Geen enkele aansluiting bij haar leeftijdsgroepquote:
Die weet het ook dramatisch te brengenquote:
De matin vibequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:38 schreef Flow3r het volgende:
En hoezo mag Marciano rondlopen om zijn spierballen te showen
Vanmiddag 4 uurquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
Nadir wil weer eens zijn 24 uur aanvragen.
Heeft ie gister al gedaan. .. 16:00quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
Nadir wil weer eens zijn 24 uur aanvragen.
quote:
Wow nice! Zijn we nog sneller van hem af!quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ie gister al gedaan. .. 16:00
Waar is de smiley van Pinokkioquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Ik heb 2,5 maand een superleuke tijd gehad....
Verrassend genoeg wist hij er wel al wat over. Bijvoorbeeld wanneer het gemaakt is.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Sociologica het volgende:
Marciano komt ff info over het doek bij de rest ophalen zonder er zelf echt naar te kijken
Lekker eerlijk en oprecht!quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
En al zijn inktvlekken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:38 schreef Flow3r het volgende:
De eerste weken was hij helemaal het mannetje. Zoe afwijzen, die hot tub act voor Wendy. Maar de laatste 6 weken moet men hem niet meer zo en is hij in constante mineur. Als hij vandaag niet gaat word ik gek en hoop ik op een collectief negeren van de groepquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan beginnnen ze er niet eens aanquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:42 schreef Seattle het volgende:
Leuk om eens een verdienopdracht van 100 euro te doen. Hele Nachtwachtl natekenen voor 100 euro
Als ze slim is gebruikt ze dat tegen hem, kan hij voelen hoe leuk het is om je niet vrij te kunnen bewegen maar steeds rekening moet houden met wat de ander vindtquote:
Sommige stukken is gewoon een zwarte waasquote:
Surequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor mij geld hetzelfde voor aliciaquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:42 schreef Sociologica het volgende:
[..]
De eerste weken was hij helemaal het mannetje. Zoe afwijzen, die hot tub act voor Wendy. Maar de laatste 6 weken moet men hem niet meer zo en is hij in constante mineur. Als hij vandaag niet gaat word ik gek en hoop ik op een collectief negeren van de groep
Hij is in camouflagequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:43 schreef Ireth het volgende:
Het is dat Marciano een witte broek aan heeft,met al die tattoos op zijn rug valt hij helemaal weg tegen de Nachtwacht
Voor 100 euro komen ze hun bed niet uit. Letterlijk. Verwende apen zijn hetquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan beginnnen ze er niet eens aan
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:46 schreef Ireth het volgende:
Straks wordt er omgeroepen "we hopen dat jullie de Nachtwacht mooi vinden, het is nieuwe decoratie voor in de loods!"
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:46 schreef Ireth het volgende:
Straks wordt er omgeroepen "we hopen dat jullie de Nachtwacht mooi vinden, het is nieuwe decoratie voor in de loods!"
Het is echt opvallend dat Nadir heel snel bepaalde woorden van anderen overneemtquote:
Mirthe voor niks de hele dag aan het studeren geweestquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:46 schreef Ireth het volgende:
Mooi wel " overnemen".quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is echt opvallend dat Nadir heel snel bepaalde woorden van anderen overneemt
Die jongen heeft geen enkele eigen persoonlijkheid
Hij is natuurlijk wel de lichtexpertquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Erik was met een heel wetenschappelijke blik het schilderij aan het ontleden
De schaduw etc..
Dat schilderij is in maanden geschilderd
De schaduw is niet meegenomen
precies wat ik dacht, hop hop gauw iets aantrekken hoor dit kan zo niet!!!quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:38 schreef Flow3r het volgende:
Zij mag niks en hij mag zich vrij bewegenquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
precies wat ik dacht, hop hop gauw iets aantrekken hoor dit kan zo niet!!!
Niemand die het bedenktquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel de lichtexpert
Niet?quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand die het bedenktdat er willekeurige schaduwen opstaan omdat het geen foto is
Het is wel zo dat Rembrandt bekend staat om zijn gebruik van licht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
De schaduw etc..
Wat heeft matin geleerd dan ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Flow3r het volgende:
Martin : je leert hier veel van andere mensen
Denk niet dat Nadir het jatten afgeleerd heeft
Ach in die supermarkt valt dat toch niet op.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Flow3r het volgende:
Och johhhh dat moet Alicia zeggen stuk chagrijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies even JW affikken over het puzzelen.
JW : Ik heb geen minuut gedacht dat we het konden halen.
Alies : Dat is waar het mis gaat, door jouw energie, dat spoelt de hele loods door.
Had ie ook geleerd van anderen zei hij steeds he.. 'Maar anderen jatten ook'quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Flow3r het volgende:
Dat met twee mensen in een eenpersoonsbed niet fijn slaapt.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Had ie ook geleerd van anderen zei hij steeds he.. 'Maar anderen jatten ook'
Ik denk nepvrolijk om haar overdreven big smile aan hem tentoon te stellen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk .. Alies is alleen vrolijk als ze bij GJ zit.
[ afbeelding ]
Zoals ik het ooit begrepen heb zit er zeker schaduw in maar is dit niet allemaal van dezelfde zijde( dat zou werkelijk een kunst zijn aangezien er heel lang is gedaan over het schilderen en je nooit dezelfde schaduw krijgt )quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Rembrandt bekend staat om zijn gebruik van licht.
En ook bij de Nachtwacht zijn er hele verhandelingen geschreven over de lichtval, de schaduwen, de kant waar het licht vandaan komt enz.
dus zo gek is het idee van Erik niet
Maddy draait ook ietwat doorquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Maddy weet ook niet meer of ze het nog langer trekt.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:01 schreef Sociologica het volgende:
Claimt GJ nou dat hij de hele nacht wakker is gebleven tegen Babs?
Vanmorgen al om 6 u, gesprek duurde 5 min en weg waren ze..quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
Babbel zit ook alweer bij prinses alicia
De tandartsquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Jasper heeft kiespijn.. tsja hoe lost Febo dat op
Al dik 1 week, ik denk dat die kies er eerdaags uitvalt....quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Het heeft weinig kleuren en is veel donkerder dan het origineel,quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
De schaduw etc..
Gewoon naar de tandarts, is Kenzi vorige week ook geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind het ietwat ziekelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Vanmorgen al om 6 u, gesprek duurde 5 min en weg waren ze..
De UTO tandarts, met zijn mobiele boorinstallatiequote:Op dinsdag 8 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
De tandarts
Hij heeft gisteren 4 ibu achter elkaar genomen
Oh echttt, dus ze krijgen gewoon uitstapjes naar buiten hmmmzzz good to knowquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon naar de tandarts, is Kenzi vorige week ook geweest.
hij is al twee keer naar buiten geweest, of naar achteren, naar een tandarts.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
tandarts, huisarts, gesprekken of boodschappen van het thuisfront.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh echttt, dus ze krijgen gewoon uitstapjes naar buiten hmmmzzz good to know
Lijkt me eigenlijk wel logisch bij echte problemenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is al twee keer naar buiten geweest, of naar achteren, naar een tandarts.
Preciesquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
tandarts, huisarts, gesprekken of boodschappen van het thuisfront.
als je maar hard genoeg dreigt met opstappen, komt de febo je wel tegemoet.
Ik verwacht eerder zo'n mobiele, ouderwetse schooltandartsbusquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh echttt, dus ze krijgen gewoon uitstapjes naar buiten hmmmzzz good to know
Die krijgt extra papjes van matinquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:07 schreef Silves het volgende:
Marcia weer alles controleren of alles eerlijk gaat, die staat er altijd bij, behalve bij de afwas, de zuiger en de wasmachine..
En anders heeft Erik in zijn klushok nog wel zo'n handboorquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De UTO tandarts, met zijn mobiele boorinstallatie
Straks vind ie het zo leuk dat ie alsnog blijftquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nadier geniet nu al van zijn 24uur.. ineens overal vrienden
Mobiele tandarts, dat hadden ze met uto ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder zo'n mobiele, ouderwetse schooltandartsbus
Met van die roestige injectienaaldenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder zo'n mobiele, ouderwetse schooltandartsbus
Zal je zien dat die sneak blijftquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nadier geniet nu al van zijn 24uur.. ineens overal vrienden
En zo'n piepende "even achterover hoor"-stoelquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:09 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Met van die roestige injectienaalden
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:10 schreef Poesjuh het volgende:
Wat gaat er mis?
Is er weer eten gejat?
Ohh Alicia plant al om naar GJ zijn ouders te gaan... Ja misschien ga ik niet meteen naar jouw ouders hoor want uhmm ik wil eerst naar zeeland zegt Alicia tegen GJ
Als die moeder van GJ ranja wilde en vader drop had ik gezegd stuur nadirquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies gaat de ouders van GJ opzoeken als ze eruit is:
GJ : "Als je gaat, voor m'n moeder een reep chocola, en voor m'n vader een zakje drop"
Dit is ook Nadirs 3de keerquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alice heeft het al 2x meegemaakt, ze denkt over een 3e zo leuk is het
Je hoeft een schaduw niet te zien om ‘m te schilderen hequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand die het bedenktdat er willekeurige schaduwen opstaan omdat het geen foto is
Daar kom je nu achterquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, die wist ik nog niet, dus ook hij kickt op de aandacht
Nee Kim gebruikt hem alleen voor de seksquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:12 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgenis het nou echt *aan* tussen Jef en Kim?
Dat klopt maar er zullen vele punten zijn waar je het dan vergeet of afwijkt aangezien het schilderij zo groot isquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft een schaduw niet te zien om ‘m te schilderen he
Het zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee Kim gebruikt hem alleen voor de seks
Alles voor de aandachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alice heeft het al 2x meegemaakt, ze denkt over een 3e zo leuk is het
Stoer wijf is het toch ..quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee Kim gebruikt hem alleen voor de seks
Je hebt het wel over Rembrandt he, die had wel een beetje verstand van zakenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat klopt maar er zullen vele punten zijn waar je het dan vergeet of afwijkt aangezien het schilderij zo groot is
Buitenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dattie wanhopig zoekt waar zijn vrienden zitten wist ik wel
Ja schatquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Rembrandt he, die had wel een beetje verstand van zaken
Wat een geniequote:Op dinsdag 8 november 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Matin probeert creatief te denken met de middelen die ze hebben
De man maakt havermout
Niemand maakt havermout zoals Martinquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Matin probeert creatief te denken met de middelen die ze hebben
De man maakt havermout
Vind Martinquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:20 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand maakt havermout zoals Martin
Ja maar hij sport hè.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Martin
De helft vind het veel te zoet![]()
Toch moet Martin het altijd maken van de groep.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Martin
De helft vind het veel te zoet![]()
Matin moet moet moet ook zijn eigen havermout kunnen bestellenquote:
De rest heeft er gewoon geen zin inquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:22 schreef engine het volgende:
[..]
Toch moet Martin het altijd maken van de groep.
Dan moeten ze niet zeurenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
De rest heeft er gewoon geen zin in![]()
Zijn enige bestaansrecht in de groep, dus ik snap ‘m welquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:22 schreef engine het volgende:
[..]
Toch moet Martin het altijd maken van de groep.
Er is niets geregeld...restjesdagquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Lekker geregeld dat ontbijt.... weinig tot geen beleg..
TMIquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:23 schreef engine het volgende:
De pap is vandaag zelfs met magic and love gemaakt
Na de lunch komen de boodschappenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Lekker geregeld dat ontbijt.... weinig tot geen beleg..
Met klontjes?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:23 schreef engine het volgende:
De pap is vandaag zelfs met magic and love gemaakt
Ik ben het deze keer eens met Djediquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Alsjeblieft, doe niet aardig tegen hem, anders blijft ie straks weer..
Ik denk soms dat degene achter de knoppen een SL op zet als ie effe naar de wc moet of koffie gaat halen/telefoontje krijgt/een andere medewerker hem aanspreekt etc etcquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
De SL vliegen je ook om de oren
En waarom??
Isaac en Jeff nu met de voorbespreking.quote:
Dat is wel een goede jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk soms dat degene achter de knoppen een SL op zet als ie effe naar de wc moet of koffie gaat halen/telefoontje krijgt/een andere medewerker hem aanspreekt etc etc
Zodat er niet opgelet hoeft te worden of de deelnemers soms iets zeggen wat wij niet mogen weten![]()
![]()
wel zo makkelijk
Zo zou ik het wel doen iddquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk soms dat degene achter de knoppen een SL op zet als ie effe naar de wc moet of koffie gaat halen/telefoontje krijgt/een andere medewerker hem aanspreekt etc etc
Zodat er niet opgelet hoeft te worden of de deelnemers soms iets zeggen wat wij niet mogen weten![]()
![]()
wel zo makkelijk
Of om te controleren dat ze hun werk wel goed doen een soort dodemansknop. Om de 3 minuten indrukken anders komen er struikenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
![]()
wel zo makkelijk
Waar zou die zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
#PindakaasGate
Er is een pot pindakaas weg.
Kan dat nog ..irritanter?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:37 schreef pingu66 het volgende:
Wat een irritant gastje is die Martin toch,met de dag irritanter.
Magisch ontbijt buffet, magische broodjes gebakken ei met spek. pap...pap...pap ik tackle het allemaal want ik ben de beste,dat is gewoon zo. 🤣quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:34 schreef Vlinder1974 het volgende:
Jeff een week geleden: het gaat alleen maar over eten
Jeff nu:rolades, pindakaas, noten, bestelmomenten enz
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:38 schreef engine het volgende:
Jasper heeft een visallergie?
Leyla een appelallergie?
Wat een vreemde allergieën hebben die mensenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat klopt
En eunice lactose intolerantie
Die appelallergie jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een vreemde allergieën hebben die mensen
Alles gebeurt met een reden. En zo nog wat cliché’s. Was het maar 16.00. Dit gaat de hele dag zo door natuurlijkquote:
Schaaldieren vind ik wel logisch maar gewoon vis, heb ik eigenijk nog nooit gehoord...quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die appelallergie ja
Vis is wel wat logischer
Ik had er nog nooit van gehoord. En dan voor alle soorten vis?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die appelallergie ja
Vis is wel wat logischer
Hij wordt er ook echt ziek vanquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Schaaldieren vind ik wel logisch maar gewoon vis, heb ik eigenijk nog nooit gehoord...
quote:
het zou hem sieren als ie had gezegd spijt te hebben van het jattenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Alles gebeurt met een reden. En zo nog wat cliché’s. Was het maar 16.00. Dit gaat de hele dag zo door natuurlijk
Nee hoor zo vreemd zijn die niet van vis is het een bepaald eiwit wat in vis zitquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een vreemde allergieën hebben die mensen
Benieuwd hoe mammie dit goed praat voor hem.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het zou hem sieren als ie had gezegd spijt te hebben van het jatten
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee hoor zo vreemd zijn die niet van vis is het een bepaald eiwit wat in vis zit
Appel allergie vaak niet als appel gekookt of gebakken is
Lactose intolerantie hebben mensen uit azie vaak last van omdat die een bepaald gen hebben waardoor ze niet tegen lactose kunnen( maken geen lactase aan)
Daarom gaat ie gauw zelf weg want hij weet dat ie anders veel stemmen zou krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
Zoe domme discussie
Dat ze anders Nadir er wel uit had gestemd
Jappie terecht je gaat toch niet iemand eruit stemmen die toch wel gaat
Dat heeft te maken met het stofje dat in het vlies zitquote:
Ze heeft wel een mooie kleur/gloed over haar haar. Viel me al eens opquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zag ik van de week ook al, echt nog nooit iemand zien doen . Mirthecwas de eerste
appelallergie is ook wel veelvoorkomend. Er is zelfs een speciaal appelras ontwikkeld, Santana appels, die mensen met een appelallergie wel kunnen eten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die appelallergie ja
Vis is wel wat logischer
KimK ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:54 schreef Silves het volgende:
Dan heb ik om 6 u toch goed geluisterd..De zuigeling gaat nu ook echt weg!!
Ze heeft een product die de gloed er af haaltquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooie kleur/gloed over haar haar. Viel me al eens op
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
appelallergie is ook wel veelvoorkomend. Er is zelfs een speciaal appelras ontwikkeld, Santana appels, die mensen met een appelallergie wel kunnen eten.
appelallergie ( gaat vaak samen met steenvruchtenallergie, zoals bijv kersen) heeft vaak ook samenhang met astma.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft een product die de gloed er af haalt![]()
Van de week vertelde ze dat nog
No glow ofzoquote:
Interessant.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
appelallergie is ook wel veelvoorkomend. Er is zelfs een speciaal appelras ontwikkeld, Santana appels, die mensen met een appelallergie wel kunnen eten.
appelallergie ( gaat vaak samen met steenvruchtenallergie, zoals bijv kersen) heeft vaak ook samenhang met astma.
No glow?? Hoe kun je nou teveel glow hebben. Is mat haar in tegenwoordig?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
No glow ofzo
We hebben het nog in de cos gepost
Donderdag, als ik het nu begrijp, gesprek met Marc...quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet nog wel haar 24 uur aanvragen
Ik snapte er ook al de ballen vanquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
No glow?? Hoe kun je nou teveel glow hebben. Is mat haar in tegenwoordig?
Dooie mus dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet nog wel haar 24 uur aanvragen
Dus die gaat nog 3 dagen als verwende prinses rondlopenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Donderdag, als ik het nu begrijp, gesprek met Marc...
Nopequote:Op dinsdag 8 november 2022 10:00 schreef Seattle het volgende:
Zijn die bordspellen nou al gearriveerd?
Zegt Wanda die het eerste biertje open trok met Jappiequote:Op dinsdag 8 november 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Daar moeten we het wel over hebben met Jeff .. je kunt geen fucking bier kopen en dan geen beleg. Er zijn ook mensen die geen bier lusten, die eten droog brood.
Ik heb net om die reden weer van stream gewisseld. Wil niet meer besmet worden door de negativiteit van Wanda Witchquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:59 schreef Frummelie het volgende:
Wanda kan de stem van Erik niet meer horen... het gros die van jou niet Wanda...
Goed punt Wanda. Even onthouden voor CENTRAALquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Daar moeten we het wel over hebben met Jeff .. je kunt geen fucking bier kopen en dan geen beleg. Er zijn ook mensen die geen bier lusten, die eten droog brood.
Do as I say, not as I do..quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegt Wanda die het eerste biertje open trok met Jappie
Ik net zo... kan die stem niet horen...😉quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik heb net om die reden weer van stream gewisseld. Wil niet meer besmet worden door de negativiteit van Wanda Witch
Toen wist ze toch nog niet dat er geen beleg zou zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegt Wanda die het eerste biertje open trok met Jappie
Ik snap haar welquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:59 schreef Frummelie het volgende:
Wanda kan de stem van Erik niet meer horen... het gros die van jou niet Wanda...
Heeft ze wel een punt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Er mist een pot pindakaas .. die was bedacht voor vanochtend.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Toen wist ze toch nog niet dat er geen beleg zou zijn
Hoppa, en zo is hetquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen wist ze ook niet dat er wel beleg zou zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Toen wist ze toch nog niet dat er geen beleg zou zijn
Slecht gemanaged dan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er mist een pot pindakaas .. die was bedacht voor vanochtend.
Dat was de belofte van Jeffquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen wist ze ook niet dat er wel beleg zou zijn
Rapporteer!quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:03 schreef Silves het volgende:
OMG hoe die Eric zijn lepel aflikt, zou hij ook zijn sperma oplikken nadat hij is gekomen? zag deze week dat hij ook zijn wuifen eet..
Er was ook al niemand om brood te smerenquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:06 schreef Silves het volgende:
Kamer 3 corvee, en weer is Wendy de enige achter de vaat..
En de lunchquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:07 schreef mootie het volgende:
In het kader van restjesdag dronk Jeff gisteravond een wijntje op kantoor.
Maar begrijp ik nu dat restjesdag alleen voor het ontbijt geldt?
Ja en dan zou er voldoende zijn. Altijd.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:08 schreef mootie het volgende:
Maar er zijn toch helemaal geen restjes?
Ze krijgen 4 uur de boodschappen als ik het goed begreepquote:
Die laatste smiley was een vergissinkje zeker, want jijquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Goed punt Wanda. Even onthouden voor CENTRAAL [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:08 schreef mootie het volgende:
Maar er zijn toch helemaal geen restjes?
Ze hebben toch te eten ?quote:
Kan Nadief mooi meerijden met de Jumbo.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze krijgen 4 uur de boodschappen als ik het goed begreep
Ontbijt is eierkoeken met yoghurt en muesliquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:09 schreef Silves het volgende:
Morgen krijgen ze eierkoeken en spek en ei, weer een goed ontbijt..de zure azijndrinkers zitten morgen als 1ste aan de tafel.
quote:
Groepje van Leila gebruikt het suikerwater niet... vullen hun eigen suikerpot aan vanuit de keuken...quote:
Ach jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Groepje van Leila gebruikt het suikerwater niet... vullen hun eigen suikerpot aan vanuit de keuken...
Nee 11 uur centraalquote:
Ik dacht dat Isaac zei na het schoonmakenquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee 11 uur centraal
Daarna grote schoonmaak
Neequote:Op dinsdag 8 november 2022 10:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Isaac zei na het schoonmaken
En daarna sporten, was wat Isaac zei.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
11 uur centraal daarna schoonmaak 12 uur of 1 uur
Niks zeggen want dan gaat haar kamer weer zeuren. Ze gaat wel even nieuwe vragen bij Jeff.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx heeft een broek met lollies in de was gegooid.
Mexx : 'Oh .. en waar zijn de lollies?'
Wanda : 'Ja, wat denk je .. daar was niks meer van over'
Ze hebben enorm veel lol gehadquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda over de zeik omdat er vals is gespeeld tijdens het spel afgelopen zaterdag. Wie moet nu de lollies krijgen.
Meer omdat ze de prijs nog moet geven. Door het vastspelen waren er veel te veel winnaars.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda over de zeik omdat er vals is gespeeld tijdens het spel afgelopen zaterdag. Wie moet nu de lollies krijgen.
Jawel hoor, die speelden ook vals. Kim gaf het net ook toe.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:16 schreef Silves het volgende:
Iedereen heeft het gedaan behalve kamer 3, dat telt niet dat ze vals spelen..
Wanda : er is teveel gekut tijdens het spel, ik gun niemand de prijs!quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Meer omdat ze de prijs nog moet geven. Door het vastspelen waren er veel te veel winnaars.
Ik snap dit ook wel. Ga je iets organiseren, moeten mensen weer kloten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:19 schreef engine het volgende:
Wanda vanalles organiseren en dan iedereen valsspelen
Ja want bingo tijdens centraal is natuurlijk wel grappigquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap dit ook wel. Ga je iets organiseren, moeten mensen weer kloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |