Wanda blijkbaar welquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:23 schreef engine het volgende:
Raak je ongesteld van droog brood? Dan ja
Die bingo tijdens een saai centraal fleurde de boel wel even op ..voor de cossers danquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:24 schreef Verida het volgende:
Ik snap Wanda ook wel.
Er zat best veel werk in en dan de boel verkloten door vals te spelen is gewoon lullig
En dat staat los van Bingo spelen tijdens het centraal, want dat is van een heel andere categorie
Helemaal klaar voor schoonmaakdagquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:28 schreef Frummelie het volgende:
Zo Berend in een ongestreken overhemd... maar hij ziet er wel een stuk frisser uit.. ddww
Bovenaan staat de code en dan gewoon copy pastquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:33 schreef Seattle het volgende:
Hmmm hoe gebruik ik die smileys dan van rozevla..
Tussen [img] en [/img] zetten of op het afbeelding icoontjes klikken boven je tekstvlak/typvakquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:33 schreef Seattle het volgende:
Hmmm hoe gebruik ik die smileys dan van rozevla..
Hij zei al "schoonmaakdag was gisteren". Dus nu zal ie wel balen dat ie nu aangekleed en al is, gisteren had ie nog lamlendigheid als excuusquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij noppes gaat schoonmaken...
Thanks, had je ook DM gestuurd inmiddels, maar kun je als niet verzonden beschouwenquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Bovenaan staat de code en dan gewoon copy past
Of zelf tussen img tags plaatsen (als afbeelding)
yep..donderdag ofzo gaat ze.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:39 schreef KoningWouter het volgende:
Alicia heeft haar 24 uur aangevraagd?
Die heeft daarstraks zijn 24 uur alweer ingetrokken. Hij wil het nog 1x proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:40 schreef Ireth het volgende:
Ik moet zo werken tot 18.00 en bij thuiskomst wens ik geen Nadir meer te zien, belofte maakt schuld, oprotten met die gast!
Meen je nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die heeft daarstraks zijn 24 uur alweer ingetrokken. Hij wil het nog 1x proberen.
quote:
Niet dat ik weetquote:
GEEN eliminatieopdrachten voorlopig dus....quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:41 schreef Loveable het volgende:
Dus vandaag Nadir weg en morgen Alicia
Oh donderdag pas
Ja gelukkig wel, maarja je weet maar nooit met nadir..quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Voor zover ik weet gaat hij
Doegquote:
Mwa je weet het niet, maar dan pas volgende maand dus...quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
GEEN eliminatieopdrachten voorlopig dus....
Oh en die is morgen geen managerquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil het niet bij jeff aanvragen ofzo??
Yep eigenlijk wel ja..quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling.
Ben ook blij dat hij gaat. Liever nu nog dan vanmiddag.
Mjah,als we daarmee van Nadir en Alies afkomen neem ik dat wel voor lief...quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
GEEN eliminatieopdrachten voorlopig dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |