met barsten in het glas ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
Jan Steen was ook wel treffend geweest.
Tafelblad.quote:
Gelijk ook een -punt,ze heeft hem het de vorige keer uit zijn hoofd gepraat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Janet zegt net ook : Laat Nadir maar lekker gaan, hij doet toch geen ene moer. Punten voor Janet.
Wil je nog antwoorden op mijn vraag?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:16 schreef Thorelf het volgende:
het enige wat nadir doet is zichzelf geweldig vinden.... en te goed en te gevoelig voor de mensheid
Verrek ja!quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie muizen lopen bij de eettafel.
deed ik maar was te laat in vorige cosquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je nog antwoorden op mijn vraag?
quote:
Er ligt nu ook iemand boven Jeff en dat leek op Wendy waarbij Alicia namelijk bij Babs ligtquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
deed ik maar was te laat in vorige cos
Zag het ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie muizen lopen bij de eettafel.
Het is nog vroeg Lotte.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
Janet blijft nog wakker omdat ze iets verwacht maar de kans wordt erg klein nu. God damnit.
Mooiequote:Op dinsdag 8 november 2022 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel enigszins trots op die spontane TT trouwens
Het vloog als Roadrunner voorbij jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Zo zie je het amper, maar ik zag duidelijk wat lopen
mijn antwoord was ..dat het niet van hem kwam,maar febo had dit gezegd voor die nachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je nog antwoorden op mijn vraag?
Is de FEBO gechanteerd door Jeff dan?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mijn antwoord was ..dat het niet van hem kwam,maar febo had dit gezegd voor die nacht
Haha ik zag het. Ja een nice one. Geen gewoonte van maken om te kapen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
Ben wel enigszins trots op die spontane TT trouwens
jaaaa dat zal het zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is de FEBO gechanteerd door Jeff dan?
Het was ook niet de bedoeling maar er kwam er maar geen en wie weet ging dan wel het alarmquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Haha ik zag het. Ja een nice one. Geen gewoonte van maken om te kapen.
Dat is onzin natuurlijk want ik weet van wie je hem kaapte. Had dit nou niet gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling maar er kwam er maar geen
Was ook geen kaap, lang genoeg gewacht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling maar er kwam er maar geen en wie weet ging dan wel het alarm![]()
Het was een cynische opmerking om aan te geven dat je er zelf geen antwoord op kan gevenquote:
Kan ze niet gewoon een speeltje online bestellenquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
Leila wil naar het sexmuseum.Zijn er 2 in Amsterdam.
BS. 300%.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk want ik weet van wie je hem kaapte. Had dit nou niet gezegd.
oke hequote:Op dinsdag 8 november 2022 00:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was een cynische opmerking om aan te geven dat je nog steeds met een antwoord bent gekomen
Toch wel hč.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was het voor vandaag dames en heren.
Ze wil er graag wat dieper op ingaan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ze niet gewoon een speeltje online bestellen
Dat ze KimK een beuk geeft?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
Waarom kijken we nasr Wanda?![]()
Hopelijk om te zien hoe ze schrikt van het alarm?
Andere bewoners kunnen nu ook hun gang gaan wil ik maar zeggen want er is nooit eeen plausibele verklaring gekomenquote:
me niet ik heb niet anquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
De febo pest de streamers of zo....
nee echt nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Andere bewoners kunnen nu ook hun gang gaan wil ik maar zeggen
OK stuur maar langs ..quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wil er graag wat dieper op ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |