met barsten in het glas ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
Jan Steen was ook wel treffend geweest.
Tafelblad.quote:
Gelijk ook een -punt,ze heeft hem het de vorige keer uit zijn hoofd gepraat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Janet zegt net ook : Laat Nadir maar lekker gaan, hij doet toch geen ene moer. Punten voor Janet.
Wil je nog antwoorden op mijn vraag?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:16 schreef Thorelf het volgende:
het enige wat nadir doet is zichzelf geweldig vinden.... en te goed en te gevoelig voor de mensheid
Verrek ja!quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie muizen lopen bij de eettafel.
deed ik maar was te laat in vorige cosquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je nog antwoorden op mijn vraag?
quote:
Er ligt nu ook iemand boven Jeff en dat leek op Wendy waarbij Alicia namelijk bij Babs ligtquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
deed ik maar was te laat in vorige cos
Zag het ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie muizen lopen bij de eettafel.
Het is nog vroeg Lotte.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
Janet blijft nog wakker omdat ze iets verwacht maar de kans wordt erg klein nu. God damnit.
Mooiequote:Op dinsdag 8 november 2022 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel enigszins trots op die spontane TT trouwens
Het vloog als Roadrunner voorbij jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Zo zie je het amper, maar ik zag duidelijk wat lopen
mijn antwoord was ..dat het niet van hem kwam,maar febo had dit gezegd voor die nachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je nog antwoorden op mijn vraag?
Is de FEBO gechanteerd door Jeff dan?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mijn antwoord was ..dat het niet van hem kwam,maar febo had dit gezegd voor die nacht
Haha ik zag het. Ja een nice one. Geen gewoonte van maken om te kapen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel enigszins trots op die spontane TT trouwens
jaaaa dat zal het zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is de FEBO gechanteerd door Jeff dan?
Het was ook niet de bedoeling maar er kwam er maar geen en wie weet ging dan wel het alarmquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Haha ik zag het. Ja een nice one. Geen gewoonte van maken om te kapen.
Dat is onzin natuurlijk want ik weet van wie je hem kaapte. Had dit nou niet gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling maar er kwam er maar geen
Was ook geen kaap, lang genoeg gewacht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling maar er kwam er maar geen en wie weet ging dan wel het alarm![]()
Het was een cynische opmerking om aan te geven dat je er zelf geen antwoord op kan gevenquote:
Kan ze niet gewoon een speeltje online bestellenquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
Leila wil naar het sexmuseum.Zijn er 2 in Amsterdam.
BS. 300%.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk want ik weet van wie je hem kaapte. Had dit nou niet gezegd.
oke hequote:Op dinsdag 8 november 2022 00:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was een cynische opmerking om aan te geven dat je nog steeds met een antwoord bent gekomen
Toch wel hč.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was het voor vandaag dames en heren.
Ze wil er graag wat dieper op ingaan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ze niet gewoon een speeltje online bestellen
Dat ze KimK een beuk geeft?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
Waarom kijken we nasr Wanda?![]()
Hopelijk om te zien hoe ze schrikt van het alarm?
Andere bewoners kunnen nu ook hun gang gaan wil ik maar zeggen want er is nooit eeen plausibele verklaring gekomenquote:
me niet ik heb niet anquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
De febo pest de streamers of zo....
nee echt nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Andere bewoners kunnen nu ook hun gang gaan wil ik maar zeggen
OK stuur maar langs ..quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wil er graag wat dieper op ingaan.
Ik kijk het nog wel even aan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat ze doet, laat dat alarm maar afgaan
Hoezo niet dan? Hoezo mocht Bern wel?quote:
Wanda.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OK stuur maar langs ..
waarom een slapende hoe heet ze ook al weer op 1 ...
please je snapt het wel..... je bent toch geen nadir of zoequote:Op dinsdag 8 november 2022 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Hoezo mocht Bern wel?
Zal je altijd zien.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Ben bang dat zodra ik boven ben het alarm alsnog afgaat
Hoezo mocht Bern in een andere kamer op een eigen bed slapen en mochten anderen dat tot op heden niet?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
please je snapt het wel..... je bent toch geen nadir of zoe
Nee,ik was gisterochtend om 5 uur al wakker.En geen dutje gedaan.quote:
Ben je in ieder geval al binnen en hoef je je niet in 90 seconden te haastenquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Ben bang dat zodra ik boven ben het alarm alsnog afgaat
oopsquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik was gisterochtend om 5 uur al wakker.En geen dutje gedaan.
omdat bern bern is okequote:Op dinsdag 8 november 2022 00:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo mocht Bern in een andere kamer op een eigen bed slapen en mochten anderen dat tot op heden niet?
Hey ik woon niet in een loods hčquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval al binnen en hoef je je niet in 90 seconden te haasten
De oudjes werden toch ontzien vanmiddag? Dat zei Wandaquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik was gisterochtend om 5 uur al wakker.En geen dutje gedaan.
Jij wil de muts van Janet zien zeker?quote:
Zeg dan gewoon dat je er ook geen mallemoer van snapt en dat anderen het dan dus nu ook mogen?quote:
Maddy helemaal over de zeik.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:38 schreef Flory het volgende:
[..]
De oudjes werden toch ontzien vanmiddag? Dat zei Wanda
goed lezen! its oke nuquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je er ook geen mallemoer van snapt en dat anderen het dan dus nu ook mogen?
Maddy heeft het aan haar blaas dus natuurlijk is die over de zeikquote:
En in de Cos is de oude garde nog wakker.quote:
true zij hebben hun regelsquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat me niet om jou maar om de FEBO
Ik ken de hele Nachtwacht nu uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:40 schreef Silves het volgende:
He hallo, moest dit een eliminatie proef zijn? maar omdat Nadief vertrekt, gaat dit niet door? dan krijgen we de kunst die Ester had aangevraagd voor de loods..dit wilde ze zo doordrukken, anders is het gewoon op dinsdag overdag, de bezorgers konden mss alleen op maandag.
Das interresanter dan wat ik nu ziequote:Op dinsdag 8 november 2022 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij wil de muts van Janet zien zeker?
Je hebt er alleen geen ene kut aanquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken de hele Nachtwacht nu uit mijn hoofd.
Is me ook een Nederlands pareltje..mss krijgen ze morgen een tube lijm erbij.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken de hele Nachtwacht nu uit mijn hoofd.
Ja want die zijn toch minder in haar/ hun ogenquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:38 schreef Flory het volgende:
[..]
De oudjes werden toch ontzien vanmiddag? Dat zei Wanda
Ik ook nog hoor, maar lurk, wachtend op de zoemerquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En in de Cos is de oude garde nog wakker.
Misschien moeten ze wel een puzzel leggen en konden ze het nu de hele dag bestuderenquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Is me ook een Nederlands pareltje..mss krijgen ze morgen een tube lijm erbij.
Ik wil Mirthe best wel ff uithoren over dr detailsquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt er alleen geen ene kut aan
De jongeren maken de show.Waren haar woorden letterlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want die zijn toch minder in haar/ hun ogen
wordt het toch vermeer !quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Is me ook een Nederlands pareltje..mss krijgen ze morgen een tube lijm erbij.
Ivor beslist?quote:
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
Erik gestuurd door de febo om mirte naar bed te sturen?
Dat is zo 1990.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:47 schreef Silves het volgende:
Eric zou hij een regenjas bij zich hebben? bedoel een trenchcoat..bah rare vent
Vast iets van de FEBO.quote:
Jij bent ook raar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:47 schreef Silves het volgende:
`Nee het is of neuken of pijpen bij haar .... dus dat lopen is een andere keer senorita wijdbeensquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niet kan lopen,en zaad in haar huig en ogen.
Mirthe slaat een beetje door nietwaarquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:48 schreef Flory het volgende:
Mirthe kijgt het advies van Erik om lekker naar bed te gaan
erik is autistischquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:47 schreef Silves het volgende:
Niet helemaal,ze stond er wel open voor en toen gelijk een SL.Haren trekken en billen petsen vindt ze ook zeer fijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
`Nee het is of neuken of pijpen bij haar .... dus dat lopen is een andere keer senorita wijdbeens
Daar zaten nog wat doorzetters.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja FEBO we hebben het wel gezien ... BUITENSTREAMS !! PLS
Daar waar de nacht wacht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:53 schreef Kakadylo het volgende:
Waar is de beschaving gebleven jongens
Gezellig Floor.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:54 schreef Flory het volgende:
Ok ik wacht nog tot 3 uur![]()
Dat geswitch met camera's is weird.
Ze zijn niet zo erg als Mexx, dus laat lekker gaan haha.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:53 schreef Kakadylo het volgende:
Waar is de beschaving gebleven jongens?
Ze zitten te kloten, denk dat er een stelletje amateurs de nachtdienst doen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:54 schreef Flory het volgende:
Ok ik wacht nog tot 1 uur![]()
Dat geswitch met camera's is weird.
Mag toch hopen dat al dat gekots en gesloer van Mexx de uitzending haaltquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo erg als Mexx, dus laat lekker gaan haha.
De nachtwachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zitten te kloten, denk dat er een stelletje amateurs de nachtdienst doen.
Mirthe is zo verdwaasd nu,Erik ziet een opening.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
Er gaat wat gebeuren want waarom moet anders Erik Mirthe naar bed sturen.
nog nooit een uitzending gezien... vraag mij af als kijkers mochten kiezen wie favo is en wie weg magquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat al dat gekots van Mexx de uitzending haalt
Net als Jeff gisterquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mirthe is zo verdwaasd nu,Erik ziet een opening.
Zie je hele grote verschillen met de streamers.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nog nooit een uitzending gezien... vraag mij af als kijkers mochten kiezen wie favo is en wie weg mag
Totaal geen invloed van buitenaf, dat maakt deze rls juist onderscheidend onder andere.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nog nooit een uitzending gezien... vraag mij af als kijkers mochten kiezen wie favo is en wie weg mag
Erik zou erover kunnen nadenken om haar mogelijk te drogeren maar het is maar even een proefballonnetje hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mirthe is zo verdwaasd nu,Erik ziet een opening.
Afrekenen bij de Etos zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ja hehe man je bent traag zeg ... Wanda hout van vlug , snel klaar en dan snel douchen
Volgens mij begrijp je me telkens helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 01:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De echte Kakadylo?
Lief zijn joh.
Wat begrijp ik verkeerd aan allemaal kutwijven.quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me telkens helemaal verkeerd
Hans Teeuwen?quote:
Jij begrijpt wat je wil begrijpen begrijp je me?quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wat begrijp ik verkeerd aan allemaal kutwijven.
Ik begrijp jou wel maar jij mij niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij begrijpt wat je wil begrijpen begrijp je me?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:06 schreef Flory het volgende:
Afsluiten en naar boven, en owee als dat alarm gaat nu![]()
Nachtwacht
Tadaaa.quote:
Begrijp dan dat ik jou begrijpquote:Op dinsdag 8 november 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik begrijp jou wel maar jij mij niet.
Betalen Pannenkoek.quote:
Ik zeker.Maar zit al een hele tijd te wachten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:11 schreef spapaars het volgende:
Is het niet de bedoeling dat waar nog iets gebeurt dat in beeld te brengen?
Als ik morgen J de Mol bel was dit jullie laatste nachtdienst.
hoezo zall vanacht wat beginnen,?quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Als het om half 2 niet gebeurt, ga ik slapen hoor. Febo? Please......
Buiten gebeurt er nog genoeg, maar de infantiele nachtdienst bakt er weer niets van.quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Als het om half 2 niet gebeurt, ga ik slapen hoor. Febo? Please......
sounds familiarquote:Op dinsdag 8 november 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik begrijp jou wel maar jij mij niet.
Die heb doppen in en hoort niets ,,,,,,quote:Op dinsdag 8 november 2022 01:54 schreef Sasoema het volgende:
Nou kom op joh, ik wil Wanda zich wel ff de … zien schrikken
Btw de uitzending van vandaag staat ook nog niet op Videoland
Geen idee ze sopt het in haar drinken zo te zien.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 02:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ze sopt het in haar drinken zo te zien.
Zou een leuke zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 02:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morgen alarm, opdracht niet gehaald. Er had de hele nacht iemand de wacht moeten houden, maar iedereen ging naar bed. De Nachtwacht is mislukt
holaquote:Op dinsdag 8 november 2022 02:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar zijn alle nachtbrakers? Zit ik hier nu echt nog in mijn eentje? Alles nog in diepe rust
De nachtwacht staat blijkbaar los van de nachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 02:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
We kunnen natuurlijk niet weten of er nog mensen wakker zijn, met 2 streams op de slaapkamer, maar ik denk echt dat er iemand de wacht moest houden deze nacht en de opdracht dus mislukt is
ola, ook om 3 uur geen alarm, denk dat ik het in de goede richting zit, niet de wacht gehouden vannacht, opdracht misluktquote:
je weet het nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 03:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zou de Febo daar rekening mee houden? Denk ut niet
Of de nachtwacht is weg als ze wakker worden, en krijgen ze te horen dat die "gestolen" isquote:Op dinsdag 8 november 2022 02:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morgen alarm, opdracht niet gehaald. Er had de hele nacht iemand de wacht moeten houden, maar iedereen ging naar bed. De Nachtwacht is mislukt
Dat is mode, soort van handgemaakte tegeltjes die oneffen zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 07:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ligt het nou aan mij, of ziet dat tegelwerk in de keuken er een beetje als broddelwerk uit..
Ja die zat toch net op de bank...quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te zien is Berend we in bed gekropen.
Ja, of zo'n stoel. Zag er toen ook al niet heel happy uit.quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die zat toch net op de bank...
elke dag, met zijn 3en staan ze op, om buiten te zitten en te praten, babs en de zuigeling is weer terug in bed.quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:13 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er met die GJ aan de hand met dat active gedrag s'ochtends... in 2 maanden niet vertoond....
Neej dat doet hij al bijna 2 maanden niet...😉quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, of zo'n stoel. Zag er toen ook al niet heel happy uit.
De zuigelingquote:Op dinsdag 8 november 2022 07:20 schreef Silves het volgende:
[..]
elke dag, met zijn 3en staan ze op, om buiten te zitten en te praten, babs en de zuigeling is weer terug in bed.
Ooh echt... verschikkelijk... dat getrut met die Alicia...quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:20 schreef Silves het volgende:
[..]
elke dag, met zijn 3en staan ze op, om buiten te zitten en te praten, babs en de zuigeling is weer terug in bed.
Wat ik net heb gehoord, gaat ze het vandaag doen, als afleiding gaat GJ als eerste naar boven om het roddelen tegen te gaan, maar dit wordt al weken gezegd..maar als het goed is gaat ze nu echt weg.quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:21 schreef Seattle het volgende:
En niets spannends gebeurd dus. Vandaag hopelijk dan wel. Heeft Alies al besloten om haar 24 uur aan te vragen?
Dat kind moet echt naar huis...quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:21 schreef Seattle het volgende:
En niets spannends gebeurd dus. Vandaag hopelijk dan wel. Heeft Alies al besloten om haar 24 uur aan te vragen?
Waarom?quote:
Oké dank. Als Alies en Nadir weggaan komt er voorlopig weer geen eliminatie helaasquote:Op dinsdag 8 november 2022 07:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat ik net heb gehoord, gaat ze het vandaag doen, als afleiding gaat GJ als eerste naar boven om het roddelen tegen te gaan, maar dit wordt al weken gezegd..maar als het goed is gaat ze nu echt weg.
Als afleiding naar boven om het roddelen tegen te gaan wat een onzin... de zuigeling moet beschermd worden hé...quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat ik net heb gehoord, gaat ze het vandaag doen, als afleiding gaat GJ als eerste naar boven om het roddelen tegen te gaan, maar dit wordt al weken gezegd..maar als het goed is gaat ze nu echt weg.
Ze haat het daar..Ze ligt echt de hele dag in bed, gedraagt zich als een prinses, haar lakeien moeten springen voor haar, Baba praat nu al dagen met GJ..dat ze niet erin wil blijven hangen van haar burn out, en dat ze moetten gaan klikken met andere..ben benieuwd gisteren lag ze weer aan de borst van babs.quote:
O dan kan ze inderdaad beter maar naar huis gaan net als Berend, die ligt ook alleen maar ziek te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze haat het daar..Ze ligt echt de hele dag in bed, gedraagt zich als een prinses, haar lakeien moeten springen voor haar, Baba praat nu al dagen met GJ..dat ze niet erin wil blijven hangen van haar burn out, en dat ze moetten gaan klikken met andere..ben benieuwd gisteren lag ze weer aan de borst van babs.
Omdat ze al tig keer aangegeven heeft naar huis te willen, gedraagt zich als een diva en voert niks uit in die loods...quote:
Tja Berend, die is idd ook zo erg, boos omdat hij gezond is verklaard, en maar erin blijven hangen, hoop dat er 3 worden deze maand, Nadief, alice en Berend..quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan ze inderdaad beter maar naar huis gaan net als Berend, die ligt ook alleen maar ziek te zijn.
Wel jammer als mensen uit zichzelf vertrekken dan blijft de elimatie weer wat langer weg
Nadir heeft dat ook al zo vaak aangegeven en ik dacht wel meerderequote:Op dinsdag 8 november 2022 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omdat ze al tig keer aangegeven heeft naar huis te willen, gedraagt zich als een diva en voert niks uit in die loods...
Als het goed is vertrekt hij vandaag of morgen..quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadir heeft dat ook al zo vaak aangegeven en ik dacht wel meerdere
Vind het wel echt jammer van Berend. Als hij zich fit had gevoeld, was hij gebleven en had hij er ook wat van gemaaktquote:Op dinsdag 8 november 2022 07:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja Berend, die is idd ook zo erg, boos omdat hij gezond is verklaard, en maar erin blijven hangen, hoop dat er 3 worden deze maand, Nadief, alice en Berend..
Nadir moet ook lekker gaan... volgens mij wil er verder niet echt iemand naar huis maar ja je hebt allemaal wel eens een momentje van, ik wil naar huis..quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadir heeft dat ook al zo vaak aangegeven en ik dacht wel meerdere
Hij heeft gisteren toch z'n 24 uur aangevraagd?quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Als het goed is vertrekt hij vandaag of morgen..
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren toch z'n 24 uur aangevraagd?
Ik vind die adoratie van GJ naar een in de 20 jarig meisje een beetje.. ieuwwwquote:Op dinsdag 8 november 2022 07:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Om vervolgens de gehele dag in bed te liggen met zijn 3en.
Een beetje veel ja..quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind die adoratie van GJ naar een in de 20 jarig meisje een beetje.. ieuwww
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:06 schreef Sociologica het volgende:
Erik wil deurvet bestellen
Als dat bestaat. Weet hij niet zeker
Ja, iedereen is ook vroeg naar bed gegaan dus dat is het ook nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Wat een rare ochtend... normaal staan de meeste meiden al te douchen of hebben gedoucht...
Martin heeft normaal gesproken z'n pap al klaar... vaag..
Net als een plintentrapje...quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:06 schreef Sociologica het volgende:
Hij ging in de eerste week die deuren fixen maar het is nog altijd niet goed. Lekker klusteam is dat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:06 schreef Sociologica het volgende:
Gek ochtendje...quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, iedereen is ook vroeg naar bed gegaan dus dat is het ook niet
Vind haar verbaal beter te doen dan Nadir, maar sinds haar grafsmoel tijdens die auto opdracht mag zij net zo goed movenquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
De prinses bekijkt even een kaartje...
Maar wacht dan op eliminatie en zeg: kies mij. Dan is er nog wat reuring.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:13 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Vind haar verbaal beter te doen dan Nadir, maar sinds haar grafsmoel tijdens die auto opdracht mag zij net zo goed moven
Dat hoofd...quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
En helemaal niet camerabewust
[ afbeelding ]
Zelfs naar ons kijkt ze beschuldigend en boosquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
En helemaal niet camerabewust
[ afbeelding ]
Nee want dan kunnen mensen niet 24u op je inpraten dat je eeeecht niet moet gaan!!! Dat is een roemloze aftocht, dat wil de miss nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar wacht dan op eliminatie en zeg: kies mij. Dan is er nog wat reuring.
Stuk chagrijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:22 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Alicia heeft er ook zin in vandaag.
Goedemorgen trouwens!
Maar wel verkozen als sportman van zijn gemeentequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:22 schreef engine het volgende:
Erik van de weg gehaald omdat hij te sloom reed![]()
Haha... nee, hij reed exact 30km in een 30km zone ... alleen doet niemand dat natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:22 schreef engine het volgende:
Gevaar op de weg dus...quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:22 schreef engine het volgende:
Vooral dat geld uit de pot had ik me heel anders voorgesteld, zeker omdat er op dag 1 wel 30k af ging en er meer van dat soort acties zijn gevolgd. Maar ik denk wel dat er nog flink in zal worden gehakt, toch? Of zouden ze echt een klein miljoen hebben gebudgetteerd voor de winnaar. Kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:24 schreef Verida het volgende:
De lol van deze RLS is er helemaal van af .
Wat ons beloofd was, eliminaties, geld uit de pot moeten halen enz. is niet echt gebeurd
Het hele inkoopschema en geldstroom is zo schimmig geworden dat het niet meer te volgen is. Er is altijd genoeg te eten, genoeg te drinken en vooral genoeg te roken. Praten tijdens het roken zou een gele kaart opleveren....
Het uitdelen van gele kaarten gebeurt niet. Ze dreigen er wel mee, maar voeren het niet uit. Want waarom ineens aandacht geven aan heksenkaas en er niets mee doen? En Jappie die ineens jus d'orange staat te drinken uit een pak, Waar kwam die jus vandaan?
Er mag niet in andere bedden worden geslapen op straffe van, maar als de hele tent bezopen is dan mag het inieens wel. Er staat boete of gele kaart op fout gedrag bij het gebruik van alcohol is, ons voorgehouden, dat is ook niet echt gebeurd. Jeffie die demonstratief aan de wijn gaat in zijn "managersfunctie"
Zonde hoor, het was een concept met potentie, maar is om zeep geholpen.
Geen idee.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:26 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Vooral dat geld uit de pot had ik me heel anders voorgesteld, zeker omdat er op dag 1 wel 30k af ging en er meer van dat soort acties zijn gevolgd. Maar ik denk wel dat er nog flink in zal worden gehakt, toch? Of zouden ze echt een klein miljoen hebben gebudgetteerd voor de winnaar. Kan het me niet voorstellen
onweer? ik vind haar een gluiperige rotkop hebben bahquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:22 schreef Sociologica het volgende:
Alicia is er bij gaan zetten met hoofd op onweer en zonder bijdrage aan het gesprek
Oh, ze vertrekt weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |