Ik hoorde iemand ( @Kakadylo ? ) zeggen dat ie ook in EOTB zat?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een paupertje. Echt zo'n type die verhaal gaat halen bij de loods als het hem niet zint.
Voor hun was het een twijfel gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die megaaaa cirkel boven mirthe haar hoofd wordt normaal niet goed gerekend hahahaquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het stelde niet veel voor, was een vluggertje ......![]()
[ afbeelding ]
Centraal - 8 november 2022.Wederom bleven beloofde rellen uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze goed gedaan tot nu toequote:
De schilder zelf staat er niet opquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:37 schreef Poesjuh het volgende:
man met 1 oog gluurder met een petje.....uhhhh wat dacht je van de schilder zelf
Dat verbaast me niets, dat bedenkelijk allooi zit inderdaad in dat soort shows.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand ( @:kakadylo ? ) zeggen dat ie ook in EOTB zat?
Alleen zijn alle wetenschappers het er wel over eens...quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
De schilder zelf staat er niet op
Zijn enkel geruchten, is nooit bewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |