Wanda blijkbaar welquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:23 schreef engine het volgende:
Raak je ongesteld van droog brood? Dan ja
Die bingo tijdens een saai centraal fleurde de boel wel even op ..voor de cossers danquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:24 schreef Verida het volgende:
Ik snap Wanda ook wel.
Er zat best veel werk in en dan de boel verkloten door vals te spelen is gewoon lullig
En dat staat los van Bingo spelen tijdens het centraal, want dat is van een heel andere categorie
Helemaal klaar voor schoonmaakdagquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:28 schreef Frummelie het volgende:
Zo Berend in een ongestreken overhemd... maar hij ziet er wel een stuk frisser uit.. ddww
Bovenaan staat de code en dan gewoon copy pastquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:33 schreef Seattle het volgende:
Hmmm hoe gebruik ik die smileys dan van rozevla..
Tussen [img] en [/img] zetten of op het afbeelding icoontjes klikken boven je tekstvlak/typvakquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:33 schreef Seattle het volgende:
Hmmm hoe gebruik ik die smileys dan van rozevla..
Hij zei al "schoonmaakdag was gisteren". Dus nu zal ie wel balen dat ie nu aangekleed en al is, gisteren had ie nog lamlendigheid als excuusquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij noppes gaat schoonmaken...
Thanks, had je ook DM gestuurd inmiddels, maar kun je als niet verzonden beschouwenquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Bovenaan staat de code en dan gewoon copy past
Of zelf tussen img tags plaatsen (als afbeelding)
yep..donderdag ofzo gaat ze.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:39 schreef KoningWouter het volgende:
Alicia heeft haar 24 uur aangevraagd?
Die heeft daarstraks zijn 24 uur alweer ingetrokken. Hij wil het nog 1x proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:40 schreef Ireth het volgende:
Ik moet zo werken tot 18.00 en bij thuiskomst wens ik geen Nadir meer te zien, belofte maakt schuld, oprotten met die gast!
Meen je nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die heeft daarstraks zijn 24 uur alweer ingetrokken. Hij wil het nog 1x proberen.
quote:
Niet dat ik weetquote:
GEEN eliminatieopdrachten voorlopig dus....quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:41 schreef Loveable het volgende:
Dus vandaag Nadir weg en morgen Alicia
Oh donderdag pas
Ja gelukkig wel, maarja je weet maar nooit met nadir..quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Voor zover ik weet gaat hij
Doegquote:
Mwa je weet het niet, maar dan pas volgende maand dus...quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
GEEN eliminatieopdrachten voorlopig dus....
Oh en die is morgen geen managerquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil het niet bij jeff aanvragen ofzo??
Yep eigenlijk wel ja..quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling.
Ben ook blij dat hij gaat. Liever nu nog dan vanmiddag.
Mjah,als we daarmee van Nadir en Alies afkomen neem ik dat wel voor lief...quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
GEEN eliminatieopdrachten voorlopig dus....
Donderdag een gesprek met mark(?) wat ze straks besprak met Marciano dacht ikquote:
Ja, ze zei gister al dat ze vrijdag naar huis wil.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Donderdag een gesprek met mark(?) wat ze straks besprak met Marciano dacht ik
Heb het gevoel dat je nog een keer gaat schrikken, die gaat echt niet, het is gewoon een manier van aandacht vragen.quote:
Dat denk ik, dat ze nu een maandje over slaan door 2 vrijwillige exits ook zelfs als 1 van de 2 toch gaat blijven.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa je weet het niet, maar dan pas volgende maand dus...
Berend is een gluipdekentje...quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zei al "schoonmaakdag was gisteren". Dus nu zal ie wel balen dat ie nu aangekleed en al is, gisteren had ie nog lamlendigheid als excuus
Dan zou Jeff dus voor jan lul een maand immuun zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik, dat ze nu een maandje over slaan door 2 vrijwillige exits ook zelfs als 1 van de 2 toch gaat blijven.
Interesseert hem toch niet zegt ie.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan zou Jeff dus voor jan lul een maand immuun zijn geweest.
Het is idd afwachten of hij om 16:00 de poort uit looptquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat je nog een keer gaat schrikken, die gaat echt niet, het is gewoon een manier van aandacht vragen.
Zie je daar toch weinig, het is gewoon even seksen en klaar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie net Jeff en Kim samen in de keuken, vreemd , geen knuffel, geen kus helemaal niets ....
Hopen dat ze in het nieuwe jaar wel een keer twee moeten eliminerenquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik, dat ze nu een maandje over slaan door 2 vrijwillige exits ook zelfs als 1 van de 2 toch gaat blijven.
Hij wil nog steeds gaan?quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Je [Nadir] komt straks, en dat zie je je mama..
Nadir : Ja, superfijn.
Nu weer perse dat zoetje in haar thee, ze voelt zich weer gepasseerd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:58 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe altijd bang dat ze iets tekort komt...
Wordt met de dag erger..quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Nu weer perse dat zoetje in haar thee, ze voelt zich weer gepasseerd.
32 bewoners en zo'n 8 maanden te gaan, 4 in de finale.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hopen dat ze in het nieuwe jaar wel een keer twee moeten elimineren
Geloof me, hij gaat echt...quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil het zo graag geloven, maar kan het pas als de poort achter hem sluit
Krijg je wanneer je de hele dag op elkaars lip zit.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:02 schreef Silves het volgende:
Big mama fitty met Leila..ondertussen in alle kamers maken ze ruzie, en vallen de bondjes toch wel uitelkaar..ze kunnen elkaar niet meer luchten of zien..hahahaha nog een paar maandjes te gaan.
Ja vannacht zat ze ook stiekum haar thee te drinken met iets van koek ofzo , staat ergens een foto van.ik vertrouw haar voor geen meter, maar een paar hebben haar door in de loods.quote:
Ach, qua eten vertrouw ik sowieso helemaal niemand meerquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja vannacht zat ze ook stiekum haar thee te drinken met iets van koek ofzo , staat ergens een foto van.ik vertrouw haar voor geen meter, maar een paar hebben haar door in de loods.
Ooh echt, zij jat dus ook gewoon.. en steen en been klagen over anderen...quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja vannacht zat ze ook stiekum haar thee te drinken met iets van koek ofzo , staat ergens een foto van.ik vertrouw haar voor geen meter, maar een paar hebben haar door in de loods.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt, zij jat dus ook gewoon.. en steen en been klagen over anderen...
Ik zou ook klagenquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt, zij jat dus ook gewoon.. en steen en been klagen over anderen...
lopen ze geen uur achterquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt nog weinig met banken gesleept, dus CENTRAAL is verlaat.
Ze lopen gelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
lopen ze geen uur achter
ben het kwijt of ze gelijk lopen of niet
hijzou ook in de schulden gaan zitten, en hem een pot tabac kopen..hoefen ze niet meer te bietsen, en ook eens tracteren.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Mexx is donderdag jarig... ik wil iets voor haar doen .. iets kleins.. het gebaar moet genoeg zijn.
Hij vraagt Isaac, Rupert, Moraima en Ima om hulp
quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ook klagen
Wil je iets jatten, is een ander je al voor geweest
Martin doet mee aan de shag dealquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
[..]
hijzou ook in de schulden gaan zitten, en hem een pot tabac kopen..hoefen ze niet meer te bietsen, en ook eens tracteren.
ja klopt, hij stuurde kamer 3 de hele tijd naar Ima, en die bleef hele sig uitdelen aan de bedelaars, kim k , mexx en tiano..want hij had er maar 3 over.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin doet mee aan de shag deal
degene die bietst was dit keer Tiano
jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:22 schreef Silves het volgende:
[..]
ja klopt, hij stuurde kamer 3 de hele tijd naar Ima, en die bleef hele sig uitdelen aan de bedelaars, kim k , mexx en tiano..want hij had er maar 3 over.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
Waarschijnlijk per ongeluk drank ik mijn drankje
wees extra voorzichtig op het moment dat je mijn drankje klaar maaktquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wees extra voorzichtig op het moment dat je mijn drankje klaar maakt
ehhh doe het zelf
Semi excuusquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik maakt excuses voor de drogeer uitspraak.
Hoi Eunice.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wees extra voorzichtig op het moment dat je mijn drankje klaar maakt
ehhh doe het zelf
quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 0100 uur staat online, maar er gebeurde echt helmaal niets gisteravond ...
Nee, was echt slappe hap .... en Erik moest zelfs Mirthe naar bed sturen ....quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
ben blij dat ik niet heb gewacht tot 12 uur
was wel een deceptie
Hij ziet er weer goed uit, daar gaat het omquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ie vast al spijt, tis schoonmaakdag
Ik heb zelfs bij -20 nog m'n raam openquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
slaapkamer 1 2 en 4 doet de verwarming het niet
bah!! verwarming aan op je slaapkamer
Sprekendquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kon het ff niet laten...![]()
[ afbeelding ]
ze willen ook worstelenquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:40 schreef Cargamelk het volgende:
Hoop dat de FEBO hun veto uitspreekt met dat boxen
dat gezegd van Babbelquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:41 schreef Silves het volgende:
Wat is de kasupdate vraagt babs...genoeg zegt jeffke!!!![]()
![]()
nee met baby oliequote:Op dinsdag 8 november 2022 11:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat is dan weer goed ...modder worstelen voor de dames
Dat is wel slechtquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:41 schreef Silves het volgende:
Wat is de kasupdate vraagt babs...genoeg zegt jeffke!!!![]()
![]()
Isaac pissig(nep??) over de vraag van Babettequote:
Omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:43 schreef engine het volgende:
Met andere woorden. Jeff wil niet zeggen hoeveel er nog is of waar het aan besteed wordt. Nu is hij pissig op Babette
Bij Isaac is alles nepquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac pissig(nep??) over de vraag van Babette
De eliminatie van Djediquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:47 schreef engine het volgende:
Nadir moet nu oprotten want er komt vanmiddag nog wat
Moet nog voordat Nadir weggaatquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:47 schreef Cargamelk het volgende:
Alweer een verdienopdracht ? zeker om het sjoemelen van Jeff te verbergen.
iedereen profiteerd van zijn managerschap, maar echt iedereen.hij houd ze tot nu toe erg tevreden. en ook nog eens geld over voor leuke dingen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:47 schreef Cargamelk het volgende:
Alweer een verdienopdracht ? zeker om het sjoemelen van Jeff te verbergen.
Oke die informatie miste ik even.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij won het met bingo , zo gek is het niet
Dan wordt het vast 34 poppetjes/hoofdjes op de goeie plek zetten ¤10 per hoofdquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat die Nachtwacht een verdienopdracht wordt, voor wat dan ook. Misschien was het eerst wel een eliminatieopdracht maar door het vertrek van Nadir kan dit natuurlijk niet meer. Febo moet dus nu in allerijl met een nieuwe twist aan de Nachtwacht opdracht komen.
Een echte groepsspeler die man dat ventje.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:51 schreef Silves het volgende:
Serieus, hij neemt zelfs het eten mee, aangebroken doosjes met restjes,,,dit is dus het toppunt van gierigheid.
Die opdracht staat al vast . Ik hoorde Zoe zeggen dat de reden dat Nadir zijn koffer zo vroeg kreeg te maken heeft met de opdracht. Nadir gaat rond 5 uur wegquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, hoorde het dan verkeerd, dacht dat hij eerst weg moest ....
Nadir gaat rond 5 uur wegquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir moet nu al ophoepelen van de Febo .. zal daarna wel de rest van de opdracht komen.
dat zou zo kunnen zijn als er geen pil werd geslikt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:43 schreef Cirilico het volgende:
N.a.v. de titel: nu zou het perfecte moment zijn om te onderzoeken of samenwonen écht leidt tot synchronisatie van de menstruatie. Als alle dames ff een jaar lang hun cyclus documenteren, kunnen we voor eens en altijd vaststellen of 't klopt of niet.
Ik lees het nuquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:57 schreef juul. het volgende:
[..]
Jef gaf hem zijn tas en zei daar bij dat hij een uur de tijd had
misschien moet hij even langs de locker van Rupiequote:Op dinsdag 8 november 2022 11:59 schreef engine het volgende:
Benieuwd wat Kenzi straks allemaal mist.
ach Babbel is druk dan maar bij een ander op schootquote:
Babbel wil de meidengroepquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:02 schreef Kakadylo het volgende:
Babet wilde Imadinges als manager omdat het dan chaos zou worden waarna GJ zich volgens haar verkiesbaar moest stellen
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:03 schreef D. het volgende:
Erik is jaloers, Nadir kan Snickers gaan eten
hij gaat nu als het goed isquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 3 kwartier.. sjeezz wat lang![]()
Niemand met een paar dropjes en een flesje limonade![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:05 schreef Cargamelk het volgende:
Straks is de Nachtwacht weg ..Nadief strikes again.
hoe noemde hij Babbel ook al weer.. kutwijf?quote:
Hij doet huilliequote:Op dinsdag 8 november 2022 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
Gaattie huillie doen of is het echte vent
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe noemde hij Babbel ook al weer.. kutwijf?
Maddy wil ook weg
Hey Nadief .. we hebben hier een leuk forum, kom gezellig meedoen!!!quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
kan iemand Nadir niet uitnodigen voor de COS
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hey Nadief .. we hebben hier een leuk forum, kom gezellig meedoen!!!
Misschien dat ie online gaat zoeken, en zich wellicht nog even komt verdedigenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
kan iemand Nadir niet uitnodigen voor de COS
Gaat niet lukken dus kan zich beter tactisch aansluiten bij de sterke gardequote:
Beter niet al dat negatief gedoe is ook niet leuk om terug te lezen. Ik zou er niet blij van wordenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dat is niet GJquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gaat niet lukken dus kan zich beter tactisch aansluiten bij de sterke garde
Straks jat ie de CoSquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:11 schreef Silves het volgende:
Het openen van het bier is nu wel op zijn plaats..dit moet toch echt gevierd worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |