Vermoeiend, deze aannamequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:11 schreef freaky40 het volgende:
Wel zonde, ik vond het wel een interessante casting. Uiteindelijk blijft er politiek zooitje over onder leiding van Febo Isaac...
Je zou bijna denken dat ze weggaat nu ze dit soort teksten durf te bezigenquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies even JW affikken over het puzzelen.
JW : Ik heb geen minuut gedacht dat we het konden halen.
Alies : Dat is waar het mis gaat, door jouw energie, dat spoelt de hele loods door.
Dat kan ook prima na de eliminatiequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:16 schreef spapaars het volgende:
Hebben het over eliminatie, zijn ze die Rembrandt vergeten?
Dat kartonnen gedrocht staat er niet voor niets.
ik heb me niet vermaakt door Nadirquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir gaf vermakelijke tv en zorgde voor frictie binnen de groep maar alleszeggend dat ze al overgaan tot de dagelijkse gang
En minder te winnen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
En weer een mond minder te voeden..
Zeker, ik vond Nadir een interessant persoon, deed me altijd een beetje denken aan Jessie uit Utopia in zijn doen en laten. Ik denk dat er een politiek correct zooitje over zal blijven o.l.v. Febo Isaac die alles al weet...quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir gaf vermakelijke tv en zorgde voor frictie binnen de groep maar alleszeggend dat ze al overgaan tot de dagelijkse gang
En dit komt goed uit...want varkensvlees is wel een zege daar..wordt steeds makkelijker om boodschappen te doen, nu nog die veggie weg...quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
En weer een mond minder te voeden..
Boehoehoequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:20 schreef Sociologica het volgende:
Mirthe dacht dat ze de stem van Nadir hoorde
Ze kunnen niet geloven dat ie echt is gegaan haha
Dat zou wat worden de laatste maand met een paar over, nix te verdienen danquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
En minder te winnen.
Dus blijft alles zoals het is.
Wie is die veggie nu weer?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:20 schreef Silves het volgende:
[..]
En dit komt goed uit...want varkensvlees is wel een zege daar..wordt steeds makkelijker om boodschappen te doen, nu nog die veggie weg...
Vermaken wil niet zeggen dat ik het goedkeur hequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb me niet vermaakt door Nadir
Door te jatten van zijn medebewoners... dat vind jij vermakelijk?..quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:18 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir leverde vermakelijke tv op en zorgde voor frictie maar dus alleszeggend dat ze al overgaan tot de dagelijkse gang
Zie m'n vorige postquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Door te jatten van zijn medebewoners... dat vind jij vermakelijk?..
Gaan ze opnieuw indelen?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:24 schreef Kakadylo het volgende:
Bij het opnieuw indelen van de kamers zouden ze loodjes moeten trekken maar ja ze zullen de bewoners wel willen pleasen
lootjesquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:24 schreef Kakadylo het volgende:
Bij het opnieuw indelen van de kamers zouden ze loodjes moeten trekken maar ja ze zullen de bewoners wel willen pleasen
Grote schoonmaak op schoonmaakdagquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:27 schreef Sestra666 het volgende:
Nadir weg
En alicia gaat ook, hoorde ik haar zeggen vanochtend
en nu alarm?
Snap de verwarring met kamer 4 waar ze constant is maar voor mijn gevoel zit Leila niet eens in de loodsquote:
Ben jij nou dezelfde als Mrsloveable?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:29 schreef Loveable het volgende:
Nou eens zien wat ze moeten doen straks, wel even opschieten moet zo weer even weg
Yesquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ben jij nou dezelfde als Mrsloveable?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:32 schreef R0T29 het volgende:
Misschien komt er nou eens een keer geen verdienopdracht, maar een verliesopdracht...
Yumyums....is niet gezond, slapjanusquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:15 schreef Sociologica het volgende:
Berend wil wetjes leggen over wat het is voor yumyums
Ben ik toch blij dat ik het gevraagd heb. Ben je gescheiden? Of man geworden?quote:
Geen van beide, wilde wat anders ( al een poos, eigenlijk hele andere naam..maar wist niksquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik het gevraagd heb. Ben je gescheiden? Of man geworden?
Off topic mag wel even toch tijdens het wachten
Bij Martin waag ik te betwijfelen of wat ie zegt waar is en het ziet er ook totaal niet uit alsof ie is afgevallenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:33 schreef Flow3r het volgende:
Martin : ik ben 10 kilo afgevallen
Wendy : 10 KILO?Was je zo'n dik propje ?
![]()
Met dat planken zou het mooi zijn...voor iedereen die het niet 5 minuten volhoudt. 10k uit de potquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertrek van Nadir deel 2 - 8 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mwa dan is de pot zo leeg, want ik denk dat er maar heel weinig zijn die dat kunnenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Met dat planken zou het mooi zijn...voor iedereen die het niet 5 minuten volhoudt. 10k uit de pot
Kreeg zijn tas en half uur later was hij wegquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe is dat met nadir toch gebeurt?![]()
hadde ik toch twijfel
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Geen van beide, wilde wat anders ( al een poos, eigenlijk hele andere naam..maar wist niks)
Nope ook niet tijdens het wachtenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik het gevraagd heb. Ben je gescheiden? Of man geworden?
Off topic mag wel even toch tijdens het wachten
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, het vertrek en afscheid van Nadir ...![]()
[ afbeelding ]
Vertrek van Nadir deel 1 - 8 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertrek van Nadir deel 2 - 8 november 2022.Superlief! Waarom denk ik dat dit de minst bekeken filmpjes gaan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
Ik snap niet dat Jeff er zo makkelijk vanaf komt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:34 schreef Sociologica het volgende:
Is toch van de zotte dat iedereen moet speculeren over hoeveel geld er nog is
Maddy hadden ze nu afgemaakt als ze dat niet wilde delen
Sorrrrryyyy. Zal het niet weer doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ook niet tijdens het wachtenniet prettig voor de terug lezers
Wel slecht, niemand heeft zich verder in dat schilderij verdieptquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
10 verschillen. .. nou Mirthe, doe je best.
1600quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Verdien opdracht dus
16,000 euro met deze opdracht te winnen, dat is het bedrag wat Rembrand er ook voor gekregen
Ze moeten 10 verschillen opzoeken, de doeken zijn verwisseld
1600quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Verdien opdracht dus
1600 euro met deze opdracht te winnen, dat is het bedrag wat Rembrand er ook voor gekregen
Ze moeten 10 verschillen opzoeken, de doeken zijn verwisseld
Nou .. dat valt mee, bv Erik heeft er met een loep bovenop gezeten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel slecht, niemand heeft zich verder in dat schilderij verdiept
Erik en GJ hebben vanochtend ook goed bekeken vanochtendquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel slecht, niemand heeft zich verder in dat schilderij verdiept
Erik en Mirthequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. dat valt mee, bv Erik heeft er met een loep bovenop gezeten.
Martin is er ook wel mee bezig geweestquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. dat valt mee, bv Erik heeft er met een loep bovenop gezeten.
ja die heeft er gisteren een poos na gekekenquote:
Jammer jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Moeilijk in beeld te brengen met iedereen er voor.
Ik doelde op zijn tot de orde roepen en de lijnen rustig en verstandig uitzetten voor ze begonnenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee hij heeft dat ding niet eens vluchtig bekeken.
Vind het wel leuk voor Jeff. Gouden tijden breken aan lijkt hetquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:45 schreef engine het volgende:
Ik baal nu al dat ze weer flink gaan verdienen
en degene die er echt mee bezig zijn geweest dit te laten doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:45 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn tot de orde roepen en de lijnen rustig en verstandig uitzetten voor ze begonnen
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi zou zijn, als er maar negen afwijkingen zijn ....
Jeff heeft er in ieder geval niets aan bijgedragen dus het ligt bij alle individuenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee hij heeft dat ding niet eens vluchtig bekeken.
Juist, hij verdwijnt nu zelf ook redelijk naar de achtergrond omdat hij zich beseft dat hij niet het meeste weet. Dat vind ik nicequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
en degene die er echt mee bezig zijn geweest dit te laten doen
Tuurlijk en zo gaat hij weer met de eer strijken van een ander zijn/haar werk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:45 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn tot de orde roepen en de lijnen rustig en verstandig uitzetten voor ze begonnen
Ja dat doen alle goede managers en dat bedoel ik niet eens sarcastischquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:47 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tuurlijk en zo gaat hij weer met de eer strijken van een ander zijn/haar werk.
Sjoemel managerquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja dat doen alle goede managers en dat bedoel ik niet eens sarcastisch
dat hij niet wil vertellen wat er in de kas zit vind ik ook erg kwalijk. Daarmee werk je gesjoemel in de hand .quote:
Klopt, dat is ook niet okay en postte ik ook. Maar dit doet hij goedquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat hij niet wil vertellen wat er in de kas zit vind ik ook erg kwalijk. Daarmee werk je gesjoemel in de hand .
Niet okay
Hij (en anderen) moet Isaac terug betalen maar dat gaat niet lukken zonder zakgeld...of toch wel?quote:
‘Van alles’?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Van alles of kijk jij geen streams.
Ja, veel te makkelijke opdracht helaas .... Jeff wordt weer gematst ...quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef spapaars het volgende:
Weer een uitdaging van een uur die ze doen in 5 minuten
Hij doet het verder ook goed, maar ten eerste ga je mensen die netjes vragen wat er in de kas zit (wat een hele normale vraag is) Compleet afzeiken met een paar man.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook niet okay en postte ik ook. Maar dit doet hij goed
nog evenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef Cargamelk het volgende:
Is echt weer zo'n onnozele opdracht .. heb het eigenlijk wel gehad met die loods
Ik heb het vermoeden dat dit bedoeld was voor één persoon. Het is veel te makkelijk voor 31 mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef spapaars het volgende:
Weer een uitdaging van een uur die ze doen in 5 minuten
achteraf makkelijk lullen als je de opdracht weetquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Kakadylo het volgende:
Zo had je iedereen een taak kunnen geven want genoeg mensen voor een dergelijk schilderij
Opper oempa loempaquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
Laten we deze man ook eens een plekje geven in de cos![]()
[ afbeelding ]
Heeft iemand al achterhaald wie deze Joris Driepinter is?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
Laten we deze man ook eens een plekje geven in de cos![]()
[ afbeelding ]
Precies, hij is de "Veel eten op tafel" Manager.. en wil een hoop keukengerei vervangen + een friteuse en tosti apparaat.. dus Febo vind dat wel wat en strooit geldquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, veel te makkelijke opdracht helaas .... Jeff wordt weer gematst ...
inderdaad PANIEK bij de Feboquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dit bedoeld was voor één persoon. Het is veel te makkelijk voor 31 mensen.
Ze wisten toch niet vantevoren wat ze moesten doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Kakadylo het volgende:
Zo had je iedereen een taak kunnen geven want genoeg mensen voor een dergelijk schilderij
Jeff is zo eager qua verdienopdrachten dat het opvallend is dat ie er weinig tot niets aan heeft gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dit bedoeld was voor één persoon. Het is veel te makkelijk voor 31 mensen.
Zou wel eens kunnen ja!quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die de nachtwacht goed hebben bekeken , de rest vond het wel bestquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze wisten toch niet vantevoren wat ze moesten doen
Er komt vast ooit zakgeldquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij (en anderen) moet Isaac terug betalen maar dat gaat niet lukken zonder zakgeld...of toch wel?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Van alles of kijk jij geen streams.
Dat maakt het lastig en mensen gaan dan vanzelf individueel denken maar toch kun je er structuur in brengenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze wisten toch niet vantevoren wat ze moesten doen
Ik erger me rot aan hem als je goed op hem let, zie je dat hij zo nep is, achterbaksquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Dat gelul van Isaac ben ik helemaal klaar mee
Eens, bij hem ligt het er zo dik bovenop dat hij door de Febo gestuurd, al dan niet aangestuurd wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan hem als je goed op hem let, zie je dat hij zo nep is, achterbaks
allemaal algemene zinnetjes zonder inhoudquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan hem als je goed op hem let, zie je dat hij zo nep is, achterbaks
Hij observeert 24/7 alle inwoners om vooral niets te missen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, bij hem ligt het er zo dik bovenop dat hij door de Febo gestuurd, al dan niet aangestuurd wordt.
Martin gaat er al mee aan de haal, hij zag weer direct 7 verschillenquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:01 schreef engine het volgende:
Esther aan de kant![]()
Mirthe aan het shinen![]()
[ afbeelding ]
10% van 1600quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:03 schreef Silves het volgende:
Hoeveel kilo,s suiker gaat Mirthe eisen van de groep?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:05 schreef Cargamelk het volgende:
Hoop dat ze het verliezen ... en deze maand ook geen verdienopdrachten meer krijgen ..er is geen FOK! meer aan zo.
Zo te horen kiest ze wel voor Jeff.quote:
Tijdens een opdracht dus laat de manager het maar niet wetenquote:
joris driepinterquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft iemand al achterhaald wie deze Joris Driepinter is?
De dag ervoor had ze niks opquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:08 schreef Kakadylo het volgende:
KimD zegt nu dat ze zonder die alcohol het nog wel een tijdje had volgehouden dus te volgen valt het niet echt
Hij zit stiekem aan de wijn op kantoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt he.
Ik vind Jeff ook vrolijker
Het slaat ook helemaal nergens op met als klap op die vuurpijl die afspraakquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:08 schreef juul. het volgende:
Ze weet zijn achternaam en verjaardag niet van haar kwarrel
Hier niet .. dus ligt wellicht niet aan VLquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Streams zijn gammel vandaag, veel blokkerig beeld. Nooit last van gehad.
Hier ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier niet .. dus ligt wellicht niet aan VL
quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Streams zijn gammel vandaag, veel blokkerig beeld. Nooit last van gehad.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens, bij hem ligt het er zo dik bovenop dat hij door de Febo gestuurd, al dan niet aangestuurd wordt.
Greetje wil je dit de volgende keer aan de JAA-mods vragen, @D. is dat nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
Vraagteken vergeten ..
![]()
@:D. Wil je die toevoegen?
Erik heeft nog last van zijn delirium....quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:12 schreef Silves het volgende:
Kom op Erik..je heb ook gekeken, waar is je geheugen..oja je bent nog dronken?
Dit zou toch ook een perfecte opdracht zijn voor een (niet-gediagnotiseerde) autist.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:12 schreef Silves het volgende:
Kom op Erik..je heb ook gekeken, waar is je geheugen..oja je bent nog dronken?
Lijkt mij ook welquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit zou toch ook een perfecte opdracht zijn voor een (niet-gediagnotiseerde) autist.
Ik vind dit soort aannames als waarheid verkondigen nogal sfeerverziekendquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Later misschien tegen haar gebruikenquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
Wat moet BabbelBet met al die info die ze uit KimD trekt
Dat vind ik ook van mensen ophemelen en anderen weer afbranden ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit soort aannames als waarheid verkondigen nogal sfeerverziekend
Ik zeg zoals het is.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit soort aannames als waarheid verkondigen nogal sfeerverziekend
Knap naïef van Kim dat ze niet door heeft leeggetrokken te wordenquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Later misschien tegen haar gebruiken
Dat is wat ze iedere dag daar doet johquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
Wat moet BabbelBet met al die info die ze uit KimD trekt
Dat is een zelfverzonnen vriendje, vaak gebruikte tactiek bij meisjes die in een RLS stappen als een soort semi zelfbeheersing tactiek.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:20 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey is zwaar verliefd maar die kwarrel van KimD blijft maar figuurlijke rondjes zweven
In de eerste aflevering gewoon te zien geweest hoor en voor complotten moet je bij Lange Frans zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is een zelfverzonnen vriendje, vaak gebruikte tactiek bij meisjes die in een RLS stappen.
Weet niet waar je het over hebt gast.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de eerste aflevering gewoon te zien geweest hoor en voor complotten moet je bij Lange Frans zijn
Ja dat is wel een slimme wakkere man die Lange Frans ja al vele jaartjes ook goeiequote:Op dinsdag 8 november 2022 13:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de eerste aflevering gewoon te zien geweest hoor en voor complotten moet je bij Lange Frans zijn
-knipquote:
1-2 trouwensquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt gast.
Zullen we het niet over de users hebbenquote:
Nee daar zouden we idd mods voor hebben...quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Laten we het maar over de streams hebben in plaats van de users.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt gast.
Wat een paupertje. Echt zo'n type die verhaal gaat halen bij de loods als het hem niet zint.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |