthe haar waarde terwijl een Mexx, Babs of Djedi niets bijdragen of überhaupt pogenquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:48 schreef Silves het volgende:
Jedi waarom heb ik geen rijst in de soep, bij wie moet ik dan zijn...pfff boeretrien ga naar huis, oncontente hebberd.
Let it goquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij met deze framing. Hij sjoemelt helemaal niets.
en sigaretten en shagquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu weer extra bier kopen voor z'n medeboefjes.
Laat gaan .. is zinloos ... alleen een glaasje wijn kan aangewezen worden ..quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij met deze framing. Hij sjoemelt helemaal niets.
Eenschquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op momenten zoals deze bewijst Mirthe haar waarde terwijl een Mexx of Djedi werkelijk niets bijdragen
Dat wordt niet betaald van het verdiende geld. Dat wordt geleend van de pot.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
en sigaretten en shag
en voor 's avonds, als hij moe in zijn managerstoel zit, een lekker glaasje wijn om de dag af te sluiten
quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
en sigaretten en shag
en voor 's avonds, als hij moe in zijn managerstoel zit, een lekker glaasje wijn om de dag af te sluiten
haha.. die Maddy ... omdat ze 230 euro had overgelaten voor 4 dagen .. dat is dus 60 euro per dag. Dat is karig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:53 schreef engine het volgende:
Babbete vind ook dat er te weinig eten is de laatste dagen. Maddy vroeg zich ook al af waarom er niks te eten was. Wanda klaagde vanmorgen dat er geen beleg was besteld.
Omdat ze moesten zuipen en roken ...daarom.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:53 schreef engine het volgende:
Babbete vind ook dat er te weinig eten is de laatste dagen. Maddy vroeg zich ook al af waarom er niks te eten was. Wanda klaagde vanmorgen dat er geen beleg was besteld.
Jeff heeft toch al budget gehad?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. die Maddy ... omdat ze 230 euro had overgelaten voor 4 dagen .. dat is dus 60 euro per dag. Dat is karig.
De boodschappen van dat budget komen vandaag pas. Of niet.. ik weet het ook niet meer ...quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft toch al budget gehad?
Ik hoor Jeff nu weer zeggen "ze hebben alles". Blijkbaar is niet iedereen het daar mee eens.
Alleen hun clubje heeft allesquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor Jeff nu weer zeggen "ze hebben alles". Blijkbaar is niet iedereen het daar mee eens.
Ja en daarvan komen vandaag de boodschappen binnen. Het restje van Maddie is voor de afgelopen dagen geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een idioot is dat ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:57 schreef spapaars het volgende:
Marciano zit er verslagen bij, deed mee maar Mirthe krijgt terecht alle eer
Nee, dit is aflevering 1 van EJVJLquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:59 schreef mario390 het volgende:
kennen zich kim d, ruben,mirthe uit en andere zending??
[ afbeelding ]
Dit gaat nog wel een ding worden . Wees gewoon transparant . Hij doet het verder prima daar niet van .quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zit dat niet volgens mij. Hij heeft zondagavond met Jappie een fles wijn opengemaakt en die staat nu op kantoor voor privé gebruik.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
Dat 'Jeff drinkt wijn gedoe' vind ik ook een storm in een glas water. Wat moet ie dan, dat overgebleven kletsje uit de fles delen met 30+ anderen of weg mieteren ?
Ja, volgens mij ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zit dat niet volgens mij. Hij heeft zondagavond met Jappie een fles wijn opengemaakt en die staat nu op kantoor voor privé gebruik.
Is dat Viking?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:59 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
samenkomen in de Stadt?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:59 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, was ik ook getuige vanquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zit dat niet volgens mij. Hij heeft zondagavond met Jappie een fles wijn opengemaakt en die staat nu op kantoor voor privé gebruik.
Zoals ook andere zeggen, wie op transparant willen stemmen, stem dan niet op mij..diegene die op rupert en ima hebben gestemd zijn ook degene die klagen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een ding worden . Wees gewoon transparant . Hij doet het verder prima daar niet van .
Maar ga mensen niet kleineren omdat zij willen weten wat er met het geld gebeurt. Zoals hij net wel bij Babette deed.
maddy moet haar bek houden , zij heeft er een puinhoop van gemaakt
Wat de boer niet kent..quote:
Die jatten alles wat los en vast zit daar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals ook andere zeggen, wie op transparant willen stemmen, stem dan niet op mij..diegene die op rupert en ima hebben gestemd zijn ook degene die klagen.
oke jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
je ziet toch de bus? daar stapten ze in om naar de loods te worden gebracht.
hij heeft alles voor niets gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir heeft dus voor niets naar dat schilderij lopen tureluren
Ik vind het een engerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks knaps aan
ik zie geen kwaliteit![]()
5 x zo breed als Sjeffie.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks knaps aan
ik zie geen kwaliteit![]()
ik hou er ook niet vanquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het een engerd![]()
Het type wat in Temptation zit
Nadir is helaas weg, en Alicia zal volgen morgen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ik haak maar weer eens aan. Toch een zoek de verschillen-opdracht dus. Goed dat Mirthe het schilderij uren heeft bestudeerd. Weer lekker veel geld. Komt er nog een moment dat ze de pot moeten aanbreken? Zou de zender serieus een miljoen gaan geven? Bizar.
Is Nadir al weg? Gaat Alicia ook?
Nee ik hou er ook niet van , maar past wel bij haarquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van
die opgepompte hersenloze gevallen
liefquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
In de keuken zijn ze erg enthousiast over het eten van Ima.
Jeff : In vervolg is dinsdag geen restjesdag, maar Imadidinsdag.
Jij vond Nadir leuk?quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nadir is helaas weg, en Alicia zal volgen morgen.
Helaas mogen we nog t/m vrijdag van Alies genieten .. om weet ik wat voor redenen gaat ze het pas donderdag aanvragen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nadir is helaas weg, en Alicia zal volgen morgen.
Denk dat die Jeff in tweeėn breektquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het een engerd![]()
Het type wat in Temptation zit
Ja Nadir is vertrokken en Alicia zegt dat ze donderdag vertrektquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ik haak maar weer eens aan. Toch een zoek de verschillen-opdracht dus. Goed dat Mirthe het schilderij uren heeft bestudeerd. Weer lekker veel geld. Komt er nog een moment dat ze de pot moeten aanbreken? Zou de zender serieus een miljoen gaan geven? Bizar.
Is Nadir al weg? Gaat Alicia ook?
donderdag gesprek geloof ikquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij vond Nadir leuk?
Alicia al 24 uur aangevraagd?
ik denk dat hij zijn eigen billen niet kan afvegenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:05 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Denk dat die Jeff in tweeėn breekt
Hij zou het kunnen jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:05 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Denk dat die Jeff in tweeėn breekt
Daar had die KimD voorquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij zijn eigen billen niet kan afvegen
oh wazig..quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Helaas mogen we nog t/m vrijdag van Alies genieten .. om weet ik wat voor redenen gaat ze het pas donderdag aanvragen.
Een arrogante houding.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:07 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff staat er ook steeds zo bij als Jeff the Man(ager), beentjes wijd, handen in zijn zij. "En hij zag dat het goed was"
Maddy is een beetje lostquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:08 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop dat Maddy vandaag gaat zeiken over het geld![]()
![]()
Dat ze dat net al deed was al gźnant, ze doet net alsof ze alles nog bijna beter weet omdat ze manager is geweest
zo knap is ie niet hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Huisvrouwtjes zat die dat wel willen.
Huh? Nog steeds?quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy is een beetje lost
is nu een nobody die alleen maar denkt dat iedereen haar pest en tegen haar is
Ja dan klopt het toch? Hij dronk gisteren dus een restje van dat zuipfestijn op zondag. Storm in glas wijn danquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:00 schreef engine het volgende:
[..]
ze ligt gewoon weer bij Wandaquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? Nog steeds?
Maar kan zij nu niet in een andere kamer liggen?
Ik zie dat niet als probleem.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:11 schreef puzziepie het volgende:
Hele knappe jongen die wat tegen Jeff durft te zeggen![]()
En precies dat is zijn probleem
[ afbeelding ]
Goed idee ... tot vanavond bij de volgende verdien opdracht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
De streams kunnen weer uit gelukkig, de poen binnen, eentje opgerot dus niets meer te verwachten van het zooitje..
Ah okayquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze ligt gewoon weer bij Wanda
ze was gisteren weer aan het klagen dat ze haar hadden gepest
want toen zij in bed lag(overdag) gingen ze schoonmaken
en Wanda had gezegd dat de ouderen soms worden ontzien door de FEBO
mbt zenderchecks
Er komt voorlopig geen verdienopdracht meer. Ik denk donderdag wel een opdracht maar meer voor persoonlijk bezit of een feestje en zulks.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Goed idee ... tot vanavond bij de volgende verdien opdracht.
Lezen kan heel moeilijk zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
je ziet toch de bus? daar stapten ze in om naar de loods te worden gebracht.
Kan Isaac mooi weer spelen in decemberquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:10 schreef engine het volgende:
Jeff gaat 3000 euro overlaten voor Isaac.
Tuuuurlijk
ze heeft tijdens de cocktailmiddag even bij Jeff op de kamer gelegenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah okay
Ik had begrepen dat Maddy in de kamer van groep Babette haar matras mocht leggen
Daar hadden ze het een paar dagen geleden over.
Alsof ie al een beetje weet wat de FEBO gaat toesturenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Kan Isaac mooi weer spelen in december
voor zijn aambeiquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:16 schreef Aggie46 het volgende:
1 breipen zoek?
Vraag aan Martin.
Die liep ermee door de loods naar de slaapkamer en kwam terug...zonder breipen.
Geen idee of ze genoeg pennen hebben, maar het viel me op.
Raar gedoequote:Op dinsdag 8 november 2022 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft tijdens de cocktailmiddag even bij Jeff op de kamer gelegen
maar snachts weer op haar eigen kamer
ik snap er ook niks meer van
Neuh, dit was het wel, enerverende dag geweest, en Sjeffie moet een hoop rotzooi bestellen, ook niet interessant , de rest roken, konkelen, pokeren, 31 bordjes klaarzettenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Goed idee ... tot vanavond bij de volgende verdien opdracht.
Wendy had het over stokjesquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:16 schreef Aggie46 het volgende:
1 breipen zoek?
Vraag aan Martin.
Die liep ermee door de loods naar de slaapkamer en kwam terug...zonder breipen.
Geen idee of ze genoeg pennen hebben, maar het viel me op.
gaat ze hem nu aanvragen danquote:
Deze week iig. maar het staat vast zegt GJ .quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat ze hem nu aanvragen dan
of moet het allemaal heel dramatisch
Haar 3e poging.. nou ja het is Nadier ook gelukt, misschien is de acceptatie grens van Febo wel 3x dan oprottenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:17 schreef Kakadylo het volgende:
GJ zegt dat het voor 100% vaststaat dat Alicia deze week gaat
de oudjes zijn niet zo'n fan van Babbelquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:19 schreef engine het volgende:
Babette wil de oudjes achter zich hebben.
Ik weet het niet zeker, ik denk Rupert. Hij was de roddelpers tijdens de persco, en stelde dat soort vragen. Was zijn rol, dus een beetje flauw dan van GJ.quote:
Tijd voor een charmeoffensief van Babbelquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de oudjes zijn niet zo'n fan van Babbel
GJ zijn ze ouderen ook al klaar meequote:Op dinsdag 8 november 2022 14:20 schreef Kakadylo het volgende:
Babs en GJ opzichtig over welk plan (C of al D) nu te gaan volgen
Nou als het uiteindelijk Jeff, Mirthe en Isaac gaat worden weet ik al wie het mag worden, Jeff in eerste instantie anders Mirthe.quote:
Hij moet wel kappen met die blufbek bah... over het paard getild gastje..quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:11 schreef puzziepie het volgende:
Hele knappe jongen die wat tegen Jeff durft te zeggen![]()
En precies dat is zijn probleem
[ afbeelding ]
isaac hoort er ook een soort van bij hequote:Op dinsdag 8 november 2022 14:22 schreef Kakadylo het volgende:
Wat dachten Babs en GJ dan te bereiken met de drie-eenheid met Alicia?![]()
staat haar prachtigquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe heeft een mooi lijf en toch vind ik het wat onnodig om een legging te dragen die zó strak zit
Ik denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij moet wel kappen met die blufbek bah... over het paard getild gastje..
Daar zijn de meningen over verdeeltquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe heeft een mooi lijf en toch vind ik het wat onnodig om een legging te dragen die zó strak zit
Mooie chickquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:24 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt
Isaac wil GJ het liefst op z'n bek slaanquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac hoort er ook een soort van bij he
die is wel ok met babbel en ALiciaquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac wil GJ het liefst op z'n bek slaan
JW volgens mij ..quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeurenMaar ik vind hem wel sfeerbepalend op de verkeerde/negatieve manier
En daar hou ik niet van.
Zou wel mooi zijn .. dan Isaac eenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe hoort bij de outsiders die overal tussendoor vliegen maar allround zijnquote:
dat gaat nooit gebeurenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:26 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn .. dan Isaac een
Zeg ook "zou"quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat nooit gebeuren
dat hij zijn geduld verliest
hoe jammer ik het ook vind
Wrom?quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
die klopt nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:29 schreef mootie het volgende:
Alles kost weer geen drol. Verse patat is blijkbaar ook veel goedkoper dan verse patat. 32 kilo kost niks.
Ik denk niet dat Isaac GJ op zijn wil slaan, ik denk wel dat hij het gedrag van GJ bedenkelijk vindt, en hij is niet de enigequote:Op dinsdag 8 november 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal wel iets met Alicia te maken hebben hč
Ik heb zoiets van I love him, I hate him.... sommige dingen doet hij hartstikke geinig... maar toch belazerd hij de boel... en die uitspraken naar zijn medebewoners vind ik niet okéquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeurenMaar ik vind hem wel sfeerbepalend op de verkeerde/negatieve manier
En daar hou ik niet van.
hij heeft wel iets in die context gezegd tegen Babettequote:Op dinsdag 8 november 2022 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Isaac GJ op zijn wil slaan, ik denk wel dat hij het gedrag van GJ bedenkelijk vindt, en hij is niet de enige
Het is anders gewoon een quote hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Isaac GJ op zijn wil slaan, ik denk wel dat hij het gedrag van GJ bedenkelijk vindt, en hij is niet de enige
hij heeft het echt al eens gezegd over GJquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac en Jeff hadden het over JW .. dat ie z'n grote mond moest houden (over die spellen). Hadden ze gister al besproken en begon hij vanochtend weer luid over.. in die context zei Isaac dat hij 'm op z'n mond wou slaan.
Ik vind een cameltoe gewoon niet charmant..quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
staat haar prachtig
maar onder haar billen staan strepen
dat maakt hem ietwat raar
liever een strakke legging dan een flodder ding
daar heb je tegenwoordig inlegpads voorquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind een cameltoe gewoon niet charmant..
Ik zie dit liever als een man in z'n balletbroekje...quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind een cameltoe gewoon niet charmant..
Nou in die roze zit iig geen padding.. ik kon liplezen. Maar goed. Snap dat anderen daar wel enthousiast van wordenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
@:Happycharly
nu zit ik te kijken of ze die heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Niet handig om dat te zeggen met wat ze nu aanheeftquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : wanneer gaat Martin weg? [bij de sporttoestellen]
Jasper : Hoezo?
Mirthe : Vies ventje ... laat aan iedereen z'n piemel zien.
say what?quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:38 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Niet handig om dat te zeggen met wat ze nu aanheeft
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou in die roze zit iig geen padding.. ik kon liplezen. Maar goed. Snap dat anderen daar wel enthousiast van worden
Roepen is wat anders als doen. Isaac zou dat simpelweg nooit doen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft wel iets in die context gezegd tegen Babette
quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : wanneer gaat Martin weg? [bij de sporttoestellen]
Jasper : Hoezo?
Mirthe : Vies ventje ... laat aan iedereen z'n piemel zien.
dat zei ik net ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Roepen is wat anders als doen. Isaac zou dat simpelweg nooit doen.
Nee natuurlijk doet ie dat nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Roepen is wat anders als doen. Isaac zou dat simpelweg nooit doen.
je had corveequote:Op dinsdag 8 november 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was de afwas aan het inruimen
neuhhhquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof toch echt dat Mirthe zo onnozel is, en soms bij toeval nozele momenten heeft...
Mirthe speelt graag het onnozele meisje maar ondertussen...quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhhh
ik denk dat ze veel meer ziet dan ze laat merken
ja ze is snel afgeleid
wil niet zeggen dat ze dingen niet mee krijgt
Heb nooit geloofd dat het een act is meer iemand die te beschermd is opgevoed en naarmate ze ergens anders acclimatiseert zichzelf kan gaan ontpoppen. Het is een leuke mooie slimme meid maar je kon er in de eerste maanden nog niet van op aan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof toch echt dat Mirthe zo onnozel is, en soms bij toeval nozele momenten heeft...
Zoe doet dit goed dus dat mag gezegdquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk ook dat Zoe nu hoofd Schoonmaak is.
Met chloor en een tandenborstel voor de richeltjes. Ze vinden het gewoon een smeerboel, wat ik begrijp.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:51 schreef espri het volgende:
Als je echt smetvrees had, dan wil je het juist schoonmaken toch?
Het zijn vieze tarken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met chloor en een tandenborstel voor de richeltjes. Ze vinden het gewoon een smeerboel, wat ik begrijp.
JW mag lekker de loods stofzuigen, de badkamer is natuurlijk tien keer viezer om te doen..
Echt serieus je geloofd het niet, staat net haar vinger de randjes van de boterkuip uit te likken en nu smetvrees...quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe heeft smetvrees maar likt telkens ranzig borden schoon
Staan buiten met muts op.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe zit het met Marciano en Siaak, helpen die ook 'n beetje mee?
Wil het niet eens weten johquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt serieus je geloofd het niet, staat net haar vinger de randjes van de boterkuip uit te likken en nu smetvrees...
Volgens mij buiten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe zit het met Marciano en Siaak, helpen die ook 'n beetje mee?
Badkamersmetvrees. Heel vervelend als je er last van hebtquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt serieus je geloofd het niet, staat net haar vinger de randjes van de boterkuip uit te likken en nu smetvrees...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |